Yamaha X-Max 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
14 Ağustos 2015, 20:48
#2641
mehmetenis adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar 2014 Model xmax 400 ABS li motorunu dün itibariyle sattım.Bugün de 2014 Model NC 750x e kavuştum.
Allah kazasız belasız sürmeyi nasip etsin inşallah.
Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.
İki motor arasındaki deneyimlerinizi okumak için sabırsızlıkla bekliyorum. Her iki motor da ilgi alanımda dolayısı ile deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim.
Reklamlar
-
15 Ağustos 2015, 11:29
#2642
Arkadaşlar merhaba. Kafamda pcx varken gözüm bi anda n-max 125'e kaydı. Motor daha çok yeni olduğundan onla ilgili sorular sormak yersiz ama benim sormak istediklerim İstanbul Yamaha servisleriyle ilgili. Servistekilerin tavrı veya yaptığı iş bakımından merak ettiklerim var. Kısacası sormak istediğim İstanbul'da servislerle ilgili sorun yaşar mıyım? Teşekkür ederim.
-
15 Ağustos 2015, 12:03
#2643
ben bana yakın olan servisleri anlatayım.
zeytinburnu motoland - ustaya diyorumki yakıt tüketimim fazla ne olabilr.
verilen cevap - gaza basmayacaksın. yakmasını istemiyorsan motoru koy bir köşeye. - bu cevaptan sonra o kişiye usta gözüyle bakmıyorum artık.
sirinevler aydınmotor - motoru bakıma görütürüyorum. yag buji hava filitresi değişimine işçilik 100tl aldılar. önceki bakımda 45tl idi.
ön amortisörde bi sorun var diyorum bakıyor adam normal diyor. (ön amortisör kecesi patlak imiş meğer)
yamaha kardeşler- keçenin patlak olduğunu söyleyen servis garantiden yapılacak diyorlar.
malzeme elimizde yok 1 ay sonra gelir, geldikten 1 hafta sonraya size randevu verilecek diyor. patlak amortisörle geziyoruz. gelde sinirlenme
umarım sana yakın olanlar böyle değildir.
-
15 Ağustos 2015, 13:18
#2644
zuluman adlı üyeden alıntı
ben bana yakın olan servisleri anlatayım.
zeytinburnu motoland - ustaya diyorumki yakıt tüketimim fazla ne olabilr.
verilen cevap - gaza basmayacaksın. yakmasını istemiyorsan motoru koy bir köşeye. - bu cevaptan sonra o kişiye usta gözüyle bakmıyorum artık.
sirinevler aydınmotor - motoru bakıma görütürüyorum. yag buji hava filitresi değişimine işçilik 100tl aldılar. önceki bakımda 45tl idi.
ön amortisörde bi sorun var diyorum bakıyor adam normal diyor. (ön amortisör kecesi patlak imiş meğer)
yamaha kardeşler- keçenin patlak olduğunu söyleyen servis garantiden yapılacak diyorlar.
malzeme elimizde yok 1 ay sonra gelir, geldikten 1 hafta sonraya size randevu verilecek diyor. patlak amortisörle geziyoruz. gelde sinirlenme
umarım sana yakın olanlar böyle değildir.
Anladım hocam teşekkür ederim. Baya sinir bozucuymuş. Umarım yakın zamanda halledersiniz işlemlerinizi.
-
15 Ağustos 2015, 21:09
#2645
herkese iyi forumlar
gecen temmuz basindaki sinavda a2 ehliyetimi aldim. ehliyet oncesi GISPARK akademide egitime katilip IVV1 sertifikasi edindim.
tanisma bolumune yazdigim gibi onumuzdeki kis xmax 250 abs almak niyetindeyim. sagolsun beni egitim aldigim hocalar yonlendirdi. motoru almadan once forumda uygun yerin burasi oldugunu dusunerek yaziyorum....asagi yukari tum maxiscooterlarda kalkisa yakin dusuk devirlerde titreme probleminden bahsediliyor.varyator temizligiyle de geciyor/azaliyor diye anladim. xmax ler icin durum ciddi derecede rahatsiz edici midir, onemli degil midir, baska markaya mi yonelmeli? (yanlis yere yazdiysam lutfen dogruya yonlendirin) ustalardan, kullanicilardan gelecek bilgi ve tavsiyeleri bekliyorum
saygilarimla
-
15 Ağustos 2015, 23:56
#2646
mehmetenis adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar 2014 Model xmax 400 ABS li motorunu dün itibariyle sattım.Bugün de 2014 Model NC 750x e kavuştum.
Allah kazasız belasız sürmeyi nasip etsin inşallah.
Hayırlı uģurlu olsun iyi günlerde kullanman dileğiyle. X max den sonra bende ya integra yada nc 750 x dct ye geçmeyi düşünüyorum. Yorumlarını çok merak ediyorum bizlele paylaşman dileģiyle...
-
16 Ağustos 2015, 01:00
#2647
Ben de xmax 250 abs'yi çarşamba günü aldım. Bugün Gaziantep'ten Kahramanmaraş'a gidip geldim artçı ile. Rodajda olduğundan 4 bin deviri uzun süre geçmemem gerekiyor ancak 4 bin devirde 40-50 km ile gidiyor. Şehir içinde hıza gerek olmuyor da uzun yol o hızlarla çekilmiyor. Yine de yolculuk çok keyifliydi. Xmax 250 veya 400 ile karşı şeritten gelen ve beni korna ile selamlayan arkadaş buradaysa ona selam olsun. Kullanma kılavuzunun belirttiği 4000 dev/dk yı uzun süre geçmemek derken kast edilen uzun süre ne kadar ? Veya sizce rodaj nasıl yapılmalı ?
-
16 Ağustos 2015, 13:28
#2648
Merhabalar çok kişiye sordum , araştırdım fakat sizede sormak istiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim.
Şu ilandaki motorun gerçek fiyatı nedir? 11.250 den bayadır duruyor ilanda. Motoru sürdüm gayet güzel fakat demekki fiyatta bir problem var.
İlan budur ;
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...8731345/detay/
-
16 Ağustos 2015, 14:13
#2649
MASTER_10 adlı üyeden alıntı
herkese iyi forumlar
gecen temmuz basindaki sinavda a2 ehliyetimi aldim. ehliyet oncesi GISPARK akademide egitime katilip IVV1 sertifikasi edindim.
tanisma bolumune yazdigim gibi onumuzdeki kis xmax 250 abs almak niyetindeyim. sagolsun beni egitim aldigim hocalar yonlendirdi. motoru almadan once forumda uygun yerin burasi oldugunu dusunerek yaziyorum....asagi yukari tum maxiscooterlarda kalkisa yakin dusuk devirlerde titreme probleminden bahsediliyor.varyator temizligiyle de geciyor/azaliyor diye anladim. xmax ler icin durum ciddi derecede rahatsiz edici midir, onemli degil midir, baska markaya mi yonelmeli? (yanlis yere yazdiysam lutfen dogruya yonlendirin) ustalardan, kullanicilardan gelecek bilgi ve tavsiyeleri bekliyorum
saygilarimla
Hayırlı uğurlu olsun Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.
Ama forumu okumadığınız yazdıklarınızdan hemen belli,Bu xmaxler tek silindir olduğu için titreme problemleri mevcuttur,buna yapılacak bir şey,km artıkça ki ben 25.000 km de sattım titreşim azalmıyor artmıyorda fakat kullanım alışkanlığınız geliştiği için motoru titretmenden kaldırıyorsunuz.
Gazı açarken bir yeri var o yerde titreşim maksimum düzeyde oluyor o yeri biraz yukarı veya aşağı ayarlarsanız titreşim sizi rahatsız etmiyor.
Varyatör temizliği her 10.000-12.000 de şart.5000-6000 km motorlarda buna gerek yok.Ben iki kere varyatör temizlettim bir kere kayış değişti sorun olmuyorsu.Yalnız varyatör pislenmişse özellikle artçılı kullanımlarda kalkışlarda hıırrtt diye bir ses duyuluyor bu sesi duyduğunuzda varyatörü temizletmeniz gerekiyor.
Son tahlilde motor alınabilecek tam şehir içi motoru tavsiye ederim.
-
17 Ağustos 2015, 22:56
#2650
Gün itibariyle istanbuldan Xmax 250 ABS mi getirmiş bulunmaktayım..
Yine danışacağım seyler olacak arkadaşlar,
-gidonun ortasındaki Yamaha amblemli Kapağı bulabilirmiyim(araç sahibinin söylediğine göre ayran döküldü kurudu kaldı) Hiçte ayrana benzemiyor ama neyse,temizleyemedim gitti..
-birde eve geldiğimde farkettim,Gösterge panelinde termometre işareti yanıyor..feribotla direk Mudanya'ya geçtim,Mudanya'dan evim ise 20km,bu kısa mesafede ne olmuş olabilirde bu uyarı yanar?neye işarettir?kaç para sıkışmıştır
-
18 Ağustos 2015, 11:33
#2651
Serdarberke adlı üyeden alıntı
Gün itibariyle istanbuldan Xmax 250 ABS mi getirmiş bulunmaktayım..
Yine danışacağım seyler olacak arkadaşlar,
-gidonun ortasındaki Yamaha amblemli Kapağı bulabilirmiyim(araç sahibinin söylediğine göre ayran döküldü kurudu kaldı) Hiçte ayrana benzemiyor ama neyse,temizleyemedim gitti..
-birde eve geldiğimde farkettim,Gösterge panelinde termometre işareti yanıyor..feribotla direk Mudanya'ya geçtim,Mudanya'dan evim ise 20km,bu kısa mesafede ne olmuş olabilirde bu uyarı yanar?neye işarettir?kaç para sıkışmıştır
O logoyu bilmiyorum kaç paradır ama üstüne telefonluk falan takarak gizlenebilir,
Termometre yani hararet göstergesi mi yandı acaba motordaki soğutma suyu seviyesini kontrol ettiniz mi?
Bu tehlikeli bir durumdur,
Keşke o ışık yandığında motoru stop edip 30-40 dk bekleseydiniz.
Bir de siz alırken motoru servise göstermediniz mi?
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:21 ----------
deepdish adlı üyeden alıntı
Hayırlı uģurlu olsun iyi günlerde kullanman dileğiyle. X max den sonra bende ya integra yada nc 750 x dct ye geçmeyi düşünüyorum. Yorumlarını çok merak ediyorum bizlele paylaşman dileģiyle...
Xmax ile nc 750 arasında bir hayli fark var,
Bir kere xmax 30 küsür beygirken nc ler 55 beygir.
Oturması falan tam bir endro ama yalancı enduro
Ön amortisörlerin bir tık ince olması viraj ve fren kabileyitini etkiliyor,
Ama korkulacak bir durum yok motorun limitlerini bilirseniz sorun olmaz.
Oturuş pozisyonu trafiğe hakim,
Selesi biraz rahatsız uzun sürüşlerde totonuzu ağrıtabilir,bununda çözümleri var.Yeniden sele yaptırmak gibi veya shad ın konfor selesi mevcut.
Torku çok kuvetli gazı açtığınızda o torku hissedebiliyorsunuz,
Ama motor 55 bg olduğu için fazla beklentiniz olmasın.
Ama en önemli artısı yaktının neredeyse 250 cc lik bir scooter kadar olması.
Şehir içi kullanımda 3.8-4.0 lt arasında yakıyor.
Uzun yolda 2lt gördüğü söyleniyor.
Motorun 2.eli değerli aldığınız fiyatlara satabilirsiniz,ABS standart donanımda geliyor.
Çok sirküle olan bir motor.
Şimdilik aklıma gelen bunlar sizin aklınıza takılırsa sorun elimden geldiğince cevaplamaya çalışırım
-
18 Ağustos 2015, 16:27
#2652
mehmetenis adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar 2014 Model xmax 400 ABS li motorunu dün itibariyle sattım.Bugün de 2014 Model NC 750x e kavuştum.
Allah kazasız belasız sürmeyi nasip etsin inşallah.
Kardeşim bende senin yorumlarını dört gözle bekliyorum. Aldığın yeni makine daha büyük motorlu daha seridir diye düşünüyorum ama genel bir değerlendirme yaptığında kullanışlılık ve şehir hayatı deyince xmax iyi bi seçim gibi duruyor yinede. Senin görüşlerin nelerdir, merakla bekliyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:14 ----------
bpak adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba. Kafamda pcx varken gözüm bi anda n-max 125'e kaydı. Motor daha çok yeni olduğundan onla ilgili sorular sormak yersiz ama benim sormak istediklerim İstanbul Yamaha servisleriyle ilgili. Servistekilerin tavrı veya yaptığı iş bakımından merak ettiklerim var. Kısacası sormak istediğim İstanbul'da servislerle ilgili sorun yaşar mıyım? Teşekkür ederim.
MASTER_10 adlı üyeden alıntı
herkese iyi forumlar
gecen temmuz basindaki sinavda a2 ehliyetimi aldim. ehliyet oncesi GISPARK akademide egitime katilip IVV1 sertifikasi edindim.
tanisma bolumune yazdigim gibi onumuzdeki kis xmax 250 abs almak niyetindeyim. sagolsun beni egitim aldigim hocalar yonlendirdi. motoru almadan once forumda uygun yerin burasi oldugunu dusunerek yaziyorum....asagi yukari tum maxiscooterlarda kalkisa yakin dusuk devirlerde titreme probleminden bahsediliyor.varyator temizligiyle de geciyor/azaliyor diye anladim. xmax ler icin durum ciddi derecede rahatsiz edici midir, onemli degil midir, baska markaya mi yonelmeli? (yanlis yere yazdiysam lutfen dogruya yonlendirin) ustalardan, kullanicilardan gelecek bilgi ve tavsiyeleri bekliyorum
saygilarimla
ben xmax250 abs sahibiyim. daha 1000 bakımını bu hafta yaptırdım kardeşim. kalkışlarda titremeyi bırak bildiğin silkeliyor motor. hele araba aralarından geçerken bi gaz verip çekerken bildiğin ileri geri gidiyosun motorun üzerinde.. ama bakımı yaptırıp yamalube 10W40 dişli yağı koydurup motor yağımıda değiştirince 1000 bakımından sonra (ki motor yağının bu titremede bi ektisi yok) motordaki titreme neredeyse azaldı. acaba diyorum fabrika çıkışında mı bu yağ az yada bozuk koyuluyor ki bu çok saçma bi düşünce.. ama nedense 1000 bakımından sonra bu titremeleri kesti motor, daha doğrusu silkelemeleri diyim. Yine kalkışlarda hafif titremeler oluyor ama 0-1000 arası bana manevi olarak çektirdiklerini düşününce şu anda yağ gibi diyebilirim...kafaya takılıcak bişey yok bence.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:18 ----------
tuttacromata adlı üyeden alıntı
Ben de xmax 250 abs'yi çarşamba günü aldım. Bugün Gaziantep'ten Kahramanmaraş'a gidip geldim artçı ile. Rodajda olduğundan 4 bin deviri uzun süre geçmemem gerekiyor ancak 4 bin devirde 40-50 km ile gidiyor. Şehir içinde hıza gerek olmuyor da uzun yol o hızlarla çekilmiyor. Yine de yolculuk çok keyifliydi. Xmax 250 veya 400 ile karşı şeritten gelen ve beni korna ile selamlayan arkadaş buradaysa ona selam olsun. Kullanma kılavuzunun belirttiği 4000 dev/dk yı uzun süre geçmemek derken kast edilen uzun süre ne kadar ? Veya sizce rodaj nasıl yapılmalı ?
KArdeşim benim 1000km daha yeni doldu. KArdeşler motor'daki servisteki arkadaş 4000 devirle istanbulda süremezsin sen motor, sen 5000 deviri geçme dedi bana. ama ben yinede 0-1000 arası hep 4000 devirde gitmeye çalıştım. ama yeri geldi 135-140 km hız bile yaptım. zaten bu rodaj meselesi çok karışık bi mesele, kimi bas bişey olmaz kimi yamahayı dinle basma diyor, o yüzden sen ne yamahayı dinle ne onları, ne 4000de takıl kal, nede 5000'i aş.. ikisinin ortasında bi yerlerde takıl işte kardeşler motosiklet servisinin dediği gibi. çok kafaya takma. yeni olduğu için biliyorum titizleniyosun üzerine ama titizlenme konusunu 1000 bakımında yağ değiştirirken yap. servisin yağlarından koydurmayıp full sentetik 10w-40 yamalube yağ kullan. vede yamalube'un 10w-40 dişli yağını mutlaka kullan. servisler pahalı olduğpu için tam sentetik koymuyolar. rodaj modaj boşver. sen beni dinle. 1000 bakımında kendi yağını kendin al git. 2litre yağ 70TL + dişli yağı 20TL = TOplam 90 TL ver al yağları bi yerden. Değiştirme içinde git servise 50TL ver değiştirsinler. Servis kitabına da 1000 bakımı yapılmıştır diye kaşeni bastır. Zaten o 50 lira o kaşenin hakkı. yoksa yağ değiştirmek için 50 TL alan servisi anlayamıyorum...
-
18 Ağustos 2015, 19:42
#2653
mehmetenis adlı üyeden alıntı
Hayırlı uğurlu olsun Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.
Ama forumu okumadığınız yazdıklarınızdan hemen belli,Bu xmaxler tek silindir olduğu için titreme problemleri mevcuttur,buna yapılacak bir şey,km artıkça ki ben 25.000 km de sattım titreşim azalmıyor artmıyorda fakat kullanım alışkanlığınız geliştiği için motoru titretmenden kaldırıyorsunuz.
Gazı açarken bir yeri var o yerde titreşim maksimum düzeyde oluyor o yeri biraz yukarı veya aşağı ayarlarsanız titreşim sizi rahatsız etmiyor.
Varyatör temizliği her 10.000-12.000 de şart.5000-6000 km motorlarda buna gerek yok.Ben iki kere varyatör temizlettim bir kere kayış değişti sorun olmuyorsu.Yalnız varyatör pislenmişse özellikle artçılı kullanımlarda kalkışlarda hıırrtt diye bir ses duyuluyor bu sesi duyduğunuzda varyatörü temizletmeniz gerekiyor.
Son tahlilde motor alınabilecek tam şehir içi motoru tavsiye ederim.
Merhaba.
ilginize ve yanitiniza tesekkurler. son iki yildir cok daha yaygin sekilde x max i cevremde goruyorum. buyuk bir sorun olsa zaten insanlar da tercih etmez fakat bu problemin verecegi rahatsizligi ve onemini merak ettim. motora bakarsak ve dogru kullanirsak rahatsiz edici bir titresimyok anlasilan.
saygilar
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:20 ----------
sayin is_nmez rumuz arkadas,
motorumuz hayirli olsun, kazasiz belasiz keyifle kullanmanizi dilerim. Yamalube ile ilgili yine forumlarda degisik gorusler var ama sanirim motor yagi olan. pratige yonelik yanitiniz icin tekrar tesekkurler. umarim silkinmeden titremeden beraber surmek de kismet olur.
saygilarimla
-
18 Ağustos 2015, 23:16
#2654
Ben mt 07'den xmax 250'ye geçtim yani çift silindirden tek silindire. Öyle çok titreme durumu ile karşılaşmadım ha durduğu yerde aynalara bakınca titreşim olduğu anlaşılıyor ama şimdiye kadar beni rahatsız eden bir durum olmadı. Tek sıkıntısı süspansiyonları çok sert ve memleket yolları yol değil başka bir şey olduğundan her çukurda, kasiste içim gidiyor. 12 v'luk soket veya usb çıkışı bağlatan var mı ? Uzun tur camı da taktırmak istiyorum ama fiyatlar içimi acıtıyor. Orijinal tur camı yerine alternatif bir marka veya çözüm bulan varsa paylaşabilir mi ? Çünkü kendi üzerindeki cam şehir içinde ideal ve şık duruyor tur camını sadece uzun yol için istiyorum yani uzun süre kullanmayacağım bir şeye çok para vermek istemiyorum.
-
19 Ağustos 2015, 04:36
#2655
Ön arka lastik olarak ne öneriliyor?
Üzerinde Michelin grip var,Startmoto Michelin grip işçilik dahil 460₺ fiyat verdi..
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:48 ----------
Bu lastik mevzusuna kafam takıldı,uykum kaçmışken foruma gireyim dedim girmez olaydım,son 30sayfayı okudum sayılır
Yalnız mehmetenis Ve bravetaxi ye SAYGI duyuyorum,cogu mesajla ilgilenmişler,resmen bizim Sayfayı ayakta tutmuşlar
Temmuz2015- Pcx 125 2011,
Ağustos2015-Xmax 250abs 2012
-
19 Ağustos 2015, 11:22
#2656
2007 model suzuki an 125 hk kırmızı diye ruhsatta geçen motorun boya kdu nedir arkadaşlar?
-
19 Ağustos 2015, 12:03
#2657
MASTER_10 adlı üyeden alıntı
Merhaba.
ilginize ve yanitiniza tesekkurler. son iki yildir cok daha yaygin sekilde x max i cevremde goruyorum. buyuk bir sorun olsa zaten insanlar da tercih etmez fakat bu problemin verecegi rahatsizligi ve onemini merak ettim. motora bakarsak ve dogru kullanirsak rahatsiz edici bir titresimyok anlasilan.
saygilar
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:20 ----------
sayin is_nmez rumuz arkadas,
motorumuz hayirli olsun, kazasiz belasiz keyifle kullanmanizi dilerim. Yamalube ile ilgili yine forumlarda degisik gorusler var ama sanirim motor yagi olan. pratige yonelik yanitiniz icin tekrar tesekkurler. umarim silkinmeden titremeden beraber surmek de kismet olur.
saygilarimla
Tek silindir makinanın titremesi normal bu kadar aklınıza takmayın çünkü bu bir sorun değil,makinanın doğası böyle,
Siz güzel günlerde Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.
Tekrar söylüyorum bu bir sorun değil yağı değiştirince mesela sentetik yağ konulunca titreşim bir nebze azalıyor ama geçmiyor.Kafanıza takmayın bu kadar keyfini çıkartın.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:49 ----------
tuttacromata adlı üyeden alıntı
Ben mt 07'den xmax 250'ye geçtim yani çift silindirden tek silindire. Öyle çok titreme durumu ile karşılaşmadım ha durduğu yerde aynalara bakınca titreşim olduğu anlaşılıyor ama şimdiye kadar beni rahatsız eden bir durum olmadı. Tek sıkıntısı süspansiyonları çok sert ve memleket yolları yol değil başka bir şey olduğundan her çukurda, kasiste içim gidiyor. 12 v'luk soket veya usb çıkışı bağlatan var mı ? Uzun tur camı da taktırmak istiyorum ama fiyatlar içimi acıtıyor. Orijinal tur camı yerine alternatif bir marka veya çözüm bulan varsa paylaşabilir mi ? Çünkü kendi üzerindeki cam şehir içinde ideal ve şık duruyor tur camını sadece uzun yol için istiyorum yani uzun süre kullanmayacağım bir şeye çok para vermek istemiyorum.
Ben uzun tur camı da taktırmıştım usb de,usb çıkışını sağ taraftaki torpido gözünün içine yerleştirdik sigorta ile direkt aküye bağladık.Çok faydasını gördüm şimdi nc750x e aldım bağlarım kısa zamanda.
Tur camına gelince o iş biraz karışık neden dersen orjinal tur camı o kadar büyük ki yağmurlu havalarda veya çamurlu havalarda devamlı temiz Tutman lazım.
Ben yanımda camsil taşıyordum devamlı camı siliyordum.
Yani imkan olsa silecek takmakta fayda var diyecem.
Ama rüzgarda müthiş mukavemeti var neredeyse hiç ama hiç hissetmiyorsunuz.
İlk başlarda alışana kadar yolun görüntüsünü bozuyor sonra alışıyorsunuz.
Bildiğim kadarı ile orjinal tur camı 458₺ olması gerekiyor,Ama sahibinden de ikinci elde bir çok ilan var.
Mesela ben tur camımı 200₺ almıştım,bir arkadaş almış kullanamamış bana sattı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:55 ----------
Serdarberke adlı üyeden alıntı
Ön arka lastik olarak ne öneriliyor?
Üzerinde Michelin grip var,Startmoto Michelin grip işçilik dahil 460₺ fiyat verdi..
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:48 ----------
Bu lastik mevzusuna kafam takıldı,uykum kaçmışken foruma gireyim dedim girmez olaydım,son 30sayfayı okudum sayılır
Yalnız mehmetenis Ve bravetaxi ye SAYGI duyuyorum,cogu mesajla ilgilenmişler,resmen bizim Sayfayı ayakta tutmuşlar
Ben kendi adıma size çok teşekkür ediyorum.
Ben xmax i sattım ama gördüğünüz gibi tercübeleri siz değerli arkadaşlarımla paylaşmak bana mutluluk veriyor.
Lastik konusunda ben michelin pilot power pure 2 ct taktım ama pek memmun kaldığım söylenemez neden,
Islakta çok çabuk kayıyor,en ufak bir su birikintisinde hemen arkayı bırakıyor,kuru hava lastiği.
Artı desenlerinden dolayı yoladki kusurları iletiyor,ama buna lastiğin havasının da düşük olması sebep oluyor ikisini ayırmak lazım.
Mesela city grip de yolun sağındaki beyaz şeritlerden giderken sıkıntı çıkmazken bu pure larda o beyaz çizgide gitmek oldukça zorlaşıyor sizi sağa sola atıyor.
Ben bugün lastik alsam anlas lastikleri güzel deniyor.Xmax ler için yapılmış lastiğini çok övüyorlar.
Ama pirelli diablo scooterın üstüne yokmuş.
-
19 Ağustos 2015, 15:04
#2658
mehmetenis adlı üyeden alıntı
Tek silindir makinanın titremesi normal bu kadar aklınıza takmayın çünkü bu bir sorun değil,makinanın doğası böyle,
Siz güzel günlerde Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.
Tekrar söylüyorum bu bir sorun değil yağı değiştirince mesela sentetik yağ konulunca titreşim bir nebze azalıyor ama geçmiyor.Kafanıza takmayın bu kadar keyfini çıkartın.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:49 ----------
Ben uzun tur camı da taktırmıştım usb de,usb çıkışını sağ taraftaki torpido gözünün içine yerleştirdik sigorta ile direkt aküye bağladık.Çok faydasını gördüm şimdi nc750x e aldım bağlarım kısa zamanda.
Tur camına gelince o iş biraz karışık neden dersen orjinal tur camı o kadar büyük ki yağmurlu havalarda veya çamurlu havalarda devamlı temiz Tutman lazım.
Ben yanımda camsil taşıyordum devamlı camı siliyordum.
Yani imkan olsa silecek takmakta fayda var diyecem.
Ama rüzgarda müthiş mukavemeti var neredeyse hiç ama hiç hissetmiyorsunuz.
İlk başlarda alışana kadar yolun görüntüsünü bozuyor sonra alışıyorsunuz.
Bildiğim kadarı ile orjinal tur camı 458₺ olması gerekiyor,Ama sahibinden de ikinci elde bir çok ilan var.
Mesela ben tur camımı 200₺ almıştım,bir arkadaş almış kullanamamış bana sattı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:55 ----------
Ben kendi adıma size çok teşekkür ediyorum.
Ben xmax i sattım ama gördüğünüz gibi tercübeleri siz değerli arkadaşlarımla paylaşmak bana mutluluk veriyor.
Lastik konusunda ben michelin pilot power pure 2 ct taktım ama pek memmun kaldığım söylenemez neden,
Islakta çok çabuk kayıyor,en ufak bir su birikintisinde hemen arkayı bırakıyor,kuru hava lastiği.
Artı desenlerinden dolayı yoladki kusurları iletiyor,ama buna lastiğin havasının da düşük olması sebep oluyor ikisini ayırmak lazım.
Mesela city grip de yolun sağındaki beyaz şeritlerden giderken sıkıntı çıkmazken bu pure larda o beyaz çizgide gitmek oldukça zorlaşıyor sizi sağa sola atıyor.
Ben bugün lastik alsam anlas lastikleri güzel deniyor.Xmax ler için yapılmış lastiğini çok övüyorlar.
Ama pirelli diablo scooterın üstüne yokmuş.
İkinci el orijinal tur camı bulamadım. Rüzgar sorununu kesin olarak çözer değil mi ? Boyun 180 cm boş yere o kadar para vermeyeyim.
-
20 Ağustos 2015, 11:12
#2659
mehmetenis adlı üyeden alıntı
Tek silindir makinanın titremesi normal bu kadar aklınıza takmayın çünkü bu bir sorun değil,makinanın doğası böyle,
Siz güzel günlerde Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.
Tekrar söylüyorum bu bir sorun değil yağı değiştirince mesela sentetik yağ konulunca titreşim bir nebze azalıyor ama geçmiyor.Kafanıza takmayın bu kadar keyfini çıkartın.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:49 ----------
Ben uzun tur camı da taktırmıştım usb de,usb çıkışını sağ taraftaki torpido gözünün içine yerleştirdik sigorta ile direkt aküye bağladık.Çok faydasını gördüm şimdi nc750x e aldım bağlarım kısa zamanda.
Tur camına gelince o iş biraz karışık neden dersen orjinal tur camı o kadar büyük ki yağmurlu havalarda veya çamurlu havalarda devamlı temiz Tutman lazım.
Ben yanımda camsil taşıyordum devamlı camı siliyordum.
Yani imkan olsa silecek takmakta fayda var diyecem.
Ama rüzgarda müthiş mukavemeti var neredeyse hiç ama hiç hissetmiyorsunuz.
İlk başlarda alışana kadar yolun görüntüsünü bozuyor sonra alışıyorsunuz.
Bildiğim kadarı ile orjinal tur camı 458₺ olması gerekiyor,Ama sahibinden de ikinci elde bir çok ilan var.
Mesela ben tur camımı 200₺ almıştım,bir arkadaş almış kullanamamış bana sattı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:55 ----------
Ben kendi adıma size çok teşekkür ediyorum.
Ben xmax i sattım ama gördüğünüz gibi tercübeleri siz değerli arkadaşlarımla paylaşmak bana mutluluk veriyor.
Lastik konusunda ben michelin pilot power pure 2 ct taktım ama pek memmun kaldığım söylenemez neden,
Islakta çok çabuk kayıyor,en ufak bir su birikintisinde hemen arkayı bırakıyor,kuru hava lastiği.
Artı desenlerinden dolayı yoladki kusurları iletiyor,ama buna lastiğin havasının da düşük olması sebep oluyor ikisini ayırmak lazım.
Mesela city grip de yolun sağındaki beyaz şeritlerden giderken sıkıntı çıkmazken bu pure larda o beyaz çizgide gitmek oldukça zorlaşıyor sizi sağa sola atıyor.
Ben bugün lastik alsam anlas lastikleri güzel deniyor.Xmax ler için yapılmış lastiğini çok övüyorlar.
Ama pirelli diablo scooterın üstüne yokmuş.
city grip lastiklerde cizgilerden gidince sıkıntı hocam ya en sıkıntı yaşağıdım mevzu bu işte e-5 giderken güvenlik şeridi yok mecbur şerit üstünden gidiyorsun ve sağa sola atıyor
-
20 Ağustos 2015, 12:57
#2660
tuttacromata adlı üyeden alıntı
İkinci el orijinal tur camı bulamadım. Rüzgar sorununu kesin olarak çözer değil mi ? Boyun 180 cm boş yere o kadar para vermeyeyim.
O zaman piyasada bulunanan diğer camlardan takın pişman olmazsınız,
Zeus markadının güzel camları var mesela
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:54 ----------
bravetaxi adlı üyeden alıntı
city grip lastiklerde cizgilerden gidince sıkıntı hocam ya en sıkıntı yaşağıdım mevzu bu işte e-5 giderken güvenlik şeridi yok mecbur şerit üstünden gidiyorsun ve sağa sola atıyor
Aslında bunun sebebi city grip veya pure power değil bunun sebebi lastiklerin küçük olması.
Ben nc de çizgiden çok rahat gidebiliyorum sağa sola atma problemi yaşamıyorum nedeni cantlar 17 inç ki lastiklerimin o kadar iyi olduğu söylenemez.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)
Bu Konudaki Etiketler