sagolasin cevap icin, dayco nasil tavsiye edermisin?
sagolasin cevap icin, dayco nasil tavsiye edermisin?
dayco 180-200tl
gates 280-300tl arası
dayco da iş görür.
Lokma takımın kaliteli değilse varyator ve debriyaj somunlarını sökerken ya da takarken cırcır kısmını bozabilirsin dikkat et. Ayrıca o Varyatör tutucunun uçlarındaki çıkıntıların Varyatör de yerleri var Varyatör pallerine (pervane) takma sakin kırarsın ;)
cok sagolun cevaplar icin ve tavsiyeler icin, dayco alip yola devam
Arkadaşlar bu sabah saat: 09:00 - 09:20 saatleri arasında anadolu yakasından avrupa yakasına geçişte altunizade metrobüş durağının 200 mt ilerisinde, altunizade bağlantı yoluna gelmeden, emin değilim ama tahminim x-max plakasını düşürdü, sağ tarafta bulunan duvardaki çiçeklerin tellerine sıkıştırdım plakasını, bariyerlerin üzerinde görünecek bir yerde, motosiklette değildim araçtaydım ve trafik vardı, plaka 54 FB xxx umarım arkadaş buralardadır okur ve alır plakasını.
Thesinner83 çok teşekkürler verdiğin bilgiler için. Aparatın siparişini verdim. Aklıma takılan tek bir konu kaldı. Youtube videolarında bagalara gres sürme olayı. Yamalube'nin gresini ve orjinal bagaların sipariş verdim. Bu bagaları bazı videolarda gresliyorlar, bazılarında baga yanlarındaki boşluğa sadece gres sürüyorlar bazılarında da hiç sürmüyorlar. Kafam karıştı. Büyük ihtimal sürülecek gibi geliyor. Sorum bagalara mı sürülecek yoksa baga yanındaki boşluğa mı.Bir de ne kadar miktar olarak gres sürmeliyim. Şimdiden teşekkürler.
"Efendiler ve ey ulus biliniz ki,Türkiye Cumhuriyeti şeyhler,dervişler,müritler ülkesi olamaz.En doğru, en gerçek tarikat uygarlık tarikatıdır"
Mustafa Kemal Atatürk
Merhaba. Ben de şu kayış konusuna değinmek istiyorum ağır bakımım geldi, baxı markalar için top speed düşüyor ama performansı iyi falan diyorlar. Nasıl yapacağız nasıl bişey kullanmam gerekiyor var mı tavsiyesi olan? + 300km geçti yağ uyarısı falan veriyor çok sıkıntı olur mu bunaralar bakıma vereceğim
O markayı bilmiyorum. En önemli marka kayış , referansı olan bir ürün almak lazım. 300 km fazladan bir şey olmaz , yağ eksiltmediyse sorun yok.
Bence ses yapmaz. Sorunda olacağını sanmıyorum. DAYCO Power Plus olan modeli de Kevlar örgülü bildiğim kadarıyla. Dayanıklı yani. Ben Mitsuboshi almıştım. Oda OEM parça diye geçiyor. ben 300 e aldığımda orjinali 430 tlydi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:33 ----------
Top speed düşerse ara hızlanması artar pek bir şey kaybedeceğinizi düşünmüyorum.
Merhaba arkadaşlar bir arkadaşımda xmax 250 var ufak bir kaza geçirdi, grenajlar zarar gördü,istanbulda grenaj tamiri yapılan yer bilen var mı?
Merhaba. Bu aralar çok yazıyorum buraya ama çözmem lazım bazı şeyleri
Kayışta dayco ve bando kullananlar ya da bilenler yorum yapabilir mi? En geç cuma bakımını yaptırmam lazım, şuan serviste ya da orjinal parçalar için sıkıştıramıyorum kendimi. + olarak ebc marka ön arka balata alacağım, sentetik yarı sentetik vs türleri varmış. Hangisini kullanayım?
s.a arkadaşlar x max 25 abs 2019 motorumla daha önce 145 km görürken son zamanlarda 128-129 zor görüyor nedeni ne olabilir daha önce başına gelen arkadaşlar varmı ???
Eğer ikisi arasında kaldıysan ben dayco derim. Ama Power plus olan modeli, o kevlar destekli. Balata da kendim SFA196HH(sinterli) kullanıyordum. Tek kelime ile Müthiş(Lastiklerim yeni).
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:36 ----------
Bir bakmak lazım. Bu bahsettiğiniz "daha önce" 1000 km önceleriyse eğer. Varyatör sisteminin kronik sıkıntısı olarak zamanla bagalar ve yatakları, kayış ve balata tozu ile kirleniyor. Özellikle şehir içi kullanıyorsanız sürekli dur kalklı bir kullanımınız varsa. Bagalar daha dar bir alanda çalıştığı için bu tozları yataklarının dış kısmına biriktiriyor. Bu da bagaların daha fazla açılmasını zorlaştırdığı için top speed düşüyor. Çözüm Varyatör ve debriyaj temizliği.
Eğer km 20 bin ve katlarına yakın ise yani kayış değişim zamanı yaklaştıysa Kayış incelmiş olabilir. Yine kayış inceldiği için kasnakları yeterince açamıyor. Orjinal kayış 19.500 km sonunda sıfır kayışa göre 1-1,5 mm inceliyor.
Yani sözün özü önce temizlik, temizlikten sonraki varyatör kurulumu kesinlikle kuru olmalı gres kullanınca tozlar gresi balçık haline getiriyor. Temizlik esnasında bagaların durumuna da bakarsınız. Km arttıkça aşınmalar oluyor bu da bagaların yeterince açılmaması için bir etken. Eğer temizlik yapıldıktan sonra bagalar sorunsuz ise kayış kontrol edilmeli. Ayrıca arada 50-60 hatta 100 km yüksek hızlarda sürmek motorunuza iyi gelir.
Bir keresinde motorcu dostu trafik relamlarının gazı ile depoyu aytemizde doldurtmuştum, sonra otobana çıkıp trakyada giderken baktım 145le gidebildiğim yerde 100ü zor görmeye başladm ve tüketi de çok arttı. sonra bu depo bitince shellden depoyu dodurdum motor kendine geldi. benzn aldığınız istasyonu değiştirin. Benzin de farkediyor.
teşekkürler yardımlarınız için motor daha 7 bin km olmadı yüksek ihtimalle benzinden kaynaklanıyor espresso arkadaşın dediği gibi şimdi yeni aldım opetten bide öyle deneyim olmazsa servis yolu gözüküyor
Bugün ist dan yeniçiftliğe r 25 le gittim feldim şuan ölüyorum. Satip xmax ya da forza alcam ya
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:55 ----------
Ist daki bi abimiz bana motor surdurse olmaz mi. O da benm 2020 r 25i surse de motoru tanisam görsem
Be hep evimin yakınındaki opetten benzin alıyorum. Farklı benzin maraları ile hem motorda hem arabada denedi, en uzun yol opet benzini ile gidiyor. Shel'den benzin alınca sanki azıcık daha iyi gidiyor gibi oluyor ama ölçülecek kadar bir fark yok. Eğer her zaman benzin aldığım yerden uzaktaysam yakında opet varsa opetden, yosa ikinci tercihim shell'den benzin alıyorum.
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)