Toplamda sigorta plaka dahil 5.440 a mal oldu 300 plaka 440 da sigortası.
Toplamda sigorta plaka dahil 5.440 a mal oldu 300 plaka 440 da sigortası.
Merhabalar. Motorun maliyeti, Motor: 4750TL, Sigorta: 357TL, Ruhsat: 290TL. ve plaka 20TL. tuttu.
Şimdi 220Km. civarı yaptım. Çoğu şehir içi yoğun trafikte. Öğrenme ve alışma sürecini atlattım. Şimdi kendime daha çok güveniyorum.
Motorda hiçbir hata ve eksik göremiyorum. Her şey normal gidişatında çalışıyor.
İnşallah foto eklerim.
Merhaba arkadaşlar,
Ben de ilk motor olarak RKS 150-S modelini almak istiyorum. Genel olarak değerlendirmeniz gerekirse sizce alınası bir motor mudur? Düşük bütçeli olarak alternatifleri neler olabilir?
Ayrıca internetten yaptığım araştırmalar doğrultusunda aslında bu motorun markası "Keeway", modeli ise "RKS 150 Sport" olarak buldum. Fakat Türkiye pazarında marka "RKS" model "Titanic 150-S" olarak satışa sunuluyor. Ayrıca bu motorun tasarımı Benelli tarafındas yapıldığı da görünüyor.(Benelli TNT25'i andırıyor). Ayrıntılı bilgi için aşağıda verdiğim linkten inceleyebilirsiniz.
Son olarak satın alan arkadaşlardan yorum ve motor resimlerini alabilirsek tadından yenmez
http://www.keeway.com/detail/RKS_150_SPORT
https://www.facebook.com/HErdemKILIC...9/?pnref=story[video]
bu video ekleme işini beceremedim Biri yardım edebilir mi acaba
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:17 ----------
Fotoğrafların tamamı ve video face'mdeki şu linkte : https://www.facebook.com/HErdemKILIC...54391737915939
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:29 ----------
[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:31 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:33 ----------
Merhaba; İlk önce herkesin mübarek ramazan bayramını tebrik ediyorum.
Fotoğrafları ve videoyu buraya atmayı beceremedik Ama üstteki mesaja elimden geldiğince cevap vermeye çalışalım;
Aslında motor İtalyan malı ve avrupada Benelli TNT 15 olarak satılıyor. Uzakdoğu'da da öyle. Keewey şirketi'nin de bu işte ortaklığı var anladığım kadarıyla. Türkiye'de motor RKS şirketi tarafından ithal edilip satılıyor. RKS, Kuba Motor'un bir parçası. Motor Touring ve Sport kategorilerine dahil edilebiliyor. Çinliler motorun üretim ve satış hakkını satın almışlar ve 200cc'den düşük Benelli motorları Çin'de üretiliyor ama İtalya ile aynı kalitede. Her şeyiyle de aynı diyebiliriz.
Motorda teknik konusunda çok amatörüm. Ancak 3 yıldır yoğun, her gün 100km. (iş icabı) motor kullanıyorum ve edindiğim izlenimlerimi yazmak istiyorum;
Kendi açımdan, motorda hiç bir eksik ve hata görmedim. Çok seri ve atak bir motor. Motordan iyi anlayan çok kişiye gösterdiğimde (kullanmalarına da izin verdim), onlar da aynen, motorda hiç bir hata ve eksik bulamadılar. Motoru çok beğendiklerini de söylediler. Hatta bazıları, "bu motoru eskitemezsin" dedi. Bir abimiz motor fuarına gitmiş ve bu motor ilgisini çekmiş. Bende görünce merak etti, sürdü ve inceledi. Bazı şeylere özellikle dikket çektirdi. Mesela öndeki disk fren. İşçilik çok hassas diyor. Diğerlerinde bazı işçilik inceliklerinin olmadığını, bunda ise çok güzel işçilik olduğunu söyledi. Motorunu da çok beğendi.
Aslında, Yamaha YBR 125 veya honda CBF 150 almaya niyetli idim. YBR 6.232TL, CBF ise 6100TL. fiyatlı idiler. Sonra Bajaj'ı gördük internette, ona yöneldim. Bajaj Pulsar 150 NS'yi (6160TL.) beğendim. Hatta satın almak için keşandaki bayie gittim ama elinde olmayınca bajaj Boxer 150 (3.500TL.) yi bile düşündüm. Ama bir motorsiklet parçası satıcısı Bajaj 200 NS incelemiş ve beğenmediğini söyledi. Şahsen bu görüşüne katılmıyorum.
Sonra Hero modellerini gördüm. O da Hindistan yapımıydı ve fiyatı uygundu. Hatta Lifan'ı de inceledik az çok Onları de biraz araştırdık. Bu arada servis arkadaşla internette motor modellerne bakarken Benelli'yi gördük. Oradan da bu motora uzandık Kuba'nın sattığını öğrenince bayie gittik ve orada ısmarladık.
Motor çok şık ve işlevsel. Bir motorda olması gereken her şey var. Ufak tefek ayrıntılar dahi var. Mesela sellektör tuşu, elektirk açma-kapama tuşu, dijital göstergeler, ayak marşı, dörtlü sinyaller, vs, vs. Bu gibi şeylerin bazıları bazı motorlarda yok. Ama keşke diyorum, işim icabı, Bajaj'daki gibi egzos yanda değil de aşağıda olsaydı, daha rahat heybe kullanırdım. Gazete dağıtıyorum da Veya yine Bajaj'daki gibi, hani ardçı bayanların yan oturmaları için yandaki ayaklıklar ve demirler olsaydı, gazeteler ve heybe açısından daha korunaklı olurdu. Bajaj Pulsar 150 NS'nin bir avantajı da, her şey üzerinde bir motor. Korumalar falan. Ekstaradan satın almak gerekmiyor. Ama Bajaj'dan vazgeçmemizin nedeni, Kuralkan ve fiyat oldu. Çoğu bayi ve servis kuralkan'ı sevmiyor, güvenmiyor, bazı sebeplerden dolayı.
Motoru tercih etmemizin nedeni, fiyatı, donanımı ve servisi oldu. Servis arkadaşım Görüntü ve ses olarak ta çok hoş.
Şimdilik diyeceklerim bunlar.
Tekrar merhabalar,
Resimler ve video için teşekkür ederim. Bir sorum olacak; ben bu motoru artçı ile birlikte kullanmayı düşünüyorum, resimlerden göründüğü kadarıyla arka süspansiyon tam basılmaya çok yakın gibi duruyor, iki kişi olması durumunda süspansiyon işlevini yerine getirebiliyor mu acaba? Ya da tek kişi üzerinde iken zıplandığında (yüksek bir tümsek/kasisten geçer gibi) sorun oluyor mu?
Tşk,
Tek kişi olunca problem olmuyor. Artçı olunca ise, hatunla 1 saatlik bir gezinti yaptık şehir içi ve çevre yolunda. Anormal bir durum yok gibi görünüyor ama yine de sorunuza kesin bir cevap vermiş olmayayım. Daha profosyonel bir bakış açısı lazım
Benelli mühendisleri ayrı Keeway mühendisleri ayrı fakat üretim maliyetini düşürmek adına ortak fabrikada üretim yapıyorlar RKS'de onlardan biri tasarım ve kalitelerini birbirine yakın titanic 150-s zaten titanic 150 ile aynı sayılır sadece bütün arızaların giderildiği modeldir parça sıkıntısıda yaşamazsın çünkü merkezi antepte ve 3 4 gün içeriisnde Türkiyenin her yerine kargo ile gönderiyorlar. Tavsiye ederim
http://www.atala.it
Founded1921 !
Motosikleti alan tüm arkadaşlara hayırlı uğurlu olsun tekerinize taş değmesin bir kaç görsel ve ilk deneyimlerinizi paylşaşırsanız buradaki birçok arkadaşa yardımcı olursunuz. Teşekkürler.
Merhaba arkadaşlar,
Motora sahip arkadaşlar profesyonel olmasa da ilk izlenimlerini ve motorun görsellerini paylaşabileceği bir video çekmesi mümkün müdür? Henüz yeni çıkan bir model için almayı düşünen arkadaşlara iyi bir referans olacaktır.
Tşk,
Çöp çöp çöp
Bir arkadaş 2 senedir foruma üye, 105 mesaj atmış, hepsi rks grup, motoru var mı yok mu belli değil, kim ters bir laf ederse tepki veriyor, insan başka bir konuya da bir şey yazmaz mı? İki senedir bu ne sevgi ahhhh
@ErdemKılıç başka renk varmıy dı yoksa sadece beyaz mı ?
Hayırlı uğurlu olsun tekerine taş değmesin. Beyaz rengi güzel duruyor facebookta paylaştığın fotoğrafları gördüm burayada eklersen iyi olur yada senin yerine ekleyelim videoyu keşke biraz daha uzun tutsaydın bir gaz falan verip kesseydin daha güzel olurdu bi kaç gündür kullanıyosun ama ilk izlenimlerin bile çok önemli bizler için Teşekkürler.
Aşağıda inceleme videolarını bulabilirsiniz.
https://www.youtube.com/watch?v=5RPMY6GgV5Y
https://www.youtube.com/watch?v=jKCyRG7WOes
Dijital göstergesi çok güzel olmuş. Yedek depo ile birlikte 17 litre olduğu söyleniyor doğru mu ?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)