Lastikleri tırttır sıfırınında ama milletin har vurup harman sarman savurduğu bir motor yerine sıfır tercih etmek çokta mantıksız bir seçim olmaz.
Lastikleri tırttır sıfırınında ama milletin har vurup harman sarman savurduğu bir motor yerine sıfır tercih etmek çokta mantıksız bir seçim olmaz.
Teşekkürler. Forumuda neredeyse baştan sona kadar okudum her konu hakkında bilgi vermişsiniz teşekkürler artık vadeli şekilde sıfırını almaya çalışıcam bugün bayiye gittim ve çok beğendim resimlere göre çok çok daha güzel yapılı duruyor
Hayırlı olsun şimdiden, görüntüsü gerçekten sınıfına göre çok güzel. Angry'nin dediği gibi lastikleri iyi değil. Milletin "ısınınca iyi" demesine bakmayın birçok kaza lastikler ısınana kadarki ilk 3-5 km.de oluyor. Anlaş Mb34 Tournée.leri set olarak alıp kullanabilşirsiniz, orijinal Nylon lastiklerden çok daha iyidir.
bir önceki motorum asya elegant 150 idi 100km de 4-4.5 litre yakıyordu
bajaj boxer bm150 2016model 2000km ile rks titanic 150-s 2016 model 10000km motorlarından birini almayı düşünüyorum rks 500tl daha fazla
bajaj kolay şekle giriyor ilerde keser biçerim diye düşünüyorum
bir yandan da rks deki ön disk fren, 5. vites ve arkadaki tek amortisör cezbediyor
yakıtta benim için bir kriter
tommygun yardımcı olursan sevinirim, şimdiden tşkler
Boxer kesilip biçilip rahatlıkla cafe racer yapılabilir. Ben hiç Boxer kullanmadım ama dayanıklı bir motor olduğunu okudum. Titanic-S'ten ben memnundum. Yakıt tüketimi, şekli şemali güzeldi. Lastik bulma konusunda da sıkıntı yaşamadım yedek parça konusunda da. Karar senin, şimdiden hayırlı olsun.
2018 Titanic 150s ile 2018 titanium 220 arasında ne gibi farklar var. Arada 300 TL gibi bir fiyat farkı var ama titanium modelini hiç bilmiyorum ikisi arasındayım sizce ne yapmalıyım
İstanbul’da isen bir Oktay motor’a uğra istersen. İkisini de kendi gözünle görmüş olursun.
Finaller bitiyor bitince gidicem oraya benim merak ettiğim herhangi bir sıkıntısı yada artısı falan var mı
bajaj boxer veya rks titanic 150s almayı planlıyordum
boxer yedek parçaları çok pahalı geldi kimse sorduysam bajaj eski ekonomikliğini kaybetti bir tarafları kalktı alınmaz diyorlar üretimi kalkmış motor sonuçta
rks titanic 150s alacaktım motoru usyata götürdüğümde şasi ve egzoz kısmındaki heryerin paslanmış olduğunu almamam gerektiğini söyledi kronik sorun mudur bilemiyorum
en son salcano wolf 125 v6 buldum, şuanlık sıkıntı yok gibi
Benimki de 2016 modeldi ve branda altında motoru saklamama rağmen yolda yağmur suyu yediğinden dolayı 1 sene içinde egzozda paslanmalar meydana gelmişti. Tel fırça ve ince zımpara ile egzozdaki pasları alabildiğim kadar almıştım. Sonra üzerine Motip'in ısıya dayanaklı mat siyah boyasıyla boya atmıştım, eskisi kadar güzel olmuştu. Satana kadar hiç paslanma yaşamadım daha. Kararın ne olursa olsun, Allah kaza bela vermesin, şimdiden hayırlı olsun.
Rks Titanic 150s almaya niyetli birisi olarak okuduğum 51 sayfanın sonunda bir çok kişinin yaşadığı sorunları göz önünde bulundurarak bu motoru eledim ve almamaya karar verdim. Kullanıcısı na kötü sürprizler yaşatan titreşimi fazla yedek parçası pahalı ve yedek parçasını temin etmesi zor bir motor. Ayrıca sahibinden.com da takip ediyorum ikinci eli satılmıyor. Umarım bu yazdıklarım bu motor u almak isteyenler için bir fikir olur.
Bu motordan bir ben memnun kaldım galiba. Yedek parça temini herzaman kolaydı sadece araştırmak gerekiyor.Servisler stok tutmadığı için fabrikadan sipariş veriyorlar o nedenle yedek parça temini zor gibi görünüyor. Kranktan diske, manetlerden debriyaj balatasına, direksiyon milinden aynalara aradığınız her parçanın siparişini motosiklet sepeti diye bir site var, oradan gönül rahatlığıyla verebilirsiniz. Ben bu motoru kullanırken bu site üzerinden defalarca alışveriş yaptım ve bir keleklerini görmedim. Çin malı, tek silindirli bir motor olarak evet titriyor. 2.elinin de yavaş gittiği konusunda sizinle aynı fikirdeyim. Ancak yine de bütçesi kısıtlı arkadaşlar için gerek görünümü, gerek az yakmasıyla mutlu eder. Şu an fiyatları uçuk. Ben 2016'da 4500 TL.ye sıfırını aldığımda çok iyi bir alışveriş olmuştu benim için. Çok şükür 17000 km de şehir içi, uzun yol vs kullandım. Dediğim gibi sanırım bir ben mutlu,mesut kullandım. Hangi motora karar verirseniz şimdiden hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin.
Abi sen istisnâsın. Evet bir tek siz memnun kalmışsınız ama yazılanları okudum güvenip te alınacak motor değil.
Bilemiyorum diğer arkadaşları, ancak ben gözüm gibi baktım 1,5 sene. Sadece 1 kere arıza yaşadım ve yolda kaldım. Marş rublem değişti bunun dışında bir problem yaşamadım.2000 km.de bir düzenli bakımlarını yaptırdım. Motul 5100 kullanıyordum servisim bile benimle dalga geçiyordu. Velhasıl aşağıdaki resimlerin çekilmesinden 7000 km sonra sattım, inanın sattığımda da bu kadar temizdi motor. Sonra Sym Wolf aldım.
Maşallah güzel bakmışsınız.
Siz zaten bilinçli ve titiz kullanıcısınız.
Benim rks ye merak duymam şöyle başladı, Bizim burada kuba rks bayii açıldı. Gittim, önce kuba cr1 inceledim 150 cc yeşil renk dijital gösterge arka çift amortisör. Oturuş u rahat direksiyon istediğim gibi yüksek. Daha sonra 150 s Titanic inceledim. CBF gibi arka tek amortisör bu çok büyük avantaj. Malzeme kalitesi kuba cr1 e göre daha kaliteli. Lastikler daha kalın. Kullanılan malzeme nin kalitesi kendini belli ediyor. Tek beğenmediğim yanı direksiyon alçak eğilmek zorunda kalıyorsunuz. Daha sonra tamirci'me gittim sordum tavsiye etmedi. Neden derseniz, Yedek Parça temini ve yedek parça fiyatları gibi şeyler yüzünden. Daha sonra foruma girdim bu konuyu okudum. Aslında rks Titanic bence gerçekten de farklı bir motor ama bu motor'a maalesef ne yazık ki Türkiye temsilcileri yanlış politikalarla yanlış yöntemlerle markaya zarar veriyorlar. Bu durumdan kurtulmaları için yapacakları ilk şeyler, birincisi, servislerde hazır yedek parça stoğu tutmak piyasa ya bol miktarda yedek parça temin etmek. İkincisi müşteri hizmetleri ilişkilerin de müşterilerin yaşadıklarına karşı daha esnek daha yapıcı olmaları. Yüzde yüz müşteri memnuniyeti ni hedeflemeliler. İki sayfa önce sorun yaşayan arkadaşa böyle yapmasalar bu motor u almak isteyen kişiler için daha iyi bir örnek olurdu. Ama daha rks yi tercih etmeden önce gelip burda bu sorunları okumak alıcının vazgeçmesine neden oluyor.
Servis ve yedek parça konusundaki düşüncelerinize tamamen katılıyorum. Ben bu motoru alırken ekonomik sebepler karar vermemde etkili oldu. O dönem 4500 TL sıfır Rks fiyatına 2. el Ybr,Cbf baktım ama baktıklarımın hepsinin haşatı çıkmıştı. Hero Hunk alayım dedim, sıfırı 5500 TL civarındaydı. Ben de "Çinli Minli en kötü 10000 km sıkıntı yaşamam" diye düşündüm de aldım. Lakin herzaman bu motorun nazik olduğunu, normalden biraz daha fazla özen göstermem gerektiği aklımın ucundan çıkmadı. Şu an sıfır fiyatı 7600 TL olmuş ki fiyat avantajını kaybetmiş. Yedek parça konusunda internetten hemen hemen her parçayı getirtebiliyorsunuz.
Bugün haznedar valemoto'dan kırmızı rengini aldım. Rodajı nasıl yaptığınızı anlatmıştınız ama şimdi bulamadım. Tekrar bilgilendirebilir misiniz ? Şimdiden teşekkürler
Hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin. 500'de ilk bakıma sokana kadar 5000-6000 max devir yaptım, sabit devirle uzun süre gitmedim devir değiştirdim, kompresyon yaptırdım. 500 km'de fabrikadan gelen yağ değişti, Castrol 10 40 koydurdum. 500 - 1000 km aralığında devri yükselttim ama 6500 - 7000 devrin de çok üstüne çıkmadım. Yine uzun süre sabit devirle kullanmayarak ara ara devir değiştirdim. 1000 km.den sonra yallah tazyik
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)