Yamaha X-Max 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
15 Haziran 2015, 12:53
#2421
http://www.motoplus.com.tr/urun/3765...Diablo-Scooter
http://motorturklastik.com/Pirelli_S...astikleri.html
Merak edip baktım ben de, bu iki sitede çıkıyor ama Xmax400 ölçüleri var mı bilmiyorum.
Mototurklastik'te 120x70x15 138 Euro, 150x70x13 80 Euro diye yazmışlar, toplam 218 Euro. (Stok sormak lazım.)
Bu arada önceki 250 cc Xciting motorumda Metzeler Feel Free vardı, çok memnundum her anlamda;
http://www.motolastik.com/metzeler-f...5-56s-pmu29748
http://www.motolastik.com/metzeler-f...3-64s-pmu27293
O da toplam 459-TL yapıyor.
Reklamlar
-
15 Haziran 2015, 14:05
#2422
Ufuk82 adlı üyeden alıntı
1.000 bakımına soktum motoru bugün.
işçilik dahil; 95 TL tuttu. (Bursa start motor yamaha servisi) Bana çok makul geldi. 100-120 arası bir şey çıkar diye tahmin ediyordum. Zaten oranın ustası işini o kadar layıkı ile yapıyor ki. Alırkende motorun neyi nedir vb bir çok detayı anlatarak çok yardımcı olmuştu. Bakım sonrası dahi tam gidecekken geldi yanıma birkaç bilgilendirme yaptı. Baya bi ısındım ustasına. 2 yol seçeneğim var 1. si paralı yol 120 km hızın altında giden yok 2. seçenek parasız yol 80 120 km hız arası hangisinde gitsem sıkıntı yaşamam yormak istemiyorum motoru ?
Yalnız bakım sonrası lastiklerim adına feci bi durum çıktı. Ben bir ara bizim burada ki bir motorcuya lastik havalarını kontrol için gitmiştim. Lastik havalarım artçı dahil kiloya oran basılmıştı. Ben artçı almayacağım için kitapçıktaki 90 kilo oranı adına 28-32 bastırayım demiştim ve öyle de bastırmıştım. Hatta hava bar göstergesine ben de baktım basarken.
Neyse ustanın yardımcısı sen bu motorda nasıl zıplamadın? dedi. Nasıl yani dedim? Lastik havan 50 bar çıktı. Oha! dedim. Sözün özü onları da düzeltmişler. Harbiden lastik hava düzeltmesi sonrası çok şey fark etti. Bir daha o motorcuya lastik havası bastıranı
Yağ değişimi sonrası enfes oldu makina yaa. Bir de şimdi 6 bin devire kadar gazlama şansım oldu. 600 km daha sıkacağım dişimi sonrası rodaj derdim bitiyor. Gerçi bana 6 bin devir bile yetiyor. Hız meraklısı biri değilim.
hocam motorumla günlük 140 km yapıcam 70 gidiş geliş sürüşte acaba devamlı 4 5 bin de sabit tutmamı lazım acaba ;?
-
15 Haziran 2015, 15:35
#2423
@bravetaxi
4-5 arası takıl. Sürekli aynı devir gitme. Sürekliden kastım; uzun bir süre gazı 5 bin sabit tutup devam etme, yada 4 bin sabit tutup devam etme gibi. En güzel rodaj trafikte olur diyorlar. Niye? Çünkü dur kalkların olur, devir sürekli değişkenlik gösterir. Bu da motorun parçalarını her farklı devirlerde daha stabil duruma hazırlar kendini. Ama bazı arkadaşlar motoru aldığı gibi çıkıyor otobana sabit hızda 1000 km tamamlıyor. Bu çok yanlış bir olgu. Bunu ben demiyorum, çoğu eğitmenin diyor.
-
15 Haziran 2015, 16:14
#2424
Evrenalpar adlı üyeden alıntı
Ben Diablo Scooter çok araştırdım, genelde tek lastik var ama lastik için güzel şeyler söyleniyor,
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:10 ----------
Ufuk82 adlı üyeden alıntı
1.000 bakımına soktum motoru bugün.
işçilik dahil; 95 TL tuttu. (Bursa start motor yamaha servisi) Bana çok makul geldi. 100-120 arası bir şey çıkar diye tahmin ediyordum. Zaten oranın ustası işini o kadar layıkı ile yapıyor ki. Alırkende motorun neyi nedir vb bir çok detayı anlatarak çok yardımcı olmuştu. Bakım sonrası dahi tam gidecekken geldi yanıma birkaç bilgilendirme yaptı. Baya bi ısındım ustasına.
Yalnız bakım sonrası lastiklerim adına feci bi durum çıktı. Ben bir ara bizim burada ki bir motorcuya lastik havalarını kontrol için gitmiştim. Lastik havalarım artçı dahil kiloya oran basılmıştı. Ben artçı almayacağım için kitapçıktaki 90 kilo oranı adına 28-32 bastırayım demiştim ve öyle de bastırmıştım. Hatta hava bar göstergesine ben de baktım basarken.
Neyse ustanın yardımcısı sen bu motorda nasıl zıplamadın? dedi. Nasıl yani dedim? Lastik havan 50 bar çıktı. Oha! dedim. Sözün özü onları da düzeltmişler. Harbiden lastik hava düzeltmesi sonrası çok şey fark etti. Bir daha o motorcuya lastik havası bastıranı
Yağ değişimi sonrası enfes oldu makina yaa. Bir de şimdi 6 bin devire kadar gazlama şansım oldu. 600 km daha sıkacağım dişimi sonrası rodaj derdim bitiyor. Gerçi bana 6 bin devir bile yetiyor. Hız meraklısı biri değilim.
İlk bakımda zaten bir yağ değişiyor, çünkü rodajda normalden ince yağ koyarlar makine parçaları çabuk birbirlerine alışsın diye,
bir de yağ filtresi değişimi yaparlar,
Yağ 1LT olsa 25-26₺
Yağ filtresi de 10-20₺ olsa toplam 40-50₺ olması lazım ama servis işte mecburuz gitmeye.
Bu arada lastiklerin için kimseye kızma çünkü lastikler sıcak havalarda şişer bu normal bir durumdur,
servislere de çok güvenme hafta 1 lastik havalarını kontrol etmekte fayda var.
-
16 Haziran 2015, 08:43
#2425
arkadaşlar bişi sormak istiyorum motor şuan 73 km ama firenlerim hala iyi tutmuyor bunu nasıl çözebilirim ist trafiğinde önümdeki zank diye durunca sıkıntı yaşıyorum :(
-
16 Haziran 2015, 12:24
#2426
-
16 Haziran 2015, 13:09
#2427
mehmetenis adlı üyeden alıntı
Nasıl frenleriniz iyi tutmuyor?
Sizin motorda ABS var,zaten en ufak yüklenmede arka lastikte abs devreye girecektik bu da durma mesafesini uzatır,o yüzden yavaşlamayı arka fren ile durmayı ise ön fren ile yapın ön fren deki abs arkaya göre bir tık daha devreye geç giriyor.[COLOR="Silver"]
ok hocam ön alırken firma söylemişti bugünde aradım dediki 1000 km kadar alışma ve 0 olduğu için mum olurmuş bunun için hız ve mesafenizi koruyarak firen yapınız diyor alıştıktan sonra zaten bu gibi olaylar ortadan kalkacak dedi hocam
-
16 Haziran 2015, 13:13
#2428
@bravetaxi
Önündeki zank diye durunca sende zank diye frenlere asılabilirsin korkma. Kitlenip kaymaz malum abs var. Sıkışık trafik araç arkasın takibe takılırsan bırak öndeki kalkıp biraz uzaklaşssın, o kalktığı gibi sende kalkarsan haliyle onun fren mesafesi ile seninki bir olmayacağı için tehlike arz ediyor.
@mehmetenis
Senin de şansızlıklar yakanı bırakmıyor. Kısa zamanda yollara dönmen dileğiyle
-
16 Haziran 2015, 14:30
#2429
-
16 Haziran 2015, 17:04
#2430
fatih1511 adlı üyeden alıntı
selamlar,
2013 xmax abs kullanıcısıyım. motorum henüz 4.500 km de. ilk sahibinden 1.200 km de iken aldık arkadaşıma, sonra arkadaşımdan da ben aldım 3.500 km de. 1.000 km dir de ben kullanıyorum. fakat motoru kullanırken zaman zaman cırrtt diye bir ses geliyor alt taraftan. Her zaman yapmıyor ama genellikle sıfırdan 40 km ye kadar gazı açıp bıraktığımda, bozuk yollarda yokuş yukarı çıkarken, bazen de otobanda düz yolda 60-80 km arası hızlarda giderken art arda 2-3 kere ses geliyor. Ve çok rahatsız ediyor bu ses beni. 4.000 bakımı için yıldız ticarete götürdüğümde yok arka çamurluktan geliyor, yok plakadan geliyor diye geçiştirdiler. özel serviste ustama götürdüm açtı debriyajı temizledi, işlemleri yaparken ben orda yoktum ama fotoğrafını çekmiş bana gönderdi. Varyatörü temizleyip takmış. Yetkili servisteki arkadaşını aradı garantiden bu tası değiştirebiliyormuyuz diye fakat hareketli parçaların garanti dışı olduğunu söylemişler, parası ile yaptırmak istense de parçanın stokta olmadığını söylemişler. Temizlendikten sonra ses hala gelse de eskisine göre azaldı. Ustamın dediğine göre hiçbir sorunu yok sesi sorun etmeden sorunsuzca kullanabilirmişim. Böyle bir ses şikayeti olan birileri var mı aramızda ne yapmamı önerirsiniz bir sorun oluşturur mu böyle kullanmak. Aynı sorunu yaşayan arkadaşlar varsa nasıl çözüler sorunlarını yardımlarınızı rica ederim.
Teşekkürler.
https://imageshack.com/i/idpcZOQBj
https://imageshack.com/i/p9KAyzmvj
https://imageshack.com/i/f02vWYG9j
https://imageshack.com/i/idc2oPzgj
https://imageshack.com/i/f05I0SKDj
https://imageshack.com/i/f0tg6H2Tj
Bende de sizde ki gibi bir ses yapıyordu varyatörü ve hava filtrelerini debriyaj baskısını temizlettim halloldu,
O ses nasıl tarif edilir bilemedim şimdi,
Şöyle örnek vereyim debriyajı bitik otomobiller yarım debriyajda kaçırma yapar ''hıırrrttt' diye bir ses duyulur öyle bir sesti
Ama temizlettikten sonra düzeldi sorun kalmadı.
Birde şunu fark ettim,
Temizlettirmeden önce ikili ayaklıkta motor çalışırken arka lastik sabit duruyordu,
Temizlettirdikten sonra ikili ayaklıkta motor çalışırken arka lastik dönmeye başladı
Bu iyi bir şey herhalde
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:01 ----------
Ufuk82 adlı üyeden alıntı
@bravetaxi
Önündeki zank diye durunca sende zank diye frenlere asılabilirsin korkma. Kitlenip kaymaz malum abs var. Sıkışık trafik araç arkasın takibe takılırsan bırak öndeki kalkıp biraz uzaklaşssın, o kalktığı gibi sende kalkarsan haliyle onun fren mesafesi ile seninki bir olmayacağı için tehlike arz ediyor.
@mehmetenis
Senin de şansızlıklar yakanı bırakmıyor. Kısa zamanda yollara dönmen dileğiyle
Offf offf he valla
Neyse cuma günü normale dönücem inşallah
-
16 Haziran 2015, 17:28
#2431
aynısı bende de olmaya başladı temizlettikten sonra. ilk çalıştırdığımda özellikle soğukken kendini fark ettiriyor o ses ve tekerin kendi kendine dönmesi. uğultulu bir ses çıkartıyor dönerken. bu sese benzer ses pcx'imde de olmuştu onu çok takmıyorum kafaya ama ilk bahsettiğim cırrtt sesi canımı sıkıyor. ilk fotoğrafa dikkat ederseniz debriyaj tası üzerinde çizikler mevcut. nasıl oluyor da debriyaj tası çiziliyor ona anlam veremiyorum. ilk sahibi hafif sağına yatırmış motoru onunla alakalı bir durum mu oldu acaba diye düşünüyrum.
-
17 Haziran 2015, 12:04
#2432
fatih1511 adlı üyeden alıntı
aynısı bende de olmaya başladı temizlettikten sonra. ilk çalıştırdığımda özellikle soğukken kendini fark ettiriyor o ses ve tekerin kendi kendine dönmesi. uğultulu bir ses çıkartıyor dönerken. bu sese benzer ses pcx'imde de olmuştu onu çok takmıyorum kafaya ama ilk bahsettiğim cırrtt sesi canımı sıkıyor. ilk fotoğrafa dikkat ederseniz debriyaj tası üzerinde çizikler mevcut. nasıl oluyor da debriyaj tası çiziliyor ona anlam veremiyorum. ilk sahibi hafif sağına yatırmış motoru onunla alakalı bir durum mu oldu acaba diye düşünüyrum.
Üstat debriyaj tasının çizilmesi gerçekten çok ilginç acaba ilk sahibi hafif sağa yatırınca debriyaj tasını muhafaza eden demir mi sürttü,hemde yüksek ısıdan kenarları mavileşmiş,bu mavileşme bir önceki motorumda egzost çıkışlarında oluyordu aşırı ısıdan yanıyorlardı ve mavileşiyordu.
Olmazsa orjinal debriyaj tası alınabilir veya polini-j costa gibi varyatörler var onlardan alınıp takılabilir devriyaj kavramaları da olması lazım.
-
17 Haziran 2015, 13:44
#2433
fatih1511 adlı üyeden alıntı
selamlar,
2013 xmax abs kullanıcısıyım. motorum henüz 4.500 km de. ilk sahibinden 1.200 km de iken aldık arkadaşıma, sonra arkadaşımdan da ben aldım 3.500 km de. 1.000 km dir de ben kullanıyorum. fakat motoru kullanırken zaman zaman cırrtt diye bir ses geliyor alt taraftan. Her zaman yapmıyor ama genellikle sıfırdan 40 km ye kadar gazı açıp bıraktığımda, bozuk yollarda yokuş yukarı çıkarken, bazen de otobanda düz yolda 60-80 km arası hızlarda giderken art arda 2-3 kere ses geliyor. Ve çok rahatsız ediyor bu ses beni. 4.000 bakımı için yıldız ticarete götürdüğümde yok arka çamurluktan geliyor, yok plakadan geliyor diye geçiştirdiler. özel serviste ustama götürdüm açtı debriyajı temizledi, işlemleri yaparken ben orda yoktum ama fotoğrafını çekmiş bana gönderdi. Varyatörü temizleyip takmış. Yetkili servisteki arkadaşını aradı garantiden bu tası değiştirebiliyormuyuz diye fakat hareketli parçaların garanti dışı olduğunu söylemişler, parası ile yaptırmak istense de parçanın stokta olmadığını söylemişler. Temizlendikten sonra ses hala gelse de eskisine göre azaldı. Ustamın dediğine göre hiçbir sorunu yok sesi sorun etmeden sorunsuzca kullanabilirmişim. Böyle bir ses şikayeti olan birileri var mı aramızda ne yapmamı önerirsiniz bir sorun oluşturur mu böyle kullanmak. Aynı sorunu yaşayan arkadaşlar varsa nasıl çözüler sorunlarını yardımlarınızı rica ederim.
Teşekkürler.
https://imageshack.com/i/idpcZOQBj
https://imageshack.com/i/p9KAyzmvj
https://imageshack.com/i/f02vWYG9j
https://imageshack.com/i/idc2oPzgj
https://imageshack.com/i/f05I0SKDj
https://imageshack.com/i/f0tg6H2Tj
Selamlar bende 6900 km de ki 2013 xmax abs mi servise götürdüm. Kalkışlarda biraz vibrasyon yapıyor diye varyatör temizliği de yapıldı benim motorumunda da bu taş sizin ki gibi mavi renk almıştı ama her hangi bir ses çıkarmıyordu. Buarada sormak istediğim bir konu var siz bakım işlemleri için ne kadar ödeme yaptınız rica etsem paylaşabilir misiniz? Ben Maslak Redline Yamaha servisine gittim. Yağ için Castrol Power 1 4T 15w-50 yağ kullandılar. Motor Yağı, Hava ve Varyatör filtesi, şanzıman yağı değişti ve varyatör temizliği yapıldı. Bu işlemler için toplamda 300 TL ödedim rakam yüksek değil mi sizce ilk kez yamaha kullanıyorum motordan memnun olmama rağmen servisle ilgili olumlu izlenimlerim olmadı açıkçası.
birde güncel tüketim verisi paylaşayım 43 TL ye pompa atana kadar depoyu doldurdum ve 290 Km e sonra ışık yandı. 43 TL ye 290 Km oldukça iyi gibi.
-
17 Haziran 2015, 14:27
#2434
mehmetenis adlı üyeden alıntı
Üstat debriyaj tasının çizilmesi gerçekten çok ilginç acaba ilk sahibi hafif sağa yatırınca debriyaj tasını muhafaza eden demir mi sürttü,hemde yüksek ısıdan kenarları mavileşmiş,bu mavileşme bir önceki motorumda egzost çıkışlarında oluyordu aşırı ısıdan yanıyorlardı ve mavileşiyordu.
Olmazsa orjinal debriyaj tası alınabilir veya polini-j costa gibi varyatörler var onlardan alınıp takılabilir devriyaj kavramaları da olması lazım.
selamlar ,
başka bir motorda da gördüm internette aynı renk olmuş. böyle olunca tasın çok zorlandığı , değiştirmek gerektiği yazıyordu. böyle giderse debriyajı ve tası değiştireceğiz gibi gözüküyor. asıl korkum sesin başka yerden geliyor olması. bir sürü masraf ettikten sonra aynı ses devam ederse can sıkıcı olur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:55 ----------
ermanovic adlı üyeden alıntı
Selamlar bende 6900 km de ki 2013 xmax abs mi servise götürdüm. Kalkışlarda biraz vibrasyon yapıyor diye varyatör temizliği de yapıldı benim motorumunda da bu taş sizin ki gibi mavi renk almıştı ama her hangi bir ses çıkarmıyordu. Buarada sormak istediğim bir konu var siz bakım işlemleri için ne kadar ödeme yaptınız rica etsem paylaşabilir misiniz? Ben Maslak Redline Yamaha servisine gittim. Yağ için Castrol Power 1 4T 15w-50 yağ kullandılar. Motor Yağı, Hava ve Varyatör filtesi, şanzıman yağı değişti ve varyatör temizliği yapıldı. Bu işlemler için toplamda 300 TL ödedim rakam yüksek değil mi sizce ilk kez yamaha kullanıyorum motordan memnun olmama rağmen servisle ilgili olumlu izlenimlerim olmadı açıkçası.
birde güncel tüketim verisi paylaşayım 43 TL ye pompa atana kadar depoyu doldurdum ve 290 Km e sonra ışık yandı. 43 TL ye 290 Km oldukça iyi gibi.
selamlar ben yetkilis serviste sadece yağ değişimi istedim 4.000 bakımının yetkili servis kayıtlarında gözükmesi için bir de şu sesi sorayım belki yardımcı olurlar diye yağ 50 TL işçilik 60 TL 110 TL ödedim. ne yağ koydu bilmiyorum yetkili servis sonuçta uygun bir yağ koymuştur. hava filtresi ve debriyaj temizliği için de özel servise 110 TL ödedim toplam 220 TL. yağ değişimini de ustama yaptırsaydım bana toplamda bu tüm işlemler bana 160 TL ye mal olurdu. senin ek olarak şanzıman yağı ve varyatör filtresi var onları da göz önüne alırsak 60-70 TL gibi fazla ödeme yapmış olabilirsin ama yanlış bilgi vermeyeyim yinede daha bilgili arkadaşlar cevap verebilirler bu konuya. bir de varyatör temizliğini nasıl yaptıkları önemli. tamamen söküp temizledilerse ok ama bazı yetkili servisler fıs fıs sıkıp hava tutuyorlar temizlendi diyorlar. honda da kullandım bir süre onun da yetkili servisi ile baya uğraştım, yamahaya işim çok düşmedi ama düşse de beni şaşırtacaklarını çok sanmıyorum maalesef yetkili servlerin durumu böyle.
yakıt tüketimim ise ben genelde işe gidiş geliş için kullanıyorum henüz uzun yolda ölçme fırsatım olmadı ama günde gidiş dönüş toplam 5 km sürekli şehir için dur kalk ve yokuş çıkış şeklinde kullandığım için bir depo ile 43-45 TL ye 180 KM yi geçemiyorum. uzun yolda test etmem lazım yakıt tüketiminiz gayet güzel gözüküyor. uzun yolda 250 KM yi görsem rahatlıycam.
-
17 Haziran 2015, 15:36
#2435
fatih1511 adlı üyeden alıntı
selamlar ,
başka bir motorda da gördüm internette aynı renk olmuş. böyle olunca tasın çok zorlandığı , değiştirmek gerektiği yazıyordu. böyle giderse debriyajı ve tası değiştireceğiz gibi gözüküyor. asıl korkum sesin başka yerden geliyor olması. bir sürü masraf ettikten sonra aynı ses devam ederse can sıkıcı olur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:55 ----------
selamlar ben yetkilis serviste sadece yağ değişimi istedim 4.000 bakımının yetkili servis kayıtlarında gözükmesi için bir de şu sesi sorayım belki yardımcı olurlar diye yağ 50 TL işçilik 60 TL 110 TL ödedim. ne yağ koydu bilmiyorum yetkili servis sonuçta uygun bir yağ koymuştur. hava filtresi ve debriyaj temizliği için de özel servise 110 TL ödedim toplam 220 TL. yağ değişimini de ustama yaptırsaydım bana toplamda bu tüm işlemler bana 160 TL ye mal olurdu. senin ek olarak şanzıman yağı ve varyatör filtresi var onları da göz önüne alırsak 60-70 TL gibi fazla ödeme yapmış olabilirsin ama yanlış bilgi vermeyeyim yinede daha bilgili arkadaşlar cevap verebilirler bu konuya. bir de varyatör temizliğini nasıl yaptıkları önemli. tamamen söküp temizledilerse ok ama bazı yetkili servisler fıs fıs sıkıp hava tutuyorlar temizlendi diyorlar. honda da kullandım bir süre onun da yetkili servisi ile baya uğraştım, yamahaya işim çok düşmedi ama düşse de beni şaşırtacaklarını çok sanmıyorum maalesef yetkili servlerin durumu böyle.
yakıt tüketimim ise ben genelde işe gidiş geliş için kullanıyorum henüz uzun yolda ölçme fırsatım olmadı ama günde gidiş dönüş toplam 5 km sürekli şehir için dur kalk ve yokuş çıkış şeklinde kullandığım için bir depo ile 43-45 TL ye 180 KM yi geçemiyorum. uzun yolda test etmem lazım yakıt tüketiminiz gayet güzel gözüküyor. uzun yolda 250 KM yi görsem rahatlıycam.
cevabınız için teşekkür ediyorum. sanıyorum güzel bir kazım yemişim
bende işe gidiş gelişte kullanıyorum gidiş dönüş günde 65 Km yapıyorum fsm üzerinden tem i kullanıyorum bu yakıt tüketim verimde bu güzargah üzerinde oldu %80 oranında ortalama 85-90 km hızlarda seyrediyorum.
-
17 Haziran 2015, 20:58
#2436
Arkadaşlar merhaba yaklaşık bir ay önce bende bir x max 400 ile aranıza katıldım. Su an 2100 km de motorum, cok ta memnunum. Istanbul trafiği için bence biçilmiş kaftan, cok kıvrak, cok seri, bagajı çok kullanışlı. 600 luk bir çift silindir düşüncem vardı fakat xmaximi aldım, cok ta iyi yapmışım. Tekrar merhaba herkese, kazasız surusler.
-
17 Haziran 2015, 21:03
#2437
knbyz adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba yaklaşık bir ay önce bende bir x max 400 ile aranıza katıldım. Su an 2100 km de motorum, cok ta memnunum. Istanbul trafiği için bence biçilmiş kaftan, cok kıvrak, cok seri, bagajı çok kullanışlı. 600 luk bir çift silindir düşüncem vardı fakat xmaximi aldım, cok ta iyi yapmışım. Tekrar merhaba herkese, kazasız surusler.
Hayırlı olsun, Aramıza hoş geldin
-
18 Haziran 2015, 04:55
#2438
AEA'nın programına bu hafta yamaha Türkiye'nin satış pazarlama müdürü konuk olmuş. Az önce yayının tekrarını izledim. Bu yıl avrupa düzeyinde en çok xmax 250 satan ülke Türkiye olmuş.
-
18 Haziran 2015, 22:21
#2439
Evet avrupada en çok xmax 250 satılan ülke olmuşuz,
Bu arada grenajlarımı tamir ettirdim yarın teslim alıyorum,
http://www.motosiklet.net/forum/moto...rfan-usta.html
-
18 Haziran 2015, 22:36
#2440
mehmetenis adlı üyeden alıntı
Hadi hayırlısı-boyanmış hallerini de paylaşırmısın Mehmet reys???
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler