Yamaha X-Max 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
23 Mayıs 2017, 12:17
#4461
IRau adlı üyeden alıntı
hee yani daha çok para verdim diyosun :D
neyse sen takıl burda xmax 400*akrapoviç*jcostalı cesur yürekli
evet aynen öyle daha fazla verdim, komple varyatör seti bu fiyat kasnak vs hepsi dahil,,sendeki gibi orijinal varyatöre o uyduruk bağaları takıp performans aldım demek değil,seninki fakir tesellisi,,belge ve videolar sundum sana geçen sayfalarda açık ve net olarak,senin bağalar orjinalden bile yavaş,istersen aynılarını tekrar koyabilirim buraya
ben lafa değil icraahata bakarım
Reklamlar
-
23 Mayıs 2017, 12:20
#4462
YERUÇAĞI adlı üyeden alıntı
evet aynen öyle daha fazla verdim, komple varyatör seti bu fiyat kasnak vs hepsi dahil,,sendeki gibi orijinal varyatöre o uyduruk bağaları takıp performans aldım demek değil,seninki fakir tesellisi,,belge ve videolar sundum sana geçen sayfalarda açık ve net olarak,,istersen aynılarını tekrar koyabilirim buraya
ben lafa değil icraahata bakarım
aynen murat biz parayı sokakta bulmuyoruz.
sen kaynakçılık yapıp evinin rızkından kesip motora yatırıyon :D
-
23 Mayıs 2017, 12:23
#4463
az para vermişin ama boşuna vermişin,,sadece bagayla olmaz o işler,karşılaştırmalı videoları koyarım tekrar kuduran sen olursun biliyosun
seninki sidikli şahine egzos takıp 20 beygir aldım demek ,,bende herşey belgeli ve açık boş lafa karnım tok
istiyosan gel bak benim motora dene ve farkı gör,aklın gitsin
-
23 Mayıs 2017, 12:23
#4464
Arkadaşlar,
24000 km deki xmax 250 abs motorumun yağ degişim zamanı geldi...
Hangi yağı almalıyım. Castrol, Motul, İpone?? Link paylaşabilirseniz sevinirim.
Teşekkürler.
-
23 Mayıs 2017, 12:25
#4465
YERUÇAĞI adlı üyeden alıntı
az para vermişin ama boşuna vermişin,,sadece bagayla olmaz o işler,karşılaştırmalı videoları koyarım tekrar kuduran sen olursun biliyosun
seninki sidikli şahine egzos takıp 20 beygir aldım demek ,,bende herşey belgeli ve açık boş lafa karnım tok
murat geçen pcx kullanan arkadaşım senin yazdıklarını gerçek sanıp jcosta alıcaktı.
bırak o boş adamı dedim dr pulley al 16 gr aldık 180 liraya
son hızı 120 km oldu titreşimi yok denecek kadar az bide az devirde yüksek hızlı gidiyor.
iyiki muratı dinlememişim diyor :D
-
23 Mayıs 2017, 12:28
#4466
IRau adlı üyeden alıntı
murat geçen pcx kullanan arkadaşım senin yazdıklarını gerçek sanıp jcosta alıcaktı.
bırak o boş adamı dedim dr pulley al 16 gr aldık 180 liraya
son hızı 120 km oldu titreşimi yok denecek kadar az bide az devirde yüksek hızlı gidiyor.
iyiki muratı dinlememişim diyor :D
hee heee öyle ,ne diyim sana kendini kandırmaya devam et uyduruk bagalarınla
-
23 Mayıs 2017, 12:30
#4467
YERUÇAĞI adlı üyeden alıntı
hee heee öyle ,ne diyim sana kendini kandırmaya devam et uyduruk bagalarınla
murat kızma ya sanada alalım :D
ulan ya o kadar zaman geçti özlemişim senle kavga etmiyi kendime geldim. :D
-
23 Mayıs 2017, 12:38
#4468
ırak bana bitane karşılaştırmalı video bul uyduruk bağalarının orjinal bağalardan daha iyi olduğuna dair,,bak orijinal bağalarıyla diyorum J-COSTA demiyorum,senin uyduruk bağaları J-COSTA ile kıyaslamak demek ,kangal köpeğini fino köpeğiyle kavga ettirmekle aynı kapıya çıkar biliyosun
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:36 ----------
şaka biyana ciddi söylüyorum gel yanıma hem tanışalım hemde benim motoru bir dene kendin gör
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:37 ----------
ben gidiyorum işbaşı oluyo
-
23 Mayıs 2017, 14:44
#4469
Merhaba, Xmax 250 ABS'mi henüz 4.000 bakımına soktum, arka fren balatalarının bittiğini, hava filtrelerinin ise sonraki bakımda(7.000'de) değiştireceklerini söylediler.
Balataların bu kadar çabuk bitmesi, hava filtresinin 7.000 de değiştirilmesi garip geldi, bu konudaki deneyimlerinizi sormak istedim.
-
23 Mayıs 2017, 16:19
#4470
mustafasoyda adlı üyeden alıntı
Merhaba, Xmax 250 ABS'mi henüz 4.000 bakımına soktum, arka fren balatalarının bittiğini, hava filtrelerinin ise sonraki bakımda(7.000'de) değiştireceklerini söylediler.
Balataların bu kadar çabuk bitmesi, hava filtresinin 7.000 de değiştirilmesi garip geldi, bu konudaki deneyimlerinizi sormak istedim.
Ön freni daha çok kullanmamız gerekir, arka fren sadece sıkışık trafikte tam da duracağımız zaman. Sizin kullanımınıza bağlı olarak 4 bin erken olmakla birlikte muhtemel. Hava filtresi manuelde 20binde bir dese de basınçlı hava ile temizlenmediğinden çok kirli ise servis değiştirilmesini uygun bulmuş olabilir, sizde kontrol edebilirsiniz.
-
23 Mayıs 2017, 17:49
#4471
yakın zamanda motorumun bakımını yapacağım,
alet edavat olarak neler lazım acaba? 2014 x max için
-
23 Mayıs 2017, 18:32
#4472
YERUÇAĞI adlı üyeden alıntı
ırak bana bitane karşılaştırmalı video bul uyduruk bağalarının orjinal bağalardan daha iyi olduğuna dair,,bak orijinal bağalarıyla diyorum J-COSTA demiyorum,senin uyduruk bağaları J-COSTA ile kıyaslamak demek ,kangal köpeğini fino köpeğiyle kavga ettirmekle aynı kapıya çıkar biliyosun
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:36 ----------
şaka biyana ciddi söylüyorum gel yanıma hem tanışalım hemde benim motoru bir dene kendin gör
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:37 ----------
ben gidiyorum işbaşı oluyo
murat biz dr pulley kullananlar senenin belirli zamanlarında toplanıp
jcosta kullananları taşlıyoruz kadıköy hasanpaşa da senide bekleriz :D
-
23 Mayıs 2017, 20:28
#4473
IRau adlı üyeden alıntı
murat biz dr pulley kullananlar senenin belirli zamanlarında toplanıp
jcosta kullananları taşlıyoruz kadıköy hasanpaşa da senide bekleriz :D
yok sağol işim olmaz doktorla veterinerle,kalsın,,ama yolun bu taraflaara düşerse gel benim motoru bir denersin,hatta senin 250 likle gelirsen bir deneme kıyaslama yaparız ,maksat eğlence olsun,,hadi ırak öpüyorum seni görüşmek üzere
-
23 Mayıs 2017, 20:42
#4474
-
23 Mayıs 2017, 21:21
#4475
IRau adlı üyeden alıntı
kızma ya nereye gidiyosun sen gidersen ben üzülürüm :D
saka maksatlı takılıyorum kızmıyosun dimi :D
kızıyosanda umrumda değilde
yemek yemeye gittim canım burdayım,kızmıyorum ama sen kızıyon galiba
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:07 ----------
Brock07 adlı üyeden alıntı
yakın zamanda motorumun bakımını yapacağım,
alet edavat olarak neler lazım acaba? 2014 x max için
bakım derken hangi bakımdan bahsediyorsun
sadece yağını ve filtreleri değiştirmeyi kasdediyorsan,,düz ve yıldız tornavida birde kurbağcık yani İngiliz anahtarı yeter
ama varyatör,debriyaj ,kayış işine gireceksen işler değişiyor,teferruatlı takım gerekiyor
mesela ben 10 gün önce motorumun 20 bin ağır bakımını kendim yaptım
bu bakımda varyatör bağaları,kayış,hava ve varyatör filtreleri,motor ve şanzıman yağı,yağ filtresi ve buji yi değiştirdim,,sadece parçalara 850 tl para verdim
serviste bu işi 1300-1500 tl arasında yapıyorlar
ben kendim yaptım ama benim her türlü takımım var,
eger sen bu bakımı yapmayı düşünüyorsan takım alman gerekli,istersen alman gereken takımları sana tek tek söylerim
gerçi servise 20 bin bakıma işçilik olarak vereceğin 400-500 tl ile güzel takım düzebilirsin,devamlıda kullanırsın
-
23 Mayıs 2017, 21:35
#4476
YERUÇAĞI adlı üyeden alıntı
yemek yemeye gittim canım burdayım,kızmıyorum ama sen kızıyon galiba
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:07 ----------
bakım derken hangi bakımdan bahsediyorsun
sadece yağını ve filtreleri değiştirmeyi kasdediyorsan,,düz ve yıldız tornavida birde kurbağcık yani İngiliz anahtarı yeter
ama varyatör,debriyaj ,kayış işine gireceksen işler değişiyor,teferruatlı takım gerekiyor
mesela ben 10 gün önce motorumun 20 bin ağır bakımını kendim yaptım
bu bakımda varyatör bağaları,kayış,hava ve varyatör filtreleri,motor ve şanzıman yağı,yağ filtresi ve buji yi değiştirdim,,sadece parçalara 850 tl para verdim
serviste bu işi 1300-1500 tl arasında yapıyorlar
ben kendim yaptım ama benim her türlü takımım var,
eger sen bu bakımı yapmayı düşünüyorsan takım alman gerekli,istersen alman gereken takımları sana tek tek söylerim
gerçi servise 20 bin bakıma işçilik olarak vereceğin 400-500 tl ile güzel takım düzebilirsin,devamlıda kullanırsın
yok bende kızmıyorum.
murat sana ne dicem kadıköy ersoy motora gidek karbon ayarı yaptırmaya
sende akrep varya karbon ayarı lazım şuanda adamlarda makina bozulmuş 2-3 haftaya düzelcek dediler sende arasana yarın ersoy motoru
-
23 Mayıs 2017, 21:42
#4477
20 bin bakımını yaparken detaylı olarak foto ve videoları sırasıyla çektim,isteyene foto video gönderebilirim,maksat yapmak isteyene yardımcı olmak
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:36 ----------
IRau adlı üyeden alıntı
yok bende kızmıyorum.
murat sana ne dicem kadıköy ersoy motora gidek karbon ayarı yaptırmaya
sende akrep varya karbon ayarı lazım şuanda adamlarda makina bozulmuş 2-3 haftaya düzelcek dediler sende arasana yarın ersoy motoru
ben akrepi taktırınca hava giriş çıkış vs ayar yaptırmak için başta kardeşler motosiklet olmak üzere istanbuldaki bütün yamaha servislerini aradım,,cihazı sadece maltepe tunada buldum götürüp orda ayar yaptırdım,ayar için 40 tl vermiştim
-
23 Mayıs 2017, 23:21
#4478
YERUÇAĞI adlı üyeden alıntı
yemek yemeye gittim canım burdayım,kızmıyorum ama sen kızıyon galiba
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:07 ----------
bakım derken hangi bakımdan bahsediyorsun
sadece yağını ve filtreleri değiştirmeyi kasdediyorsan,,düz ve yıldız tornavida birde kurbağcık yani İngiliz anahtarı yeter
ama varyatör,debriyaj ,kayış işine gireceksen işler değişiyor,teferruatlı takım gerekiyor
mesela ben 10 gün önce motorumun 20 bin ağır bakımını kendim yaptım
bu bakımda varyatör bağaları,kayış,hava ve varyatör filtreleri,motor ve şanzıman yağı,yağ filtresi ve buji yi değiştirdim,,sadece parçalara 850 tl para verdim
serviste bu işi 1300-1500 tl arasında yapıyorlar
ben kendim yaptım ama benim her türlü takımım var,
eger sen bu bakımı yapmayı düşünüyorsan takım alman gerekli,istersen alman gereken takımları sana tek tek söylerim
gerçi servise 20 bin bakıma işçilik olarak vereceğin 400-500 tl ile güzel takım düzebilirsin,devamlıda kullanırsın
Hocam adamın motor 250'lik sen 400'lüğe göre fiyat örneği vermişsin. Adamın gözleri yuvasından çıkacak. 250'nin ağır bakımını Bir kaç ay önce 700 küsüre mi ne yaptırmıştım. 400'lüğün ağır bakımı 2 katı çıkıyor malum. 250 kayışı 270 mi neydi. Senin kayış 450 filan olması lazım. Yanlışım varsa düzeltirsin.
-
24 Mayıs 2017, 00:57
#4479
aLoneman adlı üyeden alıntı
Hocam adamın motor 250'lik sen 400'lüğe göre fiyat örneği vermişsin. Adamın gözleri yuvasından çıkacak. 250'nin ağır bakımını Bir kaç ay önce 700 küsüre mi ne yaptırmıştım. 400'lüğün ağır bakımı 2 katı çıkıyor malum. 250 kayışı 270 mi neydi. Senin kayış 450 filan olması lazım. Yanlışım varsa düzeltirsin.
evet haklısın ben 400 ü örnek verdim ama arada öyle ahım şahım farkta yok
sizin 700 e yaptırdığınız zaman xmax 400 de 1000 tl falandı,,bu fiyatı ikisininde aynı şeyleri değiştiğini varsayarak söyledim
mesela xmax 250 de fren balataları iyidir değişmek gerekmez,,xmax 400 de balatalar bitmiştir değişmek gerekir tabiki exta balata değişimi olursa bakım fiyatıda ona göre yüksek olacaktır bunu baz almadan ortalama fiyatı söyledim
doların fiyatından ötürü şuandaki durum farklı
xmax 250 nin kayış 270 tl ,xmax 400 kayışı 400 tl,,yani 130 tl daha ucuz
birde xmax 250 de 2 adet filtre var xmax 400 de 3 adet var,,filtrelerin fiyatları ikisindede aynı,xmax 250 - 400 farketmiyor tanesi 85 tl
yani xmax 250 ye 1 filtre daha az takılacağı için 85 tl avanta oluyor,xmax 400 de yağ filtresi var 250 de yağ filtresi yok ,yağ filtresinin 35 tl fiyatı var,, 130 kayıştan 85 filtreden 35 tl de yağ filtresinden düşelim toplamda xmax 250 nin 20 bin bakımında 250 tl gibi bir avantası oluyor,,yağ,buji varyatör bağaları gibi diğer herşey hemen hemen aynı fiyat onları saymıyorum
ama yinede xmax 250 nin 20 bin bakımıda 1000 tl nin üstünde ,,arada çok bir fark yok demek istiyorum,,hesap ortada ,,sadece 250 tl daha ucuz,bilemedin en fazla 300 tl
xmax 400 de yağ filitresi olduğundan bakım aralıkları 5000 de bir
xmax 250 de yağ filtresi olmadığından ötürü bakım aralıkları 3000 de bir
yani xmax 250 de 20 bin bakımına kadar servise 7 defa gidip öpülüyorsunuz
xmax 400 de 4 defa öpülüyorsunuz
bakım işçilik fiyatları 250-400 farketmiyor ikiside aynı sadece 400 de bir adet hava filtresi ve bir adet yağ filtresi parası fazladan veriyorsunuz,okadar ,,onuda 2 bakımda bir değişiyorlar zaten
uzun vadede mantıken bakarsak 400 ün bakım aralığı daha uzun olduğundan yağ parası ve değişme işçilik ücreti yönünden daha hesaplıya geliyor,,
çünkü xmax 250 de sık sık ve xmax 400 e nazaran 3 defa daha fazla bakıma gidildiğinden hem işçilik hemde yağ değişiminden ötürü daha fazla para ödüyorsunuz
3 defa fazladan değişilen yağ parası bile 250 tl yapıyor,,buna işçilik dahil değil
bide bu yönden bakmak lazım
birde xmax 250 nin 20 bin bakımda standart değişecek parçalarını ve fiyatlarını aşağıya yazdım,,sadece parçalar bile 700 tl nin üstünde,,birde buna işçilik eklendiğini hesaplarsak 1000 tl yi geçecektir
270 kayış
120 bagalar
80 yağ
30 şanzıman yağı
170 hava filtreleri
30 buji
30 tl temizlik spreyi yağ tapası pulu vs sarf malzemesi
-
24 Mayıs 2017, 04:25
#4480
@YERUÇAĞI
Ne yaptın hocam 1K filan :d illa servis kanıtı çıkartacaksın bana. O kadar foto için de buldum sonunda.
Kayışın fiyatını bile yanlış söylemişim. 220 TL'miş. Şu an ki fiyatı da aynı: Bkz: n11
20000 bin bakım kartım: 30 TL ampül ekstra çıktı. Onu düş 670 TL işçilik dahil tutmuş demek. Şu an bile gitsen 250'liğin ağır bakımı 1K'yı geçmez.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler