Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
50. sayfa BirinciBirinci ... 404849505152 ... SonuncuSonuncu

RKS Titanic 150-S

    REKLAM ALANI
  1. #981

    Üyelik
    17 Mart 2018
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Büyük geçmiş olsun, ürün ayıplı, fabrikadan değişim isteyerek sorunu halledemezsen tüketici mahkemesine başvur bence, biraz sürer ama kazanırsın. Senin yazından sonra beyin ve karbüratör fiyatlarına baktım. Beyin 100 TL, karbüratör 450 TL. Hadi 2. el olsa anlarım ama 8000 küsür para verdiğin sıfır motosiklette bu hatalar bence affedilemez.
    Merhaba,
    Benimde 2018 model 150 s daha 1 sene olmadan metal aksaminda paslanmalar başladı. Fabrikaya mail attim hemen döndüler ama paslanmaya karşi herhangi bir garantimiz yok dediler. Çok enteresan şekilde farklı bölgelerde paslanmalar var.
    Paslanmaları nasıl önleyebilirim bir önerisi olan varmı acaba????


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #982
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı HarSerDef adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba,
    Benimde 2018 model 150 s daha 1 sene olmadan metal aksaminda paslanmalar başladı. Fabrikaya mail attim hemen döndüler ama paslanmaya karşi herhangi bir garantimiz yok dediler. Çok enteresan şekilde farklı bölgelerde paslanmalar var.
    Paslanmaları nasıl önleyebilirim bir önerisi olan varmı acaba????
    Hangi bölgelerde pas sorunu yaşıyorsun?

  3. #983

    Üyelik
    17 Mart 2018
    Birçok bölgede var. Genelde ana iskelete kaynakla sonradan monte edilen yerlerde var. Büyük vidalarda, zincir ayarı yapilan vidanin bagli oldugu kalin demirde, boyun kısmındaki parçalarda, Koltugun arka kisminda iki taraftaki çengel tutturacak demirde vb...

  4. #984
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı HarSerDef adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Birçok bölgede var. Genelde ana iskelete kaynakla sonradan monte edilen yerlerde var. Büyük vidalarda, zincir ayarı yapilan vidanin bagli oldugu kalin demirde, boyun kısmındaki parçalarda, Koltugun arka kisminda iki taraftaki çengel tutturacak demirde vb...
    Şu motordan bir ben memnun kaldım sanırım. Mevcut pası ince zımpara ve tel fırçayla temizlemeni tavsiye ederim. Bunun dışında yağmurlu havada kullanım sonrası mutlaka kuru bezle nemi almak ve akşam motor açık havadaysa da branda içinde saklamak faydalı olacaktır.

  5. #985
    melez - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2018
    Motosikleti
    RKS WİNNER 200
    branda hiçbir işe yaramıyor. motor sıcakken örtüyorsun içerisindeki buhar yine paslandırıyor makineyi. üstüne yağsın üstünde de kurusun daha sağlıklı.

  6. #986

    Üyelik
    17 Mart 2018
    Valla hocam her yagmurdan sonra motoru kurutacak olsam okadar ayrintili yerleri kurutmam saatler sürer
    Bu arada benim motorun sürüş keyfi ve performansi ile ilgili bir şikayetim yok memnunum. Ama daha 1 sene olmadan hemde kış ayında kullanmamış olmama rağmen paslanması beni bu markadan soğuttu açıkçası. Cevabin için teşekkür ederim.

  7. #987
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı HarSerDef adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla hocam her yagmurdan sonra motoru kurutacak olsam okadar ayrintili yerleri kurutmam saatler sürer
    Bu arada benim motorun sürüş keyfi ve performansi ile ilgili bir şikayetim yok memnunum. Ama daha 1 sene olmadan hemde kış ayında kullanmamış olmama rağmen paslanması beni bu markadan soğuttu açıkçası. Cevabin için teşekkür ederim.
    Kardeşim kolay alınmıyor bu makineler. Daha 1 sene dolmadan bu kozmetik problemleri yaşamışsan ne desek boş. Yerinde olsam o sinirle yakardım motoru. İnşallah en büyük sıkıntın birkaç pas lekesinden öteye geçmez.

  8. #988

    Üyelik
    10 Mart 2019
    Geçen sene 150 S modelinden almıştım galiba 500km civarı yağ değişimine gittim. Şuan 1538km civarında kış boyunca yattı sonraki yağ değişimi 2000de mi gitmek gerek. Birde kışın işyerinde haftada bir çalıştırmama rağmen akü ölmüş içinde hiç su kalmamış ve kireç tutmuş gibi içi beyazlamıştı. Biraz karbonatlı su ile şarz cihazının bakım modunda 6-7 saat bıraktım şuan iyi oldu ama fazla yaşamaz gibi. Üstündeki akü cuba 6,5amper buraya 9amper akü sığarmı yada değişen varsa tavsiyesi ne olur ?

  9. #989
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı Dogan27 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçen sene 150 S modelinden almıştım galiba 500km civarı yağ değişimine gittim. Şuan 1538km civarında kış boyunca yattı sonraki yağ değişimi 2000de mi gitmek gerek. Birde kışın işyerinde haftada bir çalıştırmama rağmen akü ölmüş içinde hiç su kalmamış ve kireç tutmuş gibi içi beyazlamıştı. Biraz karbonatlı su ile şarz cihazının bakım modunda 6-7 saat bıraktım şuan iyi oldu ama fazla yaşamaz gibi. Üstündeki akü cuba 6,5amper buraya 9amper akü sığarmı yada değişen varsa tavsiyesi ne olur ?
    Evet 2000. km.de yağ değişimin var.Eğer son koyduğun yağ üzerinden 6-7 ay geçmemişse 2000 km.yi bekleyebilirsin. 6-7 ay geçmişse de erken yağ değişiminin sana zararı olmaz. Benimkinde de Mondial aküsü vardı ve cortlamıştı. Vlm akü takmıştım canavar gibi olmuştu ama kaç amperlik akü kullandığımı inan hatırlamıyorum.
    Dogan27 bunu beğendi.

  10. #990

    Üyelik
    21 Nisan 2019
    Bu motoru kullanipta memnun kalmayan varmi titreşimi nasıl tavsiye edermisiniz

  11. #991
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı Sergen48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu motoru kullanipta memnun kalmayan varmi titreşimi nasıl tavsiye edermisiniz
    Yüksek devirde titrer. Ben elciklere sünger kılıf takmıştım da titreşimden elimin uyuşmasını bir nebze engellemiştim. Ben ilk motorum olarak memnundum ama benden başka kullanan birçok arkadaş benim kadar memnun kalmadı.

  12. #992

    Üyelik
    21 Nisan 2019
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yüksek devirde titrer. Ben elciklere sünger kılıf takmıştım da titreşimden elimin uyuşmasını bir nebze engellemiştim. Ben ilk motorum olarak memnundum ama benden başka kullanan birçok arkadaş benim kadar memnun kalmadı.
    Peki ybr 125 az kilometre mi önerirsiniz yoksa rks 150 s sıfır mı

  13. #993
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı Sergen48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Peki ybr 125 az kilometre mi önerirsiniz yoksa rks 150 s sıfır mı
    Ben 2. el Ybr bakıyordum, gördüklerimin hepsi 2016'da patatese bağlamıştı ve RKS Titanic S'in sıfırı o dönem Ybr'nin 2. elinden daha uygundu. En kötü 10000 km sorun çıkarmaz diyerek Rks aldım. Şimdi sizin mesajınızdan sonra ilanlara baktım az km Ybr Esd.ler 6000 TL'den başlıyor. Sıfır Rks de 7600 TL ki indirimle 300-500 TL daha indirseniz maliyet azalır. Kullanım amacınızı bilmiyorum, uzun yıllar kullanırım derseniz Ybr daha dayanıklıdır. Görselliğe önem veriyorum, motor azıcık da olsa kuvvetli olsun diyorsanız Rks sizi memnun eder.

  14. #994

    Üyelik
    21 Nisan 2019
    Benim motoru kullanmam işden çarşıya gitgel 40 km yaklaşık uzun yillar idare etsin istiyorum birde şu titreme meselesi siz titreşim var diyorsunuz ama çoğu kisi yok diyor herkes farkli yorum olunca titreşim işi beni motordan soğuttu sizin yorumunuzla 😊
    Alacağım motor uzun süre idare etsin beni istiyorum ama ybrle çok fiyat istiyorlar kararsiz kaldım

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:27 ----------

    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yüksek devirde titrer. Ben elciklere sünger kılıf takmıştım da titreşimden elimin uyuşmasını bir nebze engellemiştim. Ben ilk motorum olarak memnundum ama benden başka kullanan birçok arkadaş benim kadar memnun kalmadı.

    Daha önce motor kullandim ama uzun süredir kullanmıyorum mondial sürmüştüm arkadaşımın onunki çok titriyordu vites atarken devir yüklenince rks de aynı şeyler söylenebilir mi yani

  15. #995
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı Sergen48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim motoru kullanmam işden çarşıya gitgel 40 km yaklaşık uzun yillar idare etsin istiyorum birde şu titreme meselesi siz titreşim var diyorsunuz ama çoğu kisi yok diyor herkes farkli yorum olunca titreşim işi beni motordan soğuttu sizin yorumunuzla ��
    Alacağım motor uzun süre idare etsin beni istiyorum ama ybrle çok fiyat istiyorlar kararsiz kaldım

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:27 ----------




    Daha önce motor kullandim ama uzun süredir kullanmıyorum mondial sürmüştüm arkadaşımın onunki çok titriyordu vites atarken devir yüklenince rks de aynı şeyler söylenebilir mi yani
    Benim motorum full bakımlıydı ama elleri yoracak kadar titreşim oluyordu gidonda. Orijinal aynaları o titreşimden ötürü arkayı net göstermiyordu ben de yan sanayi ybr aynası taktırmıştım. Hem görüş büyüdü hem de bulanık görüş bir nebze azalmıştı. Bunlar en nihayetinde tek silindir makineler, normaldir o titreşim ama Ybr ve Cbf'te öyle bir titreşim hissetmedim. Git gel 40 km az bir mesafe değil, çevre yolu gibi bir yol kullanacaksanız ybr.nin son hızı düşük kalır, Rks bir nebze de olsa daha hızlı gider.

  16. #996
    kefkes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2015
    Alıntı Sergen48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu motoru kullanipta memnun kalmayan varmi titreşimi nasıl tavsiye edermisiniz
    Sergen 48 merhaba; aynı bloğu kullanan titanic 150 (r değil ayak marşı yok) kullaniyorum 5 yıldır bikaç şey söylemek isterim.Forum araştırması iyidir hoştur fakat motoru kullanarak daha iyi karar verebilirsin.Zaten çoğu da forumda vardır eski yazdıklarımdan falan.Titreşim durumu rodaji ve hor kullanmaya göre de değişebiliyor..Ybr kullanmadım fakat cbf e iyi kötü bindim.Cbften biraz fazla titresim olsun bunda, fakat ben hiç bir zaman el ayak uyuşturucu ve ayna bozacak titresim görmedim. Devrine göre sürekli 10000 lerde yüklenirsem hafiften motosiklet botuyla ayakta hissediliyor artık, motor 19000 lerde yerine gore hor da kullandim epey.Velhasil devrini tutturup mis gibi kullanılabilir zaten sürekli 100 km hızda giderim dersen 250lik bakman lazım.

    Geçen 500km yolu 115 civarı hızlarda yaptım misal hep tapagazdi.Üst kapak yanında göreceğin eksantirik mili tapasindan terleme yapıyor simdi arada yağ ekliyorum değişecek falan kapak..Ergonomi olarak bulup bulabileceğiniz en rahat motorlardir bunlar boy 175 civarıysa.Onceden ben de sıfır taraftarıydım sadece, fakat yıllar içinde fikrim değisti.Ekonomik problemim yokken ybr yerine aldığım bir motordur ...Tek eksisi yedek parçası çok ucuz sayılmaz ve yakiti da 3 civarıdır duruma göre biraz daha yakabilir..

    Yani apaçi olmayan bi satıcıdan ikinci elde alınabilir diyorum, duzgun bi servise sokarsin bakacağın yer motoru ve egsozu olsun kozmetik disinda, bisey yoksa bi takım lastik yapıştırıp fiti fiti yıllarca işini görecektir canini cikartayim havasinda surmezsen.Hem alırken titreşimini de gorursun Artan paran benzin ve ekstra ekipmana gider. Memnun olmasam genel olarak servisle ilgili görüşüme rağmen bunları yazmazdım..

    Bunun sıfırında 2.el değer kaybı olur, ybr 2.el ve bunun 2.elinde pek olmaz.Fakat ybr daha az yakar.

    Karar senin, hayırlısı olsun.

  17. #997

    Üyelik
    21 Nisan 2019
    Cevap icin teşekkürler 2.el araştırdım , araştırmayada devam ediyorum fakat 2.el pek piyasa da bulmak zor satanda cok az diyebilirim sıfır fiyatinin az altında satıyorlar suan sıfırı 7630 tl bu fiyata değermi beni düşündüren bu

  18. #998

    Üyelik
    08 Mayıs 2019
    İlk defa kullanmak için bunun sıfırını almayı düşünüyordum ama fiyatlar biraz yüksek geldi 2016 model 15binde motor bana sıkıntı çıkartırım veya kaç bine kadar alınır? 2018 mi 2016 mi almalıyım genelde çok fiyat farkı yok ikinci elde

  19. #999
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı erdemkldrm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İlk defa kullanmak için bunun sıfırını almayı düşünüyordum ama fiyatlar biraz yüksek geldi 2016 model 15binde motor bana sıkıntı çıkartırım veya kaç bine kadar alınır? 2018 mi 2016 mi almalıyım genelde çok fiyat farkı yok ikinci elde
    2016 modeli bakımlıysa alınır ancak 15.000 km.de motora zincir dişli seti ve 1 takım lastik gerekebilir.

  20. #1000

    Üyelik
    08 Mayıs 2019
    Zincir ile lastikler değişmiş ve temiz gibi görünüyor ama Gönlüm SIFIR almaktan yana aslında ama bakalım sıfıra zorluycam artık


50. sayfa BirinciBirinci ... 404849505152 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)