Yamaha X-Max 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
29 Ağustos 2010, 04:45
#1021
tamyak adlı üyeden alıntı
Geriye 2 seçenek kalıyor.. sanırım kappa nın uzun bir camı vardı onu araştıracaksın. Ya da xmax i olan bi tanıdığından rica edeceksin camını sökeceksiniz bu cam yapma işini bilen bir pleksici bulucaksınız aynısından ürettireceksin...Hemde çok daha ucuza yapıyorlar...
Bi arkadaşım beverly 500 crusiser a öyle bi yöntemle cam yaptırmıştı...
Bak beverly deki cam pleksicide yapıldı...
ilgin için teşekkür ederim. taksimde kasım paşa stadının orda bi tanıdık var da ben parçalarımın hepsini orjinal istediğim için o işe girmedim. yoksa zaten yine orda yaptırdığım bi cam var. spor camla orjinal camının arası özel yapım bi camım var ancak rüzgar zaten arazlı boynumu iyi bitiriyo. artık dayanamdığım için istiyorum.
görünüşe göre yine özel yaptırıcaz.
sizinde aklınızda olsun unkapanı köprüsünden taksime çıkarken soldan kasımpaşa stadının orda köşede bi yer var. gayette başarılılar ve sadece bu işi yapıyolar. tüm motorların camlarını hallediyo adamlar ya da size özel yapıyolar.
xburakx adlı üyeden alıntı
bende bakdım bulamadım xmax camı
cam yok peki aynalarıda sökünce nasıl bir şekil çıkar denedin mi
hoşunada gidebilir belki
esprili yaklaşımın için teşekkürler gece gece güldürdün beni. camım var orjinal ön camla spor camın arası uzunlukta neden orjinal istediğimi de yukarda anlattım
Reklamlar
-
31 Ağustos 2010, 23:44
#1022
465426 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar benim x max orjinal ön cam arıyorum ancak hiç bir yerde bulamadım. Var mı bildiğiniz bi yer?
engüzeli almanyadan alacaksın,
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:42 ----------
esmercan59 adlı üyeden alıntı
Ya benim istedigim konforlu bi patapatım olsun kanuni yarım otomatik vardı gecen sattım şimdi askere gidicem geldigim gibi alıcam büyük ihtimal ikinci el xmax alıcam uzun yol yapmak istiyorum ve rüzgarla boğuşmak istemiyorum burgman 400 e aklım gidiodu bi ara ama boyutları büyük geldi xmaxı henüz kullanma şansım olmadı o zaman kararım daha net olucak eminim ama bizim buralarda xmaxın x i bile yok
1 senede 20.000 km yol yaptım eşim ve ben, ilk xmax ı türkiye yollarında ben sürdüm, emin ol ki sürebileceğin en güzel maxi scooter, keyifi maxi, şehir içinde mini
-
01 Eylül 2010, 11:15
#1023
halilertan adlı üyeden alıntı
engüzeli almanyadan alacaksın,
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:42 ----------
1 senede 20.000 km yol yaptım eşim ve ben, ilk xmax ı türkiye yollarında ben sürdüm, emin ol ki sürebileceğin en güzel maxi scooter, keyifi maxi, şehir içinde mini
İlk kullananlar zamanında çok sorun yaşamış servislerin iş bilmezliğinden dolayı sanırım siz yaşamayanlardansınız ?
Ben sonradan aldığım için akü bitirme vs... herhangi bir sorun yaşamadım...
-
01 Eylül 2010, 21:38
#1024
güzel arkadaşım, sorun yaşayacağımı çok iyi bildiğimden, servise el kitabı ile bende beraberinde girip servis bakımlarını kendim yaptım, garantisi sürmesi açısından, en basitinden şanzuman yağının bile motor yağı ile aynı olduğunu söyleyen servisler karşıma çıktı uzun zaman xmax için. bunun dışında ben motoru sattıktn sonra alan kişi kafasına göre birilerine gidip, sonunda sizlerin yaşadığı sorunları yaşamaya başladı. ne kötü değil mi??
-
01 Eylül 2010, 21:53
#1025
bugün 235km yol yapdım
motor canavar gibi
derby gp1 250 yerine iyiki xmax almışım ya
-
01 Eylül 2010, 22:48
#1026
ohohooooo daha nice yollar yaparsınız, günde 600km yol yaptığımı biliyorum ben, arifiyeden girip bilecik üzerinden göynük sünnetgölü vs süper yollar valla
-
02 Eylül 2010, 01:00
#1027
halilertan adlı üyeden alıntı
güzel arkadaşım, sorun yaşayacağımı çok iyi bildiğimden, servise el kitabı ile bende beraberinde girip servis bakımlarını kendim yaptım, garantisi sürmesi açısından, en basitinden şanzuman yağının bile motor yağı ile aynı olduğunu söyleyen servisler karşıma çıktı uzun zaman xmax için. bunun dışında ben motoru sattıktn sonra alan kişi kafasına göre birilerine gidip, sonunda sizlerin yaşadığı sorunları yaşamaya başladı. ne kötü değil mi??
Servislere fazla suç bulmamak lazım bu şanzuman yağı konusun da çünkü xmaxın servis manualinde şöyle bir uyarı mevcut(sae 10w30) yağ kullanın diyor...Dolayısı ile servislerde bu sebepten dolayı hata yapmış olabilirler...Gerçi bi arkadaşım bu yağdan koymuş ve şanzuman dan ses geldiği için geri boşaltmıştı yağı...
Şanzuman yağı olarak ne kullanmıştınız mrk ettim ?
resimler çıkmazsa direk link
http://yfrog.com/28transmissinoil1j
http://yfrog.com/g4transmissinoil2j
xburakx adlı üyeden alıntı
bugün 235km yol yapdım
motor canavar gibi
derby gp1 250 yerine iyiki xmax almışım ya
Gp1-250 çok beğendiğim bir motor ama almamakla çok doğru bi karar vermişsin...O motor u sadece almanya gibi çok temiz asfaltlı yolları olan ülkelerde kullanmak lazım...
-
02 Eylül 2010, 01:22
#1028
inan şuan hatırlamıyorum 4 sene geçti üzerinden ama ipone firmasının scooter şanzumanı için çok güzel 125ml lik tüpte yağı var, çok kaliteli. tavsiye ederim
-
02 Eylül 2010, 11:01
#1029
halilertan adlı üyeden alıntı
inan şuan hatırlamıyorum 4 sene geçti üzerinden ama ipone firmasının scooter şanzumanı için çok güzel 125ml lik tüpte yağı var, çok kaliteli. tavsiye ederim
tşkler... Şu şanzuman yağı konusunda kararsız kaldığım için hiç değiştirmedim motor 18,000 km civarı oldu...Söylediğin yağı araştırırım ben...
-
02 Eylül 2010, 22:53
#1030
ben servise mototriple a gidiyorum, onlar bu yağ konusunda çok duyarlılar, tavsiye ederim,
-
03 Eylül 2010, 16:42
#1031
Merhaba Arkadaşlar xmax'ı arabadan (45 A) şarj ile çalıştırmak istiyorum. Sakıncası olur mu? Acil bilgi rica ediyorum.
-
03 Eylül 2010, 18:47
#1032
halilertan adlı üyeden alıntı
ben servise mototriple a gidiyorum, onlar bu yağ konusunda çok duyarlılar, tavsiye ederim,
Hımm aklımda olsun sanırım onlar Maltepe tarafındaydı bana ters gelir...
Bu arada bahsettiğin şanzuman yağından buldum 2 adet de aldım...
http://www.motoek.com/IPONE-Transsco...L,PR-2302.html
xmaxx adlı üyeden alıntı
Merhaba Arkadaşlar xmax'ı arabadan (45 A) şarj ile çalıştırmak istiyorum. Sakıncası olur mu? Acil bilgi rica ediyorum.
Slm , Ustama sordum sorun olmaz çalıştırabilir dedi...
-
04 Eylül 2010, 01:49
#1033
-
04 Eylül 2010, 11:05
#1034
xburakx adlı üyeden alıntı
45 a ne demek ya
Sanırım 45 amper demek istedi...
-
04 Eylül 2010, 13:09
#1035
tamyak adlı üyeden alıntı
hayırlı olsun, iyi seçim
-
05 Eylül 2010, 12:25
#1036
xmaxx adlı üyeden alıntı
Merhaba Arkadaşlar xmax'ı arabadan (45 A) şarj ile çalıştırmak istiyorum. Sakıncası olur mu? Acil bilgi rica ediyorum.
merhaba,aracınızda bulunan 45 amperlik akü ile xmax ınızın bitmiş aküsüne takviye yapıp motorunuzu çalıştırabilirsiniz,fakat tam bitmiş aküyü motor tam olarak geri dolduramıyor.en kısa zamanda söküp dışarda şarj ettirmeniz gerekli.kolaygele.
·sevgi eylem ister·
-
07 Eylül 2010, 10:35
#1037
Merhaba Arkadaşlar,
Yukarıda yazdığım gibi benim arabanın 45 A aküsüyle motoru çalıştırdım. Bir sorun olmadı (Motor yaklaşık iki aydır çalışmıyordu.). 10 dk gezintiden sonra akü motoru çalıştıracak kadar doldu sanırım. Bir kontakta çalışıyordu. İlgilenen herkese çok teşekkür eder, herkesin bilgisine sunarım. Bu arada xmax,'ınızı laptopunuzun aküsü ile de çalıştırabilirsiniz (Benim laptobun aküsü 10.8 V, 3,6 A). Gerekli malzeme iki metre kablo ve iki küçük rondela. Kutupları biten aküye aynı polarizasyonda bağlıyorsunuz ve marşa basıyorsunuz. Dikkat edilecek olan nokta her laptobun aküsü aynı özelliklere sahip olmayabiliyor.
-
13 Eylül 2010, 14:36
#1038
bella adlı üyeden alıntı
merhabalar ısmım cem marmarisde yasıyorum
yaklasık 1 ay kadar once 2006 model yamaha xmax sahıbı oldum
benım bır sorunum var belkı basınıza gelmıstır
bu konuyu tam okuyamadım belkı daha once paylasılmıstır
benım sorunum soyle
motor 70 80 e kadar normal 80 den sonra pırlamaya baslıyorsankı benzın bıtıyormus gıbı oluyor
sımdıden tesekkur ederım
merhabalar benim böyle bir problemım vardı
kdzli cevap vermısdı ama fırsat bulupda soylenenlerı yapamadım
ama arkadasım bana katkı maddesi onerdı yakıtın ıcerısıne koyulan ondan kullandım bır depo benzını bıtırdıkden sonra pırlama olayı ortadan kalktı sımdı boyle bır sorunum kalmadı
kullandıgım katkı maddesının bu lınkde var ve ben faydasını gordum kullanmak ısteyen olursa dıye verıyorum tesekkurler
http://www.turkoilmarket.com/Double-...si,PR-495.html
-
13 Eylül 2010, 15:28
#1039
xmaxx adlı üyeden alıntı
Merhaba Arkadaşlar,
Yukarıda yazdığım gibi benim arabanın 45 A aküsüyle motoru çalıştırdım. Bir sorun olmadı (Motor yaklaşık iki aydır çalışmıyordu.). 10 dk gezintiden sonra akü motoru çalıştıracak kadar doldu sanırım. Bir kontakta çalışıyordu. İlgilenen herkese çok teşekkür eder, herkesin bilgisine sunarım. Bu arada xmax,'ınızı laptopunuzun aküsü ile de çalıştırabilirsiniz (Benim laptobun aküsü 10.8 V, 3,6 A). Gerekli malzeme iki metre kablo ve iki küçük rondela. Kutupları biten aküye aynı polarizasyonda bağlıyorsunuz ve marşa basıyorsunuz. Dikkat edilecek olan nokta her laptobun aküsü aynı özelliklere sahip olmayabiliyor.
motorun üzerinde bulunan aynı voltajdaki daha yüksek akımlı bir aküyle marş motorununa takviye yapıp çalıştırabilirsiniz,fakat boş bir aküyü 10 dk gezinti ile tam dolduramazsınız.ertesi sabah tekrar pırtlaması olasıdır.
ayrıca laptop piliylede motoru çalıştıramazsınız!14V 3A-4A bir pil ile belki biraz akünüzü geçici şarj edebilirsiniz ama marş motorunu çevirmek için gerekli akımı pil ile veremezsiniz.
·sevgi eylem ister·
-
13 Eylül 2010, 18:48
#1040
benzın konusunda
ful depoyla sehır ıcınde ortalama 220 km gıdıyorum
genelde 40 50 arası dolasıyorum bazen hızlandıgımda oluyor
sızce yakıtıgım benzın normalmı
hesapladım 1 km de 0,210 kurus yakıyor
http://www.motosiklet.net/forum/moto...asligi-53.html
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler