Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
42. sayfa BirinciBirinci ... 32404142434452 ... SonuncuSonuncu

RKS Titanic 150-S

    REKLAM ALANI
  1. #821
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı RitalinKid adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçen hafta 150-s aldım debriyajı çok sert ve boşa alırken 1 ya da 2 ye geçerken adeta tekme atmam gerekiyor bazen neden böyle ?
    Rodajdaysa rodaj yağını değiştirdikten sonra düzelir. 2. el almışsan da yağını Motul 5100 serisiyle değiştirirsen vites geçişlerin daha rahatlar.
    levend84 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #822

    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Şehir
    DETROIT USA
    Motosikleti
    BAJAJ DOMİNAR 400
    Arkadaşlar motoru 2 gün önce aldım ama yanında kitapçık vermediler internete bulunuyor dediler internette bulamadım elinde olan varsa bana yardımcı olabilir mi

  3. #823

    Üyelik
    10 Ekim 2014
    Alıntı DETROITCITY adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar motoru 2 gün önce aldım ama yanında kitapçık vermediler internete bulunuyor dediler internette bulamadım elinde olan varsa bana yardımcı olabilir mi
    Buradan ulaşabilirsin. Tommygun'un yazdığı her şeyi iyice oku kullanım kılavuzu kadar faydalı bilgiler vermiştir kendisi
    tommygun bunu beğendi.

  4. #824
    kefkes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2015
    Alıntı RitalinKid adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçen hafta 150-s aldım debriyajı çok sert ve boşa alırken 1 ya da 2 ye geçerken adeta tekme atmam gerekiyor bazen neden böyle ?
    Bazen takıldığı olur, motoru bir karış oynatırsan geçer.Debriyaj teli zamanla alisir diye dusunuyorum..Rodaj yağindan beri motul kullanırım. Son zamanda yağ araligini da iyice uzattım, Motosiklette 4.viteste dururken şıkır şıkır boşa alabiliyorum, dal kırılması benzeri ses yok, yağ gibi geçiyor.

  5. #825
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı kefkes adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bazen takıldığı olur, motoru bir karış oynatırsan geçer.Debriyaj teli zamanla alisir diye dusunuyorum..Rodaj yağindan beri motul kullanırım. Son zamanda yağ araligini da iyice uzattım, Motosiklette 4.viteste dururken şıkır şıkır boşa alabiliyorum, dal kırılması benzeri ses yok, yağ gibi geçiyor.
    Ben de zamanında Castrol'den Motul 5100'e geçince çok şaşırmıştım, vitesler şıkır şıkır olmuştu.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:19 ----------

    Alıntı bireycell adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Buradan ulaşabilirsin. Tommygun'un yazdığı her şeyi iyice oku kullanım kılavuzu kadar faydalı bilgiler vermiştir kendisi
    Yolda ne zaman kırmızı Titanic 150-S görsem acaba benimki mi diye hala bakıyorum.
    levend84 bunu beğendi.

  6. #826

    Üyelik
    08 Kasım 2017
    Merhaba,
    Mail adresinizi paylaşırsanız, kılavuzu gönderirim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:12 ----------

    Alıntı DETROITCITY adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar motoru 2 gün önce aldım ama yanında kitapçık vermediler internete bulunuyor dediler internette bulamadım elinde olan varsa bana yardımcı olabilir mi
    Merhaba, Mailinizi paylaşırsanız, kılavuzu gönderebilirim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:13 ----------

    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    5500-6000 devirden sonra gelen titreşim depoda ve peglerde az ama gidonda fazlaydı. Zaten motorun gücü belli olduğundan uzun yolda belli bir hızın altına düşmemek için tapa gaz gitmek zorundasın bu da 8000-9000 devir arasıdır ki eller uyuşuyor ve orijinal aynalarda arkayı görmen zorlaşıyor. Ben Ybr aynası takarak ve de elciklere süngerimsi kılıf takarak 50 TL.ye sorunu büyük ölçüde çözmüştüm. Pulsar kullanmadım hiç o nedenle yorum yapmayacağım.
    ilk defa rks 150-s ile uzun yol yapmayı planlıyorum. Uzun yol olarak ilk hangi rota daha uygun? Ekipman önerileriniz nelerdir ?

  7. #827
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı müsaitnick adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba,
    Mail adresinizi paylaşırsanız, kılavuzu gönderirim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:12 ----------

    Merhaba, Mailinizi paylaşırsanız, kılavuzu gönderebilirim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:13 ----------


    ilk defa rks 150-s ile uzun yol yapmayı planlıyorum. Uzun yol olarak ilk hangi rota daha uygun? Ekipman önerileriniz nelerdir ?
    İlk uzun yolunu kısa mesafe tut bence 100-150 km gibi. Misal İstanbulsaysan Şile üzerinden Ağva, 2. seferde Tekirdağ gibi. Sonra İstanbul-İznik ardından diğer rotalar. Ben ilk uzun yoluma çıktığımda her hava ve zemin koşulu dahil 10000 km üzeri tecrübem ve kapalı alan eğitimlerim vardı. Kasktan bota, ceketten pantalona tüm ekipmanların eksiksiz ve tam olsun. Motorun bakımlı olsun, sen de dinlenik ol. Kulak tıkacı muhakkak kullan, vücudunu susuz bırakma ve de 100 km.de bir mola ver en az 15 dk.
    müsaitnick bunu beğendi.

  8. #828
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    arkadaşlar 150 s/r düz yolda kac km hıza ulaşabiliyor?
    ve artçı ile 2 saatlik bir mesafede sıkıntı yaratır mı? =)

  9. #829
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı arndiol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar 150 s/r düz yolda kac km hıza ulaşabiliyor?
    ve artçı ile 2 saatlik bir mesafede sıkıntı yaratır mı? =)
    Kuyruk bende titriyordu ve arka sele sertti, o nedenle mola vermezsen artçın rahatsız olacaktır. 90-110 km aralığında çok rahat yol alırsın ama top speed denemesine kalkarsan anlık 130'ları görürsün ama konforlu gidemezsin 150-S ile.
    müsaitnick bunu beğendi.

  10. #830

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kuyruk bende titriyordu ve arka sele sertti, o nedenle mola vermezsen artçın rahatsız olacaktır. 90-110 km aralığında çok rahat yol alırsın ama top speed denemesine kalkarsan anlık 130'ları görürsün ama konforlu gidemezsin 150-S ile.
    Sen bu motosikletini sattıktan sonra fark ettim ki bu konuyu canlandıran tek kişiydin Herkesin sorularına metanetle cevap verdiğin için arkadaşlar adına teşekkür ederim
    tommygun ve müsaitnick bunu beğendiler.

  11. #831
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı tmp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sen bu motosikletini sattıktan sonra fark ettim ki bu konuyu canlandıran tek kişiydin Herkesin sorularına metanetle cevap verdiğin için arkadaşlar adına teşekkür ederim
    Hani ilkler unutulmaz derler; ilk sigara, ilk aşk, ilk hede hodo..Bu güzel motor da benim ilk motorumdu. Herkesin kazasız belasız sürmesi dileğiyle. Buarada hangi motoru alırsam alayım forum sayfaları ölü
    müsaitnick bunu beğendi.

  12. #832
    emremm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    YBR125ESD(11)
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hani ilkler unutulmaz derler; ilk sigara, ilk aşk, ilk hede hodo..Bu güzel motor da benim ilk motorumdu. Herkesin kazasız belasız sürmesi dileğiyle. Buarada hangi motoru alırsam alayım forum sayfaları ölü
    Yanlış motor alıyon. Al bi r25-CBR, başını kaşıyaman.

  13. #833
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı emremm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yanlış motor alıyon. Al bi r25-CBR, başını kaşıyaman.
    Güzel diyorsun da benim eski RKS ile şimdiki SYM'yi kilitlemesem bile kimse dönüp de bakmaz, çalmaz. Çünkü 2 motorun da piyasası yok. R25 ya da Cbr alsam paranoyak olurum acaba motoru çaldılar mı diye
    emremm bunu beğendi.

  14. #834

    Üyelik
    08 Kasım 2017
    debriyajını ayarlayabilirsin

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:25 ----------

    Alıntı DETROITCITY adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar motoru 2 gün önce aldım ama yanında kitapçık vermediler internete bulunuyor dediler internette bulamadım elinde olan varsa bana yardımcı olabilir mi

    [/COLOR]https://drive.google.com/drive/folders/1gRW56EJoWK-7KU2JCJnfrd1RVFqIzcQo rks 150-s 'in kendi kullanma kılavuzunu bu linke yükledim

  15. #835

    Üyelik
    06 Ağustos 2018
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    RKS Titanic 150 S
    İçimde bir heyecan, biraz tedirgin, biraz huysuz... Arabadan sonra kendimi çok savunmasız hissettim trafikte, Kaskla yol almak da tedirgin etti... Rodajdayız. Umarım benim de rodajım çok kısa sürede biter...

    1-n-2 stabil değil bazen; bayağı bir tutukluk yapıyor umarım en kısa zamanda hem kendimin hem de motorun rodajını bitirebilirim.

  16. #836
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı Gorky225 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İçimde bir heyecan, biraz tedirgin, biraz huysuz... Arabadan sonra kendimi çok savunmasız hissettim trafikte, Kaskla yol almak da tedirgin etti... Rodajdayız. Umarım benim de rodajım çok kısa sürede biter...

    1-n-2 stabil değil bazen; bayağı bir tutukluk yapıyor umarım en kısa zamanda hem kendimin hem de motorun rodajını bitirebilirim.
    Tutukluk derken vitesler mi geçmiyor?

  17. #837

    Üyelik
    06 Ağustos 2018
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    RKS Titanic 150 S
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tutukluk derken vitesler mi geçmiyor?
    stabil çalışırken; bazen 3 ten 2 ye veya 1 e düşmüyor ya da 1 den ne boşa ne 2 ye geçmiyor...

  18. #838
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı Gorky225 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    stabil çalışırken; bazen 3 ten 2 ye veya 1 e düşmüyor ya da 1 den ne boşa ne 2 ye geçmiyor...
    Boşta çalışırken vites geçişlerinde problem yaşıyorsan motoru hafif ileri geri oynattığında vites geçecektir. Rodaj yağın değiştiğinde bir miktar rahatlama olur.

  19. #839

    Üyelik
    19 Nisan 2018
    Arkadaşlar motor ile 1000km yi geçtim. Başta aylardır 150cc kategorisinde motor araştırıyordum. Piyasada çok 150cc var ama çin mallarına güvenim pek yoktu. Frenlerinin iyi tutmayışı, titreşimi, dengesiz olması gibi sebeplerden ikinci el honda cbf 150 düşünüyordum ama onun ikinci elleri de kuryelikte vs. kullanıldığından çok yıpranmış oluyor ve yağ yakma gibi kronik sorunları mevcut. 7000 liraya ikinci el CBF almak yerine sıfır RKS alayım dedim. Youtubeda birkaç incelemede frenlerinin iyi tuttuğunu vs. söyleyince tamamdır dedim

    Motorun frenleri gayet iyi tutuyor. Arka fren kampana olsa da biraz basınca kaydırmaya başlıyor. Ön fren ise zınk diye tutuyor fazla basınca o yüzden ufak ufak bassam bile yetiyor. Frenleri çok iyi.

    Lastikleri cordial olup çok kötüydü ilk aldığım zaman acayip kayıyordu anlas MB34 aldım arka lastiği 110 taktırdım gayet iyi oldu şimdi lastik sorunum yok. Anlas lastikler gayet iyi çok agresif kullanmadığım için tam sınırını bilmesem de kayma sorunu yaşamadım.

    Titreşimden şikayet edenler titreşim görmemiş bana göre. Motorda 100-110 rahat gidiliyor rahatsız edici bir titreşim yok ama hissedilecek bir titreşim var. Hiçbir hızda şikayetçi olmazsınız bu titreşimden o yüzden içiniz rahat olsun.

    Motor gayet dengeli iki eli bırakınca bile ok gibi gidiyor. Kolay kolay düşülecek bir motor değil.

    Motorun eksi yanı ise vidalarının gevşeyip düşmesi mesela egzoz vidaları çok kolay gevşeyebiliyor akülü vidalama ile iyice sıktım kemik gibi oldu. Bir de zincir gergi somunlarını fiberli somun ile değiştirmeniz iyi olur. Plaka için de aynısını yapabilirsiniz.

    Motor gayet atik sportif bir görünümde şekli falan oldukça iyi. 184 boyundayım sele boyuma tam oldu 190 boyunda olanlar için biraz küçük gelebilir motor ama 185 altı rahat kullanır.

    Ben kesinlikle tavsiye ederim 10 bin lira altı alınabilecek en iyi motor kalitesi diğer çin malı motorların üstünde honda ve yamaha ile yarışır bir seviyede.
    müsaitnick bunu beğendi.

  20. #840
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı RitalinKid adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar motor ile 1000km yi geçtim. Başta aylardır 150cc kategorisinde motor araştırıyordum. Piyasada çok 150cc var ama çin mallarına güvenim pek yoktu. Frenlerinin iyi tutmayışı, titreşimi, dengesiz olması gibi sebeplerden ikinci el honda cbf 150 düşünüyordum ama onun ikinci elleri de kuryelikte vs. kullanıldığından çok yıpranmış oluyor ve yağ yakma gibi kronik sorunları mevcut. 7000 liraya ikinci el CBF almak yerine sıfır RKS alayım dedim. Youtubeda birkaç incelemede frenlerinin iyi tuttuğunu vs. söyleyince tamamdır dedim

    Motorun frenleri gayet iyi tutuyor. Arka fren kampana olsa da biraz basınca kaydırmaya başlıyor. Ön fren ise zınk diye tutuyor fazla basınca o yüzden ufak ufak bassam bile yetiyor. Frenleri çok iyi.

    Lastikleri cordial olup çok kötüydü ilk aldığım zaman acayip kayıyordu anlas MB34 aldım arka lastiği 110 taktırdım gayet iyi oldu şimdi lastik sorunum yok. Anlas lastikler gayet iyi çok agresif kullanmadığım için tam sınırını bilmesem de kayma sorunu yaşamadım.

    Titreşimden şikayet edenler titreşim görmemiş bana göre. Motorda 100-110 rahat gidiliyor rahatsız edici bir titreşim yok ama hissedilecek bir titreşim var. Hiçbir hızda şikayetçi olmazsınız bu titreşimden o yüzden içiniz rahat olsun.

    Motor gayet dengeli iki eli bırakınca bile ok gibi gidiyor. Kolay kolay düşülecek bir motor değil.

    Motorun eksi yanı ise vidalarının gevşeyip düşmesi mesela egzoz vidaları çok kolay gevşeyebiliyor akülü vidalama ile iyice sıktım kemik gibi oldu. Bir de zincir gergi somunlarını fiberli somun ile değiştirmeniz iyi olur. Plaka için de aynısını yapabilirsiniz.

    Motor gayet atik sportif bir görünümde şekli falan oldukça iyi. 184 boyundayım sele boyuma tam oldu 190 boyunda olanlar için biraz küçük gelebilir motor ama 185 altı rahat kullanır.

    Ben kesinlikle tavsiye ederim 10 bin lira altı alınabilecek en iyi motor kalitesi diğer çin malı motorların üstünde honda ve yamaha ile yarışır bir seviyede.
    Plakan vidalıysa hem vida başına hem sonuna lastik musluk contası takman ve de plakayla plakalık arasına mobilya keçesi yapıştırman faydalı olacaktır.


42. sayfa BirinciBirinci ... 32404142434452 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)