Yamaha X-Max 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
14 Mayıs 2017, 01:21
#4421
YERUÇAĞI adlı üyeden alıntı
Teşekkürler
Reklamlar
-
14 Mayıs 2017, 09:58
#4422
aLoneman adlı üyeden alıntı
Gündüz uzunları yak. Ben de bu çakardır, led vb şeyleri karşıyım. Mühendisler bu aletin elektrik kapasitesi ne ise ona göre akü koyuyor. Millet dayıyor döşüyor lambayı. Sonra benim akü voltajı dansöz gibi oynuyor. Motor 2 gün yatıyor akü çok düşük seviyeye iniyor diyor.
Ben son 2 aydır uzunları yakarak geziyorum. Bilseydim aldığım günden itibaren gezerdim. Hele sıkışık trafikte filtre yaparken farkını fark edince. Vay arkadaş demiştim. Adamlar ambulans görmüş gibi yol veriyor. :d
Sürücü kursunda eğitimci gündüzleri uzun farları yakın görünür olun, ama hava kararınca kısa farlarla gidin demişti.
Hatta ehliyet sınavında bile uzunları yakmıştım kurstan kalan alışkanlıkla.
-
15 Mayıs 2017, 11:38
#4423
DKN adlı üyeden alıntı
amaç görünürlük yaratmak ise araç sürücüsüde size karşı uzunları yakarsa sinirlenir misiniz
Bu led sisler zaten çok parlak ampül değiller. Xmax'tada tekerin oradaki yere sabitleniyor. Tabii ki araç sürücülerinin göz seviyesine ayarlanacak şekilde değil. Dediğim gibi flash şeklinde yanıp sönmesi bi farkındalık yaratır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:30 ----------
Muvakkit adlı üyeden alıntı
Teşekkürler hocam bunu alayım ozaman
1-bir de su linkteki sis farlarını almayı düşünüyorum tavsiye eder mısınız sis farı bunları nerede montaj yaptırırım Maltepe'de yım ben montaj günlüğü diye görüyorum xmax sayfalarında uygun mudur yoksa başka tavsiyeniz var mı
2- bunları yaptirmisken şunu da yaptır diyeceğiniz birşey var mı mesela F1 üçgen stop gördüm mesela
3- son olarak sizin motosiklette gördüm sanırım ayak koyduğumuz yerlere stiker gördüm ama nette bulamadım var midir linki
Bulmuşken sizi hepsini sorayım dedim şimdiden teşekkürler
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:28 ----------
Linki unutmuşum
https://m.tr.aliexpress.com/item/32309986521.html
İstanbul'da 3 kişi yapıyor hocam, facebook'ta aratırsanız çıkıyorlar
1) YGZ Motor (Göztepe)
2 Cemo garaj (Üsküdar)
3) Moto Far Tuning (Kağıthane)
Ben bu aralar yaptıracağım ama 3. kişiye gideceğim sanırım. Onun switchleri daha kaliteli duruyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:35 ----------
SuleymanE adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar amaç sadece görünürlüğü artırmaksa sis farı yerine çakarlı kartal gözü taktırsanıza? yani sis farı gibi karşı tarafı kör etmez hem hemde ufacık olmasına rağmen gayet dikkat çeker?
Dipnot: Benim motorumda da sis farı takılı.
Ama valla ben taktırmadım, benden önceki sahibi taktırmış
Düğmeli, gayet orijinal bir montaj yapılmış ama şu ana kadar hiç kullanmadım sis farını. Yalanım yok 1 kez bile sis farını açıp gezmedim trafikte, çünkü biliyorum ne kadar rahatsız edici olabildiğini.
Mümkünse düğmesinin resmini çekip atabilir misiniz ?
-
15 Mayıs 2017, 19:38
#4424
Teşekkürler hocam bilgi için
-
15 Mayıs 2017, 22:04
#4425
riderpcx adlı üyeden alıntı
Bu led sisler zaten çok parlak ampül değiller. Xmax'tada tekerin oradaki yere sabitleniyor. Tabii ki araç sürücülerinin göz seviyesine ayarlanacak şekilde değil. Dediğim gibi flash şeklinde yanıp sönmesi bi farkındalık yaratır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:30 ----------
İstanbul'da 3 kişi yapıyor hocam, facebook'ta aratırsanız çıkıyorlar
1) YGZ Motor (Göztepe)
2 Cemo garaj (Üsküdar)
3) Moto Far Tuning (Kağıthane)
Ben bu aralar yaptıracağım ama 3. kişiye gideceğim sanırım. Onun switchleri daha kaliteli duruyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:35 ----------
Mümkünse düğmesinin resmini çekip atabilir misiniz
?
Hocam düğme grenaja monte edilmiş. Ben montaj yerini beğendim, hiç göze çarpmıyor ve sanki orjinalinde varmış gibi duruyor:
-
16 Mayıs 2017, 00:36
#4426
Bu forumda okumuştum sanırım bir arkadaş İzmir taraflarindan xmax ile tek başına çıkıp güney Avrupa'ya doğru bir seyahat e çıkmıştı yolda yaptırdı bakımlarını vs bu gezi programının linkini bulamadım hatırlayan var mı
-
16 Mayıs 2017, 00:48
#4427
Muvakkit adlı üyeden alıntı
Bu forumda okumuştum sanırım bir arkadaş İzmir taraflarindan xmax ile tek başına çıkıp güney Avrupa'ya doğru bir seyahat e çıkmıştı yolda yaptırdı bakımlarını vs bu gezi programının linkini bulamadım hatırlayan var mı
Bu olabilir mi?
-
16 Mayıs 2017, 01:04
#4428
aLoneman adlı üyeden alıntı
Hocam süpersin teşekkür evet buydu
-
16 Mayıs 2017, 11:41
#4429
Merhaba, burada ilk defa yazıyorum fakat affınıza sığınarak muhtemelen milyonlarca sorulan bir soruyu sormak istiyorum. Birkaç kişi yazmış şunu mu alsam bunu mu alsam diye. Xmax alacaklara Nmax önermişler o yüzden tereddüte düştüm açıkçası. Boyum 1.89cm ve 150kg civarında bir adamım ve 2016 model "Xmax 250 ABS" almayı kafaya koydum gibi gibi. Ayrıca sıfır almayı düşünüyorum ama bakım ücretleri beni düşündürüyor açıkçası sıfır alırsam kaç km'lerde bakım gerekiyor ve aşağı yukarı fiyatları ne kadardır? Motosiklet olarak önerilerinizi ve bahsettiğim bakım ücretlerini benimle paylaşabilirseniz sevinirim. Ayrıca satın alırken ekstra dikkat etmem gereken birşey varsa önerilerinizi de bekliyorum.
-
16 Mayıs 2017, 13:25
#4430
Jaglar adlı üyeden alıntı
Merhaba, burada ilk defa yazıyorum fakat affınıza sığınarak muhtemelen milyonlarca sorulan bir soruyu
sormak istiyorum.
Birkaç kişi yazmış şunu mu alsam bunu mu alsam diye. Xmax alacaklara Nmax önermişler o yüzden tereddüte düştüm açıkçası. Boyum 1.89cm ve 150kg civarında bir adamım ve 2016 model "Xmax 250 ABS" almayı kafaya koydum gibi gibi. Ayrıca sıfır almayı düşünüyorum ama bakım ücretleri beni düşündürüyor açıkçası sıfır alırsam kaç km'lerde bakım gerekiyor ve aşağı yukarı fiyatları ne kadardır? Motosiklet olarak önerilerinizi ve bahsettiğim bakım ücretlerini benimle paylaşabilirseniz sevinirim. Ayrıca satın alırken ekstra dikkat etmem gereken birşey varsa önerilerinizi de bekliyorum.
İlk 1000 bakımında sadece yağ değiştiği için 100 ile -110 arası bir şey olması lazım. (Yanlışım olabilir, bilen arkadaşlar düzeltsin lütfen) Tabii yağ kalitesini seçme şansına göre fiyat artar yada daha da azalabilir.
Her 3000 km'de bir bakımı vardır. Yağ ve 2 filtresi değişir. Yine seçeceğin yağ kalitesine göre 200-250 TL arası tutar.
3 çeşit yağ kullanıyorlar.
10/40 semi (düşük)
10/40 full (orta)
4R performans yağı (kaliteli)
Ben hep 4r koydurduğum için fiyat olarak 250'ye yakın çıkar. Seçeceğine yağa göre 15 ile 20 TL arası fark ediyor ücret. Örnek: 4R 80 TL'se, 10/40 full 60, 10/40 semi de 45 filan oluyor. Aralarındaki fark bu kadardır.
-
17 Mayıs 2017, 12:49
#4431
arkadaşlar bi sorun olacak
şimdi otoparka inip bakmak zor geldi üşendim
aliexpress te amortisör kılıfı buldum bi 270mm olan var xmax 250 arka amortisörü kaç mm acaba?
internette baktım bulamadım bilen varmı
-
17 Mayıs 2017, 14:16
#4432
Çalınma olaylarını duyup iyice paranoyak olduğum için abus 170cm zincir kilit almıştım.
Motor kapalı otoparkta duruyor şimdilik diye kilidi kullanmıyordum.
Ehliyetimi yarın PTT'den teslim alıyorum. Bir iki hafta daha kapalı alanda pratik yaptıktan sonra trafiğe çıkınca artık kapalı otopark imkanım olmayacak. Evin önünde kaldırımdaki ağaca zincirle bağlayacağım akşamları.
Zincir kullananlara sorayım:
Xmax'ın neresinden bağlıyorsunuz? Yalnızca tekerlekten geçirsem tekeri söküp bırakırlar motoru alırlar gibi geliyor. Daha sağlam bir yerinden geçirip o şekilde bağlamanın en pratik yolu nasıl olur? Motor benden uzakta olduğu ve çok fazla yanına gitme imkanım olmadığından dikkatlice inceleme fırsatım olmamıştı. Mümkünse fotolarıyla birlikte nasıl ne şekilde zincirle bağladığınızı paylaşabilir misiniz?
Disk kilidi olarak ucuzundan bir şey mi alayım yoksa onu da abus gibi iyi marka mı alayım?
-
17 Mayıs 2017, 15:34
#4433
espresso adlı üyeden alıntı
Çalınma olaylarını duyup iyice paranoyak olduğum için abus 170cm zincir kilit almıştım.
Motor kapalı otoparkta duruyor şimdilik diye kilidi kullanmıyordum.
Ehliyetimi yarın PTT'den teslim alıyorum. Bir iki hafta daha kapalı alanda pratik yaptıktan sonra trafiğe çıkınca artık kapalı otopark imkanım olmayacak. Evin önünde kaldırımdaki ağaca zincirle bağlayacağım akşamları.
Zincir kullananlara sorayım:
Xmax'ın neresinden bağlıyorsunuz? Yalnızca tekerlekten geçirsem tekeri söküp bırakırlar motoru alırlar gibi geliyor. Daha sağlam bir yerinden geçirip o şekilde bağlamanın en pratik yolu nasıl olur? Motor benden uzakta olduğu ve çok fazla yanına gitme imkanım olmadığından dikkatlice inceleme fırsatım olmamıştı. Mümkünse fotolarıyla birlikte nasıl ne şekilde zincirle bağladığınızı paylaşabilir misiniz?
Disk kilidi olarak ucuzundan bir şey mi alayım yoksa onu da abus gibi iyi marka mı alayım?
arka tekerleğin içinden amortisörde dahil olmak üzere geçirin. sonra plakalığın üstünden sabitleyin...
önede disk kilidi tamamdır.
-
17 Mayıs 2017, 15:40
#4434
espresso adlı üyeden alıntı
Çalınma olaylarını duyup iyice paranoyak olduğum için abus 170cm zincir kilit almıştım.
Motor kapalı otoparkta duruyor şimdilik diye kilidi kullanmıyordum.
Ehliyetimi yarın PTT'den teslim alıyorum. Bir iki hafta daha kapalı alanda pratik yaptıktan sonra trafiğe çıkınca artık kapalı otopark imkanım olmayacak. Evin önünde kaldırımdaki ağaca zincirle bağlayacağım akşamları.
Zincir kullananlara sorayım:
Xmax'ın neresinden bağlıyorsunuz? Yalnızca tekerlekten geçirsem tekeri söküp bırakırlar motoru alırlar gibi geliyor. Daha sağlam bir yerinden geçirip o şekilde bağlamanın en pratik yolu nasıl olur? Motor benden uzakta olduğu ve çok fazla yanına gitme imkanım olmadığından dikkatlice inceleme fırsatım olmamıştı. Mümkünse fotolarıyla birlikte nasıl ne şekilde zincirle bağladığınızı paylaşabilir misiniz?
Disk kilidi olarak ucuzundan bir şey mi alayım yoksa onu da abus gibi iyi marka mı alayım?
Sağ tarafta selenin yan - altında bu iş için yapılmış demir bir halka var, oradan bağlanır.
-
17 Mayıs 2017, 16:48
#4435
IRau adlı üyeden alıntı
arka tekerleğin içinden amortisörde dahil olmak üzere geçirin. sonra plakalığın üstünden sabitleyin...
önede disk kilidi tamamdır.
Disk kilidi ne tavsiye edersiniz? Nasıl olsa abus zincir var yeterince caydırıcı olur deyip disk kilidini ucuzundan alsam mı diye düşünüyorum? Malum abus marka kilitler çok pahalı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:47 ----------
drtayfun adlı üyeden alıntı
Sağ tarafta selenin yan - altında bu iş için yapılmış demir bir halka var, oradan bağlanır.
O halkayı farketmemiştim. Bir daha motorumun yanına gittiğimde dikkatlice bakayım oraya.
-
17 Mayıs 2017, 20:20
#4436
espresso adlı üyeden alıntı
Disk kilidi ne tavsiye edersiniz? Nasıl olsa abus zincir var yeterince caydırıcı olur deyip disk kilidini ucuzundan alsam mı diye düşünüyorum? Malum abus marka kilitler çok pahalı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:47 ----------
O halkayı farketmemiştim. Bir daha motorumun yanına gittiğimde dikkatlice bakayım oraya.
Hocam disk kilidini mutlaka alarmlı al. Biri gelip motorla oynarsa alarm ötüp kişiyi kaçırır. Yoksa adam zinciri kesemese bile motorla 20 dk uğraşsa sağına soluna zarar verir, gidon kilidini falan kırar,durduk yere masraf çıkar, canın sıkılır. Alarmlı disk kilidi bence önemli. Biri motorla oynamaya başladığı an ötmeli o alarm.
Eğer motorun kapalı yerde olsa en ucuzundan bir alarmlı disk kilidi al geç derdim ama açık ortamda duracak diyorsun ki bu durumda yağmura ve toza maruz kalacaktır. Zırt pırt bozulmaması için bilindik bir markanın kaliteli bir alarmlı bir disk kilidini alman daha iyi olur.
Ayrıca arkadaşların dediği gibi zinciri arka teker ve amortisörden geçirip bağlarsan kolay kolay arka tekeri sökemezler. Gayet güvenli olur.
En azından alarmı caydırıcı olur ve sık sık bozulmaz.
-
18 Mayıs 2017, 14:07
#4437
espresso adlı üyeden alıntı
Çalınma olaylarını duyup iyice paranoyak olduğum için abus 170cm zincir kilit almıştım.
Motor kapalı otoparkta duruyor şimdilik diye kilidi kullanmıyordum.
Ehliyetimi yarın PTT'den teslim alıyorum. Bir iki hafta daha kapalı alanda pratik yaptıktan sonra trafiğe çıkınca artık kapalı otopark imkanım olmayacak. Evin önünde kaldırımdaki ağaca zincirle bağlayacağım akşamları.
Zincir kullananlara sorayım:
Xmax'ın neresinden bağlıyorsunuz? Yalnızca tekerlekten geçirsem tekeri söküp bırakırlar motoru alırlar gibi geliyor. Daha sağlam bir yerinden geçirip o şekilde bağlamanın en pratik yolu nasıl olur? Motor benden uzakta olduğu ve çok fazla yanına gitme imkanım olmadığından dikkatlice inceleme fırsatım olmamıştı. Mümkünse fotolarıyla birlikte nasıl ne şekilde zincirle bağladığınızı paylaşabilir misiniz?
Disk kilidi olarak ucuzundan bir şey mi alayım yoksa onu da abus gibi iyi marka mı alayım?
abus zincir kilidi arka lastikten geçirip sabit yere kitlemek en güvenlisi diye biliyorum ve öyle yapıyorum. Bende masterlock disk kilidi var bir de, pek güvenli değil gibi, ama arka lastiği söylediğim şekilde sabit bir yere bağlayamamışsam ikinci bir kilit olarak kullanıyorum.
-
19 Mayıs 2017, 19:52
#4438
drtayfun adlı üyeden alıntı
Sağ tarafta selenin yan - altında bu iş için yapılmış demir bir halka var, oradan bağlanır.
Merhaba. dediginiz demir kirmizi ile gosterilmis yer mi?
-
20 Mayıs 2017, 23:46
#4439
Merhabalar,
2. El orjinal canta demiri alacagim. Demirin kendisi yeterli midir? Yoksa civata somun vs almam gerekli midir?
-
22 Mayıs 2017, 10:58
#4440
arkadaşlar motora yeni başlayacağım. Yaş 26 Ne yapacağımı bilecek olgunlukta bir insanım. Ya yamahanın xj6 larından birini yada bu xmax 250 yi alacağım scooterı isteyişimin nedenide sadece baajı yoksa xj6 alacağım. Kafamı çelen şey ise sele yüksekliği boyum 1.72 80 kiloyum bacaklar güçlü fakat yere baskmadıkça hulk da olsam zorlayacaktır. 1.72 boyunda biri için x max 250 sorun yaratırmı durmalarda
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler