akü şarz oldu, bir daha olursa garanti kapsamında yenisini isteyeceklermiş.dijital göstergenin soldan ön tekere inen kablo manevrada direksiyon tarafından ezilmiş, onuda yaptılar ama yinede yeni bir kablı isticeklermiş.
akü şarz oldu, bir daha olursa garanti kapsamında yenisini isteyeceklermiş.dijital göstergenin soldan ön tekere inen kablo manevrada direksiyon tarafından ezilmiş, onuda yaptılar ama yinede yeni bir kablı isticeklermiş.
Bu RKS nin ne saçma sitesi var.
Site açılıyor. Modellere tıkladığında "çerezleri temizle" diye uyarı çıkıyor ama temizlemekte işe yaramıyor.
Modelleri göremiyorsun.
Titanik 150 S'in garanti süresi ne kadar?
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:05 ----------
Siteye girdim ama garanti için bilgi göremedim.
İlginçmiş.
Sanırım 150R da aynı motor vardı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:04 ----------
Motorların görüntüsü farklıymış.
http://www.rksmotor.com.tr/images/modeller/titanic-150-r/03.png
http://www.rksmotor.com.tr/images/mo...c-150-s/03.png
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:10 ----------
@tommygun;
Zor soru ama, yakın zamanda hiç YBR-ESD kullandın mı?
YBR-150S karşılaştırılırsa neler yazılır?
Titreşim, kalite, 2.5 hp fark, yol tutuş hakkında.
Biliyorsun belki, YBR de parça sıkıntısı yok.
Sorun yaşamadım demişsin ama 150S konusunda durum ne veya çevrende gözlediğin.
Zahmet olmaz ise. Aydınlat bizi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:24 ----------
Veya CBF150-150S karşılaştırılırsa?
benim bildiklerim. rks nin üreticisi küba motor, zira belgede de öyle yazıyor parça sıkıntısı yok fabrika antepte.. üstüne bir de türk malı diye damga vurmuşlar ama sonuçta benelli italyan marka. Bana bunu birtakım indirim vergi dilimine girmek için yapılmış ticari bir davranış gibi anlattılar ama yinede bunun kaçta kaçı türk neresi tr de üretilir bilmiyorum, aslında yaklaşık 1000 tl daha ucuz diye r alacaktım ama yanımdaki motorcu arkadaşım s de ısrar etti.
Ehliyet kursunda ve Yamaha'nın YRA 1 eğitiminde Ybr Esd kullandım ama gerek parkurun durumu gerek eğitimin içeriği gereği düşük devir ve hızlarda kullandım. Cbf'yi de Honda GS1 eğitiminde kullandım. Her iki motor da sorunsuzluğuyla ün yapmış ve de 2.el piyasası kuvvetli ve de kullanımları keyifli motorlar. Ben 150 S'i geçen sene aldığımda ilk nedenim ekonomik kaygılar oldu. 2.el birkaç tane Cbf ve Ybr inceledim, gördüklerım hep gerek kozmetik açıdan gerekse sahibinin tipi açısından güven vermeyen motorlardı. Ben de aynı paraya gittim sıfır 150 S aldım. (4500 TL). Ben şimdi "Ybr de Cbf de cacık motorlar aman almayın"desem yalan söylemiş olurum, çünkü ikisi de kendini kanıtlamış motorlar. 150 S dahil 3 motor da basit, tek silindir, hava soğutmalı motorlar, 3 aşağı 5 yukarı hepsinin hızı hemen hemen aynı. Özenli bakarsan 150 S de bence uzun km.ler seni üzmez. Ha 150 S'e Ybr ve Cbf'ten bir tık daha özenli bakmak gerek o ayrı. Zevkler tartışılmaz ama bana 150 S biraz daha tipi güzel, biraz daha albenili geliyor. 150 S'de Cbf ve Ybr'den fazla titreşim var mı? Evet var. Motorumu çok sevdiğimden gözüme batmıyor bu titreşim. 2 japonun da parçasını bakkalda bile bulmak kolay, 150 S'te de birkaç parçaya ihtiyacım oldu, fabrikaya sipariş veren servisim 3. gün getirtti parçaları.
@tommygun
@Hadur
Sağolun. Zahmet oldu. O zaman YBR'ye devam diyeceğiz.
Estetik gibi şeylere takılmam.
Sağlıkla binin.
Doğru diyorsun.
TNT25 için biraz daha bekleyeyim diyorum.
Sorunlar zamanla düzelir belki. Gelecek sene ABS de gelirse hoş olacak.
TNT250 için şehirde ağırlık sorun. Ama sorunda çıkmadı motorda.
RN 180 konusunu açtım moderatör onayı bekliyorum. 189 cc ve 7.400 Lira parça kalitesi titanic ile aynı mıdır acaba?
@tommygun gezi görsel ve videoları nerede dostum @motokeyf rks'nin tasarımlarını artık benelliden aldığını biliyorum parçalarıda aynı kalitede üretmeye başlarsa ilk kaliteli yerli motor olarak görülecektir.
Sayfaya yakında diye koyduklarından beri belki bir yıl oldu, hayırlı olsun bekleyenlere..
Dikkatlerden kaçmasin sayfada daha önce 12 kusur hp 150cc yazıyordu. 40 cc büyük ve 13 kusur hp olacak demek iyi haber..17 jant kadar satilmayacak olsa da küçük tekerlek sevenler için bi alternatif olarak goruyorum.Fakat daha iyi bir fiyatla çıkmalıydı, bu fiyatla işleri zor bence..Yine de 189 cc olması güzel. .
RKS 150 nin parça fiyatları
http://www.n11.com/motosiklet/yedek-parca-ve-aksesuar?q=rks+titanic+150&cid=601002&gclid=EAIaIQ obChMI9qbrq7eU1gIVDIGyCh0QGwHPEAAYASAAEgJcyvD_BwE& gclsrc=aw.ds
Arkadaşlar, malum yaz bitiyor hazır uzun yol da yapmış, kendimize güvenimiz yerine gelmişken dün attım kendimi dışarı. Eskihisar'dan feribotla Topçular'a geldim ve Orhangazi üzerinden İznik'e gittim. İznik içinde turladım, gölde makara yaptım, köftemi yedim ve eve geri döndüm. Gidiş dönüş toplam 250 km yol yaptım. Bu rota bence virajlarıyla falan çok güzel. Haftaya da farklı bir rota üzerinden bir yerlere gideyim diyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:31 ----------
Bugün şan ve şerefle 10.000 bakımımızı yaptırdık. Yağ ve yağ filtresi değişti, zincir gerildi, temizlendi ve yağlandı. Buji ve hava filtresi kontrol edildi. Fren sistemi ve gaz kolu kontrol edildi. Maşallah diyeyim, görenler hala motoru yeni sanıyor.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)