https://urun.n11.com/bakim-spreyleri...B&gclsrc=aw.ds
bundan demi hemmen alıyorum
4 Teker bedeni, 2 Teker ruhu taşır_
Arkadaşlar bizim forum ölmüş yine. 12.000 bakımını yaptırdım serviste ve dün hem CF Moto 400 Nk hem de Bajaj Dominar'ı yakından inceledim, bilgi aldım ama sürmedim. 2 motoru da beğendim. Lakin CF Moto'nun bakım aralığını 3000 km gibi kısa tutmuşlar. Dominar'ınki 5000 km ama 2 bakım aralığı arasında da keyfe keder yağ değişimi tavsiye ediliyor. İşletme giderleri, hız, keyif vs gibi kriterlerle motorları değerlendirip 2'sinden birine önümüzdeki aylarda talip olabilirim ya da 2. el eski kasa Duke 390 alabilirim. Şu aralar araştırma safhasındayım RKS 150-S sonrası için.
https://ktmindonesia.co.id/duke-250/
http://www.motorcyclenews.com/news/2...-2017-yamahas/
buna meyilliyim, ya da şuna, ikisi arasında gidip geliyorum, sağdan soldan çok yorum yapıyorlar kafam epey karıştı aslında, ama henüz Rks de 1600 km oldu, biraz daha tecrübe kazanmam lazım.
4 Teker bedeni, 2 Teker ruhu taşır_
İkisi de parasının motoru değiller. Zaten Yamaha için tüm modellere link vermişsin ki doğrudur, şu zamanda Yamaha tüm markalar içerisinde olabilecek en kötü tercihtir. Diğeri ise titreşim makinesidir. Titreşim olmasa onu al derim.
tavisyene uydum çantadan vazgeçtim, filemizi de aldık... motorda sıkıntı yok, gayet güzel çalışıyor artık,
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:17 ----------
Wd 40 da tamam, teçhizat tamamlanıyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:21 ----------
şu aralar alibabaya merak saldım,
https://www.alibaba.com/product-deta...01713.1.bw6Cpp
4 Teker bedeni, 2 Teker ruhu taşır_
Hadur hayırlı olsun, file bagajlar bende bir iki noktada boyayı kaldırdı bilgin olsun. Bugün benzin alırken pompacı motoru yeni sandı, hayırlı olsun dedi
Arka dişlileri 2 diş küçük takmanızla titreşim azalıyor ve motorda rahatlıyor..
dw 40ı kullandıktan sonra ayrıca yağlamak gerekiyor mu?
Yok gerekmez, yağmur ya da yıkamadan sonra pegler, manetler, vites kolu, ayak marşı, komütatörler gibi hareketli parçalara sıkıp parçaları hareket ettirirsen paslanmayı önlersin. Aynı zamanda depo gibi renkli ve de siyah plastik parçaları da yıkama, kurulama sonrası cila niyetine wd40lıyorum ben.
Bu arada motor kuzenimin bende kullanıyorum arada, benim aracım var ama motor almayı düşünüyorum ilerleyen süreçlerde fakat motorlar
hakkında biraz bilgi toparlamaya çalışıyorum bunu belirmek isterim öncelikle.Hayır önde bi değişiklik yapmadı kendisi normalde arkada
3 diş = önden 1 diş oluyor fakat ön tarafa dokunmadı kalkışta çok ufak bir ağırlık oldu benim gözlemlediğim ve hız konusunda artış
sağlanıldı birde yakıtta cüzi bir tasarruf olduğunuda söyleyebilirim.Bir de önceki vites değiştirme devrine göre devirde de düşüş oldu.
Yani öncekine göre biraz daha erken istiyor vites geçişini.
Önden 1 diş çıkartılırsa da titreşimde azalma olur fakat kalkışlarda hafif bir ağırlık olur.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)