Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
4. sayfa BirinciBirinci ... 2345614 ... SonuncuSonuncu

RKS Titanic 150-S

    REKLAM ALANI
  1. #61
    ErdemKILIC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2016
    Depo meselesi doğru görülüyor. Büyük bir deposu var.
    Linkteki tanıtımlar için teşekkür ederim. İlk tanıtım biraz eksik olmuş.
    İkinci, sürüş tanıtımında ise, kullanıcı motorda titreşim olduğunu söylüyor ama sonunda on numara motor diyor. Titreşim meselesine katılmıyorum. Benim gördüğüm, motorda hiç titreşim yok. Zaten videoda motorun sahibini dev konuşturdu. O da hiç titreşim yok dedi. Motorda hata ve eksik bulamadığını söyledi. Aynen katılıyorum.
    İlk videodaki eksik anlatımları tamamlamaya çalışayım;
    Arka süspansiyon 1 tane ve ortada. Anahtardan da bahsedebilirdi
    Sustalıya benzer bir anahtarı var Düğmeye basınca sustalı gibi açılıyor ve yine düğmeye basarak kapatılıyor.
    Yüksek kalite ve uygun fiyatı da cabası.
    Motoru otobanda da denedim. Çok fazla zorlamadan biraz bastım. 125 km/s e kadar çıktım. Belki zorlasam daha da çıkardı. Bir videoda 132KM/s gördüm. İlk yağ değişimi yapılmadığından pek zorlamak istemedim. 125km.de bile hiç tireşim hissetmedim. Motorda zorlanma da hissetmedim. Motor hiç bağırmadan öylesine normal bir şekilde gidiyor.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    gezgin41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2015
    Alıntı ErdemKILIC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Depo meselesi doğru görülüyor. Büyük bir deposu var.
    Linkteki tanıtımlar için teşekkür ederim. İlk tanıtım biraz eksik olmuş.
    İkinci, sürüş tanıtımında ise, kullanıcı motorda titreşim olduğunu söylüyor ama sonunda on numara motor diyor. Titreşim meselesine katılmıyorum. Benim gördüğüm, motorda hiç titreşim yok. Zaten videoda motorun sahibini dev konuşturdu. O da hiç titreşim yok dedi. Motorda hata ve eksik bulamadığını söyledi. Aynen katılıyorum.
    İlk videodaki eksik anlatımları tamamlamaya çalışayım;
    Arka süspansiyon 1 tane ve ortada. Anahtardan da bahsedebilirdi
    Sustalıya benzer bir anahtarı var Düğmeye basınca sustalı gibi açılıyor ve yine düğmeye basarak kapatılıyor.
    Yüksek kalite ve uygun fiyatı da cabası.
    Motoru otobanda da denedim. Çok fazla zorlamadan biraz bastım. 125 km/s e kadar çıktım. Belki zorlasam daha da çıkardı. Bir videoda 132KM/s gördüm. İlk yağ değişimi yapılmadığından pek zorlamak istemedim. 125km.de bile hiç tireşim hissetmedim. Motorda zorlanma da hissetmedim. Motor hiç bağırmadan öylesine normal bir şekilde gidiyor.
    Söylentiler doğru yani Tıtanıc 150'de görülen hataların hepsi giderilmiş. Lastikler nasıl ? güven veriyormu virajlarda yada yüksek hızda test ettin mi

  3. #63
    ErdemKILIC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2016
    Evet öyle diyorlar ama benim çok bir motorsiklet deneyimim yok. Farklı modeller bakımından Hep aynı motorları kullandım.
    Videoları evde bir daha izledim. İlk videoda da motor sahibi titreşimden bahsediyor. Ben fark etmiyorum, bilmiyorum. Daha tecrübeli arkadaşlar deneyimleri doğrultusunda konuşuyor olabilirler.
    Henüz motoru hiç kaydırmadım Şehir içinde ne kadar basabilirim ki Gerçi 70-80 basabileceğim yerler var. Bastım da 100 kadar. Sorun yok.
    Genelde hep şehir içinde kullanıyorum işim icabı. Bir kere bir köye gittim, tek şehir dışı tecrübem o oldu. 125 yaptım, çok rahat giditor, titreşimsiz ve bağırmadan.
    Bence bu motorla ilgili eleştirilebilecek en önemli husus aksesuar. Motorun sitesinde aksesuar'ı tıkladığımda sahifeyi yeniden açıyor Boş tuş
    Motor Türkiye'de çok kullanılan bir motor değil. Model ise çok yeni olduğundan, bu motorla ilgili aksesuar bulmak zor olacak sanıyorum. Arkaya bir çanta ve motora takılan koruma ile ilgili her şeyi taktırmak istiyorum ama arkalık için aparatlar lazım. Koruma takoz ve demirlerini de servis vasıtası ile istemeyi düşünüyorum. Başka ne diyeyim bilmiyorum

  4. #64

    Üyelik
    21 Ekim 2014
    Alıntı ErdemKILIC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet öyle diyorlar ama benim çok bir motorsiklet deneyimim yok. Farklı modeller bakımından Hep aynı motorları kullandım.
    Videoları evde bir daha izledim. İlk videoda da motor sahibi titreşimden bahsediyor. Ben fark etmiyorum, bilmiyorum. Daha tecrübeli arkadaşlar deneyimleri doğrultusunda konuşuyor olabilirler.
    Henüz motoru hiç kaydırmadım Şehir içinde ne kadar basabilirim ki Gerçi 70-80 basabileceğim yerler var. Bastım da 100 kadar. Sorun yok.
    Genelde hep şehir içinde kullanıyorum işim icabı. Bir kere bir köye gittim, tek şehir dışı tecrübem o oldu. 125 yaptım, çok rahat giditor, titreşimsiz ve bağırmadan.
    Bence bu motorla ilgili eleştirilebilecek en önemli husus aksesuar. Motorun sitesinde aksesuar'ı tıkladığımda sahifeyi yeniden açıyor Boş tuş
    Motor Türkiye'de çok kullanılan bir motor değil. Model ise çok yeni olduğundan, bu motorla ilgili aksesuar bulmak zor olacak sanıyorum. Arkaya bir çanta ve motora takılan koruma ile ilgili her şeyi taktırmak istiyorum ama arkalık için aparatlar lazım. Koruma takoz ve demirlerini de servis vasıtası ile istemeyi düşünüyorum. Başka ne diyeyim bilmiyorum
    Yeni aldığın için çok zorlama bir süre en azından 500 km'ye kadar kaçtasın bilmiyorum. Motor yeni değil uzun süredir piyasada olan bir modelin geliştirilmiş hali parçalarını ve aksesuarlarını çok rahat bayilerden servislerden temin edebilirsin. Hatta fikir sahibi edinmek istiyorsan titanic 150 sayfasına bak taktıran arkadaşlar var ki bu motor ile ilgili 2000 küsür mesaj var öğrenmek istediğin birçok şeyi öğrenebileceğin bir yer. Tekerine taş değmesin.

  5. #65

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı ErdemKILIC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet öyle diyorlar ama benim çok bir motorsiklet deneyimim yok. Farklı modeller bakımından Hep aynı motorları kullandım.
    Videoları evde bir daha izledim. İlk videoda da motor sahibi titreşimden bahsediyor. Ben fark etmiyorum, bilmiyorum. Daha tecrübeli arkadaşlar deneyimleri doğrultusunda konuşuyor olabilirler.
    Henüz motoru hiç kaydırmadım Şehir içinde ne kadar basabilirim ki Gerçi 70-80 basabileceğim yerler var. Bastım da 100 kadar. Sorun yok.
    Genelde hep şehir içinde kullanıyorum işim icabı. Bir kere bir köye gittim, tek şehir dışı tecrübem o oldu. 125 yaptım, çok rahat giditor, titreşimsiz ve bağırmadan.
    Bence bu motorla ilgili eleştirilebilecek en önemli husus aksesuar. Motorun sitesinde aksesuar'ı tıkladığımda sahifeyi yeniden açıyor Boş tuş
    Motor Türkiye'de çok kullanılan bir motor değil. Model ise çok yeni olduğundan, bu motorla ilgili aksesuar bulmak zor olacak sanıyorum. Arkaya bir çanta ve motora takılan koruma ile ilgili her şeyi taktırmak istiyorum ama arkalık için aparatlar lazım. Koruma takoz ve demirlerini de servis vasıtası ile istemeyi düşünüyorum. Başka ne diyeyim bilmiyorum
    Aksesuar ile ilgili sıkıntı yaşamazsın model zaten var olan güncellenmiş bir seri hepimiz öyle biliyoruz sen ve senin gibi ilk alanlar motosikletin gidişi hızlanması vs. bilgiler verir ise herkese kafidir marka ve model zaten belli

  6. #66

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Benelli TNT 250
    Motosikleti alan arkadaşlar biraz bilgi ve görsel paylaşımı yapabilirse bizler için güzel olur. RK 125 serisi hakkında bilgisi olan arkadaşlar varmı fiyatı uygun geldi biraz bana ama nedir ne değildir bilmiyorum

  7. #67
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Arkadaşlar ben de dün kırmızı renklisini alarak aranıza katıldım. Yamaha ve Honda'nın 1.seviye sürüş eğitimlerini aldım ama trafikteki ilk motor sürüş tecrübesini yaşıyorum. Dediğim gibi çok tecrübeli değilim ama sormak istediğiniz, merak ettiğiniz bir konu olursa gücüm yettiğince cevap vermek isterim.

  8. #68

    Üyelik
    21 Ekim 2014
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar ben de dün kırmızı renklisini alarak aranıza katıldım. Yamaha ve Honda'nın 1.seviye sürüş eğitimlerini aldım ama trafikteki ilk motor sürüş tecrübesini yaşıyorum. Dediğim gibi çok tecrübeli değilim ama sormak istediğiniz, merak ettiğiniz bir konu olursa gücüm yettiğince cevap vermek isterim.
    Hayırlı uğurlu olsun. Rodaj dönemin bitene kadar görsel paylaşımı hatta mümkünse video çekimi yaparak yardımcı olabilirsin. Rodajdan sonra bir arızası var mı yoksa kendini belli eder o zamanda ona göre paylaşım yaparsın teşekkürler.

  9. #69

    Üyelik
    20 Kasım 2014
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar ben de dün kırmızı renklisini alarak aranıza katıldım. Yamaha ve Honda'nın 1.seviye sürüş eğitimlerini aldım ama trafikteki ilk motor sürüş tecrübesini yaşıyorum. Dediğim gibi çok tecrübeli değilim ama sormak istediğiniz, merak ettiğiniz bir konu olursa gücüm yettiğince cevap vermek isterim.
    Hayırlı uğurlu olsun diğer renklerini inceledin mi onlar nasıl duruyor en çok hangi renk yakışıyor. 150 klasik olarak geçiyordu bu spor olarak görünüyor farkları anlatırsan eğer birde görsel paylaşımı iyi olur.

  10. #70
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Beyaz,kırmızı ve de yurtdışı sitesinde gördüğüm kadarıyla siyah renkte olanı var. Benim aldığım bayide sadece kırmızı vardı, ben de onu aldım. Fiyatına göre çok dikkat çeken bir motor. Kill switch ve de dörtlü flaşörün olması da bir avantaj. Şu an rodajda olduğum için 5000 devri geçmemeye çalışıyorum. Tek şikayetim; dijital göstergede yakıt bölümünde (F) ve (E) harfleri sürekli yanıp sönüyor ama iki bölüm arasında yakıt seviyesini gösteren çizgiler yer almıyor. 500 km.de servise bakıma götüreceğim zaman soracağım, problemin kaynağını öğreneceğim. Resimleri en kısa sürede ekleyeceğim.

  11. #71

    Üyelik
    20 Kasım 2014
    Herkese merhaba, motosikleti kullanan arkadaşlar şuana kadar ki deneyimlerini aktarabilirler mi ? Gidişi hızlanması ve ilk bakımı yaptıran var mı bakımdan sonra fark gösterdi mi ?

  12. #72
    ErdemKILIC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2016
    İlk bakımı yaptırdım. 800km.den fazlayım. Pek bir şey fark etti diyemem ama artık daha rahat kullanıyorum, bakım yaptırma güvencesiyle.
    Motor çok sağlam, atak, gayet güzel. Yakıtı çok az.
    Motorda titreşim meselesine kafam takılıyordu. Var diyenler vardı çünkü. Hanımla 30km. Malkara'ya gittik geldik. Ardçı olunca titreşim var. Tek olunca daha az ama titreşim kesinlikle var.

  13. #73

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı ErdemKILIC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İlk bakımı yaptırdım. 800km.den fazlayım. Pek bir şey fark etti diyemem ama artık daha rahat kullanıyorum, bakım yaptırma güvencesiyle.
    Motor çok sağlam, atak, gayet güzel. Yakıtı çok az.
    Motorda titreşim meselesine kafam takılıyordu. Var diyenler vardı çünkü. Hanımla 30km. Malkara'ya gittik geldik. Ardçı olunca titreşim var. Tek olunca daha az ama titreşim kesinlikle var.
    Tek silindir motor titreşim olması gayet normal genel olarak tam detaylı bi açıklama yapar mısın tavsiye eder misin etmez misin

  14. #74
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    400 km.deyim henüz 5000 - 6000 devir aralığında özellikle sol aynada titreşimden görüş kötüleşiyor. Peglerde ve depoyu kavradığınızda makul bir titreşim var. Belki de ilk motorum olduğundan ve de daha iyisi nasıl bilmediğimden bu motor bana çok keyifli geldi. 100 km sonra ilk bakıma sokacağım o zaman göstergedeki yakıt seviyesini göstermeme problemini de çözdüreceğim. Motor, Yamaha ve Honda'nın kurslarında kullandığım Ybr ve Cbf'lerden atak, çok daha kolay hızlanıyor. Yakıt seviyesini ölçemiyorum ama motoru ilk aldığımda depo boşken 50 TL.lik benzin aldım, 300 km.ye geldiğimde depo 37 TL.ye doldu.

  15. #75
    darknife - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2014
    Motosikleti
    Atala Bike
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    400 km.deyim henüz 5000 - 6000 devir aralığında özellikle sol aynada titreşimden görüş kötüleşiyor. Peglerde ve depoyu kavradığınızda makul bir titreşim var. Belki de ilk motorum olduğundan ve de daha iyisi nasıl bilmediğimden bu motor bana çok keyifli geldi. 100 km sonra ilk bakıma sokacağım o zaman göstergedeki yakıt seviyesini göstermeme problemini de çözdüreceğim. Motor, Yamaha ve Honda'nın kurslarında kullandığım Ybr ve Cbf'lerden atak, çok daha kolay hızlanıyor. Yakıt seviyesini ölçemiyorum ama motoru ilk aldığımda depo boşken 50 TL.lik benzin aldım, 300 km.ye geldiğimde depo 37 TL.ye doldu.
    Atik olur :D 100 km dolmasına gerek yok bakıma erken km'de götürmen daha iyi olur illa son km'yi bekleme yani sol ayna demişsin bi kontrol ettir sallanıyor olmasın ?
    http://www.atala.it
    Founded1921 !

  16. #76

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Alıntı ErdemKILIC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İlk bakımı yaptırdım. 800km.den fazlayım. Pek bir şey fark etti diyemem ama artık daha rahat kullanıyorum, bakım yaptırma güvencesiyle.
    Motor çok sağlam, atak, gayet güzel. Yakıtı çok az.
    Motorda titreşim meselesine kafam takılıyordu. Var diyenler vardı çünkü. Hanımla 30km. Malkara'ya gittik geldik. Ardçı olunca titreşim var. Tek olunca daha az ama titreşim kesinlikle var.
    Merhaba toplamda ne kadara mal oldu deneyimlerini anlatabilir misin ? Motoru tavsiye eder misin ?

  17. #77
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı tmp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba toplamda ne kadara mal oldu deneyimlerini anlatabilir misin ? Motoru tavsiye eder misin ?
    4900 TL bayideki liste fiyatıydı, 4500 TL nakite aldım. Trafik sigortası Ergo'dan 850 TL çıktı en uygun, kayınvalidemin üzerine aldım motoru (İstanbul - yaş:52). Plaka ruhsat işini gün içinde vaktim olmadığından muameleciye yaptırdım, bu da 400 TL tuttu. Motorlu Taşıtlar Vergisi 59 TL. Yarın ilk bakıma sokacağım, aldığım yerin servisiyle konuştum, kullanılacak yağın kalitesine göre 75 TL - 100 TL ilk bakımı için verdikleri fiyat.

  18. #78

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Benelli TNT 250
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    4900 TL bayideki liste fiyatıydı, 4500 TL nakite aldım. Trafik sigortası Ergo'dan 850 TL çıktı en uygun, kayınvalidemin üzerine aldım motoru (İstanbul - yaş:52). Plaka ruhsat işini gün içinde vaktim olmadığından muameleciye yaptırdım, bu da 400 TL tuttu. Motorlu Taşıtlar Vergisi 59 TL. Yarın ilk bakıma sokacağım, aldığım yerin servisiyle konuştum, kullanılacak yağın kalitesine göre 75 TL - 100 TL ilk bakımı için verdikleri fiyat.
    Yağı kaliteli olanından kullan motorda ciddi farklar olur. Bayide güzel indirim yapılmış. Sigortanda bayağı uygun çıkmış ( millete göre yok baştan sona zaten fazladır sigorta) Bakımda zinciri de kontrol ettir. Birde lastiklerden memnun musun ?

  19. #79
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı beyaban adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yağı kaliteli olanından kullan motorda ciddi farklar olur. Bayide güzel indirim yapılmış. Sigortanda bayağı uygun çıkmış ( millete göre yok baştan sona zaten fazladır sigorta) Bakımda zinciri de kontrol ettir. Birde lastiklerden memnun musun ?
    500 bakımına soktum bugün, Castrol yağ kondu, zincir kontrol edildi ve yağlandı, göstergemde yakıt bölümünde sıkıntı vardı, düzeltildi. 85 TL verdim. Lastikler Cordura, henüz bir sıkıntı yaşamadım, gerçi tecrübem az olduğu için olabildiğince temkinliyim. Bugün yollar yağmurdan ötürü biraz ıslaktı ama virajlarda ya da durmada bir problem yaşamadım. Servisteki usta kışın motor yatacaksa seneye baharda lastikleri değiştirmemi tavsiye etti ama ben yine de ilk fırsatta değiştirmeyi düşünüyorum.

  20. #80
    gezgin41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2015
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    500 bakımına soktum bugün, Castrol yağ kondu, zincir kontrol edildi ve yağlandı, göstergemde yakıt bölümünde sıkıntı vardı, düzeltildi. 85 TL verdim. Lastikler Cordura, henüz bir sıkıntı yaşamadım, gerçi tecrübem az olduğu için olabildiğince temkinliyim. Bugün yollar yağmurdan ötürü biraz ıslaktı ama virajlarda ya da durmada bir problem yaşamadım. Servisteki usta kışın motor yatacaksa seneye baharda lastikleri değiştirmemi tavsiye etti ama ben yine de ilk fırsatta değiştirmeyi düşünüyorum.
    Değiştirmeden de kullanabilirsin bir süre. Castrol yağ rks motoru ile tam uyumlu olduğu söyleniyor rks yetkililerince o yüzden castrol koymuşlardır. ama sanki 85 tl fazla ilk bakımın ücretsiz olması lazımdı yağ'da 85 tl fikrimce fazla. Tekerine taş değmesin. Nice Kilometlerelere


4. sayfa BirinciBirinci ... 2345614 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)