şimdi fiyatlar baya düştü xenonllarda sen baya pahalı yaptırmışın bizimde arkadaş taktırdı arabasına 8000 lik 150 ytl ye taktılar montaj dahil wede çok süper ışık werişyo
şimdi fiyatlar baya düştü xenonllarda sen baya pahalı yaptırmışın bizimde arkadaş taktırdı arabasına 8000 lik 150 ytl ye taktılar montaj dahil wede çok süper ışık werişyo
Ben taktıralı baya oldu.(ARABA'ya)Senin arkadaşın taktırdığı düzgün markamı?Ve 8000K maviimsi işık oluyor.
İlk göz ağrımın forumuna yazayım yaav Dedem Şeytan Arabası derdi, işte tam beat için söylenmiş bir söz. xenon Far gerçekten çok gerekli, fiyatlar yakında yerlere iner, hepimiz takarız
Poturdak
olur.. aldık bıttı xenon kaldı takmadıgımız oda oldumu tam olucek.!!
MT ANTALYA
guncel..........................................
MT ANTALYA
ewet kardeş mavi renkli aMA MARkasını hatırlamıyom şu an ama iyi bi markaydı
kardeş bide motorunun gece xenonlar açıkkenki bi kaç fotosunu buraya koyabilirmisin. mesela söle bi kaşıdan çekilmiş bide görüş açısını gösteren bi kaç foto koyarsan çok güzel olur walla hem bizede açıklayıcı olur....
Eski bir BEAT kullanıcısı olarak bu inceleme raporuna birkaç satır eklemek istedim..O kadar kahrını çektikten sonra sanırım buna hakkım var!...
Activa ile aynı alt yapı ve motora sahip olan BEAT, bence sadece başlangıç motoru olarak kurslarda kullanılabilecek kadar yetersiz bir makine.
Bu motorlardan birini (ACTİVA veya BEAT) almayı düşünen arkadaşlara tavsiyem ticari amaçla bir başkasına emanet etmeyeceklerse emin olsunlar ki sadece 1 hafta sonra yaptıkları seçimden dolayı çok pişman olacaklar. NEDEN?? Çünkü;
Motor kesinlikle 80km/h'ın üstüne çıkamıyor. Yani şehir içinde bile ana arterlere çıkıp da bir araba sollayayım demeden önce bir kere daha düşünmeniz gerekiyor çünkü nefesi kesilen motor sizi yanınızdaki arabanın önüne atmaya yetmiyor ve soru işareti gibi sol şeritte bırakıyor????? Bu yetersiz güç atak yaparken olduğu gibi iki kişi olunca da kendini hissettiriyor(daha doğrusu hissettiremiyor garibim).
Buraya kadar tamam “100cc’lik bir motosiklet alarak, ben bunları kabulleniyorum zaten” diyorsanız işte bundan sonrası asıl sizi ilgilendiriyor. Çünkü bende bunları kabullenerek almıştım!..
İnsanı pişman eden bu beklenen sıkıntılar değil beklenmeyen huysuzluklar. Eğer mevsim yaz değilse anlayın ki sabahları sevgili motosikletinizi çalıştırmak için uzun bir dil dökme, yalvarma ve savaşma seansı sizi bekliyor. Otomatik olmayan bir jikle sistemine sahip motosiklet, jikle çekiliyken de değilken de çalışmakta direniyor. Bu durum akünüz bitene kadar sürüyor. Allah’tan kick-start imkanım var diyorsunuz ama emin olduğum bir konu var ki BEAT’inizin en çabuk arıza yapacak parçası kick-start dişlileri. Diyelim ki şanslısınız ve motosikletinizin aküsü bitmeden veya kick-start dişlisini sıyırmadan çalıştırmayı başardınız. Boşuna sevinmeyin çünkü son gülen iyi güler. Evinizden tır tır çalışarak sizi ilk trafik ışıklarına kadar getiren BEAT’iniz size burada da kötü bir sürpriz yapacaktır. Soğukken oldukça isteksiz ve düzensiz çalışan motoru, elcik vasıtasıyla motora verdiğiniz ilk gaz komutunda olduğu yere yığılıp sizi ışıkların ortasında arkanızda ki sinirli otomobil sürücüleriyle baş başa bırakacaktır. Eğer az önceki ilk çalıştırma seansında akünüzü sonuna kadar kullandı iseniz yandınız. Hemen motosikletten inip motoru orta sehpaya alıp, kıck-starta asılmanız ve çalışması için yüce Rabbimize dua etmeniz gerekecek (biliyorsanız kuran-ı kerimden birkaç sure de okumalısınız).
Size bu sıkıntıları yaşatan sevgili BEAT-ACTIVA’ nız bunlar dışında, ince ve küçük lastikleriyle sürekli yol tutuş problemleri yaşatacak, aküsü güçsüz olduğu için direk şarj dinamosuna bağlanmış farıyla her gaza bastığınızda parlayan ama sonra sönen bir aydınlatma(ma) sağlayacak. Sele altını açmak için motosikletin arkasında anahtar deliği ararken bulacaksınız kendinizi, açınca da yarım bir kask bile sığmayan kuş yuvasıyla karşılaşacaksınız. Tabi eğer bu ilk motosikletiniz ise bunların her motosiklette yaşanan problemler olduğunu sanıp kendinizi avutacaksınız. Bu kadar düşük performansı ve bütün huysuzlukları tam sineye çekerim yeter ki ekonomik bir şekilde beni gideceğim yere ulaştırsın derken, benzin ibresi kırmızıya düşecek ve bu küçük motorun 125cc’lik ağabeyleri kadar müsrif olduğu gerçeğiyle sizi tanıştıracak…(100km’de ort. 3.5lt)
Sonuç olarak aslında şunu söyleyebiliriz, gerçektende küçük bir motor istiyorsanız TODAY daha iyi bir alternatif gibi görünüyor. Ama benim motorum küçük olsun ama arada kaçamaklarımı da yapabilsin diyorsanız DYLAN tam karar, bu çok pahalı oldu diyorsanız 125cc’lik diğer scooter alternatifleri sizi gerçekten memnun edebilir(çünkü onlarda BEAT-ACTIVA fiyatına ve yakıtları da daha çok değil).. Saygılarımla..
Hakikaten bu yazıyı okuyup da beat'ten soğumamak elde değil.Emek verilerek hazırlanmış uzunca bir yazı olmuş.Bunun için sağolun.Ama yine de kullanan ve de memnun olan arkadalşların da yazacakları birşeyler vardır diye umuyorum..
once gulmem gerekıyo (dalga anlamında degıl) guzel bı yazı olmus.ama nedense bende kullandım beat hıc bole problemlerle karsılasmadım.yaz kıs calısyo kımse gelıp ana bugun motor calısmadı demedı (beat) yol tutusu gercekten kotu (orjınal lasyıklerı) ama bu problem 80 ytl karsılıgında pırellı lastıklerle gıderılebılır.koltuk altı gercekten kucuk hak verıyorum. hız konusundada sehır ıcınde yetıp hatta artan bı motor kanımca ısıklarda kalkısta 50 mt re fark atarsınız arabalara sol serıtten arabanın onune atamıyor demıs arkadas bence o surucuden kaynaklanıyo.. bence beat makas makınesı 80 km hızı gecmıyor dıyor. rodajla ve motora bakmayla ılgılı bı mesele cunku ıkı kısı 100 km hıza cıktık bız (gozumle gordum arkadaydım) 110 yptm dıyenler oluyor.. begenıp begenmemek kısıye gore degısır.adamın pararsı vardır gıder dylan alır keyfıne bakar ama 100 cc lık bı motora gore super bı motor (beat) .... umarım buda acıklayıcı bı cevap yazısıı olmustur...
MT ANTALYA
taktırın taktırın.....................
MT ANTALYA
Arkadaşlar bugün yani 16 ocak 08 küçük bi gezinti yapıp fotoğraflar çektim. Sizlerle paylaşmak istiyorum.
İşlerden bunalıp İstanbul / Aydos ormanına motosikletimle girdim. Yollar çamurlu ve kaygan birikmiş çamurlu sular. Sizi kovalamaya hazır köpekler ve teker yırtıcı sivri taşlar.
Motosikletim bu maceranın üzerinden fazlasıyla geldi. Zevkli fotoğraflarımı paylaşmadan önce beati kötüleyen arkadaşa inat bir kaç şey daha söylemek istiyorum.
Motosiklet düz yolda bi kaç saniyede 80'e çıkıp sonrasın da da biraz eğimle 100+ e çıkabilmektedir.
100 cc ve 7 beygir gücü fazlasını aramayanlar için yeterli
Otoyolda tek kişi gidiyorsanız inanın bana yokuşlarda bile 70'den aşağı düşmüyor
ben İstanbul'dan Çanakkale'ye 4.5 saatte gittim ortalama hızımı hesaplayın.
Benzini çok az yakıyor. Paranız cebinizde kalır daha fazla yol gidersiniz.
Hiç sorun çıkarmaz
Çok kaliteli bir motosiklettir.
Kış şartlarında akü bitme olayına hiç sahit olmadım cikleyi cekiyorsunuz ve marşa basıyorsunuz. O arkadaşın aküsü problemli olabilir.
Koskoca Yamaha Xmax 250 nin bile 6 ay sonra aküsü bitip çalışmadığını duyuyoruz üstelik ayak marşı olmadığı için yandınız. oysa Beat ile marştan çalıştıramazsanız bile ayak marşı imdanınıza yetiyor. Bugüne kadarda ayak marşı bozulan birine rastlamadım.
Beat'i başlangıç için alın arkadaşlar sonra nasılsa herkes motosikleti büyütmek ister.
Bende Dylan almak istiyorum ama bu motosikletle motosiklet sürmeyi öğrendim ve herşeyi ile hakimim.
Beat ile Dylan arasında neredeyse 2500 ytl var bilginize.
(Bu fotoğrafı düz yolda giderken makineyi sağ elime alarak çektim ve doğal olarak elciği tutmuyordum buna rağmen motor birden hız kesmiyor ve gördüğünüz üzere 80 ile rahatlıkla gidebiliyorsunuz)
## Birikmiş yağmur sularından geçerken kendimi endurocu gibi hissettim
cok guzel olmus mybeat saol...
uzun zamandır fotoğraf makinesi ile aram iyi değildi. Bugun aldım biraz dolaştım tritop olsaydı daha farklı ve beat'in güzelliğini ortaya çıkartacak fotolar çekebilirdim. Havalar biraz daha ısınsın bakın ne fotolar gelecek ;)
4 ay önce Motosiklet karşıtı, dün Honda Beat, Bugün Honda Dylan, daha sonra Hyosung GTR 250, ve daha sonra da, Yamaha R6..
10 numara gezı olmus arkadasım.....masallah demek lagzım...............
MT ANTALYA
merhabalar 2 yıldr beat kullanıyorum ve artık bi modifiye yapmamın vaktinin geldiini düşünüyorum.kafamda bikaç şey var mesela farlara siyah film çekmek eksoz korumasını metalik griye(parlak yaldızlı) boyamak (spreyle), xenon far takmak gibi bunlar ben kafaya koydum, sizce nasıl olur fikirlerinizi bekliyorum yada daha faklı kendim neler yapabilirim
bence güzel olur. Beat'e modifiye yakışıyor keşke jantları değişip birazda motoruna takviye yaptırabilsek
mehmet35 sen yap fotoları yayınla bizde senden kopya çekeriz
4 ay önce Motosiklet karşıtı, dün Honda Beat, Bugün Honda Dylan, daha sonra Hyosung GTR 250, ve daha sonra da, Yamaha R6..
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)