Selamın Aleyküm Arkadaşlar;
200'lük tvs mi haziran 2020 de aldım şu an 6300 civarı kilometrede yukarıda arkadaşların yazdığı bazı sorunlarını okudum bizzat kendi tecrübelerimi anlatayım, motoru aldığım ilk günden bu yana sabah soğukken stop etme sorunu var bir türlü çözemediler distribütör ayrı bi alem arıyorum sorunumu anlatıyorum çözemiyorlar diyorum, bana servis tavsiye ediyorlar fatihde paşa motora götür dediler (normalde gültepe süratmotor servisim zaten ordan sıfır aldım) paşa motorda 2 gün yatıyor motor en son gidiyorum yazılım atılacak ondan stop ediyor diyorlar ama cihazda bi sıkıntı var deyip gönderdiler, tabiiş güç pek vakit ayıramıyorum aradan zaman geçti birdaha aradım isotları orda kaan bey var ilgi sözde hala arıcak beni :D hep arar şimdi servisle konuşup arıyorum vs gibi safsatayla oyalanıyorum aldığımdan beri, sürat motorda çözemiyor sorunu hala stop ediyor sabah çalıştırıyorum tek marş sıkıntı yok ama rölantide 1 dk civarı çalışıp stop ediyor ısıtana kadar 3-4 kez stop ediyor, hareket edip yola çıkınca sorun yok öyle ışıklarda durdum stop ediyor filan yok sıcakken pek sorun yok. neyse stop etme sorunum devam ediyor hala çözcez bakalım ne zaman, gelelim yağ kaçırmaya bi gün yine servisteyim (stop etme sorunumdan ötürü) bi tane 200 lük apache geldi benimki gibi kırmızı bakarken dikkatimi çekti silindirin ora yağ içinde sahibine söyledim bunlar böyle abi terleme yapıyor diyor ulan ne terlemesi ful yağ kaçağı neyse benimkine bakayım varmı kaçak diye bi eğildim aha benimkide ufaktan kaçırmış ozaman daha 1500 km de motor kaynar sular döküldü kafamdan canım sıkıldı bayağı ustaya söyledim fabrika fazla sıkmıyor dedi sıkarız vidaları kaçırmaz keçeden kaçıyor dedi nitekim sıktı vidaları geldim eve iyice sildim kaçak olursa anlıyayım diye biraz yol yaptıktan sonra baktım kaçırıyor gittim servise 1 gün kaldı yaptılar verdiler ondan sonra kaçırmadı taki 1-2 hafta önce çorluya gidip gelene kadar gelince fark ettim ufakta olsa kaçırmış yine yağı silindirin bağlantı yerindeki keçeden :( şehir içi kaçırmamıştı çorluya gidip gelirken biraz sıkıştırdım 110 dan aşağıya düşmedim pek ama yedi aylık motorun bu şekilde yağ kaçırması normal değil zannımca. bir keresinde de serviste sökülmüş 200 lük apache görmüştüm silindir piton soba borusu gibi simsiyah kurum bağlamıştı heralde yukarıda arkadaşların bahsettiği arızaydı piston silindir muhabbeti. Bundan önce 2012 model apachem vardı 2014 de almıştım 3000 küsürkm de idi 15000 km de sattım taş gibiydi nerelere gittim uzun yol dağ bayır avcılıkta var arazide kros gibi takılıyodum taş gibiydi kısacası o yüzden tekrar apache almaya karar verdim ve aldım ama pişman olmama ramak kaldı, zaten stop etme sorununu uzatıp biraz daha çözemezlerse yasal haklarımı kullanacağım garantili motor sonuçta. Benim bu sorunlarımın dışında memnunum motordan yakıtı performansı vs memnunum artıları da yok değil şimdi hakkını yiyemem. Birde 200 lük apachesi olan arkadaşlar sizinde dikkatinizi çekiyormu yedek parça internette filan hiç bulunmuyor hangi parçanın kaç para olduğundan haberim yok bulamıyorum yedek parça internette anca serviste öğrencez parça fiyatlarını heralde. Abilerim, kardeşlerim yazım biraz uzun oldu hakkınızı helal edin. Benim tecrübelerimin olumsuz olan yerleri bunlar. Herkese saygılar.
@Sariyerli Daha 30bin de motor yapılmış...
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...96759388/detay
Tvs eski kalitesini yansıtmıyor anlaşılan.
Üzüyor bu haberler bizi, pulsara geçeyim diyorum onunda kronik sorunu çok bakalım hayırlsı
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:23 ----------
Üzüyor bu haberler bizi, pulsara geçeyim diyorum onunda kronik sorunu çok bakalım hayırlsı
Kaderimmiş Der Geçerim.......!
Rtr 200 tahmin ettiğimiz kadar kaliteli üretilmemiş demek ki. 6 yıl kullandığım motor bile yağ kaçırmadı. Conta kalitesizdir. Sabah ısıtırken stop etmeyi hiç kafaya takmazdım. Önemli olan yolda stop etmemesi.
A.s hava soğutmalı bütün motorların genleşme katsayısının yanlış hesaplanıp kullanılan saç contanın ısınınca tam örtüşmemesi sorunudur bu sıvı soğutmaya göre daha çok genleşir metaller ve cıvatalarda gevşemeye sebeb olur. Bu yüzden 150 için her bakımda tüm bağlantı elemanlarının sıkılmasını tavsiye eder servis kitapçığında
az önce denk geldim rtr200 bs6 2021 de baya bi değişiklikler var diyor videoda.
TVS güzel motorlar üretiyor. Ayarlı manet, sürüş modu, ayarlı ön amortisör, daha iyi yakıt ekonomisi, biraz daha güçlü ve hızlı olması, bunlar güzel şeyler. Fakat forumda da belirtilen motor yağ kaçakları sorununum çözülmesi bu küçük motorda çok daha değerli.
bende 2020 modeli var motorumda gram yağ kaçağı yok kardeşim
Motorum daha 6800 km'deyken krank dağıttı. Bakımlarını yetkili serviste yaptırdım, yağını eksik etmedim, motosikleti zorlamadım buna rağmen daha henüz 7000 olmadan komple motor değişecek. Garanti kapsamında parçaları neredeyse bir ay önce sipariş ettik ancak parçalar henüz servise gelmedi.. Parçalar geldikten sonra inanmayan olursa faturasını da atabilirim buraya.
Valla ben 10 bin km yi devirdim zerre sıkıntı çıkartmadı. Kışın karlı havada bile tek marş ile çalıştı.
Arkadaşlar 4500 km de tvs apache rtr 200 aldım.boşa çok zor geçiyor. Aynı sorunu yaşayan var mı.hatta yagdandır diye moruk 7100 alıp yağını değiştirdim. Biraz darketti fakat yine de boş çok zor bulunuyor
Ben 2020 modelini 16bin km oldu kullanıyorum bi sıkıntı yok bazen göstergeye geç yansıyor o kadar
Debriyaj levye ayari ne durumda?
Motorun sag blok tarafina eğilin,elinizle gergi levyesini ileri geri hareket ettirin,boşluk ne kadar?boşluk fazlaysa manetin kursu debriyaj levyesini ayirmaya yetmez,zaten bu durum en fazla boşa gecme de kendini belli eder.
Buraya kadar durum normal diyelim.
Geldik manet boşluguna,maneti elimizle kavrama noktasina kadar cekiyoruz,tam kavramaya basladigi an ile bosta oldugu andaki boşluk ölçusel olarak 1.5-2 cm (15-20mm)olacak.
Yok ben ölcemem diyorsaniz,
Manetin ucuna ip baglayin,elcige dogru çekin kavradigi noktadan itibaren ölçun.
Hee manetin ayari da sorunsuz
En son,
Sol taraftaki vites mafsalindan ayar yapacaksiniz,mafsal papuçunu 1cm yukari taşimaniz kafi
Son olarak,Rtr serisi şanziman çalismasi,saglamligi,sorunsuzlugu,bakimindan japon markalarin bile eline veren bir muhendislige sahiptir.
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)