Yamaha X-Max 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
03 Şubat 2018, 17:17
#4981
ysnzngn adlı üyeden alıntı
s.a arkadaslar motrumun 20000 bakımı geldı ve v kayısı lambası yandı servise gittim 420 tl masraf çıkardılar bu fiyat sizce normalidir nete baktıgımda 95 tl ye kadar v kayısı var onlardan alıp taktırsam sağlıklı olurmu
Orijinal kayış dışında başka ucuz kayış deneyen birkaç kişiden kayışın ses yaptığını duydum ve şikayetçiydiler. Yani genel olarak orijinal harici kayıştan memnun olan pek duymadım.
Bana sorarsan orijinal kayış kullanmanı öneririm. 230tl fiyatı vardı şimdi baktım da 280tl ye çıkmış fiyatı.
Eğer sana söylenen bakımda motor yağı değişimi, son şanzıman yağı değişimi, buji değişimi, kayış değişimi ve işçilik dahil fiyat verildiyse bence servis çok uygun fiyat vermiş.
(kitapçıkta yazan ve 20bin bakımında değişmesi gerekenler genel olarak bunlar)
Ayrıca daha hava ve varyatör filtresi de var. Onların değişip değişmeyeceği de bakım anında belli olur. Çok temizse hava tutup takıyorlar, çok kirliyse değişim önerirler. Fiyata filtreler de dahilse adamlar resmen bedava fiyat vermiş.
Her halukarda işlemi nerede yaptırırsan yaptır kayışı orijinal kullanmanı öneririm.
Reklamlar
-
03 Şubat 2018, 21:27
#4982
teşekkür ederim yardımlarınız için
-
03 Şubat 2018, 22:32
#4983
yan sanayi ucuz kayış takmayı aklından bile geçirme,orjinal kayışta kurşun geçirmez yelektede kullanılan kevlar denen çok dayanıklı özel iplik var
bu yüzden kayış aşınmaya ve kopmaya karşı çok dayanıklı oluyor
eğer dandik kayış takarsan hiç ummadığın bir yerde kayış koparsa hapı yutarsın,,öyle arabalardaki istepne gibi çıkarıp yenisini takamazsın,kamyonet tutup servise gideceksin ve motorun varyatör bölümü komple sökülüp takılacak,,
yani kayıştan kar edeyim derken 2 tane orijinal kayış parasını kurtarıcıya ve servise verirsin,,artı çektiğin rezillikte yanına kalır
-
04 Şubat 2018, 13:43
#4984
@YERUCAGI
Orijinal yedekparça kullanımı konusunda çok haklısın. Fakat gerçekten fiyatlar el yakıyor. Arka jant değiştirdim. 1500 TL. Debriyaj balatası değişti. 800TL. Şimdi radyatör fanı değişecek 950 TL Fransız malı arabamın fan motoru 150 TL. Motora göre 7 kat ucuz. Bir avrupalı gibi gelirimiz yok. Fakat aynı parçaya bir avrupalının kat kat fazlasını ödüyoruz. Sorun burada. Arabanın fan motoru motora uyar mı diye düşünmedim değil
-
04 Şubat 2018, 19:39
#4985
AzÇok adlı üyeden alıntı
@YERUCAGI
Orijinal yedekparça kullanımı konusunda çok haklısın. Fakat gerçekten fiyatlar el yakıyor. Arka jant değiştirdim. 1500 TL. Debriyaj balatası değişti. 800TL. Şimdi radyatör fanı değişecek 950 TL Fransız malı arabamın fan motoru 150 TL. Motora göre 7 kat ucuz. Bir avrupalı gibi gelirimiz yok. Fakat aynı parçaya bir avrupalının kat kat fazlasını ödüyoruz. Sorun burada. Arabanın fan motoru motora uyar mı diye düşünmedim değil
evet parçalar pahalı haklısın,ancak kayış gibi hayati parçalarda ucuza kaçılmaz
mesela bende xmax varken bakımlarını kendim yapıyordum,,kayışı orijinal aldım,Mitsuboshi marka ,,ama fren balatalarının orjinali tanesi 160 tl falandı ön arka 320 tl yapıyordu,ben dışardan 60 tly ebc marka alıp kendim taktım çokta memnundum satana kadarda kullandım hiç sıkıntı çıkarmadı,ayrıca hava filtresininde tanesi 90 tl idi 3 tanesi 270 yapıyordu ben dışardan tanesini 35 den 3 tanesini 105 tl ye alıp taktım
yani bunun gibi malzemeleri dışardan alıp kendin yapabiliyorsan yapmak en mantıklısı
ama kayışın orjinalini alıp elinden geliyorsa kendin yapmalısın,,kayış avrupadada ucuz değil ben araştırdım aynı fiyata denk geliyor,,şu bir gerçek,,hiç bir servis ve usta senin kendi motoruna özendiğin gibi senin motoruna özenmez,,bunun örneklerini çok yaşadım,bu başlıkta geri sayfalarda defalarcada yazdım,,,garanti süresince mecburen servise götürüp bakımlarını yapmak mecburiyetindeyiz ama garanti bitince bakımlarda gereken parçaları piyasadan temin edip ya kendin yapacaksın yada bldiğin bir ustaya yaptıracaksın,,
benim tavsiyem herşeyini kendin yapman,,hiç zor değil nasıl yapıldığını gösteren youtubede videolar var ,bikaç takım taklavat edinirsen kolaylıkla kendin yapabilirsin
-
06 Şubat 2018, 14:36
#4986
Yenilerini bilmem ama eskileri candır. Tcs,keyless go ve blue core motorla gelen yeni kasa xmax ler gereksiz pahalı olmakla beraber,
daha keskin hatlara kavuşmuş ama hala en iyileri bir önceki nesil yani 2014-2017 kasalar. Ha bu arada benim can dostum,yol arkadaşım
da satılıktır ilgilenenler için: malum site ilan no:525797261
-
07 Şubat 2018, 00:36
#4987
Bilgi olması açısından aktarıyorum; henüz 270 km deki yeni kasa xmax250 ile rodaj döneminde, sakin kullanımla şehiriçi tüketimim 3.2 lt/100 km.
-
07 Şubat 2018, 00:38
#4988
Radyatör fan motoruna işçilik hariç 850, işçilikle beraber 950 TL ödeyeceğim için. motosiklet radyatör fan fiyatlarına baktım;
KTM 250 : 200 TL.
Suzuki Hayabusa : 245 TL.
Suzuki GSX-R 600 : 221 TL.
Suzuki Burgman AN 400 : 381 TL.
Kaynak: TIKLAYIN
Yamaha XCITY-XMAX 250 : 850 TL komik değil mi?
-
07 Şubat 2018, 19:57
#4989
o para verilmez,başka fan motoru uydurma yoluna gidin,fan motorunu elinize alıp oto sanayiye gidin,kesinlikle ya muadilini bulursunuz yada elinizdeki fan motorunun sargılarını yenileyip komple revizyonunu yaparlar,yeni gibi olur
-
07 Şubat 2018, 20:17
#4990
s.e.c adlı üyeden alıntı
Bilgi olması açısından aktarıyorum; henüz 270 km deki yeni kasa xmax250 ile rodaj döneminde, sakin kullanımla şehiriçi tüketimim 3.2 lt/100 km.
öncelikle hayırlı olsun . benim merak ettiğim titreşim sorunu oratdan kalkmış mı? (çünkü varyatöründe değiştiği söyleniyor)
ve TCS nasıl? ıslak veya kaygan zeminde faydasını gördünüz mü?
-
08 Şubat 2018, 00:39
#4991
Aydin1966 adlı üyeden alıntı
öncelikle hayırlı olsun . benim merak ettiğim titreşim sorunu oratdan kalkmış mı? (çünkü varyatöründe değiştiği söyleniyor)
ve TCS nasıl? ıslak veya kaygan zeminde faydasını gördünüz mü?
Çok teşekkür ederim. Tıtreşim inanın hiç yok. Hatta şöyle diyim; eski motorum nmax155 ten bile az titriyor. Bu özelliģine gerçekten bayıldım.
Tcs ise çok çok ufak patinajda bile hemen devreye giriyor. Hatta neredeyse patinaj çekmeden algılamış gibi erken müdahale ediyor. Geçen ıslak zeminde yokuş yukarı dur kalk yapmak zorunda kaldım. Tcs yi fasa fiso olsun diye koymamışlar. Görevini yapıyor gerçekten. Ama gerek var mı derseniz; biraz tecrübeli adamın bile tcs ye ihtiyacı yok bence bu güçte bir motor için.
-
08 Şubat 2018, 02:21
#4992
AzÇok adlı üyeden alıntı
Radyatör fan motoruna işçilik hariç 850, işçilikle beraber 950 TL ödeyeceğim için. motosiklet radyatör fan fiyatlarına baktım;
KTM 250 : 200 TL.
Suzuki Hayabusa : 245 TL.
Suzuki GSX-R 600 : 221 TL.
Suzuki Burgman AN 400 : 381 TL.
Kaynak:
TIKLAYIN
Yamaha XCITY-XMAX 250 : 850 TL komik değil mi?
Serviste karşılaştığım biri fan motorunu internetten sadece 20tl ye sipariş Edip takıp
Sorunsuz kullandığını söylemişti ,
12v motor kodu yazar , sonuçta bunlar piyasadan alınıyor Yamaha kendi uretmiyor,
Radyatör üzerindeki motorun kodunu alıp çok ucuza mal edebilirsiniz bu motorların çoğu standart zaten
Yani elektrik motoru çok ucuz birşey , bu fiyatlar inanılmaz gerçekten.
-
11 Şubat 2018, 01:46
#4993
Hayırlı olsun. Çok güzel maşallah. Türkçe video olmadığı için pek bilgi sahibi olamıyoruz. Her konuda yeni x max ı merak ediyorum. Peşint fiyatına kredi kartına vade yapıyorlarmı?
-
11 Şubat 2018, 02:03
#4994
halil altın adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun. Çok güzel maşallah. Türkçe video olmadığı için pek bilgi sahibi olamıyoruz. Her konuda yeni x max ı merak ediyorum. Peşint fiyatına kredi kartına vade yapıyorlarmı?
Abi napcan 250 yı o paraya git 2017 400 abs al gitmiyor bu motorlar.uc beş özellik için bu kadar paraya değmez.
-
11 Şubat 2018, 13:13
#4995
moonspell07 adlı üyeden alıntı
Abi napcan 250 yı o paraya git 2017 400 abs al gitmiyor bu motorlar.uc beş özellik için bu kadar paraya değmez.
Bende pcx 125 var. pcx ten sonra x max 250 beklentilerimi karşılar diye düşünüyorum. pcx in motoru zayıf kalıyor.
-
11 Şubat 2018, 13:33
#4996
halil altın adlı üyeden alıntı
Bende pcx 125 var. pcx ten sonra x max 250 beklentilerimi karşılar diye düşünüyorum. pcx in motoru zayıf kalıyor.
Pcx den sonra uçak gibi gelir orası doğru. Şehir içi ve şehir dışı her ihtiyacını da görür ama yenisi de çok pahalı be hocam Xmax250 nin. Hani para problem değilse alınır elbet ama iş fiyat/performans oranına gelince verdiğiniz parayla orantılı performans vermiyor. O yüzden Xmax 400 önermiş arkadaşlar da.
-
11 Şubat 2018, 14:03
#4997
halil altın adlı üyeden alıntı
Bende pcx 125 var. pcx ten sonra x max 250 beklentilerimi karşılar diye düşünüyorum. pcx in motoru zayıf kalıyor.
Ben pcx 150 den geçtim xmax 250 ye pişman oldum keşke 400 alsaydım. 0 80 arası çok vasat pcx 150 70 e kadar daha seri bence 27 bin tl yeni kasa yerine eski kasa 400abs al.
-
11 Şubat 2018, 18:32
#4998
ben 100cc scooterden xmax 250 ye,ondanda xmax 400 e geçtim,son olarakta şuan avatarımdakini kullanıyorum
tecrübelerime dayanarak şunu yazayım,pcx ten sonra xmax 250 biraz iyi gelir ama 15 gün sürmez keşke 400 alsaydım demeye başlarsın,işte o yüzden abs li xmax 400 almak daha mantıklı
xmax 400 alıpta yolda denk geldiğin xmax 250 ve 300 leri,hem daha az para verip hem tokat manyağı yaparken ne demek istediğimi anlarsın
-
11 Şubat 2018, 19:57
#4999
Vay be herkes x max 400 tavsiye etmiş. Motoru genelde şehir içi kullanıyorum. Senede ortalama 1600 km yol yapıyorum. Şu an kullanmış olduğum pcx 125 şehir içinde çok rahat.Bazen şehir dışına çıktığımda, araç sollamada ve yokuşta gücünden memnun değilim. Onun için x max 250 düşünmüştüm. 400 alsam daha güçlü ama şehir içindeki kıvraklık, ağır olması, yakıt tüketimi ve vergi dilimi açısından dezavantaj olmazmı? X max ın 250 sinide 400 ünü de kullanmadım. Fakat kısa mesafede x max 400 kullanan birisinden, şehir içinde ani hızlandığını bundan dolayı da 250 sini daha çok beğendiğini duymuştum.
-
11 Şubat 2018, 20:57
#5000
halil altın adlı üyeden alıntı
Vay be herkes x max 400 tavsiye etmiş. Motoru genelde şehir içi kullanıyorum. Senede ortalama 1600 km yol yapıyorum. Şu an kullanmış olduğum pcx 125 şehir içinde çok rahat.Bazen şehir dışına çıktığımda, araç sollamada ve yokuşta gücünden memnun değilim. Onun için x max 250 düşünmüştüm. 400 alsam daha güçlü ama şehir içindeki kıvraklık, ağır olması, yakıt tüketimi ve vergi dilimi açısından dezavantaj olmazmı? X max ın 250 sinide 400 ünü de kullanmadım. Fakat kısa mesafede x max 400 kullanan birisinden, şehir içinde ani hızlandığını bundan dolayı da 250 sini daha çok beğendiğini duymuştum.
Kasası hemen hemen aynı boyutta diye biliyorum senede 1600 km yakıt konusunda pek birşey farkettirmeZ.egsozu degistirirseniz 250 ile aynı kıvraklık olur bence ağırlığı da bence önemsiz ben olsam vergisine de bakmam 400abs alır geçerim ama önce ikisini de test etmek lazım. 250 bana yetersiz geliyor belki size yeterli gelebilir.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler