Öncelikle belirteyim. Beğenmediğim taraflar kendi motorumla yaptığım kıyaslamalar (BN125).
Birde ben RTS200 e çamur atıyormuş gibi görünmemek için yazmamıştım buraya.
Beğendim diye yazdıklarım benim motorumdada olan özellikler.
Öncelikle beğendiğim tarafları yazmak isterim.
Motorun ağırlık merkezi oldukça aşağıda. Belkide depo boş olduğu için bana öyle geldi. Ama depo dolsa bile yinede aşağıda.
Benim motorda depoda 2-3 litre benzin vardı. Sonradan kendi motoruma baktım. benim motordan bile daha aşağıda ağırlık merkezi.
Bu çok hoşuma gitti. Benim için önemli.
Motor hafif. Sağa sola yatırma simüle ettim. Kaldırırken zorlanmadım. Bu istediğim özellik.
Motoru çalıştırdım. Gaz verdim. Egzos bağırmıyor. Kuru gürültüyü sevmem. Buda hoşuma gitti.
Motorun görünümü oldukça heybetli. Sürücü için deponun büyüklüğünden daha heybetli intiba uyandırıyor. Bu güzel.
Ekran ihtiyaç duyulan şeyleri kapsıyor. Yazılar büyük. Bende hem yakın hem uzak sorunu var. Ekranı çok rahat okudum. Buda güzel.
Oturuş pozisyonu dik, gidon yüksek şekilde. Bunuda beğendim.
Özellikle ön ve arka amortisörü kontrol ettim.
Başkaları beğenmeyebilir ancak ben 60kg olduğum için önemli.
Yumuşak olmalı ve şehir içindeki arnavut kaldırım, taş, çakıl, kasis gibi şeylerde yumuşak olmalı.
Hem ön hemde arka son derece yumuşak. Bunuda çok beğendim.
Beğenmediklerim.
Elciklerin kalitesi düşük.
Düğmeler bakalit görünümlü. Bendeyse parlak kaliteli plastik.
Depo kaplaması ince plastik. Belki iyidir böyle olması ama kaliteli bir intiba bırakmıyor.
Üstüne oturduğum motorun depo grenajı ezikti. Normalde o grenaj kaliteli bir kaplamada ezilmez kırılır.
Belkide depo metaldi bilemiyorum.
Motor bloğu kapakları siyah renkli. Ancak sanki ele bir fırça alınmış fırçayla boyanmış gibi.
Benim motordaysa aluminyum imalattan renkli ve en ufak bir pürüz bile yok.
Motoru dükkanda çalıştırdım. Egzos sesi düşük güzel. Ancak rölantide titreme var. Hemde çok.
Henüz motorun rodajı yapılmadığı için titrediğini düşündüm biran . Fakat benim motoru hatırladım.
vitrinde çalıştırdığımda titreme yoktu benim motorda.
Bloktaki vidalar sanki paslanmaya başlamış, başlayacak gibi. Benim motordaki vidalar korm/nikel kaplı.
RTR200 deki vidalarsa elektrik tesisatında kullandığımız galvaniz tavaları tutturmak için kullandığımız galvaniz vidalara benziyor.
Durum bundan ibaret.
Elcik, düğme, motor blok renk ve kaplaması, vidalar, rölantideki titreme olayı... bu motordan vazgeçmemdeki en büyük etken.
Onun dışındaki özellikleri tam aradığım şeyler.
Merhaba arkadaşlar. Bugün uzun araştırmalar sonucunda ben de rtr 200 alarak aranıza katıldım. İleride buraların daha da değerleneceğini düşünüyorum. Bayiye gittiğimde özellikle motorun fotoğraftaki lerden çok daha hacimli durduğunu gördüm ve kesinlikle mat kırmızı rengi en çok beğendiğim oldu. Henüz daha teslim almadım. İlk motorum olacak. Tecrübelerimi buradan sizinle paylaşacağım
Bu arada bugün motoru alırken bayideki arkadaşa kaç tane sattınız bu motordan dedim 70 kusur tane sattık dedi ve çok gidiyor dedi. Forumda niye az kullanıcı var acaba.
Ben hep burdayım.3 ay oldu motoru alalı daha 200 km yapamadım. Biraz tecrübem oluşsa burada aktaracağım lakin öyle bir tecrübe yapamadım. Motor hakkında şunu söyleyebilirim, benim en güvendiğim kısmı Bosch marka 16 bit BMW 310 da da kullanılan bir beyine sahip oluşu. Yol ortasında öylece stop etmeyecektir ne bileyim saçma sapan arıza ve ekran arızası vermeyecektir beni yolda bırakmayacaktır. Benim için kalite altlarda görünmeyen yerde olması, sadece görünen yerde olmasından daha iyidir. Kütüklügün,sinyal düğmesinin kalitesi beni yolda bırakmaz gözüm kapalı en kırsal bölgelere de gitmeliyim. E şeklide biraz düzgün oldum diğer özelliklerini saymıyorum benim için yeterlidir. Bunları düşünerek motoru da hiç görmeden aldım çok memnun olarak fırsat buldukça binmeye çalışıyorum. Uzun oldu affınıza sığınıyorum sağlıcakla kalın.
Alan arkadaşlara hayırlı uğurlu olsun, yorumlarınızla, fotoğraf ve videolarla bu başlığı canlandırmanız lazım, bu arada tvs apache 200 ün bu kadar iyi satması ilginç yani satıcı arkadaş verdiği sayıda dürüstse , sanırım artan motosiklet fiyatları bu tür modelleri oldukça cazip hale getiriyor
Bu motoru ben de inceledim. Kumanda düğmeleri öyle müşteri kaçıracak kalitesizlik telkin etmiyor. Hindistan forumlarını inceleyip kullanıcı yorumlarına ulaşmak çok kolay. Motorunuz tekrar hayırlı olsun. Rakibi olan NS200 kadar hızlı değil. Fakat, "Hızla işim olmaz. Sağlam ve ekonomik olsun" diyenler bu motoru alacaktır.
Ne hikmetse bizde bir savunmaya geçme eğilimi var. Bakın yukarıya. Ben RTR200 'ü kendi motorumla kıyasladım.
Değindiğim noktaların kalitesi venim motordan düşükmü, düşük. Bu kadar basit. X markadan kaliteli olabilir. Ama benim motorla kıyaslayınxa vasat kalıyor.
Burakın savunmaya geçmeyi. Bakın ben eksi verdiğim noktadan çok daha fazla beğendiğim özellik yazdım. Üstelik bilinen şeyler olduğu için, ön/arka abs, bosch beyin, japon amortisör, yağ soğutma (bence bu cc de su soğutmadan daha sorunsuz) bahsetmedim. Çünkü herkes biliyor
Bırakın savunma modunu.
Bugüne kadar kinsenin değinmeyip benim değinmediğim güzel özellikleri konuşsanız daha iyi değil mi?
Örneğin, ağırlık merkezinin oldukça aşağıda olnadı gibi...
Kalın sağlıcakla...
Ben benelliyi de rtr yi de almadan önce inceledim. Açıkçası benim en önem verdiğim şey güvenlik ve uzun ömürlülük bu konuda Rtr 200 çok ağır bastı.
Fişekçi mode on: Bakalit acayip sağlamdır yalnız
Bu forumda uzun zamandır yorum okurum, şunu gördüm; kuzguna yavrusu şahin görünürmüş. Bu söz tamda bizim milletimiz için söylenmiş tabi bu millete bende dahilim.
Neden RTR 200 u sectigimi anlatmaya çalıştım. Yola çıktığın arkadaşına güvenmek istersin seni yarı yolda bırakmayacağını istersin. Senden de bunun karşılığında çok bir şey istemez ise ( yakıtı kastediyorum) işte benim yol arkadaşım dersin.
200v modelde beğenmediğim tarafların neresi olduğunu soruyor bir üye.
Soru basit : Görünür bölgelerdeki kaliteyi biraz açar mısınız, beğenmediğiniz tarafları neler ?
Ama ben önce beğendiğim tarafları yazıyorum . Çünkü bana göre gerçekten güzel tarafları var.
Asıl sorulan beğenmediğim taraflardan daha sonra bahsediyorum.
Mevzu hala kuzgun, muzgun saçma sapan yerlerde dönüyor.
Demekki boşa nezaket gösterip yazıyoruz.
Yaz direk , şu, şu, şu kötü... Bitti gitti... Öyle kendi motorunla kıyaslama falanda yok...
Direk bu rezil, bu berbat demek en güzeli olacak...
Tekrar Merhaba Arkadaşlar,
Bugün motorumu biraz kullandım ve çok keyif aldım. Düşüncelerimi buradan paylaşacağım.
Motor öncelikle hakimiyeti çok rahat olan bir motor ben açıkcası henüz acemi olduğum için korkuyordum ilk başlarda ancak çok rahat kullanımı var. Bir çok kez ABS sini test ettim ve en sevdiiğim özelliği bu oldu.Diğer rakiplerinden benim gözümde üstün yönü frenleri. Benim için performanstan önce güvenik geldiği için bu motoru seçmiştim ve gerçekten frenler bana güven verdi. Motor rodajda olmasına rağmen titreşim hissetmedim.Açıkcası ibazı yerlerde titreşim sıkıntısı olduğunu okudum ancak ben titreşim hissetmedim. Xmax 250 kullanmışlığım var. Onunkine titreşim deniyorsa ancak o kadar bir titreşim var. Süspansiyonları çok iyi. özellikle bir kaç tümsekten gazlayarak getim. Vites geçişleri çok sert. Beim vitesli motor acemiliğimden mi, rodajda olduğundan mı yoksa vitesleri öyle sert mi bilemiyorum bu konuda tecrübeli arkadaşlar yorum yaparlarsa sevinirm. Farlardan endişeliydim. Özellikle havanın kararmasını bekledim ve denemedim başarılı buldum.
Şimdi motoru almışım öve öve bitiremiyormuşum gibi oldu ancak bu yorumlar bu fiyata satılan bir motor için yapılan yorumlardır. Bence başlangıç için daha iyi bir seçenek olamazdı. Bir kaçtane de fotoğraf bırakacağım buraya. Yorumlarınızı bekliyorum.
Yaklaşık bir ay önce motorum için Ali expressten bu tank pedini sipariş etmiştim. İnşallah yakında elime geçer yapıştırıp resmini atarım.
Türkiye'de çok fazla aksesuar bulamıyoruz. Satışları arttikca ( umarım ) daha çok aksesuar buluruz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:12 ----------
url=https://hizliresim.com/aI0MCh][/url]
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:13 ----------
-sa bile arkadasim hayırlı olsun güzel günlerde ağız tadıyla binmeyi mevlam nesil etsin.
Mat kirmizida çok güzelmiş. Arka sol tarafta bulunan sarı guart denilen demir parçayı ben söktüm motor daha bı güzel göründü. Bizim öyle bir parçaya ihtiyacımız yok tabi seçim tamamen size ait belki dökmeyi düşünebilirsiniz.
Tüm arkadaşların tekerine taş değmesin sağlıcakla kalın.
Alıntı Tataroglu41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
Kanala oturması sıkıntı cikarmaz gibi duruyor. Rtr 200 kolları yandan alyanla sikistirmali. Üsttende saplama vida ve arada pul gözüküyor. Dediginiz gibi çapı ve yüksekliği kurtarırsa olur gibi gözüküyor. Rot plastigi sorun cikarticaktir. Ama onada bir kesme operasyonu yapilabilir
Alıntı levend84
Olmaz dostum olmaz
Denemedim mi saniyorsun
Boyum 190
Yukseltme isine bende kafa yordum
46bin km kullandim.
Her detayini söküp takmis biriyim.
Gidondaki plastik tablayi cikarinca
Altta gidon bilezigi ortaya cikar,
Ve o bilezigin et payi sifira sifirdir.
Araya pul beslemeyi dusundum olmadi,gidonun bilezigi zayif kalacak,sakat is cikaracak,
Dedim dikmeyi asagi basayim fazlaligi yukariya ciksin ee bu seferde alyanin kontrasi olmayacak.
Kisaca,gobege kopru atip,ybr gidonu takaym dedim bu sefer,tesisat kablolari degisecek,gerildigi icin.
Bosuna ugrasma,zar zor yukseltsen bile en fazla 4-5mm kaldirirsin oda bir halta yaramaz.
Bu sekilde kullanmaya alis
Ben bunu her türlü yükseltirim.
https://www.ebay.com/itm/Bajaj-Pulsa...-/163030525796 şu şekil bir parça tasarlarım cnc de işlerim fakat 200 300 tl harcamam birde bu işi yapacak cnc frezeci bulmam gerek.
https://lluvia.in/product/tvs-apache...-4v-adv-guard/ şu koruma demirini yaptım 300 tl para harcadım.
https://lluvia.in/category/tvs-acces...v-accessories/ burda aksesuarları görebilirsiniz.
https://www.motosiklet.net/forum/mot...200-4v-26.html burda eleman ktm gidonu takmış.
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)