yok sadece yanak 1 cm küçüldü taban mesafesi arttı aralık ta eskişehir e taktırmaya gittim gelirken deneye bildim birazdaha rahat bi sürüş sagladı gibi geldi 105 max hız yapıyo düz yolda ama 100-90 arası geldim hep hiç bi değişiklik yok orjinalinden lastik hariç
şahin hocam görünüş olarak bişey farketmedi gibi geliyo ama sadece yola tutunuş arttı
bu eski hali:
buda yeni hali
abiler selamlar motorumu bugun aldım
bana kaba taslak bilgi verebilir misinniz ilk vitesli motorum
bu jigle olayı onun üstünde bi mandal o da dönüyor yakıtlamı ile ilgiili lastiklere kaç hava basıyoruz makinede bilmem gereken başka bişey teşekkürler
bu arada makinenin rolanti sesine bittim yaa çok tatlı
Stavros fm Istanbul
jiğle en altta kapalı ısındıktan sonra orta da ısınmak üzere iken en yukarda açık soguk havalarda çalışması için bide motorun start- stop tuşu çok çabuk bozuluyo oynamanı tavsiye etmem bu arada hayırlı olsun
cok soguk havalarda jikle en üstte çalıştır çok az gaz ver 30 sn sonra ortaya al 2-3 dakka git sonra jikleyi indir eğer unutrsan motor tekler.
Lastiklere hava ben on arka 30 basıyorum on refrektorlerin yerine sis lambası koy iki tane fiyatıda uygun ben7 ytl ye aldım gece görüşü çok iyi oldu kendin bağlayabilirsin far kapağını açıp kısa farların kablosuna bağlayacaksın.
en kısa sürede fotografları foruma koyacagım
imkanın varsa lastikeri değiştir motorun arkası yol ıslak olunca cok kolay kayıyor.
Yagını kendin değiştir bakımlarını düzenli yok bir süre sonra başka motor beğenmeyeceksin ben 400 km uzun yol yaptım hiç sorun cıkmadı ayrıca uzun yolda hiç yormuyor surus pozisyonu ideal. Birde 250 cc yapsalarmıs super olacaktı.
Özgür Ak / İzmir-Hatay
HONDA CBF 150 Simsiyah
ne kışı yaw yaz geliyo
-geç gitmek HİÇ GİTMEMEKTEN iyidir-
www.perkitan.com
BİRKISIM İNSANLARA KIZIP TÜM İNSANLARA DÜŞMAN OLMAYA DEĞMEZ BUHAYAT
hayırlı olsun Stavro.
güle güle kullan.
jiklenin orta pozisyonunu hiç kullanmıyorum.
soğuk havalarda ilk çalıştırmada, üst pozisyonda 20 sn. boyunca 4000 d/dak. gaz verip, jikleyi kapatıyorum, 10-15 sn de kapalı pozisyonda gaz veriyorum, iş bitiyor. gün içerisinde bir daha jikleye ihtiyaç olmuyor.
yazın ise, hiç kullanmıyorum. tek marşda "pot pot pot pot" başlıyor çalışmaya mükemmel bir egzos sesi var namussuzun
bir kere korna butonu arızalandı, garantiden değiştirdik, start-stop butonunu sürekli kullanırım, hala canavar gibi çalışıyor.
lastik değiştirme ihtiyacı hissetmedim, ıslak ve kuru yolda problem yok, fakat nemli zeminde sabun gibi kayıyor.
devir ve vites göstergeleri nanay. bazen 8., ama genelde 9. viteste gidiyoruz boş vitesin yeşil ışığı hiç sekmeden doğru çalışıyor. bu da bana yetiyor.
yağ olarak, 2000 km de bir, 0,8 lt. 10-40 castrol koy, zinciri durumuna göre 500 km'de bir castrol veya mobil spreyle içten-dıştan yağla, ver gazı devam et...
yolun açık olsun...
Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.
jigleden başka bi mandal daha var üstünde fuel yazıyor yukarı ve aşağıya dönüyor hangi pozisyonda olması lazım ??
sis farları makinanın aküsüne zarar verme ihtimali varmı ?
msn adresim : stavro58@hotmail.com
Stavros fm Istanbul
fuel yazan deponun muslugu en yukarda açık ortada kapalı aşagıda yedekte kullanım kılavuzuna göre yedek 2,7 lt imiş
o, benzin musluğu.
3 kademesi var.
altta iken, karbüratöre normal kullanım için, benzin gönderir.
ortada; kapalı pozisyon. (depodan benzin alımını durdurur)
üstte; rezerv pozisyonu.
normal şartlarda, alt pozisyonda kullanırsın. motoru akşamları parkettiğinde orta pozisyona alırsın.
çalıştıracağın zaman, yine aşağı çevirirsin.
yoldayken benzinin biterse, direk olarak yukarı çevirirsin, ve deponda rezerv olarak tutulan 2,5 lt benzini kullanmaya başlarsın. bu durumda yaklaşık 100 km gidebilirsin.
fakat benzinciye gidip yakıt almak, en doğrusudur.
yakıtı aldıktan sonra, yine alt pozisyana getirip, yoluna devam edersin.
böylece deponda her zaman 2,5 lt yedek benzin saklamış olursun.
alplion aşağı ve yukarı pozisyonu karıştırmışsın
Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.
bilgileriniz için teşekkür ederim bundan başka istanbul için motor aksesuarları için önerebileceğiniz dükkan varmı arkadaşlar
başka bir sorum motorunuz paslanmaması için nasıl bir bakım yapıyorsunuz
ön çatalda mondial yazısını çıkaran varmı kolay çıkıyormu
motora ne gibi ekstra parçalar takabilirim çanta vs. gibi
teşekkürler
Stavros fm Istanbul
yoo benimki 2005 model ve yukarıda açık??
kıltekin biraderim milleti zehirleme...yanlış yoldasın...
bugün yeniköyde cbf 150 incelemişim akıllara zarar tatlı bişey ya...şiddetle önerebilirim...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
peki hiç yolda benzinin bitip, rezerve geçtin mi?
__________________________________________________ _
stavro çanta takan arkadaşların fotoları var yukarılarda.
giyim kuşam için, imkanın varsa, ebay, louis veya polo, (çeşit bol ve fiyat uygun)
yoksa, sirkeci yolları taştan...
meto
ne anlarsın hoşaftan? çekil aradan, arıza yapma.
git vitrinleri falan dolaş...
Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.
kılım tekinim...mondıyle zonghsenin bir araya gelse bir cbf 150 edermi abicim ...Allahın aşkına söyle iki motordanda memnun değilsin işte...biraz sabredip patlatsaydın cbf 150 yi şimdi ikimizde mutlu olmayacakmıydık...Beylikdüzünden Gültepeye huzurlu bir şekilde geçmezmiydin...sorarım sana kankam...ben senin kötülüğünü istermiyim...İkskinide okut al cbf 150 işte nazlanma...hade gel yamacıma bakim...sana kanka nasihatıdır bu...kulağına küpe olsun...tost acı söyler...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
motor 7000 km de ve cogu zaman da yedekte gidiyorum
ortalık karışıyo vayyy
yahu meto...
oku bak arkadaş kt almış, bir şeyler soruyor, biz de bildiğimizi cevaplıyoruz.
şimdi araya girip, mondi şöyle, kt böyle demenin ne anlamı var???
ufak paralara alınıp, kullanılacak en iyi motorları konuşuyoruz buralarda.
3700 lira paran varsa, gider alırsın hontayı, contayı...
yoksa, ya minibüse binersin, ya da bütçene göre bakarsın.
ama her fırsatta çıkıp car car ötmekle beni kırıyorsun, haberin ola.
+ kt'yi iyiki almışım. hem acemiliğimi atlattım, hemde 4500 km'dir, iett'den kurtuldum.
benim motorum süper iyi çıktı. kafamı bozacak bir sorun yaşamadım. büyük paralar harcamadım. düzgün kullandım, o da doğru dürüst işini yapıyor.
her ihtiyacımı görüyor, her yere götürüp getiriyor.
daha ne diyeyim?
ama ömür boyu aynı motoru kullanmak da istemiyorum. satmak, değiştirmek istiyorum, ve her topiğe girip motoru kötülüyorsun.
yok elinde kaldı, yok satamadın, yok kim alır....
olmuyor mete...
başka topiklerde şakalaşıyoruz, birbirimizin şakasını kaldırıyoruz (senden başka kimse bana kıro diyemez ) ama, bu konuda işin suyu çıkmaya başladı...
yazdıklarıma alınmadan ,sakin kafayla düşün lütfen
hadi canım gazla buradan. çin havası seni bozar. git contaları incele...
ben de pozisyonların tam tersi olduğuna eminim.
yarın kitapçığı ve motoru inceliycem... ama sırf meraktan...
çünki, 5-6 kez, seyir halinde benzin bitti ve yedeğe geçip devam ettim.
kitapçık yakınındaysa, bir bakarmısın kafam takıldı...
Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.
bencede kt parasını çok fazlaca hak eden bi motor ve bende eminim bende kitapçıga bakıp yarına resim eklerim
kırdıysam özür dilerim Gültekin kardeşim...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)