Merhaba arkadaşlar. Bende 1 ay önce 2. el 9 aylık bir RKS Titanic 150 S aldım. Motordan çok memnunum öncelikle. Fakat lastikler bana kötü gibi geldi. Arka lastik çok kayıyor hele yağmurda 30 ile giderken bile normalden çok fazla kayıyor. Tamirci çok kötü bir lastik değil dedi ama önümüz kış riske girmek istemiyorum. Bu ebatlarda yaz kış kullanabileceğim lastik ne önerirsiniz. Zaten 120×80×17 bulamadım. Bu ölçüde bulunmuyorsa hangi ölçüde alırsam sorunsuz kullanırım. Bir arkadaş ANLAŞ 110×80 al dedi ama bilemedim. Yardımcı olursanız çok sevinirim.
Kış için Anlaş Winter Grip 2(90.90.17 - 110.80.17) mükemmel lastiktir. Yaz içinse Anlaş Mb34 Tournée (90.90.17 - 110.80.17)kötünün iyisidir. Hava sıcaklığında gece gündüz ortalaması yani (gece sıcaklığı + gündüz sıcaklığı) /2 eğer 7 derece ve altındaysa kış lastiği kullanmaya başlamamız faydalıdır.
haklısın abi, saat 6 ya geliyordu zaten direkt taktık geçtik :S
kadıköy büyükçekmece yaptım yol yaptıkça şarj olur diye düşündüm ama tutmamış.. saol çıkarıp şarj etmeyi deneyeceğim..
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:57 ----------
haklısın abi saat 6 ya geliyorduk direkt takıp çıktık. Kornası çalışmayınca fark ettim
Kadıköy Büyükçekmece yol yaptım uzun yolda yetecek kadar şarj olur diye düşünmüştüm. Eyvallah, deneyeceğim.
Servisimi değiştirdim, Güngören Motopunto'da depo söküldü bakıldı. Depo kapağından hava almıyordur diye garanti kapsamında depo kapağını yeniledik. Hakikaten de benzin damlatması azaldı ama yine de damlatma var. Depo kapağı açık gittiğim zaman park halinde akıtma olmuyor. Bugün tekrar gösterdim, muhtemelen garanti kapsamında depoyu komple yenileyeceğiz.
Merhabalar bende 2018 model sifir Titanic 150 s alarak araniza katildim İlk motorum
Ekipmanimi buyuk olcude aldim (Kask eldiven yelek) suan 400 km deyim Fazla yuklenmiyorm ama ona ragmen motorun seriligi cok guzel otomobil gibi degil
Formu yavas yavas okuycam simdilik bir sorum olacak bu modeller icin cok baktim ama cbf 150 de ki gibi tur cami bulamadim
Birebir bu modele gore ban arkadas var mi
Yada başka modelin tur camini uyduran
AllahAllah kaza bela vermesin
Evet ordan baktim ancak 195 Tl biraz cok degilmi Nirde tipi cok hos durmuyor sanki
Ben bajajlardaki gibi yayvan degilde biraz daha uzun ve spor bir tur cami istiyorm
Neyse bekleyelim belki firma cikartir
Koruma demiride gormedim hic biraz aksesuar yonunden sıkıntıli gibi
Uyumlu aksesuar kolay bulunmuyor sanirim
Merhabalar bende rks titanic 150 s alarak aranıza katıldım.öncelikle üstadlarıma birkaç sorum olacak.motor ivmelenmesi gayet güzel fakat motora 5 vites küçük geliyor 6yı istiyor.90 100 le giderken üst devirlerde gidiyor buda haliyle motoru yoruyor.bu motorla uzun yol planlarım(150 km ile 600 km gibi mesafeler)var.bu zorlanmayı zincir dişlisini küçülterek yada büyüterek 100 km gibi hızlarda motoru rahatlatabilir miyim?bazı forumlarda çekişi düşer yokuş çıkmaz gibi şeyler duydum kararsız kaldım.2000 bakıma sokmama az kaldı rodajını özenle bitirdim.her insanın içinde olan o apaçi ruhuna uydum jant şeridi çektim,2li yan çanta taktım.koltuğunu sert olduğu için deri döşeme kaplattım.uzun yolda yanıma alabilecek herşeyi(lastik tamir kiti,ilk yardım çantası,lastik pompası,vs.vs) aldım.hava soğutmalı bir motor olduğu yasal sınırda 100 olduğu için 100 110 km gibi bi hızla uzun yolda kaç km bir dinlendirmeliyim?zaten 150 cc bi motor en fazla 130 yapabiliyor bu 100 110 km hız motoru ne derece yorar? şimdiden teşekkürler.tekeriniz daima düz bassın.
