Yav avukatlık yaptıracaksınız zorla adama, Ben size bu tip her markada şikayet bulurum. Bu motoru bu fiyatı bn251'e rakip falan olamaz. Kronik sıkıntısı yok, avrupa da satış adetleri yüksek. performansı iyi, lastikleri metzeller geliyor kısaca memnuniyet yüksek. İlk parti sorunlu gelen tnt25 dahi parçalar değiştikten sonra sıkıntıları tekrarlamıyor. Ben zaten müşterisi değilim.
Para-çokomel ilişkisine bakarım.
Senin lastikler hala iyi duruyor. Ben makinaya ikinci el aldım. 2015 ağustos çıkışlı ve hala orjinal lastikleri var üzerinde fakat yavaş yavaş çatlamaya başlamış kılcal çatlaklar mevcut. Ön arka değişeceğim fakat hala markada karar veremedim. Anlaş mı Michlen mi Mitas mı ?
TVS markası 15 yıldır Türkiye'de. Daha yeni gelmiş olan Benelli markası için TVS'nin tam iki katı şikayet var(Bkz. www.sikayetvar.com). Benim gösterdiğim şikayet ölümlü kazaya neden olacak cinsten. TVS de böyle uçuk bir arıza 15 yıldır olmamış. Bence bu kadarı yeter. BN251 ile RTR200'ü kıyaslarsak BN251 pahalı kalır.
Benelli'nin Türkiye pazarına girmesini çok olumlu buluyorum. Fakat ucuz seçenek olarak sundukları TNT25 ve şimdi de BN251 konusunda daha epey çalışmaları gerektiği açıkça görülüyor.
Yoksa, ne sen avukatlık yaparsın. Ne de ben. Önemli olan gerçeği görebilmek.
Tartışmanın anlamı yok, şu ekonomik durumda Benelli de TVS de uygun fiyatlı adamakıllı motosiklet almak isteyenlerin tutunacağı son dal haline gelmiş durumda :D durum bu. Ancak TVS daha da pahalıya satmaya çalışırsa kaybeder çok net kaybeder
Ucuz dediğin motorlar 15 le 17 bin TL arasında. Asgari ücretlinin para biriktirip alması falan hayal. Ayrıca o kadar parayı verecek olsam ikinci il MT 25 veya inazuma alırım. Titreyen hintle Çin le isim olmaz
Sen alma arkadaşım
125cc motorlar olmuş,13-15 arasi,
Sirf etiketi var diye,10beygir arkasi kampana,bisiklet lastigi ayarinda motosiklete bir kucak para veremem.
Aldigim motorun ikinci elde deger meselesine takilmam,beni sorunsuz tasiyor mu ona bakarim,bindigimide kar sayarim,sonucta al sat ticareti yapmiyoruz.
Kullanmadan etmeden,yok titreyen,yok dağılan vs.muhabbetleri bunlar boş lakırtı.
Kim hangi modeli isterse onu alir,tamamen tercih meselesi.
Ayrica her önüne gelen almasinda,eylul,ekim gibi fiyatı biraz daha düser,bende 180ni satar alirim bu modeli.
Tercih meselesi,
Antifiriz,radyator,hortum,fan vs.gibi donanimla uğraşmayacaksin
Sensor derdin olmayacak
Fren balatalari tvs 150 ve 180 ile ayni,sadece arka disk balatasi için 180lik olanina uyumluyu alacaksin veya crf250 arka balatasida tam uyumlu.
1200ml yag aliyor 200ml radyatore 1000ml kartere.
Yag filtresi 150-180 modelin uyumlu.
Araştirdim,statör de 150-180 kullanilan ayni model.
Yuksek ihtimalle debriyaj balatalarida uyar.zira 5 vites.
Tvs Rtr gelenegini bozmamiş.
On maşalar 180 ile ayni
Ön ve arka diskler 180 ile ayni.
Gidon kontrol butonlari,manet vb.150-180 ile ayni
Debriyaj halati 150-180 ile ayni
Fren üst ve alt merkezi 150-180 ile ayni.
Dişli zincir seti 180 ile ayni.
Karenaj olayi,ekran,depo vb.olayi farkli.
Alip almama kesinlikle kişinin beklentisi ile alakali..
test motoru açılacak mı bu model için ???
valla ne yalan söyleyim ehliyeti almadan önce kullandım rtr150 zangır zangır titriyordu acaba bu nasıl
kullanıcı yorumlarına bakmak lazım
Bende aynı şeyi diyorum 15-17 bin lira para verip Hintli veya çin motor alınmaz.fiyati dusuk tutmalari lazim ki kaliteli markalarla rekabet etsin.ayrica kimse dökülür falan demiyor.ondial motorum vardı yıllarca kullandım hiçbir sorun çıkarmadı. Ama sattim sonra Yamaha kullandım motor kullanmanın zevkini aldım ve kalitesini hissettim. Şimdi çin malı motoru veya Hint neyse 17 bin dersen aynı fiyata mt25 ler var ikinci el rekabet edemezsin. Yap 10 binlira satış rekoru kırsin. Emin ol o zaman bende alırım.
Rüyaları gercekleştirmenin en iyi yolu UYANMAKTIR
2014-2018 arasi bende yamaha modelleri kullandim.2013 te ilk motorum mondial di.
Xmax250
Crypton
Crpyton beni uzmedi,ama xmax servise bağimli bir makina,bakimi,yedek par. yakiti vs.
Son motorum,tvs 180,xmax nasil gidiyorsa buda öyle gidiyor.
Rtr200 15.900.
15-16 bin tl ye,duzgun,hirpalanmamis mt25 biraz şans işi.ayrica 2015-2016 olacak ve garantisi bitmis olacak.
İkinci el ile 0km urun/fiyat mukayesesi tam uygun olmaz
Rtr200 le,kaydirmali debr.cift kanal abs,bosch enjeksiyon,düşük yakit.0km bir arac.
Dedigim gibi yinede tercih meselesi,rtr200 un eder fiyati haziran temmuz gibi belli olabilir,zira satis adeti bir kistas.
Hee 13.500-14.000 olsa cuk otururdu..
Japon motorları tabii ki çok güzel. Fakat yedek parçasını ödeyebilecekmisin. Ben bir jant değiştirdim 1.500.TL. Şimdi 2.375.TL olmuş. Bir debriyaj balatası değiştirdim. 800 TL (euro 4.52 idi) Şimdi bir debriyaj balatası alsan dudakların uçuklar. Öyle ikinci el japon alır geçerim demekle yürümüyor işler. Aslında son bir kere 500cc. bir japon motor alayım diyordum. Fakat çalınma riski, kasko fiyatları ve işletme maliyetlerini düşününce ekonomik seçimler öne çıkıyor.
RTR 200 Hindistanda Bajaj Pulsar'dan Biraz daha ucuz. Burada aynı fiyattan satıyorlar. Fiyatı 15.000 TL olsa makul olur. Bajaj Pulsar'dan tek eksik yanı son hızı. Onun dışındaki tüm özellikleri daha iyi. 125 cc. Benelli 12.078 TL den satılırken bu motorun fiyatını 10 bin olmasını düşünmek pek mantıklı değil.
Son sözüm İSOTLAR'a olacak. Eğer bu motoru Türkiye'de gerçekten satmaya niyetiniz varsa deneme sürüşü olanağı sağlayın. Hint forumlarına baka baka bir hal olduk.
Dostlar bu bahsettiginiz fiyatlar ÖTV indiriminden sonra artacak değil mi :(
Eve geç varmak hiç varamamaktan iyidir..
ben test edeli 2 sene oldu titreşim ns200 den az ns200 kadar hızlı değil selesi 1.70 olanbile ayak tabanı yere değer dengeli bir motor ama pulsardan yuksek bir fiyattan gelirse satmaz servisi yok .
Hocam 2 sene evvel sizin kullandiginiz ilk gelen seri BS3 olan.
Resimlere dikkatli bakilirsa belli,ayrica india forumdanda arastirilabilir.
Kaydirmali debriyaj yok
Abs yok
Ecu farkli arastirdigim kadariyla
Simdiki seri BS4(16bit kart).test surusu olursa deneyerek farki buradan paylaşabilirsiniz
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:49 ----------
. . .
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:53 ----------
Buda BS4 olan şu an ulkemizdeki model.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:06 ----------
Edit ilk sayfalarda bazilari nokiaxxx abimize laf atmiş,yok hindistandami test ettin buraya gelmedi vs.diye.
2016 ta rtr200 tanitim amacli gelmişti.
hint forumlarında titreşim japonlar gibi demişler ya kullanan birisi açıklar
Motorda Çift Kanal Abs ve Ön freni ani kullanımda motorun arka lastiğinin yerden kesilmesini önleyen RLP (Rear Wheel Lift-Off Protection) varmış.
Yani hepsini toplarsak;
Kaydırmalı debriyaj,gündüz ledi, çift kanal abs, rlp,ram air yağ soğutma,bosch kapalı sistem ecu,kayaba ayarlanabilir süspansiyon veriyor bize TVS ki bu sınıfta hiç görmediğimiz özellikler var.Fiyatı bence özelliklere göre uygun olmuş ilerde belki birileri remap yapıp motorun gücünü artırır kim bilir.
Bi eksi yanı var bence motorun 5 vites olması.Bu arada denemeden bişey söylemek olmaz ama inşallah böyle yarış falan diye vitesleri kısa tutmamışlardır diyordum ki sitede kısa profilli yazmışlar vitesleri.Umarım çabucak bitirmiyordur motorun vitesleri düşündüren yanı bu.
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)