kronik mondial egzoz paslanması sorunu, arka tarafta küflenme sorunu, ampül patlama sorunlarının görüldüğü model. egzoz'dan anlayacağınız üzere ısı bacağa da geliyor.
çözümlerini aramaktayım. bulursam yapıştıracağım bir tane.
ha bir de 200i (injection) enjeksiyonlusu 2020 itibariyle satışta. bunda ek olarak arka lastik boyu değiştiğinden piyasasında lastik bulmak maliyet oluşturuyor.
neredeyse 2 aydır araştırıyorum bunları öğrenmek için. şu kronik cevapları da bulursam, deneyince söylerim artık.
Merhabalar. Bir bayi, sıfır ürünlerin bayramdan önce geleceğini söylemişti. Bilgisi olan var mı ?
Muğla 2021 diye vurgulamış. https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-akbas-dtm-2021-cross-x-treme-maxx-200-kacirilmayacak-fiyatla-924751924/detay
KÜR ŞAD
Aranıza 2021 model ile katıldım
Tekeriniz düz bassın.
Fiyatı uygun gelince biraz karambole çok araştırmadan aldım.
Bayi elinde port bagaj ve arka pegler olmadığından takamadı, yollayacağım diyor ya bakalım.
Var mıdır km yapmadan önce şurasını değiştir düzelt dediğiniz yerler. Lastik baktım biraz bulamadım, motora uyumlu lastik var mı?
Merhabalar,
2 hafta sonra sıfır Mondial xtreme max 200i alacağım. Kullanan arkadaşlardan bir kaç tavsiye istiyorum, motoru aldıktan sonra kronik sorunları nelerrdir ve gidermek için neler yapayım. Kullanım amacım şehir içi ve hafif arazi olacak, uzun yola gitmeyi düşünmüyorum zaten uzun yol için tracer 7 motorum var.
Nette biraz araştırdığımda bujiyi değiştir, beyni su geçirmez koruyucu kap yaptır, vidaları gevşememesi için bant çek tarzı yorumlar gördüm sizlerinde önerilerine açığım.
1 yıl sonra ilk defa birisi yazmış konuya, 1 yıllık deneyimimi ve çevremden gördüklerim ile beraber yazayım.
Eğer 0 alıyor iseniz garantisini bozmayın, ilk bakıma kadar önemli kronikleri kendini belli ediyor zaten
Başıma gelen ve çevremden duyduğum kronikleri şunlar:
Depodan benzin damlatması, benzin şamandırasının bozulması, gaz teli çok sıkı ise kopması, fabrika çıkışı debriyaj telinin dibine kadar sıkılı gelmesi, egzozdaki mondial etiketinin düşmesi, arka stop grubunun sallantıdan dolayı kablolarının zarar görüp işlevini yerine getirememesi, arka fren pedalının stopper vidasının kalitesiz olup 1500-2500km arasında yamulması devamında arka fren hidroliğinin boşalması, çamur sonrası yıkamaz iseniz 500km sonra egzoz grubu çürüyor delinmeye başlıyor, aşırı arazi kullanır iseniz arka teker rulmanı çok çabuk dağılıyor ve en can alıcısı subap sesi servis normal diyor ama aşırı sesli çalışıyor. Yedek parça bulmak zor. 10 aydır benzin şamandırası getirtemedi mondial.
Bu motosiklet biraz ne kadar ekmek o kadar köfte misali, bu motosiklet için çeyreğin yarısı ekmeğiniz oluyor öyle düşünün
Doymazsınız ama açta bırakmaz. Hayırlı olsun tekeriniz düz bassın
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)