Geçmiş yıllarda 200cc makinalar getirdiler ama çok talep görmediğinden dolayı üretiminden vazgeçtiler RN 180 ile geri dönmeye hazırlık yaparken vergi zamları geldi distribütör firmalar için o yüzden 2018'de yüksek cc makinalar getireceklerdir. Belki Titanic 200 250 olmaz ama illaki getireceklerdir.
Valla kim ne derse desin adamları tanımam etmem ama ben RKS'yi getiren Kuba firmasını beğeniyorum. Talep ettiğim her parçaya zamanında ve uygun fiyattan ulaştım. Böyle kritik dönemlerde adamlar ürürün gamını da arttırmaktalar. Misal Tvs gibi Türkiye'de çok tutan bir motor distribütör sıkıntılarından ötürü ne halde. Ben İstanbul'da servis yönünden şanslıyım ama İstanbul dışında da servis yaygınlığı ve kalitesini bir tık daha arttırıp Tnt 25 gibi Bajaj Pulsar gibi su soğutmalı 200_250 cc motorlara yatırım yaparlarsa alır yürürler.
Millet şikayetçi falan ama bende çok beğeniyorum. Misal Türkiye'de sosyal medya hesaplarından anlık dönüş yapan tek firma bunlar yedek parça sıkıntısı şahsen hiç çekmedim 3 günde bayi - servise gönderiyorlar. İlerleyen zamanlarda (en geç 2018) enjeksiyonlu 200 250cc hatta su soğutmalı motosikletlerde üretirlerse Honda hayranlığını kırabilirler.
Honda 96'dan beridir Türkiyede servis ağının genişliğindeki en büyük etkilerinden biridir ve ne kadar fiyat artışı olursa olsun (vergilerden dolayı) piyasada düşme ihtimalini görmüyorum. Canı gönülden benimsediğimiz bir marka diğerleri böyle vergiler devam ederse yok olacaktır. Rks'nin o seviyeye gelmesi için çok yıla ihtiyacı var.
O değilde dün gece bir rüya gördüm; zincir dişli değiştirmem gerekiyordu ve rüyamda usta 500 TL fiyat çekiyordu.
tabii ki, bugün kaskımın içine çekirge girdi. inanabiliyormusunuz. üstelik kapalıyken, boynumdaki boşluktan girdi.. artık motorun üzerinde beni hayal et. )) yeni bir kask almalıyım. motorun yanında verdikleri kask hem çok zayıf hem de işe yaramıyor
Sevgili 150-S kullanan dostlar bugün itibariyle 10.000 km.yi devirdik. Bu süre zarfında motor 6 defa periyodik bakıma girdi. Toplam 1410 TL.lik benzin tüketti. Bakımlardaki yağ değişimleri hariç 1 kere hava filtresi, 2 kere yağ filtresi, 1 kere buji, 1 kere yakıt filtresi, 1 kere de akü değişti. 2850. km.de orjinal Cordial lastikleri kış lastiği olan Anlaş Winter Grip 2 ile değiştirdim ve 820 km. sürdüm. 3670. km.de yaz lastiklerim olan Anlaş Mb-34 Tournée'ye geçtim. 2 kere orta derecede kaza yaptım. Bu kazalar neticesinde de ön çamurluk, ön siperlik, aynalar, egzoz koruma, arka fren pedalı, ön far paneli, sağ ayak pegi orjinal parçalarıyla değişti. Bu değişimlere 352 TL para ödedim. Ön far ampulü patladı, bu değişim de 10 TL tuttu. Keyfe keder de sağ ve sol arka basamak plastiklerini değiştirttim, bu değişim de 50 TL tuttu. Bu süre zarfında 1 kere İstanbul - Bodrum , 1 kere İstanbul - Kandıra , 1 kere İstanbul - İznik ve 1 kere de İstanbul - Uçmakdere yapıp sağ salim geri döndüm. Arabam kapıda yatıyor, yağmur kar fırtına iplemeden yaz kış işe motorla gidip geliyorum. Motorumu hakikaten çok sevdim. Allah herkese gönlündeki motoru verip kazasız belasız sürmeyi nasip etsin.
tebrikler, ben daha 500 km deyim, 500 de bakım için servise uğramam gerekiyormuş. yarın giderim. ayrıca motorun açılması için hız yapacağız dediler. Sen deneme biz hallederiz dediler. bir trafik polisi de deri bir eldiven hediye etti. başka biri de dizlik için söz verdi.. işler ayna
anlaşıldı. at avrat silah emanet vermek yok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:50 ----------
http://www.benelliturkiye.com/tnt-250
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:51 ----------
yeni 5 modellerde ses sitemide var,
Arkadaşlar uzun yol hızımızı aldık ya bu sabah da 9'da yola çıkıp aylardır virajlarını merak ettiğim Uçmakdere'ye gitmek üzere yola çıktım. Gidiş dönüş Gps'e göre 426 km ama tripmetreme göre 460 km civarı yol yaptım. Uçmakdere virajları manyak keyifli, asfaltı güzel lakin yollar çok dar ve önünde bir araba varsa sollayana kadar kafayı yedirtiyor adama. Viraj antremanı için süper bir yer ama biraz tecrübe ve eğitim şart. Şahsen korkudan yusufladığım çok nokta oldu ama gittik geldik sağ salim
Tomygun'a katılmamak mumkun değil servis konusunda. Sakın motoru bırakmayın sanırsın yazılımla hızını artiracaklar..
Motoru bırakırsanız içine edeceklerdir büyük ihtimal, öyle 50-100 kmde hız falan artmaz.Bol bol gazlayacaklar işte.
Bı bahane bulun isim var diye vermeyin motoru.1000 kmye kadar 8500 devirini çok geçirmeden,
gaz kolunu sabit tutmadan tüm devirlerde tum viteslerde arada kompresyona da sokarak kullanın sonra istediğiniz gibi yardirin
Rodajini kendim yaptım 13000deyim, balata istiyor v.s. motoru yenileyince çok kullanamasam da artık dün 5 derece meyilli yolda 124km hız gördü, demek ki 'sagir' kalmamış,.Bine kadar yüklenmeyin daha doğru olacaktır.
bırakmaktan vazgeçtim, nasihat için teşekkür ederim kendi işimi kendim yapacağım
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:31 ----------
yanımdaki bajaj 150, göğüs, ön panel, göstergeler vs.. benimkinden daha heybetli görünüyor..hatta ilk gördüğümde 200lük sandım o kadar yani ama velakin performans olarak rks 150s den çok geride... 5inci viteste benim 4üme dahi yetişemedi. Yokuşlarda resmen tıkandı. Benimkisi belki acemi şansı belki de bajaj sürücükursunun olduğu için çok dejenere olmuştu. Fırsat bulursam başka bir bajajla tekrar denerim. şu video işini de öğrenmeliyim
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:37 ----------
bide şu öndeki ses sistemi orjinal seninkinde göremedim
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)