Merhaba arkadaşlar.
x-max 250 almayı planlıyorum fakat aklımda birkaç soru var.
Momo Design ile normal x-max 250 arasındaki farklar nelerdir?
Neden Momo daha pahalı?
ABS li olan x-max 250 yokmu?
Bilen arkadaşlar yardımcı olurlarsa çok memnun olurum.
Şimdiden teşekkürler. Tekeriniz düz bassın.
momo beyaz
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:14 ----------
dün 01.02.2015 sabah berkeden teslim aldım motorumu herhalde plaka ve ruhsat p.tesiye çıkar.o zamana kada böyle idare edicem artık
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:20 ----------
Merhaba arkadaşlar xmax 400 için Amerikan park ve farların yanına ilave çok kuvvetli far istiyorum.Ayrıca varyatör değişimi ne gibi katkıları olur
fiyatları aklımda kaldığı kadar yazayım hocam:
Spor cam - orj. yamaha -240 TL
Spor Plaka taşıyıcı - orj. yamaha alt kapağı ile birlikte yaklaşık 440 TL
yan korumalar - orj. yamaha 460 TL
aliminyum ayak dayama pedleri - orj. yamaha 240 TL
pleksiglass plakalık ve app plaka yaklaşık 60-70 TL olması lazım
philipps beyaz ampul 90 TL falan
özel led sele altı ve ön cam aydınlatma montajla birlikte 60-70 TL tutmuştur
rizoma elcik ve topuzlar 99 TL
led sinyalli ayna 150 TL
Telefon- navigasyon tutucu 130 TL
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:32 ----------
momodesign hem bir kaç aksesuar ekstrası var hem rengi özel bir de sele döşemesi elcikler farklı. kozmetik farklar var esas olarak
motor vs. aynı değişiklik yok.
momo 250 de abs seçeneği yok bu sene galiba ama 250 de abs opsiyonu mevcut.
xmax in frenleri çok harika değil abs olmazsa olmaz bir donanım.
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....
Herkese Merhaba. Bugün 2007 model bir x-max 250 aldım ve xmax ailesine dahil oldum. 2-3 gün içinde kakar verip almamda sizin olumlu yorumlaı etkili oldu umarım keyif alırım. Uzun yolda artçı ile gezilerde sıkıntı yaşatır mı ? Bir kaç sorum olacak. Motor ilk kalkışlarda az gaz verince titreme yapıyor. Bu normal mi? Yapılabilecek bir şey var mı ? Ve rutin bakımları nelerdir, kaç km de bir yapılır ? Teşekkürler
172 boyunda 67 kilo biriyim xmax 250 abs almak istiyorum ama motorun yüksekliği ve ağırlığı biraz korkuttu açıkcası. ayağım yere tam basmaz sanırım sizce sıkıntı çekermiyim? daha önce ehliyeti alırkenki hariç hiç scooter sürmedim hep vitesli kullandım. başlangıç için uygunmudur? kaza bu belli olmaz tabiki ama durduğum yerde de düşüp çizmek istemem yani istanbul şehir içi aralarda nasıl? hergün çağlayan - bahçelievler arası 60 km gidicem bagaj önemli takım elbise koyucam
2015 model abs'li için nakit arka 50 litre çanta ile 15300 tl fiyat aldım + plaka ruhsat
Merhaba, benim boyum 183 ve ayaklarımı tam basamıyorum. Tecrübe ile halledilebilir diye düşünüyorum.
Bunun dışında bagaj çok büyük gerçekten, arka çantaya ihtiyaç olmayabilir.
Ben bundan önce PCX kullandım, aynı şekilde aralara girilebiliyor, yavaş sürüşe alışıksanız sorun yaşamazsınız.
Tek dezavantajı motosikletin biraz ağır olması, fakat şehir içinde tek geçerim, bagajı, aralara girmesi ve hızlanması ile.
hem yüksek hem ağır hafif yokuş bi yerde geri geri çekmeye çalışsak sorun yaşanabilir belki. grenaj takozu falanda takılmıyoki mübarek düşürdümü yandın. en kötüsüde motor o kadar iyi ki alternatifi yok
Evet yokuş yukarı geri çekmek çok ama çok zor. Mümkünse o duruma düşmemek lazım.
İki kere durduğu yerde düştü motor; biri benim sakarlığım oldu, diğeri ise bir araba dokundu sanırım, iki düşmede de karenajda bir hasar oluşmadı, artçı tutacakları ve gidon ucu yeterli koruma sağlıyor.
SCHİZOPHREN 172cm boyunuzla hiç sıkıntı çekmezsiniz tabiki biraz tecrübe lazım ayakların parmak ucu yere temas ederse sıkıntı yok yaşınızı bilmem ama ben 58 yaşında bunu kullanıyorsam gençler bu işin üstesinden gelir bende shadow 750 ps 150 den sonra geçen hafta 250 ABS li modelini aldım ilk başta diğer motorumu satmadım belki şehir içi büyük olur diye ama yanılmışım kullandıktan sonra Honda yı satılığa çıkardım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:38 ----------
Xmax 250 2014 arka çanta bağlantı demirini ve yan rüzgarlıkları yetkili servis dışında bulabileceğim biryer varmı?
vfr800'ü sattım o da 218 kiloydu ağırlık değilde selenin yüksek oluşu canımı sıkıyodu cevaplarınız içimi rahatlattı çok teşekkür ederim. birkaç bayiye sordum gri renk yoktu belki düzce'den alır gelirim hem yolda rodajı yapmış olurum.
daha önce hiç scooter kullanmamış birinin özellikle bu motorda nelere dikkat etmesi gerekir? bak benim başıma geldi aman sana olmasın şu konuya dikkat et dediğiniz bişey varmı?
Vitesliden scooter'a geçilecekse BENCE vitesliye en yakın scooterlardan biridir xmax.
düşük hızlarda, sokak arasında, otoparktan çıkarırken vs gibi durumlarda komik şeyler yaşanabiliyor. dönüş açıları farklı scooterların. buna dikkat edebilirsiniz.
bir de her virajda-açısı ne olursa olsun- scooterlar vitesli motorlardan daha çok yatıyormuş gibi hissettirir. daha çok yatıyor gibi hissetiğiniz için biraz gerginlik olabiliyor ilk günlerde. "daha da mı yatacaz burdan dönmek için, du biraz daa kontra vereyim" düşüncesi gelebilir akla
bahsettiğim iki konu da aslında çok fazlaca farklı değil tabii. belki bu kadar farketmeyeceksiniz bile. ama madem sordunuz, bunlara dikkat edilebilir geçiş sürecinde.
En önemlisini unuttum. Tavsiyem yan ayak yerine orta sehpayı kullanın. ağırlık dağılımı ve yan ayak açıları vitesli gibi değil. her zaman yan ayak biraz riskli scooter'larda. en güvenlisi özellikle de yolda eğim varsa, ön teker yokuş yukarı bakacak şekilde orta sehpada parkedip bırakmanız olacaktır.
süpermiş bende zaten 6 bin limit var kalanıda nakit veririm vade farksız taksit sadece 204'lerde mi yda belirli kartlara mı?
Merhaba,
Ben 1.85 boyundayım xmax400 kullanıcısıyım bu durumda bile 2 ayak parmak uçları yere değiyor.Ama tek ayak durmayı öğrenirsen problem yaşamazsın.Ayrıca çağlayan-Bahçelievler en fazla git gel 30-35 km yapar sorun etme
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:04 ----------
merhaba,bu işte bi yanlışlık vat 50 TL benzinle 265km yapıyorum
dün x-max 250 için tiger carbon egzos aldım bakalım bugün yarın montajını halledicem inşallah güzel bir görüntü ve trafikte daha farkedilir bir motor aesine kavuşuruz.
Merhaba arkadaşlar dün itibari ile artık bende Momo Design alarak Yamaha ailesine katıldım. X-MAX 250abs yi amcam almıştı geçen sene, motoru kullanma fırsatım da bol bol oldu zaten kullandıkça aşık oldum Ama bene Momo Desgn aldım. İkisinide kullandığımdan dolayı Momoher Desgn gerçekten görünüş olarak çok çok iyi tam spor motoru olmuş. Sele koltuğun deri olması gerçekten çok güzel olmuş. Hem görünüş olarak çok güzel hemde çok rahat. İki motoru yan yana koyduğumuzda Momo Desgn daha heybetli gibi duruyor. Normalde her şeyi aynı ama renginden dolayıda öyle gözüküyor olabilir. Amcamın abs si beyaz renk. Kullanımı yol tutuşu verdiği güveni anlatmaya gerek yok xmalerde zaten. Pahalı motor diyordum ama piyasa baktığımdayaptığım araştırmalarda Sym, Kymco lar Yamahayla neredeyse aynı fiyata satış yapıyorlar. SYM, KYMCO , XMAX verilen para aynıysa Yamaha tartışılmaz şekilde alınır. Bu arada bir nptta eklemek istiyorum Sıfır motor aldığınız zaman ilk 1000 rodaj bakımı sonrada 3000 km de bir periyodik bakımı var diyorlar. 1000 KM rodajdan sonra normalde bakımı 3000 km de bir değil 5000 km de bir bakıma giriyorlar. Ama servisler para kazanmak için 3000 şeklinde söylüyorlar. 4000 5000 km arası motorunuzu bakımı götürebilirsiniz. Garanti hiç bir şekilde bozulmuyor bilginize.
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)