Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
54. sayfa BirinciBirinci ... 444525354

RKS Titanic 150-S

    REKLAM ALANI
  1. #1061

    Üyelik
    03 Şubat 2020
    Bu motorda bir sıkıntı var arkadaş. 336 kmde 10.42 litre benzin yaktım vpower. Bugünkü benzin kuruyla ve motosikletin km saatine göre hesaplarsak= 19 kuruş yakıyor şehir içi.

    Ancak gel gelelim probleme= rks titanic 150s in km saatinde problem var dostlar. Toplamda 297 km yol yaptım yandex naviye göre. Şimdi geldim yoldan. Seyitgazi yolundan Eskişehir-Afyon. Ordan da Afyon-Kütahya-Eskişehir yaptım. Km saati 353 km gösterdi... Teknik olarak 300km de 50km hatalı çalışıyor benim motorun km saati...

    Yol 10561de bitecekti afyondan çıkarken tabelalara göre. Ama 10589 da bitti. Yani 160 kmde 28 km kadar hatalı gösteriyor başka bir hesapla.

    Sonuc: 100 kmde ortalama 15 km hatalı gösteriyor km saatine guvenmemeli Çinlilerin.

    Tekrar yaptığım hesaplamalara göre (6.37 lira 1 litre V-power üzerinden ve km saatindeki hata hesaba katılarak) Rks titanic 150-S'in 2018 modeli= kmde 24 kuruş yakmaktadir. (kesin sonuç)


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1062
    mtgemlik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Bajaj pulsar-Rks 150s- Tvs apache rtr 200
    Alıntı batmanefee adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu motorda bir sıkıntı var arkadaş. 336 kmde 10.42 litre benzin yaktım vpower. Bugünkü benzin kuruyla ve motosikletin km saatine göre hesaplarsak= 19 kuruş yakıyor şehir içi.

    Ancak gel gelelim probleme= rks titanic 150s in km saatinde problem var dostlar. Toplamda 297 km yol yaptım yandex naviye göre. Şimdi geldim yoldan. Seyitgazi yolundan Eskişehir-Afyon. Ordan da Afyon-Kütahya-Eskişehir yaptım. Km saati 353 km gösterdi... Teknik olarak 300km de 50km hatalı çalışıyor benim motorun km saati...

    Yol 10561de bitecekti afyondan çıkarken tabelalara göre. Ama 10589 da bitti. Yani 160 kmde 28 km kadar hatalı gösteriyor başka bir hesapla.

    Sonuc: 100 kmde ortalama 15 km hatalı gösteriyor km saatine guvenmemeli Çinlilerin.

    Tekrar yaptığım hesaplamalara göre (6.37 lira 1 litre V-power üzerinden ve km saatindeki hata hesaba katılarak) Rks titanic 150-S'in 2018 modeli= kmde 24 kuruş yakmaktadir. (kesin sonuç)
    Bende 4 aydır kullanıyorum, şuan 5000 km deyim. Aynen km fazla ölçüyor, bu durumu fark ettiğimde üzülmedim değil açıkçası bende üzüldüm. Motorun az yaktığını sanıyordum ama gerçek km hesabına göre 3 lt nin üstünde yakıt. Ama motor kağıt üzerindeki gücünün kesinlikle üstünde bir motor, bundan önce pulsar 150 ns kullandım, kesinlikle ondan daha performanslı bir motor. Şu anlık benimde tek sıkıntım km başka birr şikayetim yok

  3. #1063
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Arkadaşlar ben 2017 Ağustos'ta İstanbul-Bodrum yaptım bu motorla. 1620 km diye kaydetmişim ve o dönem 250 TL yakıta harcamışım. Yakıt o dönem 5,50 TL/lt gibi bir rakammış. Velhasıl tapagaz kullanımda 3 lt/100 km ve üzeri gibi rakamlar görmüşüm. Daha sakin kullansaymışım daha az yakardım elbet ama sınıfına göre fazla yaktırmışım uzun yolda. Buarada Titanic 150-S kadranda 132 km gösterirken gps ölçümünde 108-110 gibi birşey gösteriyordu. Lakin bu bütçeyle yine de alınabilecek en gösterişli motorlardan biri. Son ekleme olarak Çanakkale gezisinde feribotta bir resim çektirmiştim R1200 Gs ile Goldwing arasında benim Rks Milletten şu sözü duyduğumu çok iyi hatırlıyorum "Denyoya bak bu motorla buraya gelmiş". Her motor her yere gidiyor, Allah gönlünüzdeki motoru nasip etsin.

  4. #1064

    Üyelik
    10 Ağustos 2020
    Herkese merhaba 2 hafta önce bende rks Titanic 150s aldım 0 km şuan 540 kmdeyim sabah bakımını yaptırdım şöyle bir sıkıntım var bu sabah uyandığımda rölanti dalgalanma yapmaya başladı ve 3 4 saniye sonra stop ediyor gaz vermezsem çalışmıyor bakımda usta 2000kmye yaklaşınca düzelir dedi ben yinede buraya bir sorayım dedim sorun nerde sizce ?rölantiyi arttırdım bir arkadaş önerisiyle ,gaz verip 5000 devire çıkarınca 2.500de kalıyor biraz süre geçince azalmaya başlıyor 1 dk sonra felan stop ediyor kafaya çok taktım bunu yardımcı olabilecek var mı ?

  5. #1065
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı notfouns adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese merhaba 2 hafta önce bende rks Titanic 150s aldım 0 km şuan 540 kmdeyim sabah bakımını yaptırdım şöyle bir sıkıntım var bu sabah uyandığımda rölanti dalgalanma yapmaya başladı ve 3 4 saniye sonra stop ediyor gaz vermezsem çalışmıyor bakımda usta 2000kmye yaklaşınca düzelir dedi ben yinede buraya bir sorayım dedim sorun nerde sizce ?rölantiyi arttırdım bir arkadaş önerisiyle ,gaz verip 5000 devire çıkarınca 2.500de kalıyor biraz süre geçince azalmaya başlıyor 1 dk sonra felan stop ediyor kafaya çok taktım bunu yardımcı olabilecek var mı ?
    Hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin. Hiçbirşey kendi kendine düzelmez. Farklı bir servise gitmenizi öneririm. Rölantiyle uğraşmanıza gerek yok, bu havada jiglesiz bile tek marşta alması lazım eğer akünüz sağlamsa.

  6. #1066

    Üyelik
    19 Şubat 2020
    Alıntı notfouns adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese merhaba 2 hafta önce bende rks Titanic 150s aldım 0 km şuan 540 kmdeyim sabah bakımını yaptırdım şöyle bir sıkıntım var bu sabah uyandığımda rölanti dalgalanma yapmaya başladı ve 3 4 saniye sonra stop ediyor gaz vermezsem çalışmıyor bakımda usta 2000kmye yaklaşınca düzelir dedi ben yinede buraya bir sorayım dedim sorun nerde sizce ?rölantiyi arttırdım bir arkadaş önerisiyle ,gaz verip 5000 devire çıkarınca 2.500de kalıyor biraz süre geçince azalmaya başlıyor 1 dk sonra felan stop ediyor kafaya çok taktım bunu yardımcı olabilecek var mı ?
    Yakıt karışım vidasi ile oynamış sanirim ustaniz.
    Bence tekrar kendiniz hava ayarı yapmalisiniz

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:24 ----------

    Alıntı Tataroglu41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yakıt karışım vidasi ile oynamış sanirim ustaniz.
    Bence tekrar kendiniz hava ayarı yapmalisiniz
    Yada gaz telinde bir takilma olabilir. Boşta iken gazı yarım veya daha az aç kapa yaparak karbüratörün oralardan teli kontrol edin.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:26 ----------

    Rolantiyi yükselttim yazmışsın pardon. İlk once rolantini tekrar soğuk iken ilk calistirmada 1000 devire düşür. Yada sicakken 1500 olacak sekilde ayarla

  7. #1067

    Üyelik
    10 Ağustos 2020
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin. Hiçbirşey kendi kendine düzelmez. Farklı bir servise gitmenizi öneririm. Rölantiyle uğraşmanıza gerek yok, bu havada jiglesiz bile tek marşta alması lazım eğer akünüz sağlamsa.
    Çok teşekkür ederim motor 2 yıl depoda beklemiş egsozda hafif bir küflenme vardı ama dert etmedim ilk motorum benim tahmin ettiğim kadarıyla aküyü alırken yeni takıyolar aküden bir sıkıntı çıkacağını zannetmiyorum

    Alıntı Tataroglu41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yakıt karışım vidasi ile oynamış sanirim ustaniz.
    Bence tekrar kendiniz hava ayarı yapmalisiniz

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:24 ----------



    Yada gaz telinde bir takilma olabilir. Boşta iken gazı yarım veya daha az aç kapa yaparak karbüratörün oralardan teli kontrol edin.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:26 ----------

    Rolantiyi yükselttim yazmışsın pardon. İlk once rolantini tekrar soğuk iken ilk calistirmada 1000 devire düşür. Yada sicakken 1500 olacak sekilde ayarla
    Bakıma götürmeden önce oldu bu olay sabah oldu akşam servise götürdüm dün 10 km'lik bir yol gittim çok fazla toz vardı onla alakalı olabilir mi acaba

  8. #1068

    Üyelik
    19 Şubat 2020
    Alıntı notfouns adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok teşekkür ederim motor 2 yıl depoda beklemiş egsozda hafif bir küflenme vardı ama dert etmedim ilk motorum benim tahmin ettiğim kadarıyla aküyü alırken yeni takıyolar aküden bir sıkıntı çıkacağını zannetmiyorum


    Bakıma götürmeden önce oldu bu olay sabah oldu akşam servise götürdüm dün 10 km'lik bir yol gittim çok fazla toz vardı onla alakalı olabilir mi acaba
    Alakası olmaz o kadar tozun

  9. #1069

    Üyelik
    10 Ağustos 2020
    Alıntı Tataroglu41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Alakası olmaz o kadar tozun
    Karbüratör ün ordaki gaz telinin vidası gevşek onla alakası olabilir mi ?

  10. #1070

    Üyelik
    19 Şubat 2020
    Olabilir bi kontrol et

  11. #1071

    Üyelik
    10 Ağustos 2020
    Bulunduğum ilçede birtane rks servisi var sadece o yüzden yine aynı servise götürdüm.Bir iki saat uğraştı ,rölantiyi 3000e çekmiş tekrar stop ederse getir karbüratör bozuk demektir yenisini isteriz garantiden dedi.Şimdi motosiklet 550 km'de eğer karbüratör bozuksa ayıplı mal olarak mı geçiyor motosiklet? Kitapçığında ayıplı malda para iadesi,ücretsiz parça değişimi veya aynı motosikletin yenisinin yollanabilecği yazıyor.Ben motosiklet değişimi istesem bu durumda kabul olur mu arkadaşlar ? Zaten aldığımda çeşitli yerlerinde ufak küflenmeler vardı ama dert etmemiştim onlarıda hesaba katarsak ayıplı mal olarak sayılır mı ?

  12. #1072
    kefkes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2015
    Alıntı notfouns adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese merhaba 2 hafta önce bende rks Titanic 150s aldım 0 km şuan 540 kmdeyim sabah bakımını yaptırdım şöyle bir sıkıntım var bu sabah uyandığımda rölanti dalgalanma yapmaya başladı ve 3 4 saniye sonra stop ediyor gaz vermezsem çalışmıyor bakımda usta 2000kmye yaklaşınca düzelir dedi ben yinede buraya bir sorayım dedim sorun nerde sizce ?rölantiyi arttırdım bir arkadaş önerisiyle ,gaz verip 5000 devire çıkarınca 2.500de kalıyor biraz süre geçince azalmaya başlıyor 1 dk sonra felan stop ediyor kafaya çok taktım bunu yardımcı olabilecek var mı ?

    Hayırlı olsun öncelikle. ..
    2000km de falan düzelmez, ustanın yorumu sallama olmuş bence..

    Egsozdan olmaz yüksek ihtimal..
    İki yillik demissin,,motosiklet yatarken, benzin deposu toz almış ve karburator kirlenmiş olabilir..Egsoz değil de depo içinde bozulma terleme paslanma varsa daha büyük bir sorun...

    Benzinin temiz olmalı, benzin tahliyesi için karburatorun orda küçük yıldız bi vida var, gevşeltip bi kaba bi su bardağı benzin akit tahliye hortumundan, pis mi temiz mi benzine bak temizse en azından ordan değil. ..Pisse tamamını boşaltıp duruma gore temiz kısmını kullanabilirsin...

    Benzin filtresine de bakman gerekiyor..Aynı şekilde. .

    Bujiyi sök yanma kararma var mı bak..

    Daha düzelmezse veya kafana yatmazsa dogru servise hiç ugrasma, karburator söküp temizleyecek halin yok..

    Durduğu yerde, kullanarak falan motor düzelmez.Karburator bozuk değildir de en azından temizlerler bari.Anlattigina göre motor normal değil mecbur yapacaklar..

  13. #1073

    Üyelik
    10 Ağustos 2020
    Alıntı kefkes adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun öncelikle. ..
    2000km de falan düzelmez, ustanın yorumu sallama olmuş bence..

    Egsozdan olmaz yüksek ihtimal..
    İki yillik demissin,,motosiklet yatarken, benzin deposu toz almış ve karburator kirlenmiş olabilir..Egsoz değil de depo içinde bozulma terleme paslanma varsa daha büyük bir sorun...

    Benzinin temiz olmalı, benzin tahliyesi için karburatorun orda küçük yıldız bi vida var, gevşeltip bi kaba bi su bardağı benzin akit tahliye hortumundan, pis mi temiz mi benzine bak temizse en azından ordan değil. ..Pisse tamamını boşaltıp duruma gore temiz kısmını kullanabilirsin...

    Benzin filtresine de bakman gerekiyor..Aynı şekilde. .

    Bujiyi sök yanma kararma var mı bak..

    Daha düzelmezse veya kafana yatmazsa dogru servise hiç ugrasma, karburator söküp temizleyecek halin yok..

    Durduğu yerde, kullanarak falan motor düzelmez.Karburator bozuk değildir de en azından temizlerler bari.Anlattigina göre motor normal değil mecbur yapacaklar..
    Teşekkür ederim.Bugün tekrar servise götürdüm dediklerinin hepsine baktı subaplar taş gibi ondan yapıyodur dedi kontrol etti daha sonra rölantiyi 3000e çekmiş tekrar yaparsa gel karbüratör de arıza vardır garantiden yenisini isteriz dedi.Rolanti normalde 1400de olması lazım sanırım yani motorda bir arıza var.Ayıplı ürün olarak geçiyorsa yarın gidip aldığımız yerle konuşup varsa motosiklet değişimi yoksa para iadesi istiyeceğim bu konulardanda pek anlamam aslında ama yapıcak birşey yok şansımızı deneyeceğiz.

  14. #1074
    mtgemlik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Bajaj pulsar-Rks 150s- Tvs apache rtr 200
    Tekrardan merhabalar. Yaklaşık 6 ay önce aldığım titanic 150 s ile 8000 kmye gelmiş bulunmaktayım. Artı - eksi yönleri olarak 8000 km boyunca yaşadıklarımı burda paylaşmak istedim.
    Arrıları
    Motor 150 cc kağıt üzerinde 12 beygir ve 11 nm tork üretiyor ama performans bence çok daha üstün. Düşük devirleri canlı ve rampalardaki performansı çok güzel. Bundan önce 20bin km pulsar 150 ns kullandım, 17 beygir ve 13 nm tork gücü vardı kağıt üzerinde ama rks nin verdiği gaz tepkisi ve performansı pulsardan daha güzel.
    Yakıt 2.5 - 3.5 lt arası hesaplıyordum hep kullanıma bağlı. En son git gel 200 km yolu 27 tl benzin yaktı. 100 kmde 2 lt, bu rakam beni çok şaşırttı açıkçası. Ama motorun hava ve subap ayarını kendim ayarladım, şuan performans ve yakıtından çok memnunum.
    Son olarak motorun en çok beğendiğim yanı konforu, abartmıyorum ama süspansiyon olarak japon motorları bile geride bırakır. Örnek olarak (xmax 250 - Honda pcx- cbf 150- suzuki v strom 250) japon motorları kullanan arkadaşlarım da kullandılar hepsi amortisör lerine bayıldı motorun.
    Eksi yönleri
    Titreşim konusuna gelirsek titreşim beni hiç rahatsız etmiyor ama nedense aynalar da hep bir bulanıklık var onu çözmüş değilim.
    Lastikler kuru zeminde ısındığı zaman idare eder ama ıslakta berbattanda öte dikkat etmek lazım.
    Km 6-8 km arası fazla gösteriyor ve buda yapılan kmyi fazla kaydetmesi demek oluyor. Yani 100 km lik bir mesafeyi tripte 118 km olarak kaydediyor, benim için en kötü yanı bu motorun.
    Ama bunun dışında başka bir sıkıntı yaşamadım ve motordan da gerek uzun yol olsun bakımını yaptık tan sonra uzun km ler götürecek bir motor.
    Not : Motor bloğu suzukinin ve çok hassas subap ayarı isteyen bir motor, bende 4000 km lere geldiğimde ufaktan bir şıkırtı sesi vardı, elimde az çok anahtar tutar kendim ayarlamak istedim ama tam 6. seferde tutturabildim ayarı, ama şuan titreşim bile yok olmuş durumda. Motoru kullanan arkadaşlara tavsiyem subap sesi çok duyuyorsanız iyi bir ustaya götürüp ayarlattırın, yada direk suzuki servisilerine ayarlattırmak lazım ki gerçekten çok ince ayar isteyen bir motor.
    tommygun bunu beğendi.

  15. #1075

    Üyelik
    23 Şubat 2021
    Motoru almak üzerim şuraya kesin bak dediğiniz bir yeri var mı?

  16. #1076

    Üyelik
    16 Ocak 2022
    arkadaşlar öncelikle merhaba Rks Titanic 150 S için kullanım kılavuzu var mı? Eski linklere baktığımda bulamadım elinde olan birisinin paylaşma şansı var mı

  17. #1077
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı FCCantürk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar öncelikle merhaba Rks Titanic 150 S için kullanım kılavuzu var mı? Eski linklere baktığımda bulamadım elinde olan birisinin paylaşma şansı var mı
    Titanic 150-S için ayrı bir kullanım kılavuzu bildiğim kadarıyla yok. Eski Titanic 150 için hazırlanış 38 sayfalık bir kılavuz var. Eğer net ortamında o kılavuza ulaşamazsan bana özelden email adresini verirsen seninle paylaşırım.
    levend84 bunu beğendi.

  18. #1078

    Üyelik
    16 Ocak 2022
    abi yazdım şimdiden teşekkür ederim

  19. #1079

    Üyelik
    21 Kasım 2005
    Şehir
    Manisa/Turgutlu
    Motosikleti
    Kawasasaki ZX-6R

  20. #1080
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    7 sene önce yarın sabah motosiklete ara verdiğim 18 yılın ardından ilk motorumu satın almak için bayiye gideceğim. Maltepe Moto Galeri'den yanlış hatırlamıyorsam 4000 TL'ye sıfır olarak satın almıştım. 1,5 sene ve 17.500 km kullandığım bu motorumla İstanbul'dan Bodrum, İstanbul'dan Çanakkale ve bir kaç defa da İstanbul'dan Bursa gibi gezilerim olmuştu. Hey gidi hey 7 sene geçmiş üzerinden. 34 TT 1659, güzel zamanlardı.



    Motoseverrr bunu beğendi.


54. sayfa BirinciBirinci ... 444525354

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)