2014 dijital göstergeli olanlar için hem yağ hem kayış için var. 2013 Analog göstergeli olanlar için ben sadece oil reset bulabildim eğer bilen yoksa yabancı sitelere bakarım artık.
2014 dijital göstergeli olanlar için hem yağ hem kayış için var. 2013 Analog göstergeli olanlar için ben sadece oil reset bulabildim eğer bilen yoksa yabancı sitelere bakarım artık.
Piyanocuda makyajladigi her modelin,tesisat baglantilarini montaj kisimlarini değiştiriyor.
Mesaji daha once gorseydim,xcity250 olarakta arayabilirdiniz.
1. Fotoda ki Sol sinyalin olduğu parçayı söküyoruz. Konektör'ün biraz üstünde 2. ve 3. fotoda kırmızı ile işaretli soketi motor çalışır haldeyken soketi ayırıyoruz ve 5 sn içinde yerine takıyoruz. Eğer 5 sn den fazla sürerse uyarı sönmüyor o yüzden elinizi birqz çabuk tütün. Benim ellerim büyük olduğu ve çalışma alanının küçüklüğünden dolayı 4. seferde başarabildim Ayrıca şunu tavsiye ederim. Motor çalışırken konjektor ısındığı için motor soğukken bu işe başlayın ;)
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:11 ----------
xcity olarakta baktım biraz ama denk demedi. Bir kaç gün bekledim cevap gelmeyince iş başa düştü olsun zaten araştırma ve uğraşmayı severim. Teşekkürler levent usta.
Selamlar.
Youtube'da xmax'e strutbar denen bir parça monte ediyorlar. Motorun orta bölümüne ve arka amortisörlerin arasına bağlanan bir parça.
Tam olarak pozisyonu anlayabilmeniz için video linki koyacağım.
Bunu motoruna uygulayan var mıdır? Sürüşe ve viraja faydası var mıdır?
Tam olarak ne işe yarar? Bilgisi olanlar paylaşabilir mi? Teşekkürler.
https://www.youtube.com/watch?v=OR4tptdbErM
Otomobillerde kullanılan amortisör kule gergisi gibi bir eklentidir , bozuk zeminde veya hızlı girilen çukurlarda vs şase geometrisi bozulmasın diye uygulanıyor , motosikletlerde genellikle ön amortisörlerin arasına kelepçe denilen bir parça eklenir amaç amortisör gövdesinin esnememesidir , arka tarafta böyle bir uygulama ilk kez gördüm bence çokda gerekli bir ürün değil , eleman baya meraklı olmalı arka amortisörleride özel gaz hazneli tipte tercih etmiş..
selamlar 2015 xmax sahibiyim motoru alırken yağ yaktıgını biliyordum 3 bin kmde 600 700 ml yağ eksiltiyor yamaha servisinde 4 bin tl verip 0 motor yaptırdım silindir piston segman contalar emme subapları vs hersey degisti rodajı cok dikkatli yaptım suan 7 bin km oldu hala 600 700 ml yağ eksiltiyor acaba kronik yağ yakma problemi var mı bu motorda
3000 km de 700 ml yağ yakması normaldir , bunun için 4000 tl harcamak gereksiz bir masraf olmuş bence , bujiyi yağlamıyorsa , çalışmasında bir sıkıntı yoksa , egzozdan masmavi duman atmıyorsa servisin o motoru yenilemesi tamamen kendi çıkarına göre hareket ettiği anlamına gelir.
5 yıl binerim diye aldım motoru sonrada ögrendim ki benden önceki sahibi motora uzun sure yağsız binmiş motor kitlenme seviyesine gelmiş motoru orta sehpaya alıp 7 bin devirlere gelince mavi duman atıyordu radyatör suyunda da yaglanma vardı bana sat dediler bu sekilde satmak istemedim motor yaptırdım bu seferde radyator suyunda yağlanma yok duman yok kacak yok yinede eksiltme var motor yapılırken bircok sıkıntı ile ugrastım 700 ml normal diyorsanız içim rahatlar
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:25 ----------
birde yaz için 15 w 50 yağ kullanmam uygun olur mu
İlk 15-50 kullanmaya başladığınızda motor kaç km deydi? Şu anda kaç km acaba? Birde arada 10-40 koyup ta 10-40 koyunca söyle oluyor 15-50 koyunca şu farkı hessediyorum gibisinden oluşan farkları söyleyebilir misiniz. Birde hangi ilde yaşıyorsunuz iklim nasıldır?
Yanlışım yoksa motorun ikinci bakımında o yağı koydurtmaya başladım. yani 6000 km'de olabilir. Motor şu an 75000 km'de. 10 40 arasındaki fark adına bir şey diyemem. tam emin olmadan bu yağa geçtim çünkü.
Bursa'da yaşıyorum. Havasal anlamda hararet çizgisi adına fikrimi söyleyeyim. Eskiden sonbahar aylarında iki çizgi kış aylarında tek çizgi gidiyordu. km arttığı için artık som bahar ve kış aylarında tek çizgiye eksi değerlerde dahi düşmüyor. hep iki çizgi kalıyor.
Yaz aylarında üçüncü çizgiye kadar çıkar ama 5 yıldır bir defa bile motorun dördüncü çizgiye çıktığını görmedim. maşallahı var bu konu da.
Hımm teşekkürler. Bende bir daha ki yağ bakımında 15-50 olarak değiştireceğim denemek için. Çünkü şöyle bir birsey oluyor.motorum da 10-40 yarı sentetik yamalube marka yağ var içinde. Motor soğukken çalıştırıyorum.istersen tek marşta 250 km git herhangi bir sıkıntı yok. Sonra dur 10-15 dk bekle tekrar marş a baş hafif bi subap sesi geliyor. Acaba yağ yeniden kartere süzüldüğü için mi yoksa vizikozitesi bu mevsime ince mi geliyor diye düşünüyorum. İl Balıkesir.
Merhaba geçenlerde özel bir servisçiyle görüştüm bakım için. Bana 2016 xmaxlerde yağ filtresinin olmadığını ama servise bakım için verdiğimizde faturada değişim yazdıklarını söyledi. İşin aslı nedir?
İşlerine gelince süzgec yazarlar
İşlerine gelince,muhtelif parça yazarlar.
Bu servis olayinda honda hepsinden iyi,
Tapa puluna kadar yazarlar,herşey kalem kalem listede olur,servisle biraz muhabbetin varsa işçilikte guzel ikramda yaparlar.
Xmax kullanirken 300tl den aşaği servisten cikmiyordum,
Adam forza 300 bakimina 200tl veriyordu.
Benim kullandigim zamanlar xmax a en yakin motor forza300 du,o zamanlar forzanin 250 si tr de yoktu.
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)