Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Yamaha X-Max 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #5741

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı IRau adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1 aylık asgari ücret bırakmışsınız

    belki durumunuz iyidir bilmiyorum ama öyle bile olsa bi daha gitmeyin bence özel servisi tercih edin
    2016 yilinda (2014 model) xmax 19.000km bakimi için servise gitmistim,motoru birakmadan fiyat istedim,yanliş olmasin servis kabuldeki eleman gevşek gevşek 600-700 tl arasi birşey tutar dedi.dedim yapacaginiz işlem max 1 saat o da sallana sallana çalişilirsa.

    Neyse motoru çektim garajima bakimini yaptim.kendime de 100tl işçilik yazdim.daha özenli ve temiz bir iş oldu.
    dreams82 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #5742

    Üyelik
    01 Nisan 2020
    Motosikleti
    MT-09 SP
    Bugün xmax 250 almaya niyetlenip bayiye gittim, son bir tane kalmış iyi hoş ama fiyatını duyunca tokat yemiş gibi oldum. Geçen ay 57 bin lira olan motor bu ay 67.450₺ olmuş. 2021 Modeller geldiği için fiyatlar yükselmiş. 67 Bin edecek bir motosiklet değil şimdilik Forza 250 forever
    espresso bunu beğendi.

  3. #5743
    dreams82 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2016
    Şehir
    Bahçeşehir
    Motosikleti
    Yamaha X-Max 300 ABS / 2018
    Alıntı espresso adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Garanti bitti, motorum 2016 model, 2016 Aralık başında almıştım, ilk sahibiyim.
    Ama işte bu işlemler uzmanlık istiyordur düzgün yapılsın derdindeyim de düzgün yapılsın diye de kazıklanacak değilim hem servis diye düzgün yapılacağından da emin olamıyorum.

    Bu dediklerim işlemler için nereye götürsem motoru? Zaten bu aralar çok binmiyorum, bu ay lastikleri buz motorda değiştirtecem, bu işlemler de gelecek aya kalacak artık.
    Karaköyde Ata Moto var KTM Servisi ama diğer markalara da bakıyor.
    Arkadaşım Piaggio X10 Scooter'ını sürekli oraya götürüyor büyük ihtimal bende artık oraya gideceğim
    espresso bunu beğendi.

  4. #5744
    IRau - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Kasım 2014
    Şehir
    şarköy
    Motosikleti
    Xmax
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2016 yilinda (2014 model) xmax 19.000km bakimi için servise gitmistim,motoru birakmadan fiyat istedim,yanliş olmasin servis kabuldeki eleman gevşek gevşek 600-700 tl arasi birşey tutar dedi.dedim yapacaginiz işlem max 1 saat o da sallana sallana çalişilirsa.

    Neyse motoru çektim garajima bakimini yaptim.kendime de 100tl işçilik yazdim.daha özenli ve temiz bir iş oldu.
    ne özel servis ne yetkili servis motorumuza bizim kadar özen göstermez.
    bu yüzden bakımı kendimiz yapmalıyız.

    en çok korktuğum soğutma sıvısı değişimi olmuştu hava filan yaptırırm diye neyseki onuda çözdüm.
    espresso bunu beğendi.

  5. #5745
    jacks0n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMax250-TM-'20
    Alıntı Kerem34_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motosiklet 2020 model, 1 ve 5'i serviste yaptırdıysa sadece 10'u atladıysa servisle bir görüşmekte fayda var. 10.000 kaydı açarlar belki rica eder, bir yağ bakımı yaptırırsanız. Mototaş ve Yıldız'da bir deneyin derim. Telefonla arayıp sormayın terslerler muhtemelen. Garantiyi devam ettirecekseniz bakıma geldim gibisinden gidin. 3000km hiçbir şey değil Avrupa'da zaten 10.000'de bir sanırım bunların bakımı.
    yok üstad. 3.000 olsa iyiydi ama 13bin kmde makine. O yüzden biraz düşünüyorum açıkçası.. bilemedim

  6. #5746

    Üyelik
    28 Aralık 2020
    Alıntı Thesinner83 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Performanslı kullanıyorsanız. Ön sinterli arka yarı sinterli tavsiye ederim. Sakın bir sürüşünüz varsa ön yarı sinterli arka organik olabilir. Ebc, galfer,gold,braking ve tabiki brembo düşünmeden tavsiye edilebilecek balatalar. Ekonomik durumunuza göre tercihinizi yapabilirsiniz. Bu markaların hiç biri sizi üzmez.
    Alıntı Thesinner83 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eğer ikisi arasında kaldıysan ben dayco derim. Ama Power plus olan modeli, o kevlar destekli. Balata da kendim SFA196HH(sinterli) kullanıyordum. Tek kelime ile Müthiş(Lastiklerim yeni).

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:36 ----------



    Bir bakmak lazım. Bu bahsettiğiniz "daha önce" 1000 km önceleriyse eğer. Varyatör sisteminin kronik sıkıntısı olarak zamanla bagalar ve yatakları, kayış ve balata tozu ile kirleniyor. Özellikle şehir içi kullanıyorsanız sürekli dur kalklı bir kullanımınız varsa. Bagalar daha dar bir alanda çalıştığı için bu tozları yataklarının dış kısmına biriktiriyor. Bu da bagaların daha fazla açılmasını zorlaştırdığı için top speed düşüyor. Çözüm Varyatör ve debriyaj temizliği.
    Eğer km 20 bin ve katlarına yakın ise yani kayış değişim zamanı yaklaştıysa Kayış incelmiş olabilir. Yine kayış inceldiği için kasnakları yeterince açamıyor. Orjinal kayış 19.500 km sonunda sıfır kayışa göre 1-1,5 mm inceliyor.
    Yani sözün özü önce temizlik, temizlikten sonraki varyatör kurulumu kesinlikle kuru olmalı gres kullanınca tozlar gresi balçık haline getiriyor. Temizlik esnasında bagaların durumuna da bakarsınız. Km arttıkça aşınmalar oluyor bu da bagaların yeterince açılmaması için bir etken. Eğer temizlik yapıldıktan sonra bagalar sorunsuz ise kayış kontrol edilmeli. Ayrıca arada 50-60 hatta 100 km yüksek hızlarda sürmek motorunuza iyi gelir.
    bagalarla ilgili öğrenmek istediğim bir konu var, dr.pulley baga kullansak her hangi bir ufak dahi zararı olur mu? performans için kullanmak istemiyorum, gres yağı kullanımı ile ilgili yazılanları okurken merak ettim.

    dr. pulley bagalarda grese gerek yok denmekte ve gres kullanılmadığı için böyle bir toz ve kirlenme olayı ortadan kalkar mı? bu öylesine aklıma gelen bir fikir bilgim yok (beyni yok fikri var) :( tahmin ediyorum bu işler öyle basit değil ve daha karmaşık

    ama hem dr pulley faydası zararı nedir ve en sağlıklı kullanım için (sadece baga için değil her türlü tavsiye baş tacı) hangi bagayı kullanmamız lazım şeklinde deneyimlemiş tecrübeli arkadaşlar bilgilendirebilirse çok sevinirim. kullandığım 15 model xmax.

  7. #5747
    eALP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250
    İnternetten araştırdığım kadarıyla memnun olan da var, gerek yok diyen de, en iyisi orjinalidir yazan da. Bakımlarını genellikle kendim yaparım. 2-3 yağ değişiminden sonra varyatör ve debriyajı söküp temizlerim. Bagaları temizler gres yağını değiştiririm. Balata spreyi ve hava tabancası ile bir güzel temizlerim. Sıkıntı varyatör ve baga somunlarını sökmek. Ben bunun için ucuz yollu darbeli somun sökme makinası aldım işimi görüyor. Balataları komple sökmek içinde 46mm yanlış hatırlamıyorsam anahtar lazım. Aslında bu işler göz korkutuyor ama basit. Hiç olmadı sadece kapakları söküp hava tabancasıyla bloğun içini, varyatör ve debriyajı temizlersen bile farkı hissedersin. 2-3 yağ değişiminden sonra çıkan tozu görünce şaşıracaksın.(Tozdan kurtuluşun yok) Bu konularda kesinlikle amatör bir kişiyim sadece kendi fikrim, kendi tecrübelerim. Bence bagalara vereceğin parayı bakım işlemleri için alete ayırırsan hem bakımlarını kendin detaylı yaparsın hemde ustaya verdiğinde için içini yemez.
    Gerekli malzemeler bakım için;
    Uygun bir tornavida ve lokma takımı
    Balata spreyi
    hava tabancası(benzinliklerde olur)
    Somun sıkma makinası (einhell cc-iw 450 benim kullandığım) 19mm lokma
    Gres yağını temizlemek için mazot gazyağı vb.
    Lokma ucunu bulamadım ancak 46 mm olması lazım debriyaj setini sökmek için
    Temizlik bezi(Eski atletlerim )
    Bir adet fırça(Diş fırçasıda olabilir)
    Ve son olarak bu işleri yaparken benim gibi zevk almak.
    Belki birilerin işine yarar bu yazdıklarım.
    Dipnot: İzmir'de oturuyorum ama somun sökme aparatım yok diyen pahalı alamam diyen arkadaşlar benden isteyebilir. Tek şartım geri getirmesi
    Öyle boş boş yatıyor burada makine.
    "Efendiler ve ey ulus biliniz ki,Türkiye Cumhuriyeti şeyhler,dervişler,müritler ülkesi olamaz.En doğru, en gerçek tarikat uygarlık tarikatıdır"
    Mustafa Kemal Atatürk

  8. #5748

    Üyelik
    01 Mart 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Sym Joymax 250i
    Alıntı eALP adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İnternetten araştırdığım kadarıyla memnun olan da var, gerek yok diyen de, en iyisi orjinalidir yazan da. Bakımlarını genellikle kendim yaparım. 2-3 yağ değişiminden sonra varyatör ve debriyajı söküp temizlerim. Bagaları temizler gres yağını değiştiririm. Balata spreyi ve hava tabancası ile bir güzel temizlerim. Sıkıntı varyatör ve baga somunlarını sökmek. Ben bunun için ucuz yollu darbeli somun sökme makinası aldım işimi görüyor. Balataları komple sökmek içinde 46mm yanlış hatırlamıyorsam anahtar lazım. Aslında bu işler göz korkutuyor ama basit. Hiç olmadı sadece kapakları söküp hava tabancasıyla bloğun içini, varyatör ve debriyajı temizlersen bile farkı hissedersin. 2-3 yağ değişiminden sonra çıkan tozu görünce şaşıracaksın.(Tozdan kurtuluşun yok) Bu konularda kesinlikle amatör bir kişiyim sadece kendi fikrim, kendi tecrübelerim. Bence bagalara vereceğin parayı bakım işlemleri için alete ayırırsan hem bakımlarını kendin detaylı yaparsın hemde ustaya verdiğinde için içini yemez.
    Gerekli malzemeler bakım için;
    Uygun bir tornavida ve lokma takımı
    Balata spreyi
    hava tabancası(benzinliklerde olur)
    Somun sıkma makinası (einhell cc-iw 450 benim kullandığım) 19mm lokma
    Gres yağını temizlemek için mazot gazyağı vb.
    Lokma ucunu bulamadım ancak 46 mm olması lazım debriyaj setini sökmek için
    Temizlik bezi(Eski atletlerim )
    Bir adet fırça(Diş fırçasıda olabilir)
    Ve son olarak bu işleri yaparken benim gibi zevk almak.
    Belki birilerin işine yarar bu yazdıklarım.
    Dipnot: İzmir'de oturuyorum ama somun sökme aparatım yok diyen pahalı alamam diyen arkadaşlar benden isteyebilir. Tek şartım geri getirmesi
    Öyle boş boş yatıyor burada makine.

    Bende yağ ve debriyaj bakımlarını kendim yapıyorum. 38 ağır lokma alıp 39 büyültüp kullanıyorum. Bagaları temizledikten sonra bagaları hafif gresliyor musunuz yoksa direk kuru kuru mu takıyorsunuz ?

  9. #5749
    Thesinner83 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Eylül 2018
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Xmax 250-R25
    Alıntı perisipis adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bagalarla ilgili öğrenmek istediğim bir konu var, dr.pulley baga kullansak her hangi bir ufak dahi zararı olur mu? performans için kullanmak istemiyorum, gres yağı kullanımı ile ilgili yazılanları okurken merak ettim.

    dr. pulley bagalarda grese gerek yok denmekte ve gres kullanılmadığı için böyle bir toz ve kirlenme olayı ortadan kalkar mı? bu öylesine aklıma gelen bir fikir bilgim yok (beyni yok fikri var) :( tahmin ediyorum bu işler öyle basit değil ve daha karmaşık

    ama hem dr pulley faydası zararı nedir ve en sağlıklı kullanım için (sadece baga için değil her türlü tavsiye baş tacı) hangi bagayı kullanmamız lazım şeklinde deneyimlemiş tecrübeli arkadaşlar bilgilendirebilirse çok sevinirim. kullandığım 15 model xmax.
    Dr. Pulley baga kullanmak cuzdanınızdan başka birşeye zarar vermez. Yani yüksek derecede zarar vermez. Burada anlatmak istediğim şu seçeceğiniz ağırlığa göre (Yanlış hatırlamıyorsam baga ağırlığı arttıkça top speed yükseliyor serilik yani hızlanma düşüyor. Ağırlık azalınca da tam tersi.) bir şeyden kazanırken diğer tarafta başka bir şeyi kaybedeceksiniz. Motorlarımızın (marka model farketmeksizin) sınırları var. Siz ağır baga seçtiğinizde, motorunuz kısmen daha hızlı gidecek fakat yüksek hızda fren performansınız sabit kalacak. Hafif baga seçtiğinizde ise motor serileşeceği için yakıt sarfiyatınız artacak gibi gibi.
    Pulleyin artısı baga şeklinden dolayı varyatörü daha fazla daha fazla açabilmesi ve (kendim tecrübe etmesemde) dış kaplamasının daha kaliteli bir malzemeden yapılmasından mütevellit bir tık daha dayanıklı diye biliyorum. Vakti zamanında Dr. Pulley 190 tl iken "Speed Up" adında şekli Pulley benzeri bir baga denemiştim. O zaman için 50 tl ye aldım Speed Up bagayı. Tam 4 kat fiyat farkı vardı. Orjinal ağırlığında aldım diye hatırlıyorum. Montaj sonrasında hızlanmamın arttığını farkettim fakat top speed 5 km kadar düştü. 5 bin km sonunda 2-3 tanesinde aşınmalar başlamıştı. Bagalar orijinal ya da Pulley olsaydı aşınma miktarı nasıl olurdu bilemiyorum. Ben Speed Up aldığımda orijinal baga 80 tl idi bu arada.
    Ayrıca benim vaktim vardı o zamanlar ve alet edavatımda vardı. Ve bu işlerle uğraşmasınıda severim. Her yağ bakımında varyatörü söker temizlerdim dabriyajı söker temizler düzleşen balata yüzeylerinin ve dabriyaj tasını zımparalardım. 500 km müthiş performans ve konfor versede özellikle 1000 km sonra kalkışlarda titreşim ve performans kaybını hissetmeye başlardım.
    Bu kadar yazdın arkadaş ne tavsiye ediyorsun dersen. Al orjinalini bak keyfine. Çünkü ister orijinal ister başka marka tak varyatör sisteminin çalışma şeklinden dolayı zamanla kirlenecek performans ve konfor kaybıyla karşılaşacaksın. Attığın taş ürküttüğün kuşa deymeyecek.
    Son olarak ne takarsan tak varyatör kurulumu kesinlikle yağsız yani kuru olmalı. Denendi tecrübe edildi.
    perisipis ve espresso bunu beğendiler.

  10. #5750

    Üyelik
    28 Aralık 2020
    eALP ve Thesinner83 cevaplarınız için teşekkürler. benim için oldukça yeterli ve faydalı oldu.

    1-Orjinalliğini bozmamakta fayda var,
    2-Her yapılan farklı bir işlemin yanında bir kaybı var,
    3-Ne yaparsak yapalım ne kullanırsak kullanalım bakım, temizlik ve malzeme yenileme şart olacak.

    Şunlar ayrıca faydalı oldu;

    "Gerekli malzemeler bakım için;
    Uygun bir tornavida ve lokma takımı
    Balata spreyi
    hava tabancası(benzinliklerde olur)
    Somun sıkma makinası (einhell cc-iw 450 benim kullandığım) 19mm lokma
    Gres yağını temizlemek için mazot gazyağı vb.
    Lokma ucunu bulamadım ancak 46 mm olması lazım debriyaj setini sökmek için
    Temizlik bezi(Eski atletlerim )
    Bir adet fırça(Diş fırçasıda olabilir)
    Ve son olarak bu işleri yaparken benim gibi zevk almak.
    Belki birilerin işine yarar bu yazdıklarım."

    Daha önceden bisikletlerimin her şeyini kendim yapardım, onlara uygun alet edevatım var ancak varyatör sökümü için şu an yeterli değil, zamanla dediğiniz gibi bunları tamamlamak istiyorum. şu an yeterli tam uygun malzeme olmadığı için civataları bozmak yalama yapmak istemiyorum. şimdilik temizlik bakım işleri için ustaya giderim.

    ve yağ değişimi için 2012 model 12 lik ve 19 luk olduğunu öğrendim bu 2015 içinde aynı mıdır?

  11. #5751
    Thesinner83 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Eylül 2018
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Xmax 250-R25
    Yardımcı olabildiysek ne mutlu. Mesela bakımı kendi yapmanın ve basit sorunlarda tamir yapabilmenin avantajı şu.
    1. Işi kendin yaptığın için kafan rahat olur. Usta doğru malzememi taktı, tüm vidaları sıktı mı, grenaj vidasını kaybedip tek vidayla mı sıktı gibi gibi.
    2. Âlet edavata para veriyor gibi gözüksen de uzun vadede o aletler sana kâr kalacak.
    3. Motorunda bir sorun yaşadığında ve sorunu bulup onu kendin tamir edebilmenin yani başarmanın verdiği haz muhteşemdir ;)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:29 ----------

    Alıntı perisipis adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yağ değişimi için 2012 model 12 lik ve 19 luk olduğunu öğrendim bu 2015 içinde aynı mıdır?
    Bildiğim kadarıyla 2018 deki kasa değişimine kadar olan xmax 250 lerin motor blokları aynı o yüzden verdiğin ölçüler uyacaktır.
    perisipis bunu beğendi.

  12. #5752

    Üyelik
    08 Ekim 2010
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    HONDA FORZA 250
    selamunaleyküm 0 km 2021 model xmax 250 abs malum fiyatı 67500. 2021 modelinin 2018-2019 xmax 250 abs modellerinden artıları nelerdir teknik,donanım vs. Çok bariz yenilikler farklılıklar var mıdır ? Önceliğim konfor ve güvenlik (sele konforu,bagaj hacmi, frenleme ve süspansiyon , tork kontrol sistemi vb gibi) ?

  13. #5753

    Üyelik
    11 Eylül 2012
    Şehir
    Türkiye
    Motosikleti
    Yamaha X-Max 250
    Ciddi şekilde konfor artışı olduğu, süspansiyon ve selenin yumuşatıldığını söylüyorlar.

  14. #5754
    19051919 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ekim 2019
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    XMax 250
    Alıntı drtayfun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ciddi şekilde konfor artışı olduğu, süspansiyon ve selenin yumuşatıldığını söylüyorlar.
    Söylentilere kulak asmayın, abartmışlar resmen.

  15. #5755
    MR.BERK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2019
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    DUCATI MULTISTRADA 950S
    İncelemesi mevcut, hiç öyle bir durumdan bahsedilmedi.
    4 teker bedenimi 2 teker ruhumu taşır.

  16. #5756
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom DL650 XT
    Bugün benim xmax'ın lastiklerini değiştirttim. Buz motor 4. Levent şubesine gittim.
    Arka lastik sökmesi sahiden zormuş, egzosdan başlayıp bir sürü şey söktü, tabi orada alet edevat varken onlara kolay gelmiştir ben kendim hayatta sökemezdim onu.

    michelin city grip 2 lastikler ve ilave olarak metal L şeklinde siboplar taktırdım, toplamda 1490 lira verdim. Kredi kartı tek çekim oldu.
    L şeklinde siboplarla hava basmak kolay olacak, normal siboplarla o araya sığdırıcam diye çok uğraşıyordum.
    Cyan, aLoneman, levend84 ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  17. #5757
    MR.BERK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2019
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    DUCATI MULTISTRADA 950S
    Alıntı espresso adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün benim xmax'ın lastiklerini değiştirttim. Buz motor 4. Levent şubesine gittim.
    Arka lastik sökmesi sahiden zormuş, egzosdan başlayıp bir sürü şey söktü, tabi orada alet edevat varken onlara kolay gelmiştir ben kendim hayatta sökemezdim onu.

    michelin city grip 2 lastikler ve ilave olarak metal L şeklinde siboplar taktırdım, toplamda 1490 lira verdim. Kredi kartı tek çekim oldu.
    L şeklinde siboplarla hava basmak kolay olacak, normal siboplarla o araya sığdırıcam diye çok uğraşıyordum.
    Kaç km de değiştirdiniz lastiği ?
    4 teker bedenimi 2 teker ruhumu taşır.

  18. #5758
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom DL650 XT
    Alıntı MR.BERK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kaç km de değiştirdiniz lastiği ?
    8500km olmuştu ama benim xmax 2016 model ve üzerinde daha orjinal lastikleri duruyordu. Yani 5 yaşına gelmiş, artık malzemesi sertleşmiş lastiklerdi.

  19. #5759
    IRau - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Kasım 2014
    Şehir
    şarköy
    Motosikleti
    Xmax
    2014-2017 arası xmax modeli kullanan arkadaşlara bu mesajım

    geçen gün evin yakınında gaz telim koptu
    hiç biyerde değişim videosu bulamadım neyese yaparım dedim
    n11 den gaz teli aldım.

    motorumuzun sol tarafındaki z grenajı söküp 2 klipsi çıkartmamız gerekiyor gaz teli buna takılı

    sonra üst kısımdan eski kabloya yeni kabloyu bağlayıp gönderiyoruz aşağıdan çekiyoruz.

    basit bi işlem başınıza gelirse tedirgin olmayın
    espresso, aLoneman, eALP ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  20. #5760
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom DL650 XT
    Alıntı IRau adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2014-2017 arası xmax modeli kullanan arkadaşlara bu mesajım

    geçen gün evin yakınında gaz telim koptu
    hiç biyerde değişim videosu bulamadım neyese yaparım dedim
    n11 den gaz teli aldım.

    motorumuzun sol tarafındaki z grenajı söküp 2 klipsi çıkartmamız gerekiyor gaz teli buna takılı

    sonra üst kısımdan eski kabloya yeni kabloyu bağlayıp gönderiyoruz aşağıdan çekiyoruz.

    basit bi işlem başınıza gelirse tedirgin olmayın
    Başıma gelse çekici çağırıp en yakın servise giderdim servis de bi güzel öperdi beni.

    Bu gaz teli kaç bin km'de kopuyor?
    eALP bunu beğendi.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)

Bu Konudaki Etiketler