Konunun başlarında dediğim gibi ilk motosikletim ve işin acemisiyim. 5. vites ve 5000-6000 devir aralığında 75 ile gidiyorum. Dün potansiyel bir kazadan kaçınmak için bu hızla giderken ufak bir gaz açmam gerekti anında 90'ı geçtim. Henüz çok zorlamıyorum. Sol aynada titreşim vardı, civatasını sıktırarak o sorundan da kurtuldum. Ben çok keyif alıyorum bu motordan ama dediğim gibi ilk motorum ve tecrübem az
Kaç km yol yaptın şuana kadar arada hızlanman gerekir rodaj süreci içerisinde yüksek devirlerde arada bir kullan yoksa motor tam randımanlı çalışmaz. Uzun yolda hız yapamazsın yani gerçek performansı alamazsın Şehir dışında yüksek devir yüksek hız yapmaya çalış yada usta sürücü varsa ver o yapsın eğer tedirgin olup hız yapamıyorsan. Tekrar hayırlı olsun. Tekerine taş değmesin.
Bir önce ki Titanic versiyonuna göre dizaynı daha spor ve agresif duruyor. Özellikler arkada tek amortisör olması çok hoş gösteriyor motorsikleti. Kullanan arkadaşlardan da şuana kadar ne yedek parça ne de servis ile ilgili bir sorun duymadım. Tek silindirli 150cc bir motora görede gayet performanslı geldi bana.
Zaten efsaneleşmiş olan Titanic modelini yeniden tasarlamışlar ve eskisinden çok daha iyi olduğu apaçık ortada. Kullanan birisi olarak kesinlikle tavsiye edebilirim. Fiyat/performans olarak piyasadaki en iyi modellerden birisi.
Dediğin gibi Titanic piyasada kendini kanıtlamış bir model bazıları kronik arızalar giderilmiş diyor ama diğer 150'ye göre bu model daha bir spor duruşu var yeniden tasarlanmış gibi bana öyle geldi. Kendi emsallerine göre çok kaliteli bence. RK 125'te aynı gibi geldi bana yeni bir model ama cc düşürülmüş gibi
Merhaba arkadaşlar motor bu pazartesi elime geçiyor önerileriniz tecrübeleriniz nelerdir?Bendeki rengi siyah turuncu rahat bir zamanda fotoğraf atmaya çalışırım.
Hastasiyiz dedeee,ins banada nasip olur bu tarz bi motor
Hayırlı olsun dostum. Aldığında foto atarsan çok makbule geçer.
Bende bütün sayfaları okudum. Zaten çok yeni bir alet ama kullananlar arttıkça yorumlar oturacaktır. Önceki motorum Bajaj Boxer dı, açıkçası memnundum ancak satmam gerekti ve sattım. Şu anda çok şükür 4-5 civarı bütçem var tekrar motor bakıyorum. Kafamda bu ve rk125r modeli var. O modeli kullanan nerdeyse hiç yok bu arada :D. Beni düşündüren iki şey var.
1)Forumda çoğumuz görüyoruz, çinli diyince herkes sallıyor. Gerçi keeway in Türkiye' deki hali rks ancak çinli sayılıyor. Kalite sağlamlık açısından kullanıcılar ne düşünüyor?
2)İkinci el durumu. Önceki kasa titaniclere bakıyorum ikinci elde çok değer kaybetmiş gibi görünüyor. Elden çıkarma durumu nasıl acaba rks lerde? Boxer ımı mesela çok değer kaybetmeden ve nerdeyse hiç beklemeden rahatça satmıştım.
İlk kazamızı da hayırlısıyla yara almadan, motoru dağıtmadan atlattık. Sıkışık trafikte sağdaki boşluktan 30-40 ile ilerliyordum, solumdaki araba sinyal vermeden, belki de aynaya bile bakmadan sağdaki sapağa giriş yapmaya kalktı, arabanın üzerime geldiğini görünce gazı açıp kaçamadım, o panikle ön frene abanmışım. Haliyle ön teker kaydı, motor sağa devrildi, ben de yere yapıştım. Çok şükür mont,eldiven,kask,dizlik herşeyim tamdı. Egzoz korumanın ucunu ve de gaz kolunun ucunu azıcık çizdik. Adama da "Senin ben kullandığın arabanın amk" diye bağırdım ama sanırım kazanın en büyük sebebi özgüvenimin tecrübesizliğimle birleşmesi.
Merhaba arkadaşlar tekrardan geldim bir sayfa açtım facebooktan orada hem gösterge hem de egzos sesinin videosunu attım Sayfanın ismi Rks Titanic 150 s kullanıcıları Bu arada herkese iyi dileklerinden dolayı teşekkür ederim.
Eyvallah tommygun ve çok geçmiş olsun kaza yapmışsın
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)