400 kullanmadan .ok atan arkadaşlar size gülerim sadece
1 yıl 250 kullandım,ara hızlanması son sürati artçı ile hepten hantallığı canıma tak dedi,trafikte bir aracı sollamak aradan hızlanarak kaçmak gerektiğinde resmen motorun gücü yetmediği için bunları yapmaya korkuyordum
öyleki bu haraketlerden birini yaptığınız anda yanınızdak veya önünüzdeki araç biraz gaza bassa apışıp kalıyorsunuz,,yani trafikte sizi geçmeyen araç yok bunu bilin
satıp 400 aldığımda butun bu yaşadıklarım son buldu xmax 250 nin 0-100 ü 13-14 saniye yani en basit araçtan bile tokat yiyorsunuz hele birde artçınız varsa sağdan fiti fiti gidersiniz
xmax 400 ün 0-100 ü 8 saniyedir aradaki farkı hesaplaması olan hesaplasın,ben j-costa varyatör ve akrapoviç egzos taktım bu 0-100 hızlanması 6 saniyeye düştü,,son model spor araçlarda bile bu değeri pek göremezsiniz
ayrıca her ikisinide kullandığım için trafikte kıvraklık bakımından ikisi arasında hiç bir fark yok hatta 400 daha güçlü olduğu için çok daha pratik ve atik lütfen bilmeden sallamayalım
servis ücreti masraf olarak her ikiside aynı,sadece 400 de 2 adet hava filtresi ve artı yağ filtresi var ,250 de 3000 de bir bakıma gidiyorsunuz 400 de yağ filtresi olduğundan 5000 de bir bakıma gidiyorsunuz,bir hesaba vurursanız hanginin daha masraflı olduğunu anlarsınız
400 yakıt olarak az daha fazla yakıyor doğru ama arada dağlar kadar fark var,,ben 250 ile km de 185-190 krş yakıyordum aynı şekilde 400 ile 200-220 krş yakıyorum fark bu sadece ama güç çok farklı
250 alan bir zaman sonra yetersiz geldiğini ister istemez anlayacak ve 400 e geçmek isteyecektir,genelde böyle yapılıyor benim yaptığım gibi
o yok efendim 250 ile 400 arasında hız farkı yok,aynı gider diyen her kimse gelsin bana onun aklını alıyım yolda aynımı değilmi görsün
aşağıda ikiside standart 250-400 kalkış var bakınız
https://www.youtube.com/watch?v=8Xlj83Mv468
buda 0-100 hızlanma
[video]
https://www.youtube.com/watch?v=KhYME5TpZmw[/url]