Bence hintlilerde hep olduğu gibi bir dişli değişimi yapılır alınır alınmaz.
Bence hintlilerde hep olduğu gibi bir dişli değişimi yapılır alınır alınmaz.
e her motosiklet gibi bunun da fiyatı artacak ve kur da böyle yükselirse çok büyük zamlar gelebilir motosikletlere, hatta her şeye , ama ben ötv indiriminin uzatılacağını düşünüyorum yoksa motosiklet satamazlar, aynı şekilde otomobiller için de geçerli bu yoksa bütün sektörü kaybederler
Topcase cok kötü görünüyor maalesef cbf ve ybr den başka hiçbir şeye yakistiramiyorum elimde değil
Eve geç varmak hiç varamamaktan iyidir..
Şu motor yayginlaşsinda,
Benim 180lige Yağ soğutma ünitesi takayim
Zaten hazir baglanti yerleri mevcut,
Montajini 1 saatte yaparim
Karter alt ve debriyaj kapagi yan.
Korna yerine radyator takiliyor.
Rtr200 ile rtr150 ve 180 şasileri ayni çift beşik.
Ondan sonrasi zımba
Sen bu gidişle deneysel turboda takarsın gibime geliyor
Turbo değil de supercharge daha temiz bir şekilde yapılır gibi geliyor bana. 5-10 sene sonra düşük hacimde görmeye başlarız gibi geliyor bana verimi arttırmak için.
En başta R25 ve MT25ci apaçi tayfa (ben ve benim gibiler) ilk müşterisi olur. Zaten durmuyor zıkkımlar. Direk mermi oluruz
Bu hacimde hız meraklarının ilgi duyacağı motor Bajaj Pulsar 200NS dir. Hindistan'da öyle olmuş. Sanırım bizde de öyle olur.
Bu motor işletme maliyetleri düşük olsun. Sağlam olsun. Gezmeye de işe de kullanılsın. 125-150cc hacimli motorlardan biraz daha hızlı olsun diyenlere hitap ediyor. Aşağıdaki görüntülere göre Pulsar daha hızlı.
https://youtu.be/KSHFP6jy6Jo
Yok aga,motorun dübürüne roket takacagim..
Hemide Isı güdümlü..
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:05 ----------
Pulsar 3hp daha güçlü.rtr200 u geçmesi normal.
Dragta rtr her türlü alıyor.
Zira ns200 ün son hizda geçmemesi tuhaf olur.
Bugün gördüm motor Türkiye sitesinde tanıtılmış. Ancak teknik özelliklerden bazıları farklı yazılmış. Mesela güç 13,7kW yazıyor yani 18,5hp. Tork ise 16.96 nm yazıyor. Sele yüksekliği ise 81cm olarak verilmiş.
Yorumunuz nedir Levent başkan? Motor Hindistan'daki ile farklı parçalar mı içeriyor.
İsotlar yanlış yazmış. Yaptığı işe zerrece önem vermeyen bir firma böyle oluyor işte. Bunların tek derdi yorulmadan para kazanmak.
Türkiye'ye gelen model enjeksiyonlu. Hintli üretici kendi sitesinde 21 PS yazmış. Karbüratörlüsü de 20.73 PS.
Bize gelen 21 PS. yani 20.71 HP 8500 rpm.de. 18.1 nm 7000 rpm.de
Rtr 180 2 valf
Rtr 200 4 valf
Daha verimli calisma,(yanmis gaz atimi,daha iyi emme)
Teori olarak tam karsiligi degil
Enjeksiyon farki
Yag sogutma farki
Rtr 180 62.5x57.8 cap strok
Rtr 200 66x57.8
Biri cift egzantrik
Digeri tek egzantrik
Hee ikiside karaduzen olsa o zaman teorin tutar
16 valf 1.6 bora enjeksiyon
İle
8 valf 1.6 şahin karburator
Bir olur mu?
Ben biri sohc diğerinin dohc olduğunu bilmiyordum. Dikkat etmedim pek özelliklerine. Şimdi eve girdim. Mt ile gece gece yardırıyordum. Acaba isotlarda benim gibi mi düşündü ne yaptı?
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:21 ----------
MOTOR
Motor Tipi 4 ZAMANLI, YAĞ SOĞUTMALI OHC, EURO 4
Ateşleme Sistemi Dijital Ateşleme
Motor Hacmi 197,5 cc
Sıkıştırma Oranı 9.7:1
Çap X Strok 66mm x 57,8 mm
Marş Sistemi Elektrik Marşı
Azami Güç 13,70 kW - 8500 dev/dak
Azami Tork 16,96Nm - 6500 dev/dak
Şanzıman Tipi- 5 Vites, Manuel
Yazdığına göre DOHC motor değil OHC yalnız. Beklenen motor olmama gibi bir ihtimal olamaz mı?
Dayioğlu Bugün bol isotlu lahmacun yedim,ayiptir soylemesi,gece gece yandi midem..sen neler yaptin bakam,gazlamak harici??
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:29 ----------
Overhead cam(ohc)egzantrik konumu ile alakali.
Ayri
Sohc(single)
Dohc(double)
Ayri olay,
Yakindan inceleyen biri vardi,ust kapak kirmizi ise 4V zaten varyant koduda oyle
2 valf li modeli hindistanda bile yok.oyle bir uretimde yok
Rtr200 4V diye.
Ulan şaka bir yana..
Kullanicisi olsada benim 180lik ile bir kapişsam..bakam ne olacak.
Hee bana en az 10 boy fark atmasi lazim.yoksa 200luge hic gecmem..gerek yok..
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:34 ----------
Kenarda dursun,gun gelir lazim olur.
Son hizi otomatik kaydediyor..
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)