Senin motordaki rahatlik ikisinde de yok emin ol Küçük aksilikler yaşamamak için altındaki motorla oyuncak gibi oynayıp tüm sınırlarını zorlaman lazım her türlü yol ve trafikte bence, yoksa maddi manevi çok şey götürebilir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:35 ----------
Vay be maşallah egzosu bile paslanmamış, hava tahminine aldanıp başka plan yaptım pişman oldum.Ama arada iki saat bulup değerlendiricem ben de.
Bakımda dişli,arka dişli takozu, debriyaj balatasi fln değişim ihtiyacı oldu mu acaba benim km de aynı gibi,garantiden çıkarttığım için kendim takip etmem lazım malum..
aynen değiştirmicem vazgeçtim, bazen 150lik deyip küçümseyenler olsa da bana yeter ,
Geçen gece biri sol aynamı sökmüş, götürmüş. Sabah motorun başına geldiğimde brandanın farklı örtülmesinden kıllandım, açtım brandayı baktım sol ayna yok. Evde yedek ayna takımım vardı, değiştirdim hemen. Yine de sevindim, sol aynayı bırakıp motoru götürselerdi daha kötü olurdu.
Konu dışı bir sorum olacak Titanium 220 diye yeni bir model çıkarmışlar bilgisi olan var mı web sayfalarında henüz görünmüyor.
yeni bir motor çıkarıyor, bayi hesabına dağıtılan resimlerini gördüm, istersen sipariş verelim dediler, cc cini tam hatırlamıyorum ama 220 olabilir görünüşünü çok tutmadığım için ilgilenmemiştim,
şimdi de motosikletim için aldığım kırmızı fileyi çalmışlar, her zaman motorun üzerinde dururdu. nasıl bir dünyada yaşıyoruz... iz peşindeyim,
motorun mu var derdin var..... site görevlisi bir şey görmemiş, kameralara bakacağım. Hadur takipte
Millet kafayı yemiş, 10-15 TL.lik şeylere tamah ediyorlar
neyse ki buldum, gelip özür diledi. sıkıntı yok.
maltepedeki yetkili servisin adı ne ?
ses geliyo, zincir biraz esnemiş bir diş kısaltcam biraz eğitim videosu bakayım belki kendim yapabilirim
dw40 sıkıyorum sadece, gerginlik ayarlamayı bilmiyorum
Üstat Wd40 yerine her 300-400 km.de bir gaz yağı, diş fırçası ve bezle zincirdeki tüm yağı temizlemeni tavsiye ederim. Bu işlemi yaptıktan sonra 5-10 dk bekle ki gaz yağı uçsun, kaybolsun. Ardından sprey zincir yağı ile (ben Motul C2 kullanıyorum) 2-3 tur yağlasan ve yine binmeden 10-15 dk beklesen ki yağ zincire yapışsın zincirin cillop gibi olur. Her 2000 km.de bir motoru bakıma soktuğunda da ustan zincirin gerginliğini ayarlar. Öteki türlü erken kilometrelerde zincirin ve dişlilerin biter hatta yolda giderken Allah korusun zincirin bile kopabilir.
Havaların soğumasıyla kış lastiklerimizi evde yattığı yerden alıp balansını yaptırarak motora taktık. Allah bir mani vermezse Mart sonu Nisan başı gibi tekrar yaz lastiklerine döneceğim.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)