TVS Apache RTR 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
09 Mayıs 2019, 23:51
#281
Merak ettiğim bir konu var; motorun sıkıştırma oranı 9.7/1 olarak verilmiş, nispeten düşük bir deger sanırım. Bunu nasıl yorumlamamız gerekiyor? Motor ömrü bakımından iyi midir yoksa yakıt tüketimini mi azaltır vs? Bilen varsa söylesin lütfen.
İyi geceler herkese.
Reklamlar
-
09 Mayıs 2019, 23:58
#282
levend84 adlı üyeden alıntı
Hokka,iki resim eklede forum canlansin..
eve yeni geçtim telefondan yüklemek zor oluyor diye atamadim gündüz,birazdan atayim :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:53 ----------
laz61 adlı üyeden alıntı
Reis katılacaktım kervana ama söylediklerin yüzünden 180likle devam edicem yola :D
valla hali hazirda tvs kullaniyorsan gecmenin luzumu yok ama baska bir marka model kullanan varsa şiddetle tavsiye ederim. Hele pulsar ns200 mu bu mu derlerse kesinlikle tvs apache 200 derim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:55 ----------
buteo adlı üyeden alıntı
Valla Hokka hocam, yazdıklarınızdan sonra bütün hevesim kaçtı desem yeridir :D uzun zamandır hevesle beklediğim bir modeldi bu, ama sanırım o kadar para vermeye değecek bir model değil , gerçi abs, enjeksiyon, kaydırmalı debriyaj hala çok güzel avantajlar ama bir şüpheye düştüm
Elbette güzel hele sirf abs özelliği icin bile tercih edilir an gelir hayat kurtarir.enjeksiyon olayi da guzel karbüratör ayarlama derdi yok.kaydirmali debriyaj olayi da yeri gelecek lazim olacak anlik vites düşürmelerde tepmeyi azaltma etkisi var.
-
10 Mayıs 2019, 00:01
#283
reo adlı üyeden alıntı
Merak ettiğim bir konu var; motorun sıkıştırma oranı 9.7/1 olarak verilmiş, nispeten düşük bir deger sanırım. Bunu nasıl yorumlamamız gerekiyor? Motor ömrü bakımından iyi midir yoksa yakıt tüketimini mi azaltır vs? Bilen varsa söylesin lütfen.
İyi geceler herkese.
9.7 olan ratio,
Alt devirleri torklu(canlı),ve yuksek rpm çevirmiyor demek(halk ağziyla ciğerli değil)
-
10 Mayıs 2019, 00:04
#284
emenyasin adlı üyeden alıntı
Bu konuyu uzaktan takip ediyorum ve merak ettiğim bir şey var. Bu alet enjeksiyonlu, abs'li, kaydırmalı debriyajlı değil mi? bunlar hem günlük kullanımda hem bakım gibi konularda oldukça güzel faydalar değil mi? Yani ABS hayati bir şey, enjeksiyon desen ayar istemez bir şey istemez. Kaydırmalı debriyaj da var(gerçi bunun faydası tam olarak ne olacak bilemedim :D) Ayrıca 200'lük bir alet. Oldukça avantajlı duruyor. Kullanması çok rahat olacak gibi. Son mesajlarda güç, çekiş mevzuularına çok takılınılmış gibi de ondan sordum.
Benim @hokka beye sorum ise şu olacak. Enjeksiyonlu olması gaz tepkilerini daha güzel yapmış mı? Yani karbüratörlü bir alete göre gaz verdiğinizdeki tepkileri nasıl? Hızlanışı daha dengeli mi?
Valla motoru zorlamak istemediğimden gazi hizli acmiyordum ama az öncece iş dönüşü trafikten siyrilmak için seri kullanmam gerekti etkilendim doğrusu.çok atak zaten tvsyi deni motorlardan ayiran en büyük avantaji çok çabuk hizlanmasi. Ayrica belirtmek isterim burada motoru kötülemek amaciyla yazmadim hiçbir şeyi .sadece önceden de tvs kullandığım için ödenen farka değip değmeyeceği konusunda bir kiyas niteliğinde yazdiklarim.
-
10 Mayıs 2019, 00:12
#285
Tvs Rtr200 ve sym next300
Brezilyada ciddi sevilen modeller.
Dafra motos bünyesinde.
http://m.daframotos.com.br
-
10 Mayıs 2019, 00:33
#286
-
10 Mayıs 2019, 00:41
#287
Depodaki o form,aerodinamik ile alakali,gereksiz bir detay yok,
Tvs ar-ge si ciddi tasarimlar yapiyor,hatta japonlara hodri meydan der gibi..
Tasarimda,Yüzey modelleme yapmak zor degil ama esas mesele uretmek,ortaya urun çikartmak.
Sol taraftaki arka artci yan korkulugunu sök,hindistanda zorunlu parca,ama burada goz estetigini bozuyor,bende motoru alir almaz sokmustum.
-
10 Mayıs 2019, 00:55
#288
levend84 adlı üyeden alıntı
Depodaki o form,aerodinamik ile alakali,gereksiz bir detay yok,
Tvs ar-ge si ciddi tasarimlar yapiyor,hatta japonlara hodri meydan der gibi..
Tasarimda,Yüzey modelleme yapmak zor degil ama esas mesele uretmek,ortaya urun çikartmak.
Sol taraftaki arka artci yan korkulugunu sök,hindistanda zorunlu parca,ama burada goz estetigini bozuyor,bende motoru alir almaz sokmustum.
sen söyleyince benim de gözüme batmaya başladı yarın sökeyim dediğin doğru tabi. muhtemelen depo kapağının çıkıntısının yarattığı hava akımını dengelemek için oraya da öyle bir çıkıntı yapmışlar
dürüst biri hata yaptığını farkederse ya hata yapmayı bırakır ya da dürüst olmayı..
-
10 Mayıs 2019, 01:00
#289
hokka adlı üyeden alıntı
sen söyleyince benim de gözüme batmaya başladı yarın sökeyim
dediğin doğru tabi. muhtemelen depo kapağının çıkıntısının yarattığı hava akımını dengelemek için oraya da öyle bir çıkıntı yapmışlar
Motorunuz gerçekten çok şık duruyor...Hayırlı olsun...güle güle kullanın.
-
10 Mayıs 2019, 07:22
#290
Dekerine daş değmesin. Çok güzel motorun. Hem işi bilene hitap eder hem de yeni başlayana. Güle güle kullan...
-
10 Mayıs 2019, 10:20
#291
Sayın hokka bey hayirli olsun. İmrenerek fotolara baktim. Allah kaza bela vermesin.
Yakit tüketimi ve yolcu ve artçı sele konforu hakkinda tecrubenizi paylasirsaniz sevinirim.
-
10 Mayıs 2019, 15:29
#292
levend84 adlı üyeden alıntı
9.7 olan ratio,
Alt devirleri torklu(canlı),ve yuksek rpm çevirmiyor demek(halk ağziyla ciğerli değil)
Hocam alt devir torku ve gücü tamam da başka bir farkı varmıdır? Mesela Dominar da torku ve gücünü düşük devirde veriyor ama sıkıştırma oranı 11,3/1
bu arada ratio zaten oran demek, bilmedigim başka bir oran daha mı var?
O depo kapağını sağ tarafa yakın koyarak simetriyi çok bozmuşlar, hiç hoşuma gitmedi fakat benzin alırken daha kullanışlı olur mutlaka. Adamlar gerçekten detaylara çok çalışmışlar.
-
10 Mayıs 2019, 15:41
#293
reo adlı üyeden alıntı
Hocam alt devir torku ve gücü tamam da başka bir farkı varmıdır? Mesela Dominar da torku ve gücünü düşük devirde veriyor ama sıkıştırma oranı 11,3/1
bu arada ratio zaten oran demek, bilmedigim başka bir oran daha mı var?
O depo kapağını sağ tarafa yakın koyarak simetriyi çok bozmuşlar, hiç hoşuma gitmedi fakat benzin alırken daha kullanışlı olur mutlaka. Adamlar gerçekten detaylara çok çalışmışlar.
Depo kapağının orada olması mükemmel olmuş bence...Ben resmen benzin alırken geriliyorum insanlık hali kazayla değer-sürter-çizer vs diye hatta çıkarıp eldivenimi koyuyorum depo ağzının hemen sağına...(evet biraz fazla titiz-kılım)
-
10 Mayıs 2019, 15:49
#294
Cidden çok güzel makine ya, tekrar hayırlı uğurlu olsun , biraz daha uygun fiyat ve reklamla bence satış rekorları kırar bu ama isotlar ın öyle bir amacı yok sanırım
-
10 Mayıs 2019, 16:05
#295
reo adlı üyeden alıntı
Hocam alt devir torku ve gücü tamam da başka bir farkı varmıdır? Mesela Dominar da torku ve gücünü düşük devirde veriyor ama sıkıştırma oranı 11,3/1
bu arada ratio zaten oran demek, bilmedigim başka bir oran daha mı var?
O depo kapağını sağ tarafa yakın koyarak simetriyi çok bozmuşlar, hiç hoşuma gitmedi fakat benzin alırken daha kullanışlı olur mutlaka. Adamlar gerçekten detaylara çok çalışmışlar.
Dostum,dominarin cc hacmide farkli,
Bir noktada,hacim olayi,piston ve kurs ölçuleride önemli.
Bu arada depo dolum agzinin,kaçık simetrisi,
Hem yakit dolum kolayligi
Hemde deponun şasiye oturdugu iç kisimdaki çıkıntılı oyuktaki taşmayi engellemek,
Hint forumunda birisi karşi tarafindada yakit pompasinin oldugunu ve eşit konumda oldugundan bahsetmiş.
Zaten,bir urun alirken,bu motor olur,otomobil olur,laptop olur,mont olur,kask olur,işçilik detaylarda saklidir görüşüyle değerlendirmek lazim
Bu arada,gözlemleyin,bu tasarimi diger ureticilerde kullanmaya başlar yakinda,hee sağ tarafa olmazda sola koyarlar.
-
10 Mayıs 2019, 23:34
#296
aykanege adlı üyeden alıntı
Sayın hokka bey hayirli olsun. İmrenerek fotolara baktim. Allah kaza bela vermesin.
Yakit tüketimi ve yolcu ve artçı sele konforu hakkinda tecrubenizi paylasirsaniz sevinirim.
herkese teşekkürler daha iyisi sizlerin olur umarım. yakıt tüketimi 100 kmde 2.7 lt civarı. artçının selesi biraz ufak kayma payı yok eski kasadkai gibi uzun mesafede yorar diye düşünüyorum. aynı şekilde sürücü selesi de biraz konforsuz ama oturuş pozisyonu tatmin edici.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:32 ----------
buteo adlı üyeden alıntı
Cidden çok güzel makine ya, tekrar hayırlı uğurlu olsun , biraz daha uygun fiyat ve reklamla bence satış rekorları kırar bu ama isotlar ın öyle bir amacı yok sanırım
bence de öyle . tvs harcanıyor isotların elinde.
dürüst biri hata yaptığını farkederse ya hata yapmayı bırakır ya da dürüst olmayı..
-
11 Mayıs 2019, 14:06
#297
hokka adlı üyeden alıntı
herkese teşekkürler daha iyisi sizlerin olur umarım. yakıt tüketimi 100 kmde 2.7 lt civarı. artçının selesi biraz ufak kayma payı yok eski kasadkai gibi uzun mesafede yorar diye düşünüyorum. aynı şekilde sürücü selesi de biraz konforsuz ama oturuş pozisyonu tatmin edici.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:32 ----------
bence de öyle . tvs harcanıyor isotların elinde.
2.7 lt yakıt tüketimi harika bence. Sehir içi XCİTY 250 4.2 Lt. CBF150 3.2 Lt. idi. CBF 150 kadar bile yakmıyor.
-
11 Mayıs 2019, 15:09
#298
AzÇok adlı üyeden alıntı
2.7 lt yakıt tüketimi harika bence. Sehir içi XCİTY 250 4.2 Lt. CBF150 3.2 Lt. idi. CBF 150 kadar bile yakmıyor.
Herhalde enjeksiyonlu olmasindan dolayi böyle. Şuan rodaj ajamasinda bir de, muhtemelen rodaj bittikten sonra biraz daha devirli kullanacagimdan dolayi artacaktır. Yine de 3 lt yi geçmez diye düşünüyorum.
-
11 Mayıs 2019, 15:36
#299
Valla kafam karıştı iyice ya bugünlerde bir çılgınlık yapıp alırsam şaşırmam
Eve geç varmak hiç varamamaktan iyidir..
-
11 Mayıs 2019, 16:10
#300
yigozya adlı üyeden alıntı
Valla kafam karıştı iyice ya bugünlerde bir çılgınlık yapıp alırsam şaşırmam
Bende rtr 150 olsaydi,satar alirdim rtr200 gram arkama bakmazdim..yinede sen bilin
Yaz geldi gayri,kurtlanmişsindir..adanada gece turlamasida gözel olur haaa...zaten akşam 5 ten önce çikilmiyor dişari..
Osmaniye otobaninda efil efil uzar makina..gece 1.5ciğer yer dönersin..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)