An itibari ile full depo ile 320 km gittim şehir için kısa mesafe normal sürüş ortalamanın altında gibi geldi bana TVS yakıt tükteimi 12lt/320km
An itibari ile full depo ile 320 km gittim şehir için kısa mesafe normal sürüş ortalamanın altında gibi geldi bana TVS yakıt tükteimi 12lt/320km
Tamam normal sayılır. Çokta fark yok. Rodajdaysa motor, o yüzden az bir fark olmuş
youtube da takip ettiğim motomanıa diye bi kanal var yorumlarını önemserim boş şeyler anlatmaz ve gökhan bey alaylıdır sanayi jargonunu bilir.soru cevap bölümünde rtr 200 ü sormuşlar video linkini eklerim (https://www.youtube.com/watch?v=019khHFw_aA) makina nın sağlamlığımdan,malzeme ve işçilik kalitesinin çok üst düzeyde olduğunu belirtmiş.adamda aynı burda yazılanlar gibi distribütörün pasifliğinden dert yanıyo.düzgün bi distribütör olsa gerçekten bizim gibi ülkelrin piyasasında ciddi söz sahibi olur..
url=https://hizliresim.com/uyUCSY][/url]
Bunu çocuklar bile kullanır. Apartmanın önünü kadar inip biraz sevip tekrar eve çıkıyoruz. Yüce mevlam dan Bu günlerin çabucak geçmesini diliyorum.
Motomania kanalını uzun zamandır takip ediyorum bende bu motoru sordum. 2000-2500 km de yağını değiştir arkana bakma bin demişti.Kapali sisten bir beyine sahip öyle oksijen sensörü falan yoktur durduk yere arıza vermez yolda stop etmezler sağlam ve güvenilirdirler. Bende fiyatlar çok artmada aldım bir tane 20 bin altına bir bütçeyle alınacak en iyi sıfır motor. Bence tabii.
Sayın Efekli xpulse kullanım amacınız göz önüne alındığında size daha uygun olacaktır. Ben 42 yaşındayım RTR 200 tercih ettim pek genç sayılmam ama olay tamamen kullanım amacınızi iyi belirlemek.
Tabi almayı düşünüyorsanız elinizi çabuk tutun zamlar geldi gelmeyede devam edecek. Döviz kuru yetmezmiş gibi birde ek gümrük vergisi geldi.
Xpulse kullanicilari/takipcileri/almak isteyenleri vs.
Alinmasin
Gucenmesin
İnat etmesin
Ama,
Rtr200 u zorlu yollarda,dağda,bayirda test eden vlogerler var youtubede,hatta hindistandan startla,tum asyayi gezen bir ekip
Emin olun,rtr ye yapilan işkenceler xpulseye yapilsaydi,o zorlu etap bitmezdi
Rtr serisinin aldigi kalite ve saglamlik alanindaki ödüller/belgeler,heroyu gecin bajaj da bile yok.
Yinede karar sizin.
Vesselam.
Selamlar arkadaşlar rtr 200 ün gidon kolları bizimkilere uyarmı? Biraz daha yüksek duruyor gibi. Oturuş pozisyonu rahatsa denemek isteriz
Kanala oturması sıkıntı cikarmaz gibi duruyor. Rtr 200 kolları yandan alyanla sikistirmali. Üsttende saplama vida ve arada pul gözüküyor. Dediginiz gibi çapı ve yüksekliği kurtarırsa olur gibi gözüküyor. Rot plastigi sorun cikarticaktir. Ama onada bir kesme operasyonu yapilabilir
Olmaz dostum olmaz
Denemedim mi saniyorsun
Boyum 190
Yukseltme isine bende kafa yordum
46bin km kullandim.
Her detayini söküp takmis biriyim.
Gidondaki plastik tablayi cikarinca
Altta gidon bilezigi ortaya cikar,
Ve o bilezigin et payi sifira sifirdir.
Araya pul beslemeyi dusundum olmadi,gidonun bilezigi zayif kalacak,sakat is cikaracak,
Dedim dikmeyi asagi basayim fazlaligi yukariya ciksin ee bu seferde alyanin kontrasi olmayacak.
Kisaca,gobege kopru atip,ybr gidonu takaym dedim bu sefer,tesisat kablolari degisecek,gerildigi icin.
Bosuna ugrasma,zar zor yukseltsen bile en fazla 4-5mm kaldirirsin oda bir halta yaramaz.
Bu sekilde kullanmaya alis
RTR 200 ümün vites aralarını uzatmak için ne önerirsiniz. Şehir içinde sık vites değiştirmeden gidebilir miyim? Bu haliyle oldukça seri fakat ben sakin bir sürüş arıyorum.
istersen ön disliyi 1 diş büyüt çok kolay zaten kendin 10 dk da yaparsın.
Yada arkayı 2 veya 3 diş küçült kendin yapabilir misin bilemem.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:15 ----------
Ön disliyi bir diş büyütmen 6,7 km uzatır vites aralarını. Arka disliyi 1 diş küçültmek 2.3 km uzatır.
Bugün RTR200 ü gittim, gördüm çalıştırdım.
Motor bloğu iç kalitesine birşey diyemem.
Ancak görünür bölgelerdeki kalite benim Benelli BN125 in yanına bile yaklaşamaz.
Neticede benim RTR200 defteri kapandı.
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)