TVS Apache RTR 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
21 Mayıs 2022, 19:36
#721
Yapılan modifikasyonlar çok yerinde motor cillop gelse ama maalesef arkasında isotlar gibi kasap distribütör var. Uma falan davalık falan belli ki bilemem ne olur gelecekte ama tvs buna rağmen ülkemizde kendine müşteri portföyü oluşturdu ,bu demektir ki çok iyi marka...
Reklamlar
-
01 Haziran 2022, 15:00
#722
Tekrardan merhabalar. 800 kmye gelmiş bulunuyorum. 500 de rodaj bakımı yapıldı ufak ufak sıkıştırıyorum artık. İlk kmdlerde yağ kaçağının başladığını söylemiştim,silindir saplama civatalarından biri tahmin ettiğim gibi gevşekmiş şuan yap kaçağı gözükmüyor inşallah bi daha yapmaz. Motorda gördüğüm tek sıkıntı 6.vitesi istemesi, bunun için arka dişliyi ufaltayım dedim ama hiçbir motorun dişlisi uymuyor ne yazık ki. Arka dişli 45 diş ama 520 zincir olduğu için diş aralıkları farklı. Onun haricinde motorda titreşim 8000 devire kadar nerdeyse sıfır, 8000 bin devirden sonra ayaklarda hafif başlıyor ama rahatsız edici değil. Frenler gerçekten çok başarılı, absde eklenince frenler muazzam olmuş. Lastikler pek güven vermiyor açıkçası,hafif dönüşte bile gaza basmaya gelmiyor kıçı atıyor hemen. Ama tam tersi virajlarda yatışlarıda güzel, yani lastikler virajda güzel dönüş sağlıyor onada şaşırdım. Şimdilik aklıma gelenler bunlar, ilerleyen km lerde tekrardan burda paylaşım yaparım.
-
14 Haziran 2022, 22:31
#723
mtgemlik adlı üyeden alıntı
Tekrardan merhabalar. 800 kmye gelmiş bulunuyorum. 500 de rodaj bakımı yapıldı ufak ufak sıkıştırıyorum artık. İlk kmdlerde yağ kaçağının başladığını söylemiştim,silindir saplama civatalarından biri tahmin ettiğim gibi gevşekmiş şuan yap kaçağı gözükmüyor inşallah bi daha yapmaz. Motorda gördüğüm tek sıkıntı 6.vitesi istemesi, bunun için arka dişliyi ufaltayım dedim ama hiçbir motorun dişlisi uymuyor ne yazık ki. Arka dişli 45 diş ama 520 zincir olduğu için diş aralıkları farklı. Onun haricinde motorda titreşim 8000 devire kadar nerdeyse sıfır, 8000 bin devirden sonra ayaklarda hafif başlıyor ama rahatsız edici değil. Frenler gerçekten çok başarılı, absde eklenince frenler muazzam olmuş. Lastikler pek güven vermiyor açıkçası,hafif dönüşte bile gaza basmaya gelmiyor kıçı atıyor hemen. Ama tam tersi virajlarda yatışlarıda güzel, yani lastikler virajda güzel dönüş sağlıyor onada şaşırdım. Şimdilik aklıma gelenler bunlar, ilerleyen km lerde tekrardan burda paylaşım yaparım.
Lastikleri değişecek olursan üzerindeki fabrika lastiklerine ben talibim. Vida sıkılınca yağ sızdırması azalsa da devam ediyor ilerleyen zamanda rodaj bitince fark edersin zaten. Kazasız belasız kullanın, çok güzel motor her şeye rağmen.
-
15 Haziran 2022, 12:03
#724
Bugün sabah mat gri rengini gördüm şişli bomonti'de ne yakışıklı bir motor ve ne güzel bir renk öyle.
-
20 Eylül 2022, 02:32
#725
Dostlar benim motor ateşleme yapmıyor CDI den olduğunu düşünüyorum. YouTube videolarına bakılırsa Hintli kullanıcıların çoğunluğu CDI 'yı değiştirerek çözmüş olayı.
Ama gel de bul bulabilirsen yedek parçasını..
Hiç yurtdışından kendi başına sipariş veren oldu mu?
-
20 Eylül 2022, 16:42
#726
hokka adlı üyeden alıntı
Dostlar benim motor ateşleme yapmıyor CDI den olduğunu düşünüyorum. YouTube videolarına bakılırsa Hintli kullanıcıların çoğunluğu CDI 'yı değiştirerek çözmüş olayı.
Ama gel de bul bulabilirsen yedek parçasını..
Hiç yurtdışından kendi başına sipariş veren oldu mu?
Rtr200 de olan beyin ünitesi biraz farkli.
Sağlam ustan varsa rtr180 beynini terminalleri köpruleyip takabilir.
https://www.hunermotor.com/tvs-apache-rtr-beyin-420538
Ayrica beyin kolay kolay yanmaz.
Konjektor veya sigortaya bak
-
20 Eylül 2022, 17:35
#727
hokka adlı üyeden alıntı
Dostlar benim motor ateşleme yapmıyor CDI den olduğunu düşünüyorum. YouTube videolarına bakılırsa Hintli kullanıcıların çoğunluğu CDI 'yı değiştirerek çözmüş olayı.
Ama gel de bul bulabilirsen yedek parçasını..
Hiç yurtdışından kendi başına sipariş veren oldu mu?
Gecmis olsun. Atesleme derken marş mi basmiyor?
-
22 Eylül 2022, 05:37
#728
Dediğiniz gibi beyin ile alakalı değil sanırım.Sigortalar sağlam. Statörün soketinden ölçüm yaptım her uç 1.7 oranında değer verdi. Onun haricinde konjektörü de söküp bir ölçüm yaptım bir uç 480 küsür verirken diğer uçlar 500 ile 1000 arası dalgalanıyor. Ölçümü şu videoya göre yaptım. https://www.youtube.com/watch?v=YfLcp-EktOA Sanırım benim konjektör arızalı. Aküyü ölçtüğümde 12.50 civarı bir değer alıyorum marş basınca 11in altında düşmüyor ama ateşleme olmadığı için motor çalışmıyor. Fakat işin tuhafı TVS 200 ün diğer parçaları gibi konjektörü de piyasada yok. Ne yapılabilir volt ayarı denk gelen başka bir modeli uydurmak mümkün olur mu? Ateşleme yapmıyor ama marş basıyor motoru vurdurarak çalıştırıyorum sürekli.
---------- Mesajlar birleştirildi - 05:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:31 ----------
Çok teşekkürler. Marş basıyor hatta ilk etapta marş motorundandır zannedip marş motorunu da söküp kontrol ettim tertemizdi içi. Ateşleme olmuyor buji piposunu söküp motora değdirdiğim zaman ateşleme olmuyor 20bin kmyi geçtikten sonra motorda sıkıntılar çoğalmaya başladı :D parçaları olsa gerekli olanları komple bir değişmek istiyorum ama doğru düzgün parça da yok. Tabi önceliğim hayırlısıyla şu sorunun bir çözülmesi.
dürüst biri hata yaptığını farkederse ya hata yapmayı bırakır ya da dürüst olmayı..
-
hokka adlı üyeden alıntı
Dostlar benim motor ateşleme yapmıyor CDI den olduğunu düşünüyorum. YouTube videolarına bakılırsa Hintli kullanıcıların çoğunluğu CDI 'yı değiştirerek çözmüş olayı.
Ama gel de bul bulabilirsen yedek parçasını..
Hiç yurtdışından kendi başına sipariş veren oldu mu?
Dostlar sorunu marş rublesini değiştirerek çözmüş bulunmaktayım. Marş rublesinin içindeki parçalar darmadağın olmuş. Tabi benzer sorunu yaşayanların sorunu farklı yerlerden kaynaklanıyor olabilir ama marş bastığınızda marş motoru dönmesine rağmen ateşleme alamıyorsanız, bujinizin ve akünüzün sağlam olduğundan eminseniz sorunu marş rublesinde arayın. Güncelleme yapmak istedim ki benzer sorunu yaşayanların işi kolaylaşsın çünkü forumda sorununu çözen nasıl çözdüğünü yazmadan kayıplara karışıyor. Bu arada TVS Apache 200 cc'nin marş rublesi eski kasalarınkiyle aynı ama yeni kasanın fiyatı 700 küsür olmasına rağmen eski kasanınki halen 180 civarı gibi bir rakamdan satılıyor. Motorunuzu uzun süreli kullanmayı düşünüyorsanız tükenmeden bir tane yedek olarak alın bi köşede dursun.
Şimdi sırada motorun kronik problemi olan yağ sızdırma sorununu çözmek var. Bu sorunun nedeni keçelerin yağ soğutma borularını tıkadığından kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Umarım bunun için de eski kasanın keçeleri uyumlu olacaktır çünkü piyasada 200lük kasanın yedek parça sıkıntısı var.
-
10 Aralık 2022, 22:43
#730
Yeni rtr 200 ler satışa başlamış.fiyat 59 bin TL . Resimlerden gördüğüm kadarı ile far halojen. Alana satana hayırlı olsun.
-
11 Aralık 2022, 18:02
#731
fabrikator adlı üyeden alıntı
Yeni rtr 200 ler satışa başlamış.fiyat 59 bin TL . Resimlerden gördüğüm kadarı ile far halojen. Alana satana hayırlı olsun.
Tamam. Alalım... Alalım da milletin sorduğu sorulara cevap vermişler mi?
-
15 Aralık 2022, 11:12
#732
AzÇok adlı üyeden alıntı
Tamam. Alalım... Alalım da milletin sorduğu sorulara cevap vermişler mi?
Yeni model gelmemiş maalesef. Hatta bir önce gelen partinin bile düşük opsiyonlu bir modeli. Çift kanal abs değil tek kanal abs. Bluetooth'lu versiyon değil. Zaten fiyatın uygun olması normal değildi. Ama yine de bu fiyata tercih edilebilecek en iyisi bu demek yanlış olmaz herhalde
-
15 Aralık 2022, 12:22
#733
hokka adlı üyeden alıntı
Yeni model gelmemiş maalesef. Hatta bir önce gelen partinin bile düşük opsiyonlu bir modeli. Çift kanal abs değil tek kanal abs. Bluetooth'lu versiyon değil. Zaten fiyatın uygun olması normal değildi. Ama yine de bu fiyata tercih edilebilecek en iyisi bu demek yanlış olmaz herhalde
Bajaj'ın yeni getirdiği N250-F250 modelinde de tek kanal abs var. F250'nin fiyatı 17 bin TL daha yüksek. Eğer yağ kaçağı vs. sorunlarda yedek parça temininde tüketiciye sırtlarını dönmeyi düşünmüyorlarsa TVS RTR 200 fiyat performansta rakipsiz sayılabilir.
-
17 Aralık 2022, 05:46
#734
AzÇok adlı üyeden alıntı
Bajaj'ın yeni getirdiği N250-F250 modelinde de tek kanal abs var. F250'nin fiyatı 17 bin TL daha yüksek. Eğer yağ kaçağı vs. sorunlarda yedek parça temininde tüketiciye sırtlarını dönmeyi düşünmüyorlarsa TVS RTR 200 fiyat performansta rakipsiz sayılabilir.
Evet her ne kadar kronik de olsa çözülmeyecek problem değil, ben motoru açtırmak istemediğim için yaptırmadım ilk başlarda, bir de bir nevi hız limiti oldu benim için çünkü 110 dan sonra atmaya başlıyor yağı. Şimdi 24 bin kmye geldi elimin altında duruyor sıfır keçeler bi ara yaptıracam. Severek kullanıyorum. 310 luk gelince yine ilk alanlardan olacam o zamana kadar binmeye devam. Dediğin gibi bu fiyata daha iyisi yok.
-
17 Aralık 2022, 19:34
#735
hokka adlı üyeden alıntı
Evet her ne kadar kronik de olsa çözülmeyecek problem değil, ben motoru açtırmak istemediğim için yaptırmadım ilk başlarda, bir de bir nevi hız limiti oldu benim için çünkü 110 dan sonra atmaya başlıyor yağı. Şimdi 24 bin kmye geldi elimin altında duruyor sıfır keçeler bi ara yaptıracam. Severek kullanıyorum. 310 luk gelince yine ilk alanlardan olacam o zamana kadar binmeye devam. Dediğin gibi bu fiyata daha iyisi yok.
rr 310 gelecek mi yoksa tahmin olarak mı söylüyorsun hocam?
-
18 Aralık 2022, 13:24
#736
İlginç bi şekilde 2022 modeller bs4 olmasına rağmen showa amortisörle geldi.
-
19 Aralık 2022, 11:43
#737
mattiadestro adlı üyeden alıntı
rr 310 gelecek mi yoksa tahmin olarak mı söylüyorsun hocam?
Getirirler diye umut ediyorum sadece Her ne kadar umutsuz vakalı distribütörlerin elinde olsa da
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:42 ----------
pinkcrow7 adlı üyeden alıntı
İlginç bi şekilde 2022 modeller bs4 olmasına rağmen showa amortisörle geldi.
Bs4 benim bildiğim motorun emisyon oranları ile alakalı. Amortisörle ilgisi nedir?
-
19 Aralık 2022, 15:32
#738
hokka adlı üyeden alıntı
Getirirler diye umut ediyorum sadece
Her ne kadar umutsuz vakalı distribütörlerin elinde olsa da
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:42 ----------
Bs4 benim bildiğim motorun emisyon oranları ile alakalı. Amortisörle ilgisi nedir?
yukarıdakı arkadaş haklı,
SHOWA suspansıyon BS6 olan guncellemede eklendıgı için
hem BS4 Olması hemde showa ıle gelmesi cidden ilginç KYB ile gelse sorun yok.
esasında daha ilginç olan showa suspan.ile gelip far ve stopların eski model kalması.
-
19 Aralık 2022, 16:04
#739
Sanırım Türkiyeye özel bir seri getirdiler,eski kasa=amortisör değişimi sadece.
-
19 Aralık 2022, 22:04
#740
Bu hafta içinde 3 farklı bayide gördüm motoru, piyasaya çıktığından beri hiç canlı görmemiştim. İlçemizde 3 tane bayi olması ve her birinde 3-4 renk seçeneği olması güzel bir gelişme ancak bu bayilerin hepsi mobilya ve beyaz eşya bayisi.
Distribütörün değiştiği her açıdan belli ediyor
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)