walla ben daha bugün yine açmak için yokuş aşşağı basıyodum..yokuş aşşağıda 100-105 arasında değerler gördüm...sonra düz yolda çevreyoluna çıktım basıyom düz yolda 90-95..hafif aşağı rampa warsa 100 rahat görüyo..bu arada benim beat de 29000 de...2006 model..baya geziom walla :D
Selam beyler uzun zaman sonra tekrar dödüm aranıza...
Beyelr 2008 model siyah beat'imi satıyorum.Alıcı varsa tanıdıklarınız filan yönlendirebilir...Haberinz olsun.10000KM'de daha...
[B][COLOR="Red"]BİZ HER ZAMAN KRALDIK...[COLOR="White"]TATİL BİTTİ GERİ DÖNDÜK...!!![/COLOR][/COLOR][/B] [B][COLOR="Red"]AnTaLyA[COLOR="White"]SPOR[/COLOR][/COLOR][/B] [B][COLOR="Green"]HODRİ[COLOR="Black"]MEYD[COLOR="Red"]ANTAL[COLOR="White"]YA[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/B]
[B][COLOR="Black"]Facebook Grubumuz: "MT ANTALYA"
MSN Grubumuz:group317122 [/COLOR][/B]
10 hp 125 cc YBR125 bile 105'i geçemezken,7 hp 100 cc Scooter Beat'ın 100-105 yapacağına ihtimal vermiyorum.Alınmayın..
ya uni geldin die sewindiydik sen toptan gidiyon..ne alcan motor?
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
giderim ama gelırım yne siz rahat olun beati satıom dıe sizleride satmıomya ;) YBR 125 alıorum onun yerine...
[B][COLOR="Red"]BİZ HER ZAMAN KRALDIK...[COLOR="White"]TATİL BİTTİ GERİ DÖNDÜK...!!![/COLOR][/COLOR][/B] [B][COLOR="Red"]AnTaLyA[COLOR="White"]SPOR[/COLOR][/COLOR][/B] [B][COLOR="Green"]HODRİ[COLOR="Black"]MEYD[COLOR="Red"]ANTAL[COLOR="White"]YA[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/B]
[B][COLOR="Black"]Facebook Grubumuz: "MT ANTALYA"
MSN Grubumuz:group317122 [/COLOR][/B]
yapan yapıyor arkadas hangı ybr 105 geemıyo onuda anlamadım..
MT ANTALYA
ben 2007 model YBR ile 110 yaptım bunuda gelin antalya kanıtlayım...Kendi Beat'im ilede rampa aşşağı net 100'ü gördüm...İhtimal vermemekle geçinme bence.
[B][COLOR="Red"]BİZ HER ZAMAN KRALDIK...[COLOR="White"]TATİL BİTTİ GERİ DÖNDÜK...!!![/COLOR][/COLOR][/B] [B][COLOR="Red"]AnTaLyA[COLOR="White"]SPOR[/COLOR][/COLOR][/B] [B][COLOR="Green"]HODRİ[COLOR="Black"]MEYD[COLOR="Red"]ANTAL[COLOR="White"]YA[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/B]
[B][COLOR="Black"]Facebook Grubumuz: "MT ANTALYA"
MSN Grubumuz:group317122 [/COLOR][/B]
ya gencner..paso hız muabbeti ya..beat mi alsam diip de forumu okuyannar diycek ki bu adamnar kompleksli =) demek ki motor yawas..halbuki soolemiyelim bilmesinner alsınnar guzel guzel gitsinner..memlekete faidamız dokansın..yawas gitmek iidir =)
ankara 9 derece..beni bugun motorda gormusler, BRRRRRR reklamı icin teklif geldi..yawastan kaldırmak zamanı gelmiş motoru.
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
walla abi doğru diolar..yokuş aşşağı bascan baya bi motoru ısıttıktan sonra..yokuş aşşağı bas..çık tekrar yukarı tekrar bas..bak ben bunu denedim..benim motor 29000 km de..ve şimdi düz yolda 90-95 yapıo tereddütsüz..yokuş warsa en son yaptıımda 105 gördüm walla ..o da bizim burda bi dağ yolundan aşağı inerken bi düzlük wardı orda yani..gerçekten motoru açıcan bu şekilde..ama ağır ağır..aceleye getirip de motoru rektefeye sokmayalım yani..ilgilenenlere duyuralım o açıdan
o zaman işi bilen arkadaşarlı tebrik ediyoruz . . .
yokus assaa iniyonuz. motor freni sayesinde frene basmanıza gerek yok motor kenni kenne yawaslıyo. skutırların bu ozellii hosunuza gidiyo sırıtıyonuz. frene basıp acaip yawasladınız. motor hızını yeteri kadar dusurunce kenni kenni bosa aldı we bostayken frenneri bıraktınız motor hala bosta olduundan yokus assaa hızlanıyo bu durumda gecikmeden gaz werip motoru vitese almanız gerekiyo. cunku hızlandıkca gaza dokunduuuz anda vitese gecerken motor daha bi kotu silkeliyo sarsılıyo. sanırım bunun zararı wardır. bu konuda fikri, bilgisi olan war mı?
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
walla bence bunun zararı wardır..teknik açıdan bi yorum yapamıcam ama mantık yürütecek olursak 1. vitesin olması gerekeninden karşılayabileceği bi güçten daha fazlasını motor boştayken yaşıyoruz ve yüksek devirde bi anda birinci vitese girdiğini düşünürsek sanırım gereknden fazla bi sürtünme olacağı için dişliler arasında bu da motora zarar verir die düşünüyorum..ya bu olay sanki hani arabayla 3 ile giderken aniden 2 ye aldıınızda araç nasılki öne yığılıp sonuna kadar yırtınıyorsa motor bu bizim beat ler içinde geçerlidir gibi düşünüyorum..bilmem yanlışmı ama..
burda yorumumdan sonra gelen bu laf için üstüme alınmalımıyım sence kardeşim
skutırlarda 1. vites ve dişli olmaz bunlar cvt şanzmanlıdır (honda jazz ve city gibi). yani iki konik silindir arasında gezinen bir kayışla aktarmayı saalar. kayış motorun hızı arttıkca koniler uzerinde gezinerek maksimum cekişi sağlayacak sekilde kendisini ayarlar. yani tek bir deisken vitese sahiptir. tam gazla rampa cıkarken devirin sabit kalıp hızın azalması da kayısın kendini yeni duruma gore ayarlamasından olusur. motor aynı deviri cevirerek daha yawas gitmeye baslar. yarım gaz kalkarsanız da motor sesi (yani devir) aynı kalırken motorun hızlandıını farkedersiniz. işte bu surec icerisinde kayıs yer değiştiriyodur. bu kayısı bisikletin zincirine, koniyi de bisikletin dişli sistemine benzetebilirsiniz. bence zararı kayışa veriyo olması lazım yukarda bahsettiim durum yasanırsa.
Ama dediin mantık gene de dooru annown sonucta makine hızlıyken kalkıs konumuna gecirmeye caıscak kayısı we beklenmedik bi yuklenme olcak:
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
yokuş aşağı giderken kontagı kapatıyorum sonra çalıstırınca motor kendi kendine fren yapıo ve acaip bi yük biniyo. Heralde motorumun ömrünü kısaltıyorum...
[B][COLOR="Red"]Honda BeaT Tutkusu:cat:[/COLOR][/B] [B][COLOR="Red"][COLOR="Black"] By JackAss[/COLOR][/COLOR][/B]
herkesin kafasını kurcalıyan bişi demek ki. bence kontak kapatma..nazlı calısan (belki acılmıs motorlar icin gecerli diildir) beat motorları yokusun sonunda biraz nazlanıp calısmassa trafikte tehlikeli olabilir. zaten ne yakıyo ki motor
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)