ewet bu da bi başka bakış açısı ama bana fayda sağlamıyor motordan soğudum artık
hala ekzostun gelmesini bekliyoruz
:(
ewet bu da bi başka bakış açısı ama bana fayda sağlamıyor motordan soğudum artık
hala ekzostun gelmesini bekliyoruz
:(
Gültekin Bey, KT neden sattınız..Sattığınızda kaç km de idi.?
Onla nereleri gezdiniz. BMW ile yaptğınız uzun geziler yapabildiniz mi?..
Ben burada göremedim de?..
4 aydır buraya bişey yazan yok.. Ya KT ler kullanıcı gözünde onaylandı yada herkes umudu kesti..
dostum yazacak şey yok sen yaz biz cevaplarız
kendini bişey zannedenlere uyuz oluyorum:
bilmiyorlar ki bugun bana yarın sana
KT kullananların son yorumları nelerdir.. Yok mu arkadaşlar kt kullanan..
Yeni almayı düşünen kardeşlerinize tavsiye edermisiniz?...
Şöyle düşünün siz aldınız çok yakınınızda almak istiyor.. Size danışıyor.. Harbiden ne dersiniz.??
Buna gene ben cevap vereyim Serdar. Sen de 151 RS olduğunu görüyorum. Sanırım bunu satarak KT alma düşüncesindesin.
Sana telefonda söylediğim gibi benim KT 25.000 km'ye geldi ve ciddi bir sorun yaşamadım. Üstelik dağ tepe her yeri gezdim, uzun yollar yaptım. (Defalarca gün içinde 570-620 km). Sana titreşiminden başka bir sorunu olmadığını söyledim ve hala da öyle. Her motorda olabilecek masraflarım oldu o kadar. Üstelik sesine de bayılıyorum ve emsalleri içinde en iyi ses bu motorda var bana göre.
Eğer 151 RS'yi satarak bu şekilde değişiklik yapmayı düşünüyorsan, sana elbette bunu satmışken daha iyi bir şey almanı tavsiye ederim. Klasik tabirle ikinci el YBR veya CBF derim.
KT her ne kadar sorunsuz bir Mondial olsa da asla ama asla bu markaların yerini tutmaz. Bunu sana görüşmemizde de söylemiştim. İlk defa motor alacak ve gücü de anca KT'ye yetebilecek birine "al kardeşim, bakımlarını eksik etme, tepe tepe kullan, huyu şudur, budur.... bunlara dikkat et sadece" derim gönül rahatlığıyla. Ama elindeki bir Mondiali satıp diğerini alacak birine "yapma, git daha iyisini al ikinci el de olsa" derim.
KT sorunsuz olsa da motoru zayıftır, seri değildir, rampalarda hızı düşer, başkalarının 2 mola verdiği uzun yolda 3 mola vermen gerekir gibi durumlar var. Yüksek devirde oluşan titreşime kafanı takıp bununla mücadele etme stresi de var ayrıca
bence hızı ivmelenmesi 125 cc ye göre gayet iyi
İKİTEKER hastalığında tedaviyi bünyem kabul etmiyor
Hayır sevgili celil, idare eder diyelim ama iyi ifadesini kullanamayız. Sadece benim KT'ye göre söylemiyorum bunu. Başka KT'leri de sırf benimkiyle kıyaslamak için defalarca kullandım, bir akrabamın YBR 125'ini de arada bir kullanıyorum. Deneyimlere göre söylüyorum bunları yani.
Motor özellikle uzun yolda fazla ısındıktan sonra hızda (düz yolda) belki değil ama ivmede, çekişte farkedilir kayba uğruyor.
Arkadaşlar 2006 model mondial 125 kt arka bagajıyla beraber 800 tl2ye satıyorum,beni uzun yolda hiç üzmedi arka lastik bide arka sağ sinyal ihtiyacı var o yüzden ucuza bırakıyorum masrafı 70 tl civarındadır,kesinlikle kurye motoru değildir görmek isteyen arkadaşlar istanbul koztağı carrefourda göstrebilirim...
http://www.sahibinden.com/mondial_12...XQQdisplayitem
Satılık yazlık koruma ceketim var bide Scorpio 80 liraya veriyorum 160a almıştım çok az kullandım.
http://www.sahibinden.com/scorpio_ye...XQQdisplayitem
Hah işte değinmeyi unuttuğum bir konu bu. Bizim motorların 2. el piyasası çok düşük olur. Bunu herkes bilir gerçi. Ben de şimdi 2007 model motorumu sanırım en fazla 1.000 TL'ye satabilirim. 2.560 TL'ye almıştım. Çok değer kaybediyor 2. elde. Bunu da düşünmek lazım özellikle 0 alırken.
arkadaslar alinip gezilebilecek bi motor ancak titresim insani cok rahatsiz ediyor.cok kisa mesafelerde kullanilacaksa alinabilir anca yok ben arada bir geziye cikarim 20-30 km den fazla yol yaparim diyorsaniz sakin almayin
Rüyaları gercekleştirmenin en iyi yolu UYANMAKTIR
LEVSKY,
KT ile ilgili gerçek düşüncelerin için çok teşekkür ederim. Çok güzel ifade etmişsin. Bugün bizim mahallede KT 125 satan birisini buldum. Gittim motoru yakından inceleme hatta şöyle bir tur atma imkanımda oldu. Biraz hayal kırıklığı oldu bende. Belkide vitesli kullanmadığım için böyle düşünüyor olabilirim ama çok kaba geldi..
Scooterdan sonra vitesliye geçmek zormudur..? Trafikte yokuşlarda çok zorlanırmıyım..
Selamlar.
Hayal kırıklığı olması alıştığından tamamen farklı bir tarza bindiğin için olmuştur. Yoksa kalıplı bir yapısı vardır. Oturma pozisyonu ve gidon mesafesi sayesinde kullanımı en rahat motorlardan biridir. Zaten Honda'nın eskiden çok tutulan bir modelinin kopyası şekil olarak ama modeli şu an hatırlayamadım.
Vites/debriyaj olayına ise trafiği olmayan rahat bir yolda kısa sürede alışırsın, hiç sıkıntı çekeceğini sanmıyorum. Elin-ayağın birbirine dolaşması durumu olmaması için trafiğe girmeden boş yollarda çok kısa sürede kavrarsın. Yokuşlarda arka fren yardımıyla geri kaymadan kalkma konusunda birkaç pratikten sonra sorunun kalmaz.
Teşekkürler gerçekten. Tecrübelerinizi içtenlikle paylaştığınız ve yardımcı olduğunuz için sağolun. Aslında mantık olarak aynı araba gibi anlaşılan.. Orda da kavrama noktası olayı var. Evet boş alanda çalışma şart.. Önemli olan istek..
Gerçekten çok benzeri olmuş...
Levsy abi öncelikle saygılarımı ve selamlarımı sunuyorum
tecrübelerinden biraz faydalanmak istiyorum.Bende 2009 model Mondial 100 UKH var.Motorumdan memnunum ama 2 kişi performansının yetmezliği,cup motorum trafikteki ve yüksek hızdaki dengesizliği,artık debriyajlı motosiklet istemem nedeniyle motorumu satmaya karar verdim.
Aklımda birkaç motor var (kymco ck 125,kanuni wındy s,yamaha ybr 125 vs..)125 ktde bunlardan birisi 2. el almayı düşünüyorum biraz ybr topicini inceledim 30.000 kmyi geçen motorlarda hep sorun konuşuyorlar rulman,keçe vs..
Bende 1800 tl civarı bütçe belirledim kendime ve temiz ybr bulamayacağımı düşünüyorum.Bu yüzden diğer ihtimallere yöneldim.Bu konuda beni aydınlatırsan çok sevinirim abicim saygılarımla
İKİTEKER hastalığında tedaviyi bünyem kabul etmiyor
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)