CF Moto 150 NK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
19 Nisan 2017, 23:03
#401
Cevaplar icin tesekkur ederim boyum biraz uzun ama kilo cok olmadigindsn cok kotu durmaz sanirim alisiriz insallah 😀 arkadas arka teker cop demis bugun bayide gorusurken 2017 modellerinde teker leri degistirdiklerini soylediler ben yeni basladigim icin tekerlerin markasini pek bilmiyorum ama arka teker beni cok cezbetmisti sanki yuksek cc li motor havasi veriyordu sanirim sizin cop dediginiz 2016 modeldeki tekerlerdir kolay gelsin
Reklamlar
-
22 Nisan 2017, 09:52
#402
Merak eden arkadaşlar için 1500 kilometrelik yakıt ölçümümü paylaşıyorum. Ölçüm değerleri normal kullanım için %100 doğrudur. Aksini iddia eden ya salyangoz hızıyla gidiyordur ya da tapa gaz 10.000 devir...
100Km'de harcanan ortalama yakıt: 2,70 LT
Aşağıdaki benzin kurlarına göre TL bazında ortalama yakıt tüketimi: 0,14 TL
1 litre ile katedilen mesafe: 37 km
-
22 Nisan 2017, 23:48
#403
Rebornx4 paylasım cok guzel olmus tesekkur ederım yararlı bır bılgı kullanan arkadaslarımdan samımı bır acıklama beklıyorum ben yakın zaman da alıcam naıpse ama pulsar 160 euro4 cıkardı fiyat 9800 kafamı cok karıstırdı gercekten cf150 almalımıyım cok guzel bır motor ama sahıbındene bakıyorum adam almıs 1 ay sonra satıyo bin km olmus satıyo acaba kronık bı sıkıntısımı var bu biraz korkutuyo sizce cf 150 mı pulsar 160 ns euro4 mu
-
23 Nisan 2017, 13:32
#404
18 kuruş yakıyorum. Bas allah bas..
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:31 ----------
Al kardeşim, 3bin oldu. Süper motor. Ana son zamanda bir iki ufak parça lazım oldu. Sakalı kırdım. Yedek parça korkunç pahalı
-
23 Nisan 2017, 18:37
#405
2017 modeller de değişiklikler olacak,sticker ve beygir gücü yüksek daha yüksek olacak cunki bu motorun tek eksi yani beygir düşük ktm duke 125>15bg daha da artıracaklar ama 17 yaş altı için sınır 15bg,ee cf de geri kalmamalı tahmini 15,16 bg olabilir.
Fiyatların artması da 2017 lere fiyat taktiği
Birde 2017 lerden resim yüklemeye çalışayım sizlere.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:24 ----------
İşte 2017 model cf motolar
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:33 ----------
-
23 Nisan 2017, 22:01
#406
Yaka kardesim benim bayi de gorustugum motor bunlar degil bana 2017 dediler 8900 tl bayide gordugum 2016 mi acaba onlari mi ittirmeye calisiyolar simdi iskillendim sorucam bakalim
-
23 Nisan 2017, 23:11
#407
bugun hava fıltresını tezmılyeyım dedım bayagı zormus sokup takması ve inanın soküldüktenten sonra motorun depo grenaj kısmında zırıltı olustu sanki..en sevmedıgım motor tarzı benzın deposunun harıcı grenajlı olması.ister istemez ılk gunku gıbı olmuyor ilk sokuldugunde mutlaka bır esneme zorlama yapıyorsunuz buda grenaj aralarında plastık oldugunda kasılma esneme yapıyor.o konuda en sevdıgım motor cbr serısı.yapmaya yaptılar barı tek parca yapsalar yıne olurdu
-
28 Nisan 2017, 13:11
#408
herkese merhaba yolda giderken dikkat eden oldumu EFI işığı yanıp sönen oluyor mu? gündüz pek belli olmuyor ama akşam karanlıkta daha belirgin oluyor.
-
28 Nisan 2017, 21:52
#409
Titreme gibi yapabiliyor bazen, önemsemedim hic
-
29 Nisan 2017, 01:08
#410
fatih biber adlı üyeden alıntı
herkese merhaba yolda giderken dikkat eden oldumu EFI işığı yanıp sönen oluyor mu? gündüz pek belli olmuyor ama akşam karanlıkta daha belirgin oluyor.
1 ve 2 arasındaki vites geçişi esnasında milisaniyelik oluyorsa problem değil, tam o arada bir sensör var ve motosiklet viteste kontak açtığında bu ışık zaten sönmüyor. Ancak diğer durumlarda takibini iyi yap, sonradan sorun çıkarmasın motor.
-
29 Nisan 2017, 19:48
#411
Rebornx4 adlı üyeden alıntı
1 ve 2 arasındaki vites geçişi esnasında milisaniyelik oluyorsa problem değil, tam o arada bir sensör var ve motosiklet viteste kontak açtığında bu ışık zaten sönmüyor. Ancak diğer durumlarda takibini iyi yap, sonradan sorun çıkarmasın motor.
yaklaşık 2 haftadır bu ışıkla uğraşıyorum boş viteste 1 viteste 5 viteste fark etmiyor o EFI ışığı bir ufakta olsa yanıp sönüyor sıfırlama yapıldı 2 kere olmadı halen aynı. Fabrikada anlamıyor galiba bu işten kaç kere fabrika arandı çözüm yok sorun çok.
-
03 Mayıs 2017, 14:10
#412
-
03 Mayıs 2017, 23:05
#413
Arkadaşlar herkese merhaba;
29-30 Nisan da Söke'den Datça'ya; Datça'dan sonra Muğla-Kavaklıdere üzerinden Bozdoğan, Yenipazar Aydın Söke'ye cfmoto 150nk ile sürüş yaptım. Toplamda 700 km yol yaptım, ve 110 TL yakıt harcadım. Sürat olarak düz yollarda 90-110 arası. km de 16 kuruş civarı yakmış. Yol arkadaşlarımda 2 cbf 150 vardı; ikisi de cfmoto dan fazla yaktılar. Örneğin aynı anda yakıt ikmali yaptık ve ben 35 tl lik benzin alırken onlar 40-42 liralık benzin aldılar. Motorun viraj ve fren performansı çok iyi. Yolda cbf 150 kullanan arkadaşım benim motorumu da sürdü ve özellikle yokuş performansının cbf den iyi olduğunu söyledi. Zaten ben de yokuşlarda cbf 150 leri çok rahat yakalayıp solluyordum. Motorum şu an 2000 km ye yeni geldi; ileriki zamanlarda daha da iyi olacağını umuyorum. Herkese iyi sürüşler.
-
05 Mayıs 2017, 00:47
#414
[IMG][/IMG]
-
05 Mayıs 2017, 01:02
#415
Arka lastiğin nedir, kışlık lastiğe benziyor. Lastikleri yenileyecegim ben de. Özellikle arka lastik malesef çok vasat
-
05 Mayıs 2017, 01:19
#416
Merhaba arkadaşlar ben yeni motor alicam bu motoru düşünüyorum öyle her hafta sanayiye gitmek istemiyorum çin malı diyolar ama her motor kul yapımı sonuçta elbet arızaları çıkacak onemli olan sürekli olmaması kullanan arkadaşlar için soruyorum kronik bir sıkıntısı varmı motorun bide uzun yola gidermi sisermi motor
-
05 Mayıs 2017, 12:32
#417
Anlaş marka. Evet kış icin almıştım memnunum
-
06 Mayıs 2017, 00:39
#418
ejderiya41 adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar ben yeni motor alicam bu motoru düşünüyorum öyle her hafta sanayiye gitmek istemiyorum çin malı diyolar ama her motor kul yapımı sonuçta elbet arızaları çıkacak onemli olan sürekli olmaması kullanan arkadaşlar için soruyorum kronik bir sıkıntısı varmı motorun bide uzun yola gidermi sisermi motor
Kardeş ben henüz 2000km kullandım. Herhangi bir sıkıntısına rastlamadım. Ancak bu gerçekten kronik bir arıza olup olmadığını anlamak için çok düşük bir mesafe. Uzun yolla ilgili soruna gelince, 150 cc su soğutmalı bir motorun şişmesi gerçekten çok zor. Hala yaz sıcaklarında deneyimleme fırsatım olmadı ancak CBF 150 bile zar zor şişiyorsa su soğutmalı bu motor hayatta şişmez.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:27 ----------
fatih biber adlı üyeden alıntı
yaklaşık 2 haftadır bu ışıkla uğraşıyorum boş viteste 1 viteste 5 viteste fark etmiyor o EFI ışığı bir ufakta olsa yanıp sönüyor sıfırlama yapıldı 2 kere olmadı halen aynı. Fabrikada anlamıyor galiba bu işten kaç kere fabrika arandı çözüm yok sorun çok.
