Tasarımı falan güzel. zira bu motoru tasarlayan firmayla, duke ü tasarlayan firma aynı.
Fiyat biraz pahalı olsa da ihtiyacına göre alanlar olacaktır.
Tasarımı falan güzel. zira bu motoru tasarlayan firmayla, duke ü tasarlayan firma aynı.
Fiyat biraz pahalı olsa da ihtiyacına göre alanlar olacaktır.
Motorun kasası gerçekten albenili . Fakat belirtilen güç değerleri bana da biraz düşük geldi :( .
Bir yanlışlık mı var diye firmanın orjinal sitesine de baktım gerçekten tork ve güç değerleri böyleymiş. Yani 150 cc motor nasıl olur da 125 cc motor torku verebilir anlamıyorum ?
ybr ilk geliği zaman da ucuz değilmiş:,
Ocak 2003'ün 2300TL'si Ocak 2016'nın 6992TL'sine denk. > http://www3.tcmb.gov.tr/enflasyoncalc/enflasyonyeni.php
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:58 ----------
Adamlar muhtemelen gerçek değerleri yazmışlar da ondan, malum motosiklet dünyasında büyük firmalar da dahil rakamlarla oynama mevcut. Örnek isterseniz CBR250 kaç beygir? 23 mü 18 mi? Ya da performans egzozu kaç beygir güç artırır? Yoksa düşürür mü?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-cfmoto-cf-moto-ile-2016-ya-damga-vurun-261308081/detay
mart sonunda satışa başlanması planlanıyormuş buda bir ilanı
fena durmuyor motor benim hoşuma gitti bide gerçekte görüp denemek lazım.
ya bende bi sorun var yada ciddi ciddi mt-25 e benziyor hemde az buz değil
yamaha mt 25
150nk
Cizimler zaten kiskadan tasarim felaket duruyo kagit ustunde de gayet yeterli bir makine umarim beklentileri karsilar çevremizde goruruz
Tasarımı ve rengi çok hoş. Şuan rakibi pulsar 150ns görünüyor fiyat aralığında fakat 12bg düşük gibi geldi bana
Sitemizin anasayfasında eşşek kadar reklamı var aylardır,yenimi gördünüz helal
Bence çok hoş motor. CF Moto bana göre çok yol kat etti. Ben önümüzdeki yıllarda pazarda pay sahibi olacağını düşünüyorum dünyada.
Firmaların gerçek beygir güçlerini yazmadıkları konusu iddiadan başka bir şey değil. Ne söylüyorlarsa inanmak durumundayız. İspatla deseler kimse iddiasını ispatlayamaz ama gerekirse firma çıkarır test sonuçlarını koyar. Üretici firma dışındaki taraflar motosikleti test cihazında test edebiliyor olsalar da cihaz sdadece tekerlek gücünü verecektir, oysa teknik özelliklerdeki güçler krank çıkış güçleri oluyor. Şahsen ben güç üzerine yapılan muhabbetlerin hiçbirisine inanmıyorum, bana göre firma ne diyorsa doğrudur. Aksini söyleyen olursa da ispatla derim konu kapanır.
Performans egsozu falan da bana göre hikaye. Geçen gün Akrapovic satan firmanın sitesinde bakıyorum, 100 küsür BG'lik motorun gücü bunu takınca 2.5 BG artıyormuş. Fiyatı ne 4000 TL ? Yarışa falan girmiyorsanız verilen paraya yazık.
Motorda bir duke havası var. Kafa garenajı filan andırıyor. Bence hoş motor. Böyle ciklet gibi rengi var
seko nun çektiği fotoğrafta jantlar siyah yalnız.
Ya bu motorla 500-600 km lik geziler yapilabilir mi?
Egzoz konusunda hem fikiriz, ancak firmalara inanma konusunda:
https://www.google.com.tr/search?q=vw+emisyon
Cihazı uygun şekilde bağlansan kranktaki gücü de ölçebilirsin, hem de hiç zor değil bilinmeyen bir uygulama da değil.
MT25'den de güzel görünüyor hem ters maşa amortisörü de var
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:16 ----------
yapılır > http://www.motorumla.net/
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)