yok yok burdayız..............
bu hafta sonu kısmetse manisa kırkağaç a suziki gn 125 bakmaya gideceğim
ybr almayı düşünüyorsum ama 2004 model 7500 km de cok temiz bir motor varmıs 125 kt nin atası
Özgür Ak / İzmir-Hatay
HONDA CBF 150 Simsiyah
kt ciler neredeyizz gittik koptuk buradamıyızz herkess....
her zaman ve heryerde....
ya ben ikinci el deri çanta almak istiyorum ne dersiniz bulabilirmiyim sizce
birde bu balata cızırtısını halledemedik çare bulan varmı benimki sürekli sürtmüyor
lastik dönünce bir yerde sürtüyor
bence 2. el deri çanta alacagına 0 deri gorunumlu canta al daha ucuza geliyor
http://www.sahibinden.com/displayitem.php?a=3429038
bu ilandaki canta kalmamıs ama aynı ona benzer cantalar (cifti) 50 ytl bir arkadasım motoruna taktı cok süper gösterdi kt yi
ses benim motorda da geliyorsu bir sure sonra kayboldu
Özgür Ak / İzmir-Hatay
HONDA CBF 150 Simsiyah
özgür kanuni tiger felan düşün müyor musun.
valla alparslan aklımdan geceni mi okudun bugun bi tane siyah renk gördüm aslancakta sisy barı ı da yukseltmis yanlara canta koymus motor sanki dragstar olmus once dragstar zannettim sonra baktım tiger sok oldum tiger hiç kullanmadım ama merak ediyorum regal e göre acaba nasıl ?
Özgür Ak / İzmir-Hatay
HONDA CBF 150 Simsiyah
selam KT ciler hava filitresini ne kadar süre periyotlarında temizlemeliyim her zman temizlemek iyi olurmu hangi sıklıkla söküp temizliyim.. teşeküürler
her zaman ve heryerde....
slm arkadaşlar yeni aldığım kt125 im de yüksek süratlerde titreşim çok fazla şu anda 750 km de acaba bazı değişikliklerle titreşimi azaltabilirmiyim ortalama 80-90 km/h hızdan sonra oluşuyor tavsiyeleriniz için sağolun
750 km motorda 80-90 yapmak cok tehlikeli motoru alırken uyarmadılar mı 1000 km ye kadar 60 ı gecmemen lazım 5000 km den sonra vibrasyon azalır 2000 km ye kadar 70 i gecme yoksa motora zarar verirsin motor acılınca 80-90 km de sorunsuz gidersin. motorun rodakı bitince yapacagım maximum surat 110 ama bu suratte motoru zorluyorsun 80 ideal bir sürat
Özgür Ak / İzmir-Hatay
HONDA CBF 150 Simsiyah
arkadaşlar 2007 KT aldım motor şu an 72 km de gayet yavaş alcak devirde kullanıorum 5. viteste 60 yapıorum ancak vibrasyon arttımı vites büyütüyorum yalnız gerçekten üst dewirlerde vibrasyon çok fazla nsl kescez çok zıngırdıyoorr....
her zaman ve heryerde....
ya bu arka lastik delirtecek beni patlayıp duruyo lastik değişti jantta temiz dublexe mi geçsem ki?
Arkadaşlar 16 dişli takınca titreşim biraz azalıyor. Hem biraz süratte artıyor. Tütreşim olabilir ama kt125 en sorunsuz çinli modellerinde ilk sıralarda.
valla arkadaşlar bi tane tiger buldum 2005 model 2500 ytl istiyor takasta ediyor
benimki 2006 model 1300km de üstüne 750ytl istiyor ama benim gönlümde
mz 301 seyhan yatıyor ne dersiniz bizim motorlara göre fazla yakıyor ama ben zaten fazla gezemeyen biriyim sadece pazar günleri çıkabiliyorum bana uyar diye düşünüyorum ne dersiniz
bu arada rotbalasçıya gittim cant yamulmuş dediler ama önemli boyutta değilmiş sürtünmesi zamanla geçer dedi usta
aynı sorun bende de vardı subup ın iğnesi değişti bi süre idare etti ama sonra
yine aynısını yaptı janta yapıstırıcı kaucuk madde yapıyorlarmıs bi lastikciye sor
yanında da sprey tası yolda kalmayasın
bence mantıklı bir teklif gibi gorunuyor ama tigerlar ın kronik arızaları var forumdan yazılanları oku bence bi de tiger cok guzel modifiye oluyor.
zamanla azalır 2000 den sonra hissedersin zaten 1000 km ye kadar 60 ı gecme sürekli aynı viteste sabit hızda gitme.
Özgür Ak / İzmir-Hatay
HONDA CBF 150 Simsiyah
saol kardeş ilk rodaş aşamasında fazla basmıorum ama canı sıkılıyor insanın yawaş yawaşş bakcezz 1000 km yi dewirelim inşllh bizim motorda yapcek 120 km/h ii gecelerr ....
her zaman ve heryerde....
ya benim motor 1300 de hala eşşek gibi sen daha dün aldın dur bakalım 1500 falan olsunda ondan sonra zorlarsın şimdilik fazla zorlama ilersi için kötü bırak yüzü
doksanı bilem göremezsin
slm arkadaşlar benim 4000 km oldu kulağına kurşun daha bi sorunla karşılaşmadım, yağını değiştirip sürüyorum gitsin, yarım saatlik yaylalara bile çıkıyorum, hepinize kazasız belasız sürüşler dilerim
nihayet balata sorununu çözdüm dün ustaya götürdüm motoru balataları söküp taşladı şimdi tık yok çok güzel oldu
ben biraz ön diske sprey sıktım geçti vızırtıı şimdilik ii bakalım olmazsa senin yaptığın gibi taşta yedirmek lazım az balataları ...
her zaman ve heryerde....
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)