Yamaha X-Max 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
19 Şubat 2011, 23:37
#1121
erginca adlı üyeden alıntı
verdiğinn bilgiler için tşk ederim...
Rica ederim , aklına takılan başka şeyler olursa yine yanıtlamaya çalışırım...
Reklamlar
-
18 Mart 2011, 18:30
#1122
Arkadaşlar yeni motor almanın arifesindeyim. Aklımda x max var. Bu arada 0 alacağım. Yeni enjeksiyonlu modellerde kronik arızalar devam ediyor mu???
-
18 Mart 2011, 19:16
#1123
juniyear adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar yeni motor almanın arifesindeyim. Aklımda x max var. Bu arada 0 alacağım. Yeni enjeksiyonlu modellerde kronik arızalar devam ediyor mu???
İçin rahat olsun avrupa da en çok satan 250 cc den bahsediyorsun ... Böyle bir problem olsa neden sınıfının en çok satanı olsun ki ...
Bende 2006 var ... onda bile kronik arıza yok... Zamanında ustaların nasıl tamir edeceğini bilemediğinden çok kişi mağdur olmuştu....Ama şu an elektrik sorunu yaşayan xmax kalmamıştır...Eğer kalmış sa da İstanbulda tamir edecek bir kaç usta adresi veririm...
-
25 Mart 2011, 18:51
#1124
slm arkadaslar bende dün x max ımı alarak aranıza katıldım 2. el aldım ama otobuse koyarken sağ aynası kırılmıştı :( aynayı çıkartmak için cam daha doğrusu rüzgarlık engel oluyo rzgarlığı çıkrmadan aynayı çıkarmanın bir yolu var mıdır??
-
26 Mart 2011, 18:59
#1125
ya arkadaşlar bide yedek anahtarını nasıl yaptırabilirim bilgisi olan var mı acaba?
-
27 Mart 2011, 01:26
#1126
Hız olarak karbüratörlü xmax mi yoksa enjeksiyonlu xmax mi daha iyi?
Yamaha xmax almayı düşünüyorum fakat karbüratörlü mü yoksa ekjeksiyonlumu daha iyi karar veremiyorum neredeyse tüm forumlara göz attım enjeksiyonlular az yakıyormuş ama benim için pek yakıt önemli değil..Karbüratörlülerin sorun çıkardığıyla ilgili birşey duydum bunlar hakkında bilgisi olan yardımcı olabilir mi?Hangisi daha hızlı gidiyor?
-
27 Mart 2011, 23:32
#1127
lewane_lee adlı üyeden alıntı
slm arkadaslar bende dün x max ımı alarak aranıza katıldım 2. el aldım ama otobuse koyarken sağ aynası kırılmıştı :( aynayı çıkartmak için cam daha doğrusu rüzgarlık engel oluyo rzgarlığı çıkrmadan aynayı çıkarmanın bir yolu var mıdır??
böyle birsey görmedim ben xmaxda aynanın siper camı ile ilgisi olmamalı
aynanın gidona giden kökündeki vidayı çevirdiğinde aynada çıkıyor
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:28 ----------
ScooRossi adlı üyeden alıntı
Yamaha xmax almayı düşünüyorum fakat karbüratörlü mü yoksa ekjeksiyonlumu daha iyi karar veremiyorum neredeyse tüm forumlara göz attım enjeksiyonlular az yakıyormuş ama benim için pek yakıt önemli değil..Karbüratörlülerin sorun çıkardığıyla ilgili birşey duydum bunlar hakkında bilgisi olan yardımcı olabilir mi?Hangisi daha hızlı gidiyor?
enjeksiyon yakıt olarak azda olsa fark ediyor
2006 model karbratörlülerde akü şarj sorunu vardı
böyle bir sorun hiçbir motorda kalmadı
-
28 Mart 2011, 03:20
#1128
xburakx adlı üyeden alıntı
böyle birsey görmedim ben xmaxda aynanın siper camı ile ilgisi olmamalı
aynanın gidona giden kökündeki vidayı çevirdiğinde aynada çıkıyor
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:28 ----------
enjeksiyon yakıt olarak azda olsa fark ediyor
2006 model karbratörlülerde akü şarj sorunu vardı
böyle bir sorun hiçbir motorda kalmadı
Peki karbüratörlü mü yoksa enjeksiyonlu mu daha hızlı?
[B]''Oyun bitince şah da piyon da aynı kutuya konur.''[/B]
-
28 Mart 2011, 10:33
#1129
2006 karbüratörlü motorum benim yapdığım son hız 151
ama enjeksiyonlularda ilk kalkışda çok az performans düşüklüğü olabilir
-
28 Mart 2011, 16:42
#1130
xburakx adlı üyeden alıntı
2006 karbüratörlü motorum benim yapdığım son hız 151
ama enjeksiyonlularda ilk kalkışda çok az performans düşüklüğü olabilir
Siz xmax kullanıcısısınız size danışayım tercihimi karbüratörlüden yana mı yoksa enjeksiyonludan yana mı yapmalıyım?
[B]''Oyun bitince şah da piyon da aynı kutuya konur.''[/B]
-
28 Mart 2011, 20:03
#1131
karbüratörde sorun çıkdığında kolay yapdırılabilir ayar ve değişim olarak
enjeksiyondan anlayan pek fazla tamirci yok yetkili servis bile bazen beceremiyor
sen zaten zırt bırt ayar yapdıracak değilsin
fiyat olarak arada 1.000 fark var ortalama
2006 hepsi karbüratörlü
2007 bazıları karbüratörlü
2008 bilmiyorum
motor alacaksan fiyat değerlendirmesinde model ve agır bakımlara dikkat et
dış lastik michelin 300 civarı
kayış 170,debriyaj balatası 200 yagı suyu balatası ucuz
sahibinden.coma bakdımda izmirde 2008 model 6.750 bakımları tam yazmış
-
29 Mart 2011, 00:24
#1132
xburakx adlı üyeden alıntı
karbüratörde sorun çıkdığında kolay yapdırılabilir ayar ve değişim olarak
enjeksiyondan anlayan pek fazla tamirci yok yetkili servis bile bazen beceremiyor
sen zaten zırt bırt ayar yapdıracak değilsin
fiyat olarak arada 1.000 fark var ortalama
2006 hepsi karbüratörlü
2007 bazıları karbüratörlü
2008 bilmiyorum
motor alacaksan fiyat değerlendirmesinde model ve agır bakımlara dikkat et
dış lastik michelin 300 civarı
kayış 170,debriyaj balatası 200 yagı suyu balatası ucuz
sahibinden.coma bakdımda izmirde 2008 model 6.750 bakımları tam yazmış
Teşekkürler
[B]''Oyun bitince şah da piyon da aynı kutuya konur.''[/B]
-
29 Mart 2011, 13:54
#1133
karbiratörden şaşma[COLOR="Silver"]
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:41 ----------[COLOR="Silver"]
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:52 ----------
-
29 Mart 2011, 19:50
#1134
starforce adlı üyeden alıntı
karbiratörden şaşma[COLOR="Silver"]
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:41 ----------[COLOR="Silver"]
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:52 ----------
Teşekkürler Starforce
[B]''Oyun bitince şah da piyon da aynı kutuya konur.''[/B]
-
05 Nisan 2011, 15:38
#1135
Selam arkadaşlar 2006 x max kullanıyorum 1.5 senedir uzunca bir süre akü promlemi yaşadıktan sonra kömürleşmiş soketleri değiştirdim,şimdide marşa basınca motor çalışmıyor akü basıyor fakat egsos patlatıyor bir süre sonrada akü bitiyor tabi arabadan takviye yapıyorum çalışıyor,ateşleme bobininde sorun olduğunu söyledi bir usta,bobinde hiçbir yerde yok siparişle 1.5 ayda gelebileceğini söylediler,sorunum hakkında yada bobini nereden bulabileceğim hakkında yardımcı olabilirseniz çok sevinirim,bütün motorcu kardeşlerime selamlar....
-
07 Nisan 2011, 10:52
#1136
eenjoyer adlı üyeden alıntı
Selam arkadaşlar 2006 x max kullanıyorum 1.5 senedir uzunca bir süre akü promlemi yaşadıktan sonra kömürleşmiş soketleri değiştirdim,şimdide marşa basınca motor çalışmıyor akü basıyor fakat egsos patlatıyor bir süre sonrada akü bitiyor tabi arabadan takviye yapıyorum çalışıyor,ateşleme bobininde sorun olduğunu söyledi bir usta,bobinde hiçbir yerde yok siparişle 1.5 ayda gelebileceğini söylediler,sorunum hakkında yada bobini nereden bulabileceğim hakkında yardımcı olabilirseniz çok sevinirim,bütün motorcu kardeşlerime selamlar....
Geçmiş olsun... İstanbuldaysanız Beşiktaş ta daytona motor ya da ümraniye de Yıldız ticaret e sormanızı ya da uğramanızı tavsiye ederim...Bahsettiğiniz akü problemi bende de oldu ama sizin gibi 1,5 sene cebelleşmedim ertesi günü servise verdim.Bir gün sonra motorumun sadece o soketleri değiştirildi...Ondan sonra en ufak bir sorun yaşamadım...
Yedek parça için
Motoliz .... http://www.motoliz.com/ 0212 535 40 27
Daytona motor : 0212) 265 60 65 (0212) 287 17 87
Yıldız Ticaret : 0216 523 37 37
-
08 Nisan 2011, 12:43
#1137
yedek anahtar konusunda yardımcı olabilecek biri yok mu?
-
08 Nisan 2011, 13:16
#1138
lewane_lee adlı üyeden alıntı
yedek anahtar konusunda yardımcı olabilecek biri yok mu?
Kırmızı renkli anahtar elindeyse immobilizerli anahtar yapan yerlere sormak lazım...
Şu telefon numarasına sor sahibi de motorcu...
Uzman anahtar (0216) 3213792
Bak şu adres tam sana göre....
http://www.otomobilanahtari.com/yama...-anahtari.html
Bu arada motorunuz hayırlı olsun... Güzel günlerde binin kazasız belasız...
-
12 Nisan 2011, 14:45
#1139
tamyak adlı üyeden alıntı
Geçmiş olsun... İstanbuldaysanız Beşiktaş ta daytona motor ya da ümraniye de Yıldız ticaret e sormanızı ya da uğramanızı tavsiye ederim...Bahsettiğiniz akü problemi bende de oldu ama sizin gibi 1,5 sene cebelleşmedim ertesi günü servise verdim.Bir gün sonra motorumun sadece o soketleri değiştirildi...Ondan sonra en ufak bir sorun yaşamadım...
Yedek parça için
Motoliz ....
http://www.motoliz.com/ 0212 535 40 27
Daytona motor : 0212) 265 60 65 (0212) 287 17 87
Yıldız Ticaret : 0216 523 37 37
Yardım için teşekkürler tamyak...İstanbuldayım giderim
-
14 Nisan 2011, 11:25
#1140
kırmızı anahtarla çalıştırıyorum zaten illa servise gitmeye gerek yok dimi iyi bir anahtarcıda yapabilir immo anahtarı çok saol verdiğin bilgiler için ha bu arada ya sabah motorun koltuk altını bi açiyim dedim bitürlü açamadım anahtarı takıyorm az bişe boşa dönüyo önceden tık diye açılıyodu bu konuda bilgin var mı acaba?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)
Bu Konudaki Etiketler