Yamaha X-Max 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
28 Mayıs 2010, 16:04
#941
selam arkadaşlar.kullanıcı arkadaşlara bir sorum olucak.bir 2006 37800 km de 2.el bir X-max la pazarlık aşamasındayız.ama işin gerçegi almaktan vazgeçtim desem yeridir.fiyatı 5.250 tl.2 lastik istiyor,ekzoz içi dagılmış ses yapıyor,arka lastik sağ çatal'da fren merkezini tutan deliklere yakın ufak bir çatlak varmış tutya kaynagı yapmışlar.hararet yapmış 800 km önce sekmanlar ,conta ve devir daim değişmiş.arka jantta hafif bir eğrilik oldugunu söyledi arkadaş.motor sensörü değişmiş,ama motor rolantide stop ediyor kafama takıldı biraz işin gerçegi.ufak yatmalar olmuş lokal boya istiyor bazı parçalar ama grenajlarda kırık yok. evet ben başka x-max bakma taraftarıyım siz neler söylersiniz.ne kadar masraf çıkartır acaba bana
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım..
GHOST RİDER
Reklamlar
-
28 Mayıs 2010, 16:21
#942
Arjantinli69 adlı üyeden alıntı
selam arkadaşlar.kullanıcı arkadaşlara bir sorum olucak.bir 2006 37800 km de 2.el bir X-max la pazarlık aşamasındayız.ama işin gerçegi almaktan vazgeçtim desem yeridir.fiyatı 5.250 tl.2 lastik istiyor,ekzoz içi dagılmış ses yapıyor,arka lastik sağ çatal'da fren merkezini tutan deliklere yakın ufak bir çatlak varmış tutya kaynagı yapmışlar.hararet yapmış 800 km önce sekmanlar ,conta ve devir daim değişmiş.arka jantta hafif bir eğrilik oldugunu söyledi arkadaş.motor sensörü değişmiş,ama motor rolantide stop ediyor kafama takıldı biraz işin gerçegi.ufak yatmalar olmuş lokal boya istiyor bazı parçalar ama grenajlarda kırık yok. evet ben başka x-max bakma taraftarıyım siz neler söylersiniz.ne kadar masraf çıkartır acaba bana
anlattığın bu kadar sorundan sonra hele hararetten sekman falan uffffff
-
28 Mayıs 2010, 16:35
#943
Arjantinli69 adlı üyeden alıntı
selam arkadaşlar.kullanıcı arkadaşlara bir sorum olucak.bir 2006 37800 km de 2.el bir X-max la pazarlık aşamasındayız.ama işin gerçegi almaktan vazgeçtim desem yeridir.fiyatı 5.250 tl.2 lastik istiyor,ekzoz içi dagılmış ses yapıyor,arka lastik sağ çatal'da fren merkezini tutan deliklere yakın ufak bir çatlak varmış tutya kaynagı yapmışlar.hararet yapmış 800 km önce sekmanlar ,conta ve devir daim değişmiş.arka jantta hafif bir eğrilik oldugunu söyledi arkadaş.motor sensörü değişmiş,ama motor rolantide stop ediyor kafama takıldı biraz işin gerçegi.ufak yatmalar olmuş lokal boya istiyor bazı parçalar ama grenajlarda kırık yok. evet ben başka x-max bakma taraftarıyım siz neler söylersiniz.ne kadar masraf çıkartır acaba bana
evet güzel bir motor ama bukadar sorundan sonra titreye titreye çalışan apachi'ni çok ararsın ağrısız başına dert alma derim alıcaksan temiz sorunsuz bi makina al
-
28 Mayıs 2010, 16:59
#944
acun0 adlı üyeden alıntı
anlattığın bu kadar sorundan sonra hele hararetten sekman falan uffffff
valla baya bir araştırma yaptım çok güzel bir maxi scooter ama ben bile nasıl bu hale getirdiğine şaşırdım vatandaşın...kullanıcı görüşleri her zaman ilk tercihimdir.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:55 ----------
mücahit_89 adlı üyeden alıntı
evet güzel bir motor ama bukadar sorundan sonra titreye titreye çalışan apachi'ni çok ararsın ağrısız başına dert alma derim alıcaksan temiz sorunsuz bi makina al
evet güzel oldugu,konforlu oldugunda hem fikirim ama öyle görünüyorki 1.500 tl ye yakın masrafı var gibi.O fiyatın üzerine ekleyince daha güzel bir maxi scooter bulmamak imkansız gibi....
konuyla alakası yok ama yorumunuza katkı olsun. 2 senedir kullanırım TVS yi henüz öyle titreye titreye gittiğim söylenmez.ve 150 cc sınıfınde tek geçerim orası'da ayrı bir konu.
yorum ve bilgiler için teşekkürler arkadaşlar.
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım..
GHOST RİDER
-
30 Mayıs 2010, 00:13
#945
benim 30bin km de xmax im var ve şuana kadar kayış hava filtresi normal değişecek parçaları değişti bi kere bile hararet yapmadı neden mi her yaza girmeden önce petrol ofisinin antifirizini alırım ve motorun içindeki suyla değiştiririm ve fan eğer 10 dk da açılıyosa bu sefer 30 dk ya çıkıo ve çoğu zaman fana gerek kalmadan yolda soğuyo motor istanbul trafiğinden bahsediyorum bi de bu motoru kullanan arkadaşlar dikkat bu scooterlar yağ eksiltir 1000km de bi lütfen yağını kontrol ediniz...Lütfenn diyorm bu uyarıyı unutmayınnn...eğer yağını suyunu eksik etmezseniz 60bine kadar devamşuanda rekor bizim akrabada 45 bin oldu sorun yok :D:D: yakında fotolarını atacağm size o 45bin kmlik motorun ve o zaman anlayacaksanız ne kadar güzel bi motorumuz oldğunu teşekkür ediyorm...
-
31 Mayıs 2010, 12:10
#946
Arjantinli69 adlı üyeden alıntı
selam arkadaşlar.kullanıcı arkadaşlara bir sorum olucak.bir 2006 37800 km de 2.el bir X-max la pazarlık aşamasındayız.ama işin gerçegi almaktan vazgeçtim desem yeridir.fiyatı 5.250 tl.2 lastik istiyor,ekzoz içi dagılmış ses yapıyor,arka lastik sağ çatal'da fren merkezini tutan deliklere yakın ufak bir çatlak varmış tutya kaynagı yapmışlar.hararet yapmış 800 km önce sekmanlar ,conta ve devir daim değişmiş.arka jantta hafif bir eğrilik oldugunu söyledi arkadaş.motor sensörü değişmiş,ama motor rolantide stop ediyor kafama takıldı biraz işin gerçegi.ufak yatmalar olmuş lokal boya istiyor bazı parçalar ama grenajlarda kırık yok. evet ben başka x-max bakma taraftarıyım siz neler söylersiniz.ne kadar masraf çıkartır acaba bana
Slm , o motora 4,500 ve altı rakam anca ödenir hatta ben almam o motoru...
Bahsettiğin rakamın 250-300 tl üzerine 9200 km de 2006 x-max aldım ben geçen sene ağustos ayın da...kısalarda xenon + sırt dayama da hediyesi...şahsen km çok yüksek ve anladığım kadarı ile doğru dürüst bakım yapılmadan binilmiş motordan uzak durun derim...
-
31 Mayıs 2010, 12:16
#947
Arjantinli69 adlı üyeden alıntı
selam arkadaşlar.kullanıcı arkadaşlara bir sorum olucak.bir 2006 37800 km de 2.el bir X-max la pazarlık aşamasındayız.ama işin gerçegi almaktan vazgeçtim desem yeridir.fiyatı 5.250 tl.2 lastik istiyor,ekzoz içi dagılmış ses yapıyor,arka lastik sağ çatal'da fren merkezini tutan deliklere yakın ufak bir çatlak varmış tutya kaynagı yapmışlar.hararet yapmış 800 km önce sekmanlar ,conta ve devir daim değişmiş.arka jantta hafif bir eğrilik oldugunu söyledi arkadaş.motor sensörü değişmiş,ama motor rolantide stop ediyor kafama takıldı biraz işin gerçegi.ufak yatmalar olmuş lokal boya istiyor bazı parçalar ama grenajlarda kırık yok. evet ben başka x-max bakma taraftarıyım siz neler söylersiniz.ne kadar masraf çıkartır acaba bana
İlla alacaksan o motora 4000'den fazla verme.
(Yukarıdaki fiyatı duyunca ben bedavaya vermişim dedim kendi kendime. )
-
01 Haziran 2010, 00:14
#948
Arjantinli69 adlı üyeden alıntı
selam arkadaşlar.kullanıcı arkadaşlara bir sorum olucak.bir 2006 37800 km de 2.el bir X-max la pazarlık aşamasındayız.ama işin gerçegi almaktan vazgeçtim desem yeridir.fiyatı 5.250 tl.2 lastik istiyor,ekzoz içi dagılmış ses yapıyor,arka lastik sağ çatal'da fren merkezini tutan deliklere yakın ufak bir çatlak varmış tutya kaynagı yapmışlar.hararet yapmış 800 km önce sekmanlar ,conta ve devir daim değişmiş.arka jantta hafif bir eğrilik oldugunu söyledi arkadaş.motor sensörü değişmiş,ama motor rolantide stop ediyor kafama takıldı biraz işin gerçegi.ufak yatmalar olmuş lokal boya istiyor bazı parçalar ama grenajlarda kırık yok. evet ben başka x-max bakma taraftarıyım siz neler söylersiniz.ne kadar masraf çıkartır acaba bana
yazdığınız sorunlar nedeniyle o parayı haketmediğini düşünüyorum.içinizi karartmak istemem ama linkten parça fiyatlarına bakabilirsiniz!!
http://www.motoliz.com/index.php?p=s...id=276&kn=2006
·sevgi eylem ister·
-
04 Haziran 2010, 05:36
#949
tamyak adlı üyeden alıntı
Slm , o motora 4,500 ve altı rakam anca ödenir hatta ben almam o motoru...
Bahsettiğin rakamın 250-300 tl üzerine 9200 km de 2006 x-max aldım ben geçen sene ağustos ayın da...kısalarda xenon + sırt dayama da hediyesi...şahsen km çok yüksek ve anladığım kadarı ile doğru dürüst bakım yapılmadan binilmiş motordan uzak durun derim...
parça fiyatlarına baktım,arkadaşlar sagolsun 2.000 tl yi buluyor masraf.söylediğiniz fiyat bile çok o zaman bu motora.% 50 ömrünü yemiş görünüyor bakımsızlıktan.parça fiyatları çok yüksek 1 ekzoz 1.380 tl .siz baya uygun almışsınız hem km az.güle güle kullanın.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:18 ----------
emrello adlı üyeden alıntı
İlla alacaksan o motora 4000'den fazla verme.
(Yukarıdaki fiyatı duyunca ben bedavaya vermişim dedim kendi kendime.
)
parça fiyatlarını çıkartınca 4.000 tl bile çok o motora.zaten vaz geçtim.o fiyatlara daha güzellerini buldum.sıra anlaşmaya geldi hayırlısı bakalım.ama hayla terettütdeyim parça sıkıntısı olduğu ve beyin sorunu çıkarttığı söyleniyor
---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:26 ----------
kdzli adlı üyeden alıntı
link için teşekkürler,çok faydalı.,ama parça fiyatları fena uçuk.
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım..
GHOST RİDER
-
04 Haziran 2010, 10:43
#950
"parça fiyatları fena uçuk" demişsin de, diğer markaların parça fiyatlarıyla pek farkı yok bence. Ayrıca muadilleri bulunuyor. Balata gibi şeylerin orijinalini almana gerek yok. Parça falan lazım olursa buradan sor, gerekli telefonları falan veririz.
-
04 Haziran 2010, 13:03
#951
Merhaba Değerli xmax kullanıcıları,
Bir yıldır xmax kullanıyorum. Bu motoru almadan önce kapsamlı bir araştırma yapmıştım. Tahminlerimin çoğu doğru çıktı. Bu motor çok ama çok keyifli. Ben BMW F 650 den geçmiştim (hanım ağır bastı segment değiştirdim). Bu iki motoru karşılaştırmak çok saçma olur fakat insan karşılaştırmaktan da geri durmuyor. Bununla birlikte yeni xmax alacaklara faydası olur ümidiyle tespit ettiğim bazı noktaları bildirmek istiyorum.
Olumlu yanlar:
1. Geniş bagaj hacmi (topcase gereksiz)
2. Ön tarafa çocuğu (6 yaş) bindirebilmek (yasal değil ama mecburum)
3. Zincir derdi yok
4. Vites değiştirme derdi yok
Olumsuz yanlar:
1. Yakıt tüketimi fazla (4,5 litre-sehirdışı, 5,5 lt şehiriçi) iki kişi (top 130 kg civarı) ile 100 km ort sürat)
2. Frenler zayıf (frenleme mesafesini uzun tutmak zorundasınız)
3. Çok kolay spin atıyor- asfaltta bile iki kişi olduğu halde spin atabiliyor.
4. Elektrik donanımı zayıf. Hiç sorun yokken geçen gün kontağı kapattığım halde motor stop etmedi. Mesala yağ lambasını söndüremiyorum.
5. Amortisörler çok sert (iki kişi ile dahi yaylanmıyor).
İşte arkadaşlar bir yıllık bilanço böyle. Şunu da söylemek gerekiyor ki, scooterların çoğunda süspansiyon diye birşey yok (takır tukur sürülüyor).
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:50 ----------
Yedek parça sorunu olduğunu düşünmüyorum. Fakat yedek parça fiyatları bir miktar yüksek. Otomobille kıyaslandığında. Fakat motorsikletler ile kıyaslandığında yamahanın yedek parçaları hondadan daha ucuz. Aslında temel sorun şu ki, motor binmek lüks kabul ediliyor. Dolayısıyla yedek parçalar çok yüksek fiyatlarla satılıyor. ABD'de parçalar oldukça ucuz mesela. Avrupa bizle aynı neredeyse (almanyayı biliyorum). Diğer bir nokta yan sanayi gelişemiyor çünkü, motor sayısı az.
-
04 Haziran 2010, 14:17
#952
xmaxx adlı üyeden alıntı
Merhaba Değerli xmax kullanıcıları,
Bir yıldır xmax kullanıyorum. Bu motoru almadan önce kapsamlı bir araştırma yapmıştım. Tahminlerimin çoğu doğru çıktı. Bu motor çok ama çok keyifli. Ben BMW F 650 den geçmiştim (hanım ağır bastı segment değiştirdim). Bu iki motoru karşılaştırmak çok saçma olur fakat insan karşılaştırmaktan da geri durmuyor. Bununla birlikte yeni xmax alacaklara faydası olur ümidiyle tespit ettiğim bazı noktaları bildirmek istiyorum.
Olumlu yanlar:
1. Geniş bagaj hacmi (topcase gereksiz)
2. Ön tarafa çocuğu (6 yaş) bindirebilmek (yasal değil ama mecburum)
3. Zincir derdi yok
4. Vites değiştirme derdi yok
Olumsuz yanlar:
1. Yakıt tüketimi fazla (4,5 litre-sehirdışı, 5,5 lt şehiriçi) iki kişi (top 130 kg civarı) ile 100 km ort sürat)
2. Frenler zayıf (frenleme mesafesini uzun tutmak zorundasınız)
3. Çok kolay spin atıyor- asfaltta bile iki kişi olduğu halde spin atabiliyor.
4. Elektrik donanımı zayıf. Hiç sorun yokken geçen gün kontağı kapattığım halde motor stop etmedi. Mesala yağ lambasını söndüremiyorum.
5. Amortisörler çok sert (iki kişi ile dahi yaylanmıyor).
İşte arkadaşlar bir yıllık bilanço böyle. Şunu da söylemek gerekiyor ki, scooterların çoğunda süspansiyon diye birşey yok (takır tukur sürülüyor).
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:50 ----------
Yedek parça sorunu olduğunu düşünmüyorum. Fakat yedek parça fiyatları bir miktar yüksek. Otomobille kıyaslandığında. Fakat motorsikletler ile kıyaslandığında yamahanın yedek parçaları hondadan daha ucuz. Aslında temel sorun şu ki, motor binmek lüks kabul ediliyor. Dolayısıyla yedek parçalar çok yüksek fiyatlarla satılıyor. ABD'de parçalar oldukça ucuz mesela. Avrupa bizle aynı neredeyse (almanyayı biliyorum). Diğer bir nokta yan sanayi gelişemiyor çünkü, motor sayısı az.
Hmm, ben 4,5 litrenin üzerine hiçbir şekilde çıkaramamıştım. Yağ lambası dediğiniz OIL ibaresiyse, onu söndürmek için bir yöntem var. Yağ değişimini hatırlatıyor. İki düğme de basılı durumdayken kontağı açın ve düğmeleri hep basılı tutun. O zaman sıfırlanıyor.
Frenlerinden ben çok memnundum, hiç kilitlenmedi.
Amortisörler ayarlanabiliyor, baktınız mı?
-
04 Haziran 2010, 14:37
#953
xmaxx adlı üyeden alıntı
Merhaba Değerli xmax kullanıcıları,
Bir yıldır xmax kullanıyorum. Bu motoru almadan önce kapsamlı bir araştırma yapmıştım. Tahminlerimin çoğu doğru çıktı. Bu motor çok ama çok keyifli. Ben BMW F 650 den geçmiştim (hanım ağır bastı segment değiştirdim). Bu iki motoru karşılaştırmak çok saçma olur fakat insan karşılaştırmaktan da geri durmuyor. Bununla birlikte yeni xmax alacaklara faydası olur ümidiyle tespit ettiğim bazı noktaları bildirmek istiyorum.
Olumlu yanlar:
1. Geniş bagaj hacmi (topcase gereksiz)
2. Ön tarafa çocuğu (6 yaş) bindirebilmek (yasal değil ama mecburum)
3. Zincir derdi yok
4. Vites değiştirme derdi yok
Olumsuz yanlar:
1. Yakıt tüketimi fazla (4,5 litre-sehirdışı, 5,5 lt şehiriçi) iