Yamaha X-Max 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
05 Nisan 2016, 17:39
#3301
Selamlar, benim 2015 xmax 250 var. koltuk altı bagaja caberg duke L kask, revit mont (excalibur) ve pantolon(axis)(her ikisi de medium beden) rahat sığıyor. arkaya topcase orijinal taktırmak tabi en iyisi, ancak benim eskiden kalma givi monokey çanta vardı. givi'nin arka çanta aparatını taktırdım, bence son derece sağlam ve iyi oldu. arka çantaya çok ihtiyaç yok aslında. Ama ben şahsen sisy barın görünüşünü beğenmiyorum, hem de ihtiyaç halinde sırtlığı olan bir topcase kadar pratik değil gibi. ben de başka aksesuar yok, ancak yüksek ön cam takılabilir diye düşünüyorum. sürat 90-100 olunca orijinal cam ile kafaya ciddi rüzgar yeniyor.
Reklamlar
-
05 Nisan 2016, 23:56
#3302
Çok zor bulsan bile aynı kalitede olmaz
-
06 Nisan 2016, 19:27
#3303
herkese merhaba. bu 6. sınıf hgs ile ilgili bilgisi olan var mı? kimi diyor ki %50 indirimli kimi diyor ki değil , bazısı diyor ki bazen indirimli alıyor bazen indirimsiz. kafam karıştı.. bir de kartı cepte taşısanız bile plakadan okuyor ve cezalı geçiş ödemiyosunuz diyorlar. son olarak bir sorum daha var. ben karta biraz fazla para yükledim ama çok sık motora binmiyorum.yüklediğim paranın belli bir zaman kullanılmazsa sıfırlanması ihtimali var mıdır ? cavaplarsanız çok sevinirim.
herkese kazasız sürüşler dilerim.
-
06 Nisan 2016, 19:40
#3304
MODALI adlı üyeden alıntı
herkese merhaba. bu 6. sınıf hgs ile ilgili bilgisi olan var mı? kimi diyor ki %50 indirimli kimi diyor ki değil , bazısı diyor ki bazen indirimli alıyor bazen indirimsiz. kafam karıştı.. bir de kartı cepte taşısanız bile plakadan okuyor ve cezalı geçiş ödemiyosunuz diyorlar. son olarak bir sorum daha var. ben karta biraz fazla para yükledim ama çok sık motora binmiyorum.yüklediğim paranın belli bir zaman kullanılmazsa sıfırlanması ihtimali var mıdır ? cavaplarsanız çok sevinirim.
herkese kazasız sürüşler dilerim.
2.5 tl ye iniyor köprü indirimli haliyle. Xmax'lerin soldaki kilitli torpido gözünden HGS okuyor. Sıfırlanması gibi bir durum söz konusu değil.
-
06 Nisan 2016, 19:49
#3305
Mirable adlı üyeden alıntı
2.5 tl ye iniyor köprü indirimli haliyle. Xmax'lerin soldaki kilitli torpido gözünden HGS okuyor. Sıfırlanması gibi bir durum söz konusu değil.
Teşekkürler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:45 ----------
Mirable adlı üyeden alıntı
2.5 tl ye iniyor köprü indirimli haliyle. Xmax'lerin soldaki kilitli torpido gözünden HGS okuyor. Sıfırlanması gibi bir durum söz konusu değil.
Teşekkürler.
-
07 Nisan 2016, 10:19
#3306
Merhaba arkadaşlar.
Son bir kaç gündür 2014 Xmax 250 motorumu çalıştırmak için kontak açtıgımda ekranda 51 diye bir numara çıkıyor ve motor marş bastıgı halde çalışmıyor.Kontagı tekrar kapatıp açtıgımda normal bir şekilde çalışıyor. Bunu her seferinde yapmasada 10 kontak açısımdan 3 ünde başıma gelmiştir.
Konu ile ilgili fikri olan varmı?
Birde maalum 13000 km bakım zamanım geldi. İstanbulda tavsiye edebileceginiz servis varmı?
Geçen bakımda Kardeşler Yamaha ya gitmiştim.Servis olarak iyiler fakat bakım işlemi esnasında motorun yanında duramıyoruz.
Açıkcası motoruma ne yapıldıgını yanı başında görmek isterim...
Tavsiyelerinizi bekliyorum. teşekkürler.
-
07 Nisan 2016, 11:59
#3307
Yamaha Tuna tavsiye edebilirim geniş bir servis alanı ve bahsettiğiniz motorun başında bekleyebiliyorsunuz.
-
08 Nisan 2016, 09:19
#3308
GÜNAYDIN .. Bİ ARKADAŞIM 0 KM XJ6 ALDI. ÜZERİNDE DUNLOP LASTİK VARMIŞ. HER KAFADAN AYRI SES ÇIKIYORMUŞ. DEĞİŞTİR DİYEN DEĞŞTİRME DİYEN VS VS. FİKRİ OLAN VAR MI ACABA ??
HERKESE KAZASIZ SÜRÜŞLER DİLERİM.
-
08 Nisan 2016, 10:39
#3309
Mirable adlı üyeden alıntı
2.5 tl ye iniyor köprü indirimli haliyle. Xmax'lerin soldaki kilitli torpido gözünden HGS okuyor. Sıfırlanması gibi bir durum söz konusu değil.
Bu harıka bır onerı bende sureklı cuzdanımda yada cebımde saklıyordum,bu sekılde hem guvenlı hemde unutma derdımız olmayacak
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:10 ----------
Mirable adlı üyeden alıntı
Yamaha Riding Academy'nin maxi scooter eğitimi varmış. Yeni fark ettim. Fiyat olarak 300 lira istiyorlar. Sizce gitmeye değer mi? Honda'dan GS2 almak istiyorum ancak trafikte hiç vitesli motosiklet tecrübem olmadığı için fena halde çekiniyorum.
http://www.yamaharidingacademy.com/E...cooter-Egitimi
Bu egıtım ıcın bende cok heveslıyım,katılma ımkanınız oldu yada boyle planınız varsa bende dahıl olmak ısterım
-
08 Nisan 2016, 10:58
#3310
baromer adlı üyeden alıntı
Bu harıka bır onerı bende sureklı cuzdanımda yada cebımde saklıyordum,bu sekılde hem guvenlı hemde unutma derdımız olmayacak
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:10 ----------
Bu egıtım ıcın bende cok heveslıyım,katılma ımkanınız oldu yada boyle planınız varsa bende dahıl olmak ısterım
Hocam katılamadım malesef. Kendi motorumla katılmak içimden gelmiyor açıkçası
-
08 Nisan 2016, 12:39
#3311
Mirable adlı üyeden alıntı
Hocam katılamadım malesef. Kendi motorumla katılmak içimden gelmiyor açıkçası
YRA'yi arayıp bir sormanızı tavsiye ederim, hem Metehan Hoca hem de Ömer Faruk Hoca çok iyi ve yardımsever insanlar, size bir yol göstereceklerdir.
yine de maxi scooter eğitimi yerine diğer eğitimlere de gidilebilir diye düşünüyorum. Geçen ay Seviye 2 eğitimine gittim, çok memnun kaldım. ancak ilk kez eğitime gidilecekse imkan varsa, Honda GS2 tercih edilebilir. YRA'ya göre pratik daha çok (haliyle iki gün), parkurlar daha değişken (Honda GS2, Honda GS3 Hazırlık eğitimlerine de gitmiştim). YRA'da ise teorik eğitim daha kuvvetli diye düşünüyorum.
-
08 Nisan 2016, 19:12
#3312
Mirable adlı üyeden alıntı
Hocam katılamadım malesef. Kendi motorumla katılmak içimden gelmiyor açıkçası
Egıtımde verılen araclarla neden katılmak ıstemedınız,
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:09 ----------
inancalper adlı üyeden alıntı
YRA'yi arayıp bir sormanızı tavsiye ederim, hem Metehan Hoca hem de Ömer Faruk Hoca çok iyi ve yardımsever insanlar, size bir yol göstereceklerdir.
yine de maxi scooter eğitimi yerine diğer eğitimlere de gidilebilir diye düşünüyorum. Geçen ay Seviye 2 eğitimine gittim, çok memnun kaldım. ancak ilk kez eğitime gidilecekse imkan varsa, Honda GS2 tercih edilebilir. YRA'ya göre pratik daha çok (haliyle iki gün), parkurlar daha değişken (Honda GS2, Honda GS3 Hazırlık eğitimlerine de gitmiştim). YRA'da ise teorik eğitim daha kuvvetli diye düşünüyorum.
Detaylı bılgı ıcın tesekkur ederım,vıraj donme konusunda cok eksıgım oldugunu dusunuyorum bır gun karsı serıde gecmekten yada bır yere carpmaktan korkuyorum bu egıtımler bu konuda faydalı olur mu ?
-
08 Nisan 2016, 23:26
#3313
baromer adlı üyeden alıntı
Egıtımde verılen araclarla neden katılmak ıstemedınız,
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:09 ----------
Detaylı bılgı ıcın tesekkur ederım,vıraj donme konusunda cok eksıgım oldugunu dusunuyorum bır gun karsı serıde gecmekten yada bır yere carpmaktan korkuyorum bu egıtımler bu konuda faydalı olur mu ?
Viraj, frenleme vs birçok konuda çok faydası olur. Hondanin gs2 eğitimi bu konuda kesinlikle tavsiye ederim. Ben de gittiğimde trafik tecrübem yoktu, sadece vitesli motosiklet kullanmasını biliyordum. Çok tecrübe olmadan gitmek daha bile iyi, hataları düzeltmek daha kolay oluyor.
-
09 Nisan 2016, 00:14
#3314
baromer adlı üyeden alıntı
Egıtımde verılen araclarla neden katılmak ıstemedınız,
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:09 ----------
Detaylı bılgı ıcın tesekkur ederım,vıraj donme konusunda cok eksıgım oldugunu dusunuyorum bır gun karsı serıde gecmekten yada bır yere carpmaktan korkuyorum bu egıtımler bu konuda faydalı olur mu ?
Scooter eğitimini için kurs araç temin etmiyor. Herkes kendi motoru ile katılıyor.
-
09 Nisan 2016, 10:44
#3315
Mirable adlı üyeden alıntı
Scooter eğitimini için kurs araç temin etmiyor. Herkes kendi motoru ile katılıyor.
sıkca sorulan sorularda soyle bır acıklama mevcut;
9. Eğer istersem, scooter ile eğitim alabilir miyim? Hangi scooter ile eğitim alacağım?
Evet, scooter ile eğitim alabilirsiniz. Eğitim alacacağınız model D'elight'tır.
-
09 Nisan 2016, 11:05
#3316
baromer adlı üyeden alıntı
sıkca sorulan sorularda soyle bır acıklama mevcut;
9. Eğer istersem, scooter ile eğitim alabilir miyim? Hangi scooter ile eğitim alacağım?
Evet, scooter ile eğitim alabilirsiniz. Eğitim alacacağınız model D'elight'tır.
Maxi scooter egitiminin ilk paragrafinda bold halde ve alti cizili sekilde asagidaki aciklama yer aliyor.
Sizin soylediginiz GS1 ve 2 icin saniyorum. Biraz kafa karistirici olmus bence.
"Maxi Scooter Eğitimlerimiz katılımcılarımızın kendi scooterları ile yapılmaktadır ve en az 1.000 Km sürüş tecrübesi aranmaktadır."
-
09 Nisan 2016, 11:30
#3317
Mirable adlı üyeden alıntı
Maxi scooter egitiminin ilk paragrafinda bold halde ve alti cizili sekilde asagidaki aciklama yer aliyor.
Sizin soylediginiz GS1 ve 2 icin saniyorum. Biraz kafa karistirici olmus bence.
"Maxi Scooter Eğitimlerimiz katılımcılarımızın kendi scooterları ile yapılmaktadır ve en az 1.000 Km sürüş tecrübesi aranmaktadır."
Sızın dedıgınız konuya kesınlıkle katılıyorum kafa karısıklıgı oluyor,ılk paragraf aynen bu sekılde ama SSS konusunda da bu sekılde yazıyor,onun ıcın ben kendı araclarını verıyorlar dıye dusundum,
-
10 Nisan 2016, 23:32
#3318
Arkadaslar merhaba, motorun ilk kalkisinda normal kullanim haricinde kabullendigim bir titresimi var. Kime sorsam normal karsilaniyor ve cozum olarak tek kisiyken ilk kalkislari biraz hizli yapip titresimden bir nebze kurtulabiliyorum.
Su siralar havalarin guzellesmesi ile epey yogun olarak artcili kullanimim var. Malum motor yuklu olunca bu kalkis titresimi de epey yogun oluyor. Hele ki bu sicaklarda motor isinip fan da acinca sanki daha da artip (psikolojik olabilir) bir rahatsiz etmeye basladi.
Bu ilk kalkistaki titresimin varyatorden kaynakligi oldugu yazilmis. Varyatoru Jcosta ile degistirenler titresimin de azaldigini soyluyor. Jcosta kullanan var ise kalkista yasanan titresim ile ilgili olarak taktirmaya degecek bir azaltma soz konusu mu acaba? Bu arada performans olarak falan bir beklentim yok. Motor oyle cilgin titesimler ile kalkisa gecince sanki cok zorlaniyormus gibi geliyor.
-
11 Nisan 2016, 01:02
#3319
smtknc adlı üyeden alıntı
Arkadaslar merhaba, motorun ilk kalkisinda normal kullanim haricinde kabullendigim bir titresimi var. Kime sorsam normal karsilaniyor ve cozum olarak tek kisiyken ilk kalkislari biraz hizli yapip titresimden bir nebze kurtulabiliyorum.
Su siralar havalarin guzellesmesi ile epey yogun olarak artcili kullanimim var. Malum motor yuklu olunca bu kalkis titresimi de epey yogun oluyor. Hele ki bu sicaklarda motor isinip fan da acinca sanki daha da artip (psikolojik olabilir) bir rahatsiz etmeye basladi.
Bu ilk kalkistaki titresimin varyatorden kaynakligi oldugu yazilmis. Varyatoru Jcosta ile degistirenler titresimin de azaldigini soyluyor. Jcosta kullanan var ise kalkista yasanan titresim ile ilgili olarak taktirmaya degecek bir azaltma soz konusu mu acaba? Bu arada performans olarak falan bir beklentim yok. Motor oyle cilgin titesimler ile kalkisa gecince sanki cok zorlaniyormus gibi geliyor.
j-costa varyatör ben taktırdım,gerçi benimki 400 cc fakat titreşim olarak 250 likten farkı yoktu ,önceki motorum 250 xmax olduğu için biliyorum,neyse taktırmaktaki amacım performans amaçlıydı ancak servise j-costa taktırmak için motorumu biraktım,yarım saat sonra teslim alıp kullanmaya başladığımda motorumu tanıyamadım,gaz tepkisi,performans,ara hızlanmalarda tepki inanılmaz şekilde arttı, motorum resmen kişilik değiştirdi,birde üstüne sizin bahsettiğiniz kalkışlardaki titreme tamamen gitti,kaymak gibi titreşimsiz kalkıyorsun,kesinlikle taktırmanı tavsiye ederim pişman olmazsın
j-costa ayrı bir dünya,tak kullan ne demek istediğimi anlarsın
-
12 Nisan 2016, 15:26
#3320
arkadaşlar merhaba,
kısa farlarım patladı. uzun farlar ile kullanıyorum. değişim için ampul dahil 50 tl istediler. ortalama 1 sene dayandı ve değiştirmek için komple ön tarafı sökeceklermiş. bir sürü iş yani.
3-4 sene önce arabamda osram night breaker kullanıyordum ve çok memnundum. tek problem 6 ayda patlamasıydı.
şimdi ben bu ampul değişiminde ne taktırayımi ne önerirsiniz. sürekli ön tarafı sök tak yapmasın. kendi orjinal ampülü 1 senede patlıyormuş, bunu gördük. bana uzun ömürli dayancak ve güçlü ışık verecek bir öneri gerekli. fiyatı önemli değil.
birde, 400 lüklere yapıldığı gibi, kenarlara kaş veya amortisörlerin olduğu bölgeye led çakar yaptırabilir miyim. eğer biliyorsanız, nerde kaça yaptırabilirim ve güvenlir mi. bu konularda yardım ederseniz çok sevinirim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler