Nişantaşı Cty's nin arka sokağında terkedilmiş izlenimi veren bir xmax var , plaka 34 JF 3500 gidon kilitlenmemis , her tarafı kuş pisliği aynalar yamulmuş öylece duruyor , çalınmış ve terk edilmiş gibi , plakayı arattıran sahibi belki ulaşır diye yazmak istedim..
Selam max'ciler.
Xmax 300'ün 250 ile bakım km'si yönünden farkları var mı acaba; yoksa aynılar mı?
Emekli Olanlar:
‘11 Pcx 39.415 km.
Yamaha xmax için test motoru açtı mı? Varsa hangi bayilerde var bilen va rmıdır?
Güvenli sürüş eğitimi almak istiyorum. Nereyi önerirsiniz? Hona mı yoksa yamaha'nın mı eğitim merkezleri daha iyidir?
Bir ay önce kaza yaptım. Neyse ki hayattayım, köprücük kemiği kırığı ve bir sürü ezikle atlattım, hatta artık ayağa kalkıp yürüyebiliyorum fazla acı çekmeden. Skuter demeyip uzun bot da dahil sanki uzun tura çıkıyormuş gibi her tür ekipman giymek kurtardı beni. Yaklaşık 50km gibi düşük hızda kabalaık trafikte sağımdan hızla geçen bir araca dokundum. Motor da sadece sağ tarafında plastik aksamda kırık çatlak yerler vardı, kaskodan tamir edildi, motorda da sorun yok.
Ama bu kazanın üzerine eğitim almadan tekrar trafiğe çıkmak istemiyorum. Zaten bahar geldiğinde eğitim alma planım vardı, kesinleşmiş oldu. Kurumsal bir yerden eğitim alınca kasko sigorta ücretlerinde indirim de olduğunu duymuştum, bu yüzden kurumsal bir eğitim merkezinden eğitim almak niyetindeyim. Skuter için de herhalde aynıdır bu eğitimler. Nereyi tavsiye edersiniz?
Ben Tuna'da 250'lik testini yaptım. Mart ayı ortasıydı. Yıldız'da da 300'lük test yapmıştım fakat bir kaç ay oluyor. Gitmeden sormakta fayda var.
Aliexpreste xmax için replika akrapovicler var. Bunlardan almayı düşünüyorum. Kargosuyla beraber 500-1000 TL aralığında değişiyor en uygunları.
Daha önce alıp kullanan varsa yorumlarınızı bekliyorum.
Orjinalleri çok pahalı, ikinci ellerinde de istediğim gibi bulamadım. Farklı marka alternatiflerinizi de yazarsanız sevinirim.
Dostlar merhaba,
Geçen sezon başında aldığım 2016 model 4000km civarındaki xmax ironmax motorumu satmak niyetindeyim.
Temiz kazasız çiziksiz kapalı garajda muhafaza edilmiştir. Üzerinde orijinal sisy bar ve alarm mevcut aksesuar olarak.
İlgilenen olur ise engingry@gmail.com mailimden ulaşabilir. Yada PM atın fakat mail daha hızlı dönüş olacaktır.
Selamlar herkese
Merhabalar X-max ailesi.5 Gün önce aldığım X-max 250 ile aranıza katılmış bulunmaktayım.Aldığımda 23000 km de ağır bakımları yapılmıştı.Gayet memnunum herşeyden.Şuan arka çanta ve demir önerilerinize açığım çünkü çok yüksek meblağlar duydum özellikle çanta demiri için.5 gündür havalardan ötürü anca 100-120 km yapabildim gayet memnunum.20 bin ağır bakımlarından sonra bakım periyotları nasıl ilerliyor? Kaç km de yağ değiştiriyorsunuz ve kaç km de bakıma sokuyosunuz bunları söylerseniz çok sevinirim.Ayrıca İstanbul da kullanıcılar arası bir whatsapp grubu varsa dahil olmayı çok isterim.Tekerinize taş değmesin inşallah.
Ben ikisine de katıldım.
Honda' da eğitimler 2 gün. Ben daha çok beğenmiştim. Ama Yamaha'da gayet başarılı. Ayrıca Yamaha'nın skuter için ayrı eğitimi var. Ona gidebilirsin.
Yamaha eğitimleri başlamadı. Honda'nın genelde yaz-kış hep eğitimi var. Yamaha 450 TL falan. Honda 700 TL civarı. Skuter eğitimini tamamlayınca imkan varsa Honda eğitimine de gitmeni tavsiye ederim. 2 gün boyunca yoğun eğitim alınıyor.
“Bir delil ile 40 alimi yendim; ama 40 delil ile bir cahili yenemedim.” Mevlana
Ehliyeti aldıktan sonra geçen yaz kendi motorumla kapalı alanda hakimiyet eğitimi almıştım.
Hele şu köprücük kemiğim geçsin, bir ay oldu daha iyileşemedim, bu gidişle dah a2 ay motor süremeyeceğim gibi görünüyor. iyileşince artık honda ya da yamaha neyse bütçe ayırıp eğitim alıcam. Bu yaz için yazlık mont alma planım vardı ama mont yerine eğitime para vereyim, yine 4 mevsim montla terleyeceğim gibi ama bütçeyi eğitime ayırmak daha önemli.
Merhabalar. Motoru alali yaklasik 1 ay oldu. Dun 15.000 bakimini gerceklestirdik. fakat oldukca sasirdigimiz bir problemle karsilastik. Daha 15.000 km de olan motorun oynaryanak icindeki tası kirilmisti. Hani bagalarin uzerine oturtulan kase gibi bir alet var. Iste o parcada oldukca derin ve buyuk bir catlak vardi. Verilmis sadakam var heralde diye dusundum zira yol esnasinda parcalandigini dusunmek bile hayli uzucu.
Degerli ustadlar sadece bu parca 290 tl tuttu. Bu parca neden catlar neden kirilir? Degerli cevaplarinizi merak icerisinde bekliyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:34 ----------
Konu guncel.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:32 ----------
Konu guncel.
Yani düşük bir ihtimal fakat eğer debriyaj filtresi tıkanmış ve yeterli hava geçirgenliği kalmamışsa yani yeterli soğutmayı sağlamıyorsa tas fazla ısınmıştır. Ve olur ya öyle bir durum oluştuğunda derin bir su birikintisinden geçilirse ani ısı değişimi bu çatlamaya neden olmuş olabilir. Çünkü debriyaja hava girişi alta doğru bakıyor ve vakum etkisiyle o bölüme su girişi çok kolay olabilir.
Arkadaşlar merhaba adım Onur yaş 39 İzmir'denim. Bende aranıza 2009 model xmax ile katılmış bulunmaktayım. Daha önce sırası ile cbr 125, duke 200 ve pcx 125 kullanmış biriyim. Şuan telefondan yazdığım için hem geçmiş konuları tek tek okumak zor oluyor. Xmax hakkında ki düşüncelerimi daha sonra aktarıcam. Lakin almadan önce tecrübe etme şansım olmamıştı. Çoğu kişi bu motoru sert bulmuş. Hele duke 200den sonra pamuk geldi diyebilirim motor tekerlekten gelen bildirimleri bence sürücüye güzel aktarıyor. Kimsenin bu motordan sert diye elemesini istemem. Gerçi yeni modeller için bişi diyemem. Bahse konu xmax 2009 model. Balıkesir tarafından alıp geldim, yaklaşık 170 km yol yaptım. 2000 devir civarı hissedilir titreme var,gazı açıncada uğultu sesi geliyor. Aldığım kişi yurt dışına çıkmış. Bando kayış ile sanırım 2 adet varyatör verdi. Bundan mütevellit bana İzmir de işinin ehli özel servis tavsiyesinde bulunabilecek arkadaş var ise çok sevinirim. Herkesin tekerinin düz basması dileği ile...
Ani Isi degisimi veya fazla isinma yuzunden olur diyorsunuz. Dogru mu anliyorum?
Evet varyatör filtresi tıkanmışsa yeterli hava gelmediği için ısınmış ve suya maruz kaldığı içi çatlamış olabilir. Tabi bu sadece bir teori. Ya da dışarıdan bir darbe olması lazım. Plastik kapakta ya da içteki metal kapakta deforme oluşur haliyle. Şu da bir ihtimal hareket halindeyken kayış kopmuşsa o hızla dönen kayıştan gelen darbe de catlatabilir.
Rodaj belasıyla uğraşıyorum. Fikir almak için birşey sormak istiyorum. Rodaj süresince 4000-4500 deviri geçmemek gerekiyor. Sıkıntı yok. 400km yi geçtim. Ve birşey denedim. Rodaj için her deviri kullanmak iyidir diye duydum. Keyfi olarak yola çıkıp 10km 4000 devir, 10km 4500devir, 10km 5000 devir, 10km 5500 devir, 10km 6000 devir kullandım. Rampada zorlamadan ve düz yollarda. Mantıklı geldi bunu yapmak. Ama 2. Yi yapmadan fikir almak istedim. Doğrumu yaptım ??? Devam edeyimmi yoksa birdaha yapmayayımmı ???
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:34 ----------
Ben buldum aldım ve kullanıyorum. Hem demir hem çanta. Orjinali kadar kaliteli değil ama toplamda 600 tl gibi maliyeti oldu bana çanta ve demirin. Telefondan resim yükleme nasıl bilmiyorum. Resim atabilirim isterseniz.
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)