Teşekkür ederim. He birde farların kontakla direk yanması da hoşuma gitmedi ama ne yapalım dikkat edicez. Şu ana kadar akü ile ilgili bir sıkıntı çekmedim inşallah ta çekmem
Rks titanic 150 s le ilk arızamı yaşamış bulunuyorum. Havalar dolayısıyla çok binemedim daha 130 kmde. Bugün güneşi gördüm biraz bineyim dedim. Hareket halindeyken göstergede dijital ekranın sabit kaldığını fark ettim, analog devir saati çaluşıyordu. Durdum kontağı kapattım dijital ekran 40km, 3. viteste takılı duruyordu hala yazılar gitmiyordu. Koltuğu söktüm sigortayı çıkarttım ekran gitti, tekrar taktım kontağı açtım selamlama yapmadan ışıklar yanık vaziyette duruyor, kontağı kapattıpımda sadece farlar sönüyor, gösterge aynı şekil duruyor sanki kaçak varmış gibi. Servisi aradım gel dedi ama şu vaziyette de bulunduğum yerden çıkmak istemiyorum, şuan ki gündemde de bir salgın peydah oldu dolaşıp duruyor. Bir süre bekliycez artık.
Teşekkür ederim. Nazarmı şanssızlık mı artık ne diyelim kısmet böyleymiş. Yaa gösterge değişecek yada elektriksel başka bir sıkıntı var, garantiye sokarlar büyük ihtimalle
Herkese merhaba. Malum yaşadığımız son durumlardan dolayı gösterge için servise gidememiştim. Düne kadar arızalıydı ve motordan hiç zevk alamıyordum. Bugün de arkadaşlarım motorun başında göstergeye filan bakıyorlar, ne olmuş ona öyle filan derken içlerinden biri kontak kilidine parmağının ucunla vurması sonucu gösterge kendine geldi. Evet şaka gibi ama kontak kilidinde ki temassızlıktan yapıyormuş. Bugün de hem hava güzel hem de moralimde düzeldiği için epey bir yol yaptım. Şuan hiçbir sıkıntım yok göstergem kendine geldi. Motordan gayet memnunum, inşallah en büyük arızamız bu olur. Herkese hayırlı ve sağlıklı günler dilerim
[QUOTE=tommygun;4543374]Ben motoru ilk aldığımda benzin miktarını göstermiyordu, rodaj bakımı sırasında halletmişti usta.Senin sıkıntının da kolayca çözülmesi güzel olmuş.[/QUOTE
Şuan benim tek fark ettiğim hata zincir maşaya vurmasın diye koydukları plastiği tutan vida zincire çarpıyor. Sadece motor kompresöre bindiği zaman oluyor ama zamanla vida da zincirde zarar görebilir. Oraya müdahale edilebilir ama çok zor birşey değil. Şuan için başka bir sıkıntı yok gayet memnunum kendisinden. Pulsar 150 yi aratmıcak gibi
[QUOTE=tommygun;4543561]Zincirin gerginlik ayarını ve temizliğini yapıp yağlıyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:42 ----------
[QUOTE=mtgemlik;4543699]Bu arada belki hiç deneyen olmamıştır, kullanıcılarda bilgilensin. Yedek depoya geçişte çok benzin kalmıyor. Yedeğe geçtikten sonra 55 kmde benzin bitti. Huyum bu aldığım her motorumda yedek depoyu denemişimdir.
Bence rodaj yagından sonra titreşim azalacak biraz kaf dağıın arkasındaki cennet. muhtemelen kullanıcı titreşime alışmış olacak, olmasa bile artık iade için cok gec olacak.
fakat bu fiyata gunumuz sartları için çok guzel bi motor. hayırlı olsun. ybr bile 18 liraya dayanmiş durumda.
İlk motorum kanuni seyhan 125 ti titreşim ne kelime sanki traktör var altımda öyle titriyordu. Sonra sıfır km pulsar 150 ns kullandım 20 bin km onda titreşim hissetmedim hiç. Karbüratör sıkıntısı bezdirmişti artık beni onu satıp araba aldım ama en fazla 2 sene dayanabildim motorsuz. Şimdi ise bu motoru aldım ve titreşim namına yine hiçbir şey hissetmiyorum, bence kullanıcıdan kullanıcıya göre değişiyor bu mesele. Pulsar bundan daha güçlüydü ama rks nin gaz tepkisi daha güzel geldi bana. Belki son hızda pulsar 5-10 km fark edebilir. Şuan için gayet memnunum motorumdan, alacak olanlara da tavsiye ederim ama sıfırı çok kalmadı piyasa da
Arkadaşlar merhabalar.
2 yıl scooter kullandım.
20 yıldır vitesli araba kullanıyorum.
İkisinde de sıfır kaza.
Daha önce hiç vitesli motor kullanmadım.
Boyum 1.85 - Kilom : 100
Motorun altımda ezilmemesi,yani kelebek konmuş gibi durmak istemiyorum. Bir de kuryeci gibisin diye dalga geçmelerini istemiyorum.
Yaptığım araştırmalara göre ortalama fiyatlar şöyle;
R25 25
cbr250 13
rs200 12.5
yzf125 11
cbr125 9,5
ns200 9,5
150nk 9,5
ns150 8
mondial 150 z-one 6,5
RKS TİTANİK 150 S 6,5
En üsttekileri en çok istemem rağmen o kadar bütçem yok. Çünkü daha ekipman alacağım.
Bu sebeple alttaki üçünden birini almak zorunda kalıyorum.
Sizce hangisini almalıyım bana yardımcı olur musunuz?
Kefkes ve benim geçmiş yorumlarımızı okuyabilirsiniz. Rks Titanic 150-S az yakan, güzel görünümlü, basit ve nispeten sorunsuz makinedir. Sadece motorun limitlerinin farkında olup bakımlarını aksatmamak gerek. Herkesin bütçesi tabi ki kendisine göredir ama 6500 TL günümüz için fena bir rakam değil. Belki zorlasanız daha uyguna da bulabilirsiniz ama mutlaka bütçenize lastik değişimini de ekleyin.
Bugün itibariyle 1200 kmye gelmiş bulunmaktayım. Ufak ufak gaz açmaya başladım, motorun en çok hoşuma giden yönü hangi devir aralığında olursa olsun gaz tepkimesi çok güzel. Düşük devirde bile gazı açtığınız zaman hemen tepki veriyor. Yakıt tüketimi rodajda olmasına rağmen cimri. 1 depo ile yedeğe düşmeden 550 km yol yaptım. Boyum biraz uzun olduğu için dizlerim depodan taşıyordu be depoyu rahat kavrayamıyordum. Onu da ayak peglerini biraz aşağıya alarak hallettim ve şuan çok rahat oldu. Süspansiyon lar gayet rahat. Titreşim gariptir ki beni hiç rahatsız etmiyor ama 6000 devir üstünde aynalarda bir bulanıklaşma var. Motor aksamı gerçekten kaliteli ve güven veriyor. Pulsardan buna geçmeme rağmen beklentilerimin üstünde çıktı diyebilirim. Vites geçişleri çok rahat hiç hissedilmiyor desem yeridir. Şuanki piyasaya göre fiyat performans açısıdan gerçekten güzel motor ama, dışarıdan sıfırı gelmiyor artık. Bayiler de sayılı birkaç motor kalmış. Alma düşüncesi olan arkadaşlara gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim. Km arttıkça tekrar bilgi aktarımı yapacağım bu sayfada.
Böyle mesajları görmek sevindiriyor. Şu anda bende ölçüm yapıyorum ne yakacak diye. V-power deniyorum motorda. Zaten çok az yaktığı için denemek istedim. Önceki 50cc skuterimde (altın elbiseli adamın kulakları çınlasın) V-power 20% gibi fark ettiriyor diyebilirim. Ama bunda pek Bi farklılık görmüyorum. Ayrıca tek rodaj sırasında tek depoyla Eskişehir İzmir yaptım. 500 kmde düştüm yedek depoya. Şu anda motor 10bini yeni gecti. Ve samandıra da arıza seziyorum. 3 depodur V-power alıyorum motora. Gösterge boş gösteriyor ama yarım depodan fazla benzin var. Ha evet V-power denediğim için Bi akicilik hissediyorum ama hizlanmaya katkısı var mı bilemem. Sanki yok gibi. Depo bittiğinde normal benzine dönesim var. Tam olarak şu anki benzin kuruyla kaç km yaktığını paylasicam yine burda.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)