Selamın aleyküm.Bu motorda yedek parça sıkıntısı varmı ve yedek parçaları sizin tecrübelerinizle uygunmu pahalımı.
kullanıcı değilim ama en kısa zamanda almak için baya araştırdım tek merak ettiğim konu bu
Selamın aleyküm.Bu motorda yedek parça sıkıntısı varmı ve yedek parçaları sizin tecrübelerinizle uygunmu pahalımı.
kullanıcı değilim ama en kısa zamanda almak için baya araştırdım tek merak ettiğim konu bu
Aleyküm selam, bayiler ellerinde pek stok tutmuyor ama talep edildiğinde fabrikadan 3 gün içinde getirtiyorlar. Arayıp da bulamadığım tek parça egzoz koruma plastiği, onun dışında her aradığım parçaya ulaştım. Hava filtresi, yağ filtresi,zincir dişli seti, buji, sinyaller, aynalar, grenajla ilgili parçaların fiyatları makul, üzmez adamı ama jantlar, depo, komple egzoz, km gösterge, amortisör takımı pahalı bence. 2000 km.de bir bakımı var. Garanti konusunu önemsemezsen elin alet edevat konularına yatkınsa bakımlarını sen bile yapabilirsin.
250likler çok zamlandı yaw yanına yaklaşılmıyor
4 Teker bedeni, 2 Teker ruhu taşır_
pertci tanıdık var, saolsun iyi motoru güzel fiyatlara veriyor.. ilgilenirseniz dm yazabilirsiniz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:02 ----------
Firmayla uzun bir cebelleşme sonunda ingilizce kullanım kılavuzunu vermeye ikna ettim.
Aşağıdaki linkten kılavuza ulaşabilirsiniz.
https://1drv.ms/b/s!Al4zaGajOHx7bPJzDlcQAEEpdeY
bugün hastanede küçük bir çocuk gördüm motosiklet kazası dediler, neyseki bi şeyi yok sadece biraz korkmuş, ama yan tarafta da bu çocuğa çarpmamak için kendini feda eden motosikletçi kardeş yatıyordu, çarpmamak için ayağını yere koymuş ve ayağı kırılmış, sonra da devrildiği için omuz ve kolda çatlak vs.. vay be dedim, vay ki vay... dikkatli sürüşler beyler
Arkadaşlar TMP'nin düzenlediği "Şehitler Bizi Bekler 4" kortejine katıldım. İstanbul-Çanakkale yapıp döndük. 85 TL.ye 880 km yapmışım ki süper bir değer bence. Motoru Cuma akşamı satılığa çıkardım. İlan linkini aşağıda paylaşıyorum. Motorun detaylarını yazdım ama benim aklıma gelmeyen bir sorusu olan varsa bana buradan da ulaşabilir.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...37808707/detay
Hayirli olsun, çok güzel motor be.Bazen yorulduğumda sırf dinlenmek için yol yapiyorum ve işlerimi görüyorum satmaya gönlüm razı olmuyor, yerine ellilik almaktan vazgeçtim gibi..
Yazdığın fiyatı biraz düşük buldum çabuk satilır herhalde, yükseltince ne gelecek bunun yerine belli mi?
Satılmazsa ben de motoru tutma taraftarıyım. Aslında motordan şikayetim yok, parçası ucuz, bakımı kolay, yakıt tüketimi enfes. Lakin son hızın çok düşük kaldığını her binişte farketmeye başladım. Aklımda bayi elinde kalmış 2015 model sıfır Sym Wolf var. 11-12000 TL.ye bulabiliyorsun. Forumda aktif değiller ama Facebook grupları çok hareketli. Orada epey bir sordum soruşturdum. Sen ne dersin ne önerirsin?
[/COLOR]
Wolf 250 bence de güzel motor.Kullanmadim ama ağırlığına bakınca uçar kaçar gibi durmuyor son hız yanında ivmelenme beklentin de varsa. Uzun yola epey çıkıyorsun galiba ağırlıgiyla ruzgardan az etkilenir gibi duruyor, şekli şemali de yerinde ve 120 ile yormadan ortanın biraz üst devirlerinde sabit gidilebilir gibi..Keza yakiti iyi..Hani son karar aşamasında tetikleyen bişey olur insanı, 'tamam bu' der ve o yarım dakikada kararı netleştirirsin..Onun oluşması için bence imkan varsa kullanıp almak lazım , selesine oturunca takım elbise gibi rahat hissedecek misin mesela..Bir de kullanıcılardan yedek parça durumu ve kronik sorunu var mıdır, bildiğim kadarıyla yok sorunu..Fiyatı uygun ama değiştirmek istersen 2.eli nasıl olacak, değiştirmem diyorsan amenna..
Yoksa bu fiyatlara japon ikinci el ve zontes 250 kalıyor gibi onun da yorumları güzel. .Ote yandan ikinci el işine girecek olsam amacina uygun cb500f mantıklı duruyor ama oda şehirici yorabilir sert debriyaj falan..Benim motorun da debriyajı sertçe, biraz da alismadigindan henuz, dün 100 km şehirici yol yaptım yarım debriyaj fln çok kullandim, zaten iş dolayısı ile bilgisayar yoğun kullaniyorum sebebi hangisinden bilmem ama karpal tünel sendromu başlığı açacaktım sabah parmaklarımdaki uyuşma sebebiyle..Hintlere girmiyorum çok memnun olan olsa da ben alışamadım..
Kısaca kullanmış denemiş olman koşuluyla yerinde olsam sirasiyla;
Sıfır Wolf 250
Sıfır Zontes 250 (denemeye değer)
2.el Duke 250 ( yipratilmamiş, uygun fiyata bulursan, uzunda yormaz rahattir)
2.el cb500f araştırırım. .
Not; Sıralamayı bütçe nispeten kısıtlı diye düşünerek yaptım, inazuma tipten dolayi listede bulunmuyor yoksa kesin bu listede üstlerde olurdu.Benim motoru da makine etkileşimi ccye göre oldukça yüksek ve tüm tepkileri sert diye koymadım. Uzun yola daha iyi gelebilecek dik oturuşlu olanlar bunlar, tabii bana göre
Çok sık uzun yola çıkmıyorum, yine de 1,5 senede İstanbul'dan Bodrum, Çanakkale, 2 defa Bursa, 2 defa Tekirdağ yaptım. Bu yaz daha sık seyahat düşünüyorum. Alacağım 250'lik de tam anlamıyla seyahatle örtüşmüyor farkındayım ama en azından gazı açtığımda 140-145'i göreyim. Kaza bela olmazsa en az 2 sene kullanırım diye düşünüyorum alacağım motoru. Zontes'i ben de gördüm ama UMA'nın getirdiği araçları kayyum konusundan ötürü eledim, parça bulunur mu şu an var mı hiç bir fikrim yok. Benim bütçelere CB500 F'e denk gelmedim henüz ama Cbf 500'ler var 2006-2007, çok beğendiğim bir motor ama daha önce kullanmış olan bir arkadaşıma sordum. Gidişi, duruşu, sorunsuzluğu konusunda tam not verirken yakıt tüketimi konusunda berbat olduğunu söyledi. Sym'nin yedek parçalarını buldum motopit diye bir sitede, parça var ama çok pahalı 2. eli rezalet, alıp o sene satmaya kalkarsam zararım çok olur. Oturduğum İstanbul Anadolu yakasında da 2 tane iyi servisi var. Fuarda üstüne oturdum ama kullanmadım, dediğin gibi kullanmak gerek. 2. ele olabildiği kadar yaklaşmamaya çalışıyorum. Bakalım şu an tam karar vermedim, belki de satmaya kıyamam RKS'ye devam ederim
merhaba arkadaşlar. Bende bugün 2018 model rks titanic 150s(Siyah) alarak aranıza katılmış bulunuyorum E doğal olarak birkaç sorum olacak yardımcı olursanız sevinirim.
1- Motor rölantide 2000-3000 devir arası çalışıyor sıfır olduğu içinmidir?
2- Titreşim konusunu motoru almadan önce çok araştırdım ve çok az titreşim olduğunu yazmıştı herkes. ama ben benzin deposunda ve ayaklarda bariz titreme hissediyorum:( bu durum rodaj süresinden sonra değişir mi acaba?
3-Rodaj sürecini nasıl geçirmem gerekiyor? Zira motor 5. viteste 70 km hızdan sonra gitmiyor gibi geliyor bana..
vereceğiniz cevaplar için şimdiden teşekkürler
Hayırlı olsun HarSerDef, kazasız belasız sürmen dileğiyle..
1)Sol elcik üzerindeki jigle kolu aşağıdaysa en yukarı çek, rölantin yüksek.
2) Tek silindir motor, en nihayetinde titreyecektir. Depo ve peglerdeki titreşimi dert etme ama yüksek devirlerde elcik ve aynalarda titreşim olacaktır. Kalın eldiven, düzgün oturuş pozisyonu ve de pcx aynası gibi çözümlerle yolculuğun daha konforlu olacaktır.
3) Rodaj sürecinde motoru zorlama ama sık sık da devir değiştir. Ben 500'de ilk bakıma sokana kadar 5000-6000 max devir yaptım, sabit devirle uzun süre gitmedim devir değiştirdim, kompresyon yaptırdım. 500 km'de fabrikadan gelen yağ değişti, Castrol 10 40 koydurdum. 500 - 1000 km aralığında devri yükselttim ama 6500 - 7000 devrin de çok üstüne çıkmadım. Yine uzun süre sabit devirle kullanmayarak ara ara devir değiştirdim. 1000 km.den sonra yallah tazyik
Öncelikle hayirli olsun.
-Rolanti ayarı sıcakken 1750 olarak düşünebilirsin.
-Titreşim azalacaktır, bot ya da ayakkabı tabanına göre değişebilir.
-Aynı dişli oranıyla bitik debriyajla bugün yüz onbes gördüm.Üçüncü viteste yetmisi geciyor.Fakat ust devirleri canlidir rodaj sonrasi bariz belli llur.Rodaj: Motoru kompresyona sok ufak ufak, ilk besyüz km.5500 deviri geçmeden tüm aralık ve viteslerde kullan.
Tomygun da burdaymis S Kullanıcısi olarak benden daha sağlıklı cevaplar verecektir.
Bir de nasıl başarmışlarsa sınıfına göre kükreyen bir egzoz sesi var
Teşekkür ederim cevapların için "kefkes"
motoru aldığım bayi şehir dışındaydı. 60-70 km hızda sabit 5000-6000 devir arası 100 km yol geldim sorun olmaz inşallah
Bu arada kaç km de hangi bakımlar yapılıyor onlarıda yazarsanız sevinirim
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:14 ----------
Bu arada alıntı yapmadan cevap yazmışım kusura bakmayın acemilik işte
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:16 ----------
Beni ençok cezbeden de bu egzoz sesi oldu zaten
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:18 ----------
Motor sıcakken bile rölanti 2000 devirin biraz üstünde seyrediyor. Kendim yapabilirmiyim ayarini üstad. Sıfır motoru neden ayarlamazlar ki anlamadim...
Karburatorun ustunde bi vida vardır HarSerDef(vidanin başı aşağı doğru bakiyor), motoru çalışır vaziyette orta sehpaya al bosta gaz kolunu aç kapa göreceksin, o vidayi saat yonunun tersine çevirerek düşürebilirsin, sesinden anlarsın zaten motosiklet titremeye başlar çok dusurursen, sesini dinleyerek 1600-1750 civarlalarina indirebilirsin.Çok indirirsen soğukken stop edebilir sonra..
Şu motoru kullanıp da foruma yazan 2-3 kişiyiz. 1 kişi daha şu motoru alsa okey oynayabiliriz
rodajdan sonra motor açılıyor, 121 i görmüştüm
4 Teker bedeni, 2 Teker ruhu taşır_
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)