bu arada resimde atayım buda benim oğlum
Hayirli olsun Kazasiz belasiz binin inşaallah Dişli mevzusunu cok bilmiyorm. Ama genellikle makinelerde bir parca ile oynandiginda hep baska yerden başa iş açar gibi geliyor. O yuzden ben pek orjinalliği bozma taraftari degilim. Tabi oncesinde dedigim gibi bu konudan pek anlamiyorum Takdir sizin
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:29 ----------
Ama daha once denenmis bir sıkınti vermemişse belki yapilabilir
Motor gercekten 6 yi istiyor Uygulama yaptirirsaniz buradan bizimlede paylasirsaniz guzel olur
Değerli yorumunuz için teşekkür ederim bende orjinalliği bozmama yönünde fikir sahibiyim fakat motoru rahatlatmak açısından nasıl iyi veya kötü olur bilemedim biraz daha araştırıp servise danışmak sanırım en iyisi olacak
Satılık 6.850
2017 model Ekim ayı trafiğe çıkışlı 2000 küsür km 'lik RKS Titanic 150-S motorumu satıyorum.
200km once Michelin City Grip lastikler taktırdım. Lastikler 2018 tarihlidir.
Motor sağa sola yatmamıştır ,çarpması, sürüklenmesi, tramer kaydı yoktur. Mtv ödenmiştir, 2019 sonuna kadar vizesi var.Servis garantisi devam ediyor.
Şu anda küçük bir sorundan marşla çalışmıyor. Ayak marşıyla çalıştırıyorum. Servise gidip yapılabilir.
Tekerdi, apaçilikti bunları yapmadım. Motordan çok memnunum, gözüm gibi baktım. cc büyütmeyi düşünüyorum. Motoru görmek isteyenler, İstanbul Bostanci minibüs caddesi uzerinde gorebilir.
5069973017'den irtibata geçebilirsiniz.
Hayırlı uğurlu olsun, ben geçen sene 150-S ile İstanbul - Bodrum ve de Mart.2018'de İstanbul - Çanakkale yapıp döndüm. Hava soğutmalı motor gidebildiği sürece soğumada problem yaşatmaz. Haliyle uzun yolda hiç mola vermeden de gitsen motorunun başına bir sıkıntı gelmez ama sürücü olarak sen her 100 km.de bir 5-10 dk mola verirsen gideceğin yere daha rahat varırsın. Kulak tıkacı kullanmanı tavsiye ederim çünkü rüzgar uğultusu seni uzun yolda daha da yoracaktır, kulak tıkacı bu uğultuyu azaltacağı için daha az yorulacaksın. Motorunun bakım aralığı 2000 km.de bir olduğundan sana tavsiyem bakımını yaptırır yaptırmaz uzun yola çıkman. 150 cc çok yüksek bir güç üretmeyeceği için haliyle uzun yolda belirli bir hızı korumak adına tapagaz gitmek durumundayız, bu motorlarda tapagaz gitmek demek yakıt sarfiyatının artması, titreşimin artması ve de konforun azalması demektir. Bence uzun yolda bu motorla 90 km hızla gitmek idealdir, fazlası zarar. Uzun yol öncesi motordaki tüm civataları serviste sıktırmanı, gerekirse Locktite kullanmanı da tavsiye ederim. Bodrum'dan dönerken Aydın'da egzoz korumanın vidası düşmüştü. Daha önce uzun yol tecrüben yoksa da (teorik ve pratik eğitim aldığını farzediyorum) ilk seferinde 600 km.den ziyade senin de yazdığın gibi 150 km ile başlayıp 2-3 sefer sonra 600 km gibi uzun mesafeleri katetmeni tavsiye ederim. İyi yolculuklar. Kazasız belasız..
Yorumunuz için teşekkür ederim. Tavsiyelerinizi dikkate alacağım.Gönül isterki 250 cc fakat rks de kendini kanıtlamış bir motor.Fazla bişeyde beklememek lazım
Emin ol birgün 250 cc de yetmeyecektir, 1200'lük kullanan biriyle tanıştım, mesela o 650'likleri yetersiz buluyor. Aslında millet 125'liklerle dünyayı turluyor. Günümüzdeki hemen hemen her motor uzun yol yapar, burada önemli olan faktör sürücü. Sen keyif aldığın sürece her yol senin, her motorla uzun yolunu yaparsın. Ben Rks ile 17000 km yaptım, acaip keyif almıştım.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)