Devamlı yanmadıktan sonra bir arıza çıkaracağını sanmıyorum. Ancak tabii ki mide bulandırıyor kıpraşması da doğru değil. Bu motorun en büyük eksisi de bu sanırım, servis... Alanında yetkili, muhattap alabileceğimiz bir servis yok karşımızda. Varsa yoksa Mondial servisi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:29 ----------
Neferkocaman adlı üyeden alıntı
Rebornx4 paylasım cok guzel olmus tesekkur ederım yararlı bır bılgı kullanan arkadaslarımdan samımı bır acıklama beklıyorum ben yakın zaman da alıcam naıpse ama pulsar 160 euro4 cıkardı fiyat 9800 kafamı cok karıstırdı gercekten cf150 almalımıyım cok guzel bır motor ama sahıbındene bakıyorum adam almıs 1 ay sonra satıyo bin km olmus satıyo acaba kronık bı sıkıntısımı var bu biraz korkutuyo sizce cf 150 mı pulsar 160 ns euro4 mu
Ciddi manada çok farklı motosikletler. Ben CF'yi daha çok konfor ve enjeksiyonlu olduğu için tercih ettim. Bunun yanı sıra çift disk olması ve su soğutmalı olması da cabasıydı. 160 ns bundan çok daha güçlü bir motor, ayrıca ABS var. Ancak az biraz titreşimli, yağ soğutmalı ve ne hikmetse önde ABS varken arkası kampana.
Bu şartlar altında ben olsam Pulsar alırdım. En azından servis sıkıntısı yok. Motorların biri 9000 diğeri 10000. Deli fiyatlar ancak mevcut kurla ithalatçıların çok da fazla şansı yok. Burada tamamen senin beklentilerin önemli.
Birbirlerine olan artılarını sayarsak:
CF: Su soğutma + çift disk + 1000 lira düşük fiyat
Bajaj: ABS + 15.5 BG güç + Yaygın servis
Düşün taşın, kararını ver dostum. Dediğim gibi tamamen beklentiyle alakalı...
-
06 Mayıs 2017, 01:34
#419
Aslında benim aklımda bi tvs bide bu motor var aldığım zamanda uzun. Ömürlü kullanmak isterim sizce sağlam alınır denecek bir motormu
-
06 Mayıs 2017, 01:53
#420
ejder merhaba
çocukluğumdan beri içten yanmalı motorlara özel bir ilgim var.
arabaları severim, ama motosikletleri daha çok severim, özellikle naked modeller. ama her nasıl olduysa motosikletin üstüne hayatımda ilk kez 18 yıl araba kullandıktan sonra geçen eylül ayında oturdum. o da sürücü kursundaki honda cbf500 dü. A sınıfı ehliyet aldım.
fakat güçlü bir motor istemedim, ilk kez kullanacağım için korktum açıkçası. araştırdım. su sogutma enjeksiyon tasarım derken cfmoto 150nk aldım. tip dersen güzel, malzeme kalitesi baya iyi.
arkadaşın da dediği gibi beklenti önemli. benim beklentilerime çok yetti şimdilik. (yaklaşık 1000km oldu)
cfmoto bir çok ülkede atv utv konusunda başarılı bir firma. şu sıralar motosiklet olayında da birşeyler yapıyorlar. boş bir firma değil.
aea nın eicma 2016 videosunda salondaki ilk stand bunların mesela. başka çinli varmı bilmiyorum. adamlar isle of man tt superlight kategorisinde 4. olmuşlar misal.
ben markayı sevdim açıkçası.
sen de bir bak bayide, üstüne otur, malzeme kalitesine bak. içine sinerse bence 200 cc altı alınabilecek bir motor.
iyi akşamlar
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)