Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
19. sayfa BirinciBirinci ... 9171819202129 ... SonuncuSonuncu

RKS Titanic 150-S

    REKLAM ALANI
  1. #361

    Üyelik
    01 Aralık 2014
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hiç sorma dağ yolu, otoban, orman hiç farketmedi tokat manyağı yaptılar beni
    Dağ yoluna mı girdin bu makinayla Büyük cesaret dostum


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #362
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı motokeyf adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dağ yoluna mı girdin bu makinayla Büyük cesaret dostum
    Acaip keyif aldım bu ruttan, inşallah tekrarlarız, katılmak isteyen olursa da seve seve davet ederiz

  3. #363
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    İşyeri otoparkı: Resmin solunda görünen benim , ortadaki müdürün, sağdaki Genel Müdürün

  4. #364

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    Kuba Superlight
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İşyeri otoparkı: Resmin solunda görünen benim , ortadaki müdürün, sağdaki Genel Müdürün
    http://i.hizliresim.com/5gXJpA.jpg
    Özel olarak mı sıraladın yoksa zaten öylemi sıralanıyor Tıtanıc fiyatına göre içlerinde en baba duran model bence :D

  5. #365
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı SeCReTBoY adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Özel olarak mı sıraladın yoksa zaten öylemi sıralanıyor Tıtanıc fiyatına göre içlerinde en baba duran model bence :D
    Tesadüfen öyle sıralanmış şaka bir yana nazar değmesin çok memnunum motordan

  6. #366

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Şehir
    Ankara
    Sen düz modelden mi S modeline geçtin yoksa 150'yi hiç kullanmadan mı aldın ? Şuan her ikisininde satışı var fiyat olarakta ciddi bi fark yok arada hangisini tavsiye edersin.

  7. #367
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı EpiC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sen düz modelden mi S modeline geçtin yoksa 150'yi hiç kullanmadan mı aldın ? Şuan her ikisininde satışı var fiyat olarakta ciddi bi fark yok arada hangisini tavsiye edersin.
    Ben geçen sene Temmuz ayında ilk motorum olarak S modelini aldım. Yaklaşık 5000 km.dir sürüyorum. 2 model de aslında commuter ama S modeli sanki biraz daha naked gibi duruyor. Bu nedenle S modeli daha dikkat çekici bence, bir de ben stickerları söktüğüm için millet "nedir bunun markası modeli" diye çok soru soruyor. Fazla da yaygın değil benim buralarda. Her ne kadar ben memnun olsam da motordan, geçen sene 4500 TL.ye sıfır almıştım şu an 6500 TL. Fiyat epey artmış. Tek çözemediğim sıkıntı 6000 devirden sonra aynalar acaip titriyor ki arkadaki cismin araba mı kamyon mu olduğunu seçemiyorsun. Peglerde, depoda ve selede titreşim rahatsız edecek düzeyde değil ama aynalar fena..

    Ben soran herkese bu motoru tavsiye ediyorum, inşallah daha da yaygınlaşır.

  8. #368

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben geçen sene Temmuz ayında ilk motorum olarak S modelini aldım. Yaklaşık 5000 km.dir sürüyorum. 2 model de aslında commuter ama S modeli sanki biraz daha naked gibi duruyor. Bu nedenle S modeli daha dikkat çekici bence, bir de ben stickerları söktüğüm için millet "nedir bunun markası modeli" diye çok soru soruyor. Fazla da yaygın değil benim buralarda. Her ne kadar ben memnun olsam da motordan, geçen sene 4500 TL.ye sıfır almıştım şu an 6500 TL. Fiyat epey artmış. Tek çözemediğim sıkıntı 6000 devirden sonra aynalar acaip titriyor ki arkadaki cismin araba mı kamyon mu olduğunu seçemiyorsun. Peglerde, depoda ve selede titreşim rahatsız edecek düzeyde değil ama aynalar fena..

    Ben soran herkese bu motoru tavsiye ediyorum, inşallah daha da yaygınlaşır.
    S sport diye geçiyor o yüzden daha bi naked duracaktır benelli logosu yapıştırsan benellinin Türkiye'de olmayan modeli diye yutturabilirsin :D Aynaları bi servise göster tam yerine oturmuyor veya bağlantı demirlerinin altında bir problem olabilir.

  9. #369
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı tmp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    S sport diye geçiyor o yüzden daha bi naked duracaktır benelli logosu yapıştırsan benellinin Türkiye'de olmayan modeli diye yutturabilirsin :D Aynaları bi servise göster tam yerine oturmuyor veya bağlantı demirlerinin altında bir problem olabilir.
    Evet en kısa sürede baktıracağım da üşeniyorum. Şaka bir yana ışıklarda falan durduğumda yandaki arabadakilerin ya da kaldırımdaki gençlerin motoru incelemesi hoşuma gidiyor. Bir de kullanışımdan mıdır yoksa bana denk gelen motordan mıdır nedir motordan çıkan ses hiç 150lik gibi değil, hayvan gibi ses çıkartıyor kerata

  10. #370

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet en kısa sürede baktıracağım da üşeniyorum. Şaka bir yana ışıklarda falan durduğumda yandaki arabadakilerin ya da kaldırımdaki gençlerin motoru incelemesi hoşuma gidiyor. Bir de kullanışımdan mıdır yoksa bana denk gelen motordan mıdır nedir motordan çıkan ses hiç 150lik gibi değil, hayvan gibi ses çıkartıyor kerata
    Akropovic bi egzoz taktır motora o zaman sesi gör Sesine denk geldim bende ciddi anlamda aşırı tok bir sesi var. Görünüşte çok harika Parça kalitesi nasıl ? 10 üzerinden kaç eder yani parasına göre

  11. #371
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı Ruling adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Akropovic bi egzoz taktır motora o zaman sesi gör Sesine denk geldim bende ciddi anlamda aşırı tok bir sesi var. Görünüşte çok harika Parça kalitesi nasıl ? 10 üzerinden kaç eder yani parasına göre
    Çok farklı modellerde motor kullanma tecrübem yok, 5000 km.ye yaklaştım parçaların eklem yerlerinde zırıltı, vidalarda gevşeme falan yok. Gösterge paneli ya da diğer ışıklarda sönme etme yok. Motor Çin yapımı, doğrudur ama adamlar hakikaten parasına göre çok iyi, kaliteli iş çıkarmışlar.

  12. #372
    braveman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2014
    Motosikleti
    Yaza doğru...
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok farklı modellerde motor kullanma tecrübem yok, 5000 km.ye yaklaştım parçaların eklem yerlerinde zırıltı, vidalarda gevşeme falan yok. Gösterge paneli ya da diğer ışıklarda sönme etme yok. Motor Çin yapımı, doğrudur ama adamlar hakikaten parasına göre çok iyi, kaliteli iş çıkarmışlar.
    Vidalarda nasıl gevşeme yok Mondial Rks Kuba vs. vs. markalarının her zaman vidaları gevşer Benelli sadece tasarımını değil galiba bir çok aksamını üstlenmiş ne dersiniz ?

  13. #373
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı braveman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vidalarda nasıl gevşeme yok Mondial Rks Kuba vs. vs. markalarının her zaman vidaları gevşer Benelli sadece tasarımını değil galiba bir çok aksamını üstlenmiş ne dersiniz ?
    Yalan olmasın bazen alıyorum elime tornavida, anahtar vs vidalara bakıyorum gevşemiş mi diye ama henüz bir sıkıntı yok. Lakin nazar değdi bugün far ampulü patlamış, sabah onu yaptıracağım uzun yanıyor kısa yanmıyor

  14. #374
    gezgin41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2015
    Merhaba Tommygun ? bir süredir yazılarını takip ediyorum bir kaçta cevap verdim yorum attım aldığın günden bugüne parça kalitesi arıza yakıt vs. vs. motor hakkında aklına gelecek her şeyi anlatabilir misin ? Hem bana hemde motoru almayı düşünenler için faydalı bir anlatım. Teşekkürler.

  15. #375
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı gezgin41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba Tommygun ? bir süredir yazılarını takip ediyorum bir kaçta cevap verdim yorum attım aldığın günden bugüne parça kalitesi arıza yakıt vs. vs. motor hakkında aklına gelecek her şeyi anlatabilir misin ? Hem bana hemde motoru almayı düşünenler için faydalı bir anlatım. Teşekkürler.
    Merhaba, ben mu motoru ilk motorum olarak sıfır aldım. O zamanlar bütçe meselesi ve de ilk motordur kırar parçalarım mantığıyla RKS'nin eski Titanici , 2. el CBF 150 , 2. el Ybr 125 , Hero Hunk ve Mondial 150 Mr Vulture arasında gittim geldim. İlanlardan baktığım 2. el CBF, Ybr ve Titaniclerin cılkı çıkmıştı. Motordan da anlamadığım için servisle ustayla uğraşmayayım diye bütçeyi arttırarak sıfır almaya karar verdim. CBF ve Hunk o dönem sıfırları 5.800 TL , Ybr 6000 küsür , Mondial Mr Vulture de 3500 TL civarıydı. Hatta Mondial 150 Kt bile baktım ama vites dizilimi farklı diye vazgeçtim. Birgün Maltepe Mondial bayisinde eşime, alacağım Vulture'yi gösterirken Rks Titanic S'i gördük. Motorun tipi görünümü çok hoşuma gitti. Zaten eski Rks Titanic'i de sevdiğimden 5000 küsür TL.ye Titanic S'i alalım dedik. Vur kır pazarlıkla sağolsun bayi de destek oldu 4500 TL.ye sıfırını aldık. Aldığımda dijital göstergede yakıt bölümünün çalışmadığını farkettim, yani F ile E arasında hiç çizgi ibaresi yoktu. Bunu rodaj bakımı sırasında ücretsiz yaptırdım. Motorun yakıtını ve gittiğim mesafeleri excellde tutuyorum. Genelde yedek depoya geçmeye 1-2 çizgi varken depoyu fulluyorum, bir depoyla en az 350 en çok 430 km gittim. Sakin kullanan biri daha da az yaktırabilir. Motoru düşük hızlarda bir kere sola bir kere de sağa yatırdım ilk zamanlar. Ayak peglerinden ötürü motorda çizilme ya da zarar olmadı. Bir keresinde de solumdan ambulans çarptı ve ben de o hızla kaldırıma çıkıp takla attım havada, motor herhalde perte çıktı diye düşünürken sadece ön çamurluğun ucunun ezildiğini, sağ fren manetinin ucunun boyasının kalktığını, egzoz korumanın çizildiğini, ön siperliğin çizildiğini, sağ aynanın kırıldığını ve de arka fren pedalının yamulduğunu gördüğümde rahatladım. Servis her ne kadar parçaları rötuşlarız dese de titiz olduğumdan ön siperlik, ön çamurluk, fren pedalı, aynalar ve egzoz korumanın siparişini verdirerek yenileriyle değiştirttim. Servis sipariş geçtikten 2 gün sonra parçalar ellerine ulaştı ve o gün değişim sağlandı. (Bütün bu parçalar işçilik dahil 300 TL.ye maloldu). Şu an 5000 km.ye yaklaştım, motoru iyi tanıdığımı düşünüyorum. Motor açık havada branda altında kalıyor ama kışın jiglesiz çalıştırmak çok zor. Yetkili servisi dışında hiçbir ustaya götürmüyorum. Örneğin far ampulüm patladı, evime yakın yerde değişim sağlayabilecekken bile servisime gideceğim yine de. Motorun az yakmasından, iyi kaçmasından, görümünden, hafifliğinden, sorunsuzluğundan memnunum sadece 6000 devirden sonra aynaların çok titremesinden rahatsızım ki ona da bir şekil bir çözüm bulacağım. Lastikler için kışın orjinal ebatta Anlaş Winter Grip 2 , yazın da Anlaş Mb 34 Tournee kullanıyorum ki 2si de fiyat performans ürünü bence. Motor iyi, güzel hatta anahtarından tut da gösterge ekranına kadar fiyatından daha pahalı duruyor ama bu yaz motor alacak olsam şu anki sıfır fiyatı olan 6500 TL verebilir miydim bilmiyorum. 150'lik bir motor olmasına rağmen epey tok bir sesi var. Ben 87 kiloyum, motorla en fazla bir kereye mahsus 126 km gördüm. (Yokuş aşağı ve de rüzgar arkamdan eserken). Bunun dışında rahatlıkla 100 km.ye çıkıyor sonrasında da ezgin ezgin 115 - 120 km aralığına çıkıyor. Ben motorumu çok sevdim, önümüzdeki haftalar ya da aylarda daha yüksek cc.ye geçmek istiyorum. Allah o günleri gösterip de motoru değiştirebilirsem de bu motoru satacağım için çok üzüleceğim. Arıza konusuna gelince henüz bir arıza yaşamadım.

  16. #376

    Üyelik
    21 Ekim 2014
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba, ben mu motoru ilk motorum olarak sıfır aldım. O zamanlar bütçe meselesi ve de ilk motordur kırar parçalarım mantığıyla RKS'nin eski Titanici , 2. el CBF 150 , 2. el Ybr 125 , Hero Hunk ve Mondial 150 Mr Vulture arasında gittim geldim. İlanlardan baktığım 2. el CBF, Ybr ve Titaniclerin cılkı çıkmıştı. Motordan da anlamadığım için servisle ustayla uğraşmayayım diye bütçeyi arttırarak sıfır almaya karar verdim. CBF ve Hunk o dönem sıfırları 5.800 TL , Ybr 6000 küsür , Mondial Mr Vulture de 3500 TL civarıydı. Hatta Mondial 150 Kt bile baktım ama vites dizilimi farklı diye vazgeçtim. Birgün Maltepe Mondial bayisinde eşime, alacağım Vulture'yi gösterirken Rks Titanic S'i gördük. Motorun tipi görünümü çok hoşuma gitti. Zaten eski Rks Titanic'i de sevdiğimden 5000 küsür TL.ye Titanic S'i alalım dedik. Vur kır pazarlıkla sağolsun bayi de destek oldu 4500 TL.ye sıfırını aldık. Aldığımda dijital göstergede yakıt bölümünün çalışmadığını farkettim, yani F ile E arasında hiç çizgi ibaresi yoktu. Bunu rodaj bakımı sırasında ücretsiz yaptırdım. Motorun yakıtını ve gittiğim mesafeleri excellde tutuyorum. Genelde yedek depoya geçmeye 1-2 çizgi varken depoyu fulluyorum, bir depoyla en az 350 en çok 430 km gittim. Sakin kullanan biri daha da az yaktırabilir. Motoru düşük hızlarda bir kere sola bir kere de sağa yatırdım ilk zamanlar. Ayak peglerinden ötürü motorda çizilme ya da zarar olmadı. Bir keresinde de solumdan ambulans çarptı ve ben de o hızla kaldırıma çıkıp takla attım havada, motor herhalde perte çıktı diye düşünürken sadece ön çamurluğun ucunun ezildiğini, sağ fren manetinin ucunun boyasının kalktığını, egzoz korumanın çizildiğini, ön siperliğin çizildiğini, sağ aynanın kırıldığını ve de arka fren pedalının yamulduğunu gördüğümde rahatladım. Servis her ne kadar parçaları rötuşlarız dese de titiz olduğumdan ön siperlik, ön çamurluk, fren pedalı, aynalar ve egzoz korumanın siparişini verdirerek yenileriyle değiştirttim. Servis sipariş geçtikten 2 gün sonra parçalar ellerine ulaştı ve o gün değişim sağlandı. (Bütün bu parçalar işçilik dahil 300 TL.ye maloldu). Şu an 5000 km.ye yaklaştım, motoru iyi tanıdığımı düşünüyorum. Motor açık havada branda altında kalıyor ama kışın jiglesiz çalıştırmak çok zor. Yetkili servisi dışında hiçbir ustaya götürmüyorum. Örneğin far ampulüm patladı, evime yakın yerde değişim sağlayabilecekken bile servisime gideceğim yine de. Motorun az yakmasından, iyi kaçmasından, görümünden, hafifliğinden, sorunsuzluğundan memnunum sadece 6000 devirden sonra aynaların çok titremesinden rahatsızım ki ona da bir şekil bir çözüm bulacağım. Lastikler için kışın orjinal ebatta Anlaş Winter Grip 2 , yazın da Anlaş Mb 34 Tournee kullanıyorum ki 2si de fiyat performans ürünü bence. Motor iyi, güzel hatta anahtarından tut da gösterge ekranına kadar fiyatından daha pahalı duruyor ama bu yaz motor alacak olsam şu anki sıfır fiyatı olan 6500 TL verebilir miydim bilmiyorum. 150'lik bir motor olmasına rağmen epey tok bir sesi var. Ben 87 kiloyum, motorla en fazla bir kereye mahsus 126 km gördüm. (Yokuş aşağı ve de rüzgar arkamdan eserken). Bunun dışında rahatlıkla 100 km.ye çıkıyor sonrasında da ezgin ezgin 115 - 120 km aralığına çıkıyor. Ben motorumu çok sevdim, önümüzdeki haftalar ya da aylarda daha yüksek cc.ye geçmek istiyorum. Allah o günleri gösterip de motoru değiştirebilirsem de bu motoru satacağım için çok üzüleceğim. Arıza konusuna gelince henüz bir arıza yaşamadım.
    Yakıt tüketimi çok güzel bir seviyede yedek parçada işçilik dahil çok az bir tutar ödemişsin ben daha okurken gitti 500 diyordum 150cc tek silindir motorlar normalde 6.000 6.500 devirden sonra dans etmeye başlar oysa sen sadece aynalardan şikayetçisin aynaları tutan demirler ile ilgili bir sağlamlaştırma yapabilirsin diye düşünüyorum. Tekerin düz bassın Tasarımı güzel ve Benelli üstleniyor bir sonraki cc yükseltmede ne düşünüyorsun ?

  17. #377
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı hacıyatmaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yakıt tüketimi çok güzel bir seviyede yedek parçada işçilik dahil çok az bir tutar ödemişsin ben daha okurken gitti 500 diyordum 150cc tek silindir motorlar normalde 6.000 6.500 devirden sonra dans etmeye başlar oysa sen sadece aynalardan şikayetçisin aynaları tutan demirler ile ilgili bir sağlamlaştırma yapabilirsin diye düşünüyorum. Tekerin düz bassın Tasarımı güzel ve Benelli üstleniyor bir sonraki cc yükseltmede ne düşünüyorsun ?
    Teşekkür ederim iyi dileklerin için. Kafamda pek çok tilki var, 10 - 15.000 TL bütçe ayarlayabilirsem TnT 25 , TnT 250 , Sym Wolf , Hyosung GD 250 N ya da rektefiyeyi göze alıp 2006 - 2007 Honda CBF 500. Gerçi o zamana kadar pek çok şey değişir kafamda ama TnT'lerden biri daha ağır basıyor şu an. Az para bulursam TnT 25, biraz daha fazla para bulursam TnT 250

  18. #378

    Üyelik
    20 Kasım 2014
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkür ederim iyi dileklerin için. Kafamda pek çok tilki var, 10 - 15.000 TL bütçe ayarlayabilirsem TnT 25 , TnT 250 , Sym Wolf , Hyosung GD 250 N ya da rektefiyeyi göze alıp 2006 - 2007 Honda CBF 500. Gerçi o zamana kadar pek çok şey değişir kafamda ama TnT'lerden biri daha ağır basıyor şu an. Az para bulursam TnT 25, biraz daha fazla para bulursam TnT 250
    Motorunun görünümü gayet güzel anlattıkların kadarı ile on numarada memnunsun TNT 25 alma bekle paranı topla ve güzel bi tane sıfır TNT 250 al tek silindirden çift silindire geçmenin keyfini sür.

  19. #379
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı haydabre adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorunun görünümü gayet güzel anlattıkların kadarı ile on numarada memnunsun TNT 25 alma bekle paranı topla ve güzel bi tane sıfır TNT 250 al tek silindirden çift silindire geçmenin keyfini sür.
    Nasip kısmet herşey, daha daha iyileri sizlerin olsun

  20. #380
    gezgin41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2015
    tommygun senin dışında forumda motor sahibi olup yazan kalmamış galiba ne dersin ?


19. sayfa BirinciBirinci ... 9171819202129 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)