Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Yamaha X-Max 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #3081

    Üyelik
    02 Şubat 2016
    Şehir
    samsun
    Motosikleti
    yamaha xmax 250
    Alıntı IRau adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam herkese

    bugün sabah halkalı kipya ya gitmem gerekti beylikdüzü nden çıktım yola tam sefaköy de bi r25 bide cbr 25o vardı ben arkadan geliyodum bu apaçi arkadaşlar artislik yapacaklardı herhalde yavaşladılar,

    tam aynı hizaya geldiğimizde baktım gaz açıyolar bende dünden meraklıyım jcosta yı test etmeye bunlar gazladı bende gazladım tabi 30-120 arası ikisinide tokatladım

    standart scooter sandılar herhalde..

    neyse bu josta yı taktığmdan beri agrasif kullanmaya başladık makaslar filan çok fena zevk veriyor motorum

    beylikdüzü yokuşunda son hız deneyip size yazacağım...
    Kardes sen degil j costa abcdefg... ne costa takarsan tak r25 den iyi hizlanamassin bence cocuklar seni kala almayip gaz basmamislardir


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3082
    Kanji - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '14 CBR 600RR
    Birkaç bilgide ben vereyim yeni binen arkadaşlarımız için;

    Xmax, %70'i otoyol sürüşü olmakla birlikte, 110 km yi geçmediğiniz, çok yük yüklemediğiniz ve havanın çok soğuk olmadığı şartlarda, max 3,1-3,4lt arası tüketim yapar.

    Amortisörü, otoyolda 90 üstüne çıkmıyorsanız v çok agresif kulllanmıyorsanız en yumuşakta kullanabilirsiniz, kuş tüyü gibi olmamakla beraber biraz yumuşadığını fark ediyorsunuz ancak yüksek süratte fazla zıplıyor arkası...

    Lastik olarak ben hala orjinalleri kullanıyorum, dişleri gayet iyi durumda, yol tutuşu da mükemmel, km 25000...

    Hızlanma konusuna gelince, full bolt-on (akra-filtre vs.) bir xmaxin, 0-100 ü yaklaşık 9,5-10sn olduğunu varsayarak, 7 snlerde kalkan 250ss tipi makineleri geride bırakma ihtimali ancak vites kaçırmayla veya yüksek vitesle gaz açmasıyla olabilir ;)
    Motor_Derili ve eminemre bunu beğendiler.

  3. #3083

    Üyelik
    22 Kasım 2015
    Alıntı Kanji adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Birkaç bilgide ben vereyim yeni binen arkadaşlarımız için;

    Xmax, %70'i otoyol sürüşü olmakla birlikte, 110 km yi geçmediğiniz, çok yük yüklemediğiniz ve havanın çok soğuk olmadığı şartlarda, max 3,1-3,4lt arası tüketim yapar.

    Amortisörü, otoyolda 90 üstüne çıkmıyorsanız v çok agresif kulllanmıyorsanız en yumuşakta kullanabilirsiniz, kuş tüyü gibi olmamakla beraber biraz yumuşadığını fark ediyorsunuz ancak yüksek süratte fazla zıplıyor arkası...

    Lastik olarak ben hala orjinalleri kullanıyorum, dişleri gayet iyi durumda, yol tutuşu da mükemmel, km 25000...

    Hızlanma konusuna gelince, full bolt-on (akra-filtre vs.) bir xmaxin, 0-100 ü yaklaşık 9,5-10sn olduğunu varsayarak, 7 snlerde kalkan 250ss tipi makineleri geride bırakma ihtimali ancak vites kaçırmayla veya yüksek vitesle gaz açmasıyla olabilir ;)
    100 km'de 3.1-3.4 olayına katılıyorum. Zira ben ne kadar zorlarsam zorlayayım aldığımdan beri 4.0 bir defa bile görmedim. Hep 3 ile 3.5 arasındayım. Bir depo benzinle yedek depo dahil 340-345 km'leri görüyorum. Etrafımda çoğu kişi 4 ve üstü yakıyor. Bazıları çok yakıyor diye söyleniyor.

    Ben yakıtından çok ama çok memnunum.
    eminemre bunu beğendi.

  4. #3084
    eminemre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2016
    Şehir
    Beşiktaş / İstanbul
    Motosikleti
    X Max 250 Ironmax
    Alıntı aLoneman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    100 km'de 3.1-3.4 olayýna katýlýyorum. Zira ben ne kadar zorlarsam zorlayayým aldýðýmdan beri 4.0 bir defa bile görmedim. Hep 3 ile 3.5 arasýndayým. Bir depo benzinle yedek depo dahil 340-345 km'leri görüyorum. Etrafýmda çoðu kiþi 4 ve üstü yakýyor. Bazýlarý çok yakýyor diye söyleniyor.

    Ben yakýtýndan çok ama çok memnunum.
    Hıcam ben motoru ilk aldığımda Maslak Beşiktaş trafiği ve ara sokak kullanımlarında 4.3 ü görmüştüm. Son bir haftadır 3.5 civarı yakıyor açık trafik ve üstüruplu kullanmada. Bunların yüksek olmasının sebebi olarak rodajı düşünüyorum. Muhtemelen biraz daha iyileşecektir diye ümit ediyorum.
    Piaggio Carnaby 200
    Yamaha XMax 250 Ironmax

  5. #3085
    ousi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2015
    Motosikleti
    NC700X
    Benim motorum 16.000 km'de ancak 5.2 litrelik benzin tüketiyor hala rodajda olabilir mi diye düşünmüyor değilim

  6. #3086
    eminemre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2016
    Şehir
    Beşiktaş / İstanbul
    Motosikleti
    X Max 250 Ironmax
    Alıntı ousi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim motorum 16.000 km'de ancak 5.2 litrelik benzin tüketiyor hala rodajda olabilir mi diye düþünmüyor deðilim
    Bu döneme kadar 5lt nin altına hiç düşmedi mi
    Buji yada rölanti ayarlarında falan problem olabilir öi, hiç gösterdiniz mi servise bu sorunla ilgili?
    Piaggio Carnaby 200
    Yamaha XMax 250 Ironmax

  7. #3087
    ousi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2015
    Motosikleti
    NC700X
    Alıntı eminemre adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu döneme kadar 5lt nin altına hiç düşmedi mi
    Buji yada rölanti ayarlarında falan problem olabilir öi, hiç gösterdiniz mi servise bu sorunla ilgili?
    Motoru kullanım ile alakalı 3.0 litreye düşürdüğümü bilirim ancak böyle kullanarak motordan zevk almaya başladım yakıt tüketimi ise şu anlık gözümü korkutmuyor, rekorum 5.4lt geçebilen varsa buyursun efendim 16.000 bakımında servise sordum ancak bir problem olmadığını belirttiler.

  8. #3088
    eminemre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2016
    Şehir
    Beşiktaş / İstanbul
    Motosikleti
    X Max 250 Ironmax
    Alıntı ousi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motoru kullaným ile alakalý 3.0 litreye düþürdüðümü bilirim ancak böyle kullanarak motordan zevk almaya baþladým yakýt tüketimi ise þu anlýk gözümü korkutmuyor, rekorum 5.4lt geçebilen varsa buyursun efendim 16.000 bakýmýnda servise sordum ancak bir problem olmadýðýný belirttiler.
    Amaaaan ayda 50 tl yi dert etmiyorsanız kullanın tabi. Ben de sorun var sandım. Devirli ve agresif kullanınca 5lt görülebiliyor.
    Önemli olan keyifle kullanmanız
    Piaggio Carnaby 200
    Yamaha XMax 250 Ironmax

  9. #3089

    Üyelik
    14 Temmuz 2015
    Alıntı eminemre adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aslına bakarsanız, düzensizlikten kastım devir saatindeki oynama değilde motor gitmek ister ama gitmez böyle bir an bir titreme yapar ve devir yükselince kendine gelir ya. Sanıyorum doğru ifade edemedim.
    Kardeşim valla sırf senin için üyelik bilgilerimi bulup yazmak istedim. Motoru yeni aldığımda aynısı bendede oldu. Başımı çok ağrıttı. Hep acaba hatalı bir motor mu aldım diye düşünüp duruyordum. Her kime sorduysam zamanla düzelicek dediler. Yamaha yetkili servisine götürdüm Kardeşlere. Orda İbrahim diye bir arkadaş var, çok ilgilendi sağolsun. Bi tur attık beraber, oda gördü ne olduğunu. Kalkışa geçerken bir eşik var, o eşikte motor acaip titreme yapıyor. Ama o titreme olurken farkında olmadan sende elini o gaz ayarında tutuyorsun,yani gazı açmıyorsun. O eşikte gazı aç. Yani ilk kalkışlarını biraz gazlı yap...ve en sonunda göreceksin belli bir zamandan sonra düzelecek. Sanırım alışma süreci falan. 1000kmden sonra tam düzelmişti benimki. Ben birde arka tekerin ordaki tapayı açıp difransiyel dişli yağını değiştirmiştim pimpirikli olduğum için. değiştirdikten sonra daha bi azaldı..alakası olmadığını söylediler bana ama bence alakalıydı. difransiyel dişli yağınıda değiştir. Yamalube olarak 20 lira mı ne öyle bişey.
    KISACASI,
    hiç merak etme. o titreşim geçecek ama insanın canını sıkıyor, çok sıkıntı çektim ben yukarda dediğim gibi. Sen kaza bela yapmada inşallah herşey düzeliyo zamanla motorun o titremesi ile alakalı.
    İnşallah yardımcı olabildim.
    Hadi kal sağlıcakla...
    eminemre bunu beğendi.

  10. #3090
    eminemre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2016
    Şehir
    Beşiktaş / İstanbul
    Motosikleti
    X Max 250 Ironmax
    Alıntı is_nmez adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kardeþim valla sýrf senin için üyelik bilgilerimi bulup yazmak istedim. Motoru yeni aldýðýmda aynýsý bendede oldu. Baþýmý çok aðrýttý. Hep acaba hatalý bir motor mu aldým diye düþünüp duruyordum. Her kime sorduysam zamanla düzelicek dediler. Yamaha yetkili servisine götürdüm Kardeþlere. Orda Ýbrahim diye bir arkadaþ var, çok ilgilendi saðolsun. Bi tur attýk beraber, oda gördü ne olduðunu. Kalkýþa geçerken bir eþik var, o eþikte motor acaip titreme yapýyor. Ama o titreme olurken farkýnda olmadan sende elini o gaz ayarýnda tutuyorsun,yani gazý açmýyorsun. O eþikte gazý aç. Yani ilk kalkýþlarýný biraz gazlý yap...ve en sonunda göreceksin belli bir zamandan sonra düzelecek. Sanýrým alýþma süreci falan. 1000kmden sonra tam düzelmiþti benimki. Ben birde arka tekerin ordaki tapayý açýp difransiyel diþli yaðýný deðiþtirmiþtim pimpirikli olduðum için. deðiþtirdikten sonra daha bi azaldý..alakasý olmadýðýný söylediler bana ama bence alakalýydý. difransiyel diþli yaðýnýda deðiþtir. Yamalube olarak 20 lira mý ne öyle biþey.
    KISACASI,
    hiç merak etme. o titreþim geçecek ama insanýn canýný sýkýyor, çok sýkýntý çektim ben yukarda dediðim gibi. Sen kaza bela yapmada inþallah herþey düzeliyo zamanla motorun o titremesi ile alakalý.
    Ýnþallah yardýmcý olabildim.
    Hadi kal saðlýcakla...
    Dostum, öncelikle nezaketin ve zahmete girip cevap yazdığın içün çook teşekkür ederim.

    Senin gibi xmax kullanan bir kaç arkadaş daha 2bin 3bin devirleri hızlı geçmemi söyledi. Dediğün gibi 4bin 5bin devirlere gelindiğinde o sıkıntı hiç bir şekilde hissettirmiyor.
    Yine değerli arkadaşlar fabrikasyon yağın titreşime neden olduğu, 1.000km bakımında konan yağ ile birlikte bir nebze azaldığından bahsediyorlar. Hatta bu sebeple kayışı değiştiren arkadaşlar bile var.
    209km lik daha emekleme döneminde motorumun performans ve konforundan gayet memnunum. Yavaş yavaş da viraj, ani fren ara gaz gibi olaylara alışıp, yavaş yavaş ilerliyoruz.
    Güzel temennilerin için tekrar teşekkür ederim.
    Piaggio Carnaby 200
    Yamaha XMax 250 Ironmax

  11. #3091

    Üyelik
    14 Temmuz 2015
    Alıntı eminemre adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum, öncelikle nezaketin ve zahmete girip cevap yazdığın içün çook teşekkür ederim.

    Senin gibi xmax kullanan bir kaç arkadaş daha 2bin 3bin devirleri hızlı geçmemi söyledi. Dediğün gibi 4bin 5bin devirlere gelindiğinde o sıkıntı hiç bir şekilde hissettirmiyor.
    Yine değerli arkadaşlar fabrikasyon yağın titreşime neden olduğu, 1.000km bakımında konan yağ ile birlikte bir nebze azaldığından bahsediyorlar. Hatta bu sebeple kayışı değiştiren arkadaşlar bile var.
    209km lik daha emekleme döneminde motorumun performans ve konforundan gayet memnunum. Yavaş yavaş da viraj, ani fren ara gaz gibi olaylara alışıp, yavaş yavaş ilerliyoruz.
    Güzel temennilerin için tekrar teşekkür ederim.
    Ben yamalube 10 40 kullanıyorum ama sakın yari sentetik koyma full sentetik yag kullan, niye diceksin bende bilmiyorum ama yari sentetik koydum 3000bakiminda, 7000bakimina kadar motor muazzam yakit tüketmeye başladı, bide böyle motor sahipleri bilir motorun "zor" çalıştığını hissedersin ole bişey oldu. Tam sentetik yag yamalube bide dişli yağı değiştir biter inşallah en kısa zamanda.

  12. #3092

    Üyelik
    18 Şubat 2016
    Arkadaşlar iyi günler bende aranıza 2015 xmax 250 ABS modeli ile katıldım. 2. El 7500 kmde. Honda Fizyden sonra büyük konforlu ve performanslı geldi tabi. Tek problemim sele yüksekliği. Hareket halinde iken çok dengeli motor. Ancak kısa süreli duruşlarda ayaklarım tam yere basmadığı için denge problemi yaşıyorum açıkcası motoru dengede tutmakta zorlanıyorum. Ne yazıkki yozgatta yaşadığım için eğitim alamadım ve yardımcı olabilecek kimse yok. Nu konuda tavsiyelerinizi alabilir miyim. Şimdiden çok teşekkür ederim

  13. #3093
    Mirable - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda NC750X DCT
    Alıntı drmrdut38 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar iyi günler bende aranıza 2015 xmax 250 ABS modeli ile katıldım. 2. El 7500 kmde. Honda Fizyden sonra büyük konforlu ve performanslı geldi tabi. Tek problemim sele yüksekliği. Hareket halinde iken çok dengeli motor. Ancak kısa süreli duruşlarda ayaklarım tam yere basmadığı için denge problemi yaşıyorum açıkcası motoru dengede tutmakta zorlanıyorum. Ne yazıkki yozgatta yaşadığım için eğitim alamadım ve yardımcı olabilecek kimse yok. Nu konuda tavsiyelerinizi alabilir miyim. Şimdiden çok teşekkür ederim
    Bir ayağını ileri uzatıp motoru çok hafif diğer ayağının olduğu yöne yatırırsan, diğer ayağın ile yere tam basabilirsin. Tecrübeni bilmiyorum ama genel bir dengede tutma sorunun varsa deneme, üstüne yığılabilir. Aman dikkat

  14. #3094

    Üyelik
    18 Şubat 2016
    Alıntı Mirable adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir ayağını ileri uzatıp motoru çok hafif diğer ayağının olduğu yöne yatırırsan, diğer ayağın ile yere tam basabilirsin. Tecrübeni bilmiyorum ama genel bir dengede tutma sorunun varsa deneme, üstüne yığılabilir. Aman dikkat
    Ancak anlattığınız şekilde duyabiliyorum hocam zaten hareket halinde iken şükür hiç denge problemi yaşamadım ama fizy ye alıştık galiba eşekten inip ata binince ata hükmetmekte zorlanıyorum açıkçası hafta sonu boş bir alanda bol bol dur kalk yapıcaz artık.

  15. #3095
    eminemre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2016
    Şehir
    Beşiktaş / İstanbul
    Motosikleti
    X Max 250 Ironmax
    Bugün her zamanki gibi MAslak'tan Beşiktaş'a Büyükdere Cad üzerinden gelirken; Gültepe'yi geçtikten sonraki otobüs duraklarında halk otobüsünün biri 3 şeritli yolun ortasında kapılarını açıp yolcu indirdi. Şerit arasından giderken, bir anda önümdeki otonüsten yolcuların yola fırlamasıyla yaşadığım şoku hemen üstümden atıp iki frene de yüklendim.
    Bu vesile ile 300 km yaptığım yeni motorumda ABS leri ilk defa bu ciddiyette test etme fırsatım oldu. Böyle ince bir titreme ve amortisörlerin öne doğru kısalmasıyla zınk diye yolculara 1 metre kala durdum.
    Oldukça hoşuma gitti Sonra Barbaros'ta bilerek kırmızı ışığa hızlı yaklaşıp son metrelerde yokuş aşağı bir kez daha denedim ve performansı çok hoşuma gitti.

    Son olarak eğer bir kaza yaparsam otobüs yada servis şoförleri yüzünden olacak. En sol şeritten en sağa diklemesine giren başka araç yok. Taksiciler bile daha hoşgörülü ve kural tanır durumdalar. Bugünden itibaren her akşam eve işten dönüşte SJCAm im ile kayıt alıp , üşenmeyip trafik ihbar hattına ve mail ile emniyete ihbarda bulunucam.

    Motora da "Bu araç sürüş anında kameralar ile kayıt altına alınmaktadır" yazdırmayı düşünüyorum (şaka tabi)

  16. #3096
    Mirable - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda NC750X DCT
    Alıntı eminemre adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün her zamanki gibi MAslak'tan Beşiktaş'a Büyükdere Cad üzerinden gelirken; Gültepe'yi geçtikten sonraki otobüs duraklarında halk otobüsünün biri 3 şeritli yolun ortasında kapılarını açıp yolcu indirdi. Şerit arasından giderken, bir anda önümdeki otonüsten yolcuların yola fırlamasıyla yaşadığım şoku hemen üstümden atıp iki frene de yüklendim.
    Bu vesile ile 300 km yaptığım yeni motorumda ABS leri ilk defa bu ciddiyette test etme fırsatım oldu. Böyle ince bir titreme ve amortisörlerin öne doğru kısalmasıyla zınk diye yolculara 1 metre kala durdum.
    Oldukça hoşuma gitti Sonra Barbaros'ta bilerek kırmızı ışığa hızlı yaklaşıp son metrelerde yokuş aşağı bir kez daha denedim ve performansı çok hoşuma gitti.

    Son olarak eğer bir kaza yaparsam otobüs yada servis şoförleri yüzünden olacak. En sol şeritten en sağa diklemesine giren başka araç yok. Taksiciler bile daha hoşgörülü ve kural tanır durumdalar. Bugünden itibaren her akşam eve işten dönüşte SJCAm im ile kayıt alıp , üşenmeyip trafik ihbar hattına ve mail ile emniyete ihbarda bulunucam.

    Motora da "Bu araç sürüş anında kameralar ile kayıt altına alınmaktadır" yazdırmayı düşünüyorum (şaka tabi)
    Hocam ironmax'in selesinden memnun musunuz? Sıkıntı vermeye başladı benim selenin sertliği. 960 liraya kıyıp alacağım sonunda.

  17. #3097
    eminemre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2016
    Şehir
    Beşiktaş / İstanbul
    Motosikleti
    X Max 250 Ironmax
    Alıntı Mirable adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam ironmax'in selesinden memnun musunuz? Sıkıntı vermeye başladı benim selenin sertliği. 960 liraya kıyıp alacağım sonunda.
    Şöyle söyliyim. Bugüne kadar 4-5 arkadaşım motoru kullandı. Herkesin ilk fark ettiği sele. Ben ilk yorumlarımda sele ve arka süspansüyonların diğer xmax modellerine göre iyi olduğunu söylemiştim; oysa süspansiyon tamamen aynıymış. Ancak seleden dolayı bana sürüş daha iyi gelmiş.

    Bugün itibariyle 300 km kullandım ve gayet memnunum. Özellikle terleme yapmaması ve seledeki süngerimsi doku oldukça rahat. Hatta şöyle diyim artçı kısmı sürücü kısmından daha rahat

    Ama şöyle bir şey de söyleyebilirim, biraz da beklentiyle alakalı. Özellikle standart xmax seleler o kadar rahatsız ki, onun dışındaki tüm seleler çok rahat geliyor.

    Ben de size bir şey sormak istiyorum. Bagajı açmak için anahtarı sol çevirdiğimde bazen sele açılmıyor ve elle çekmem gerekiyor. Daha dikkatli incelediğimde bazen yüksek bir "klik" sesiyle, bazen daha tiz bir "tık" sesiyle açıldığını fark ettim. Hani sanki tam oturmuyormuş gibi. Kilit sisteminde problem olabilir mi?

  18. #3098
    Mirable - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda NC750X DCT
    Alıntı eminemre adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şöyle söyliyim. Bugüne kadar 4-5 arkadaşım motoru kullandı. Herkesin ilk fark ettiği sele. Ben ilk yorumlarımda sele ve arka süspansüyonların diğer xmax modellerine göre iyi olduğunu söylemiştim; oysa süspansiyon tamamen aynıymış. Ancak seleden dolayı bana sürüş daha iyi gelmiş.

    Bugün itibariyle 300 km kullandım ve gayet memnunum. Özellikle terleme yapmaması ve seledeki süngerimsi doku oldukça rahat. Hatta şöyle diyim artçı kısmı sürücü kısmından daha rahat

    Ama şöyle bir şey de söyleyebilirim, biraz da beklentiyle alakalı. Özellikle standart xmax seleler o kadar rahatsız ki, onun dışındaki tüm seleler çok rahat geliyor.

    Ben de size bir şey sormak istiyorum. Bagajı açmak için anahtarı sol çevirdiğimde bazen sele açılmıyor ve elle çekmem gerekiyor. Daha dikkatli incelediğimde bazen yüksek bir "klik" sesiyle, bazen daha tiz bir "tık" sesiyle açıldığını fark ettim. Hani sanki tam oturmuyormuş gibi. Kilit sisteminde problem olabilir mi?
    Teşekkür ederim açıklama için

    Sizin söylediğinizi ilk zamanlar bende takıntı haline getirmiştim hatta servise bile göstermiştim. Ancak o sorunun bir çözümü yok malesef. Bende 100 açışımın 95 inde elimle kaldırıyorum.

    Ancak dikkat ettiğim bir şey var, yazın daha az elimle kaldırma işlemini gerçekleştiriyorum. Havalarla bir ilgisi var mı bilemiyorum. Ayrıca kilit mekanizmasını WD40'lamak da bu işlemi rahatlatıyor sanırım.

    Üstteki paragrafta yazıklarım bana öyle gelmiş olabilir, yalan söyledi olmasın sonrasında

  19. #3099

    Üyelik
    09 Mart 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 ABS
    Bu selenin açılmama sorunu bende de var. Elimde bişey varken açmak çok zor oluyor. Çünkü bir elle anahtarı çevirirken diğer elle seleyi kaldırmak gerekiyor. Bu sorunun çözümünü bilen varsa memnun olurum...

  20. #3100
    eminemre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2016
    Şehir
    Beşiktaş / İstanbul
    Motosikleti
    X Max 250 Ironmax
    Demek bu sorun kronik. Ben önce kask varken, bagaj sıkışıkken yapıyor diye düşündüm. Sonraki denemelerde fark etmedi. Dediğiniz gibi sele bazen kendini klik diyip atıyor, bazen elle çekmek gerekiyor. Bir de motor sıcak ve soğukken deniycem. Genleşen kilit mekanizması kendini salmıyor olabilir. 3 kişide aynı sorun olması tesadüf değildir


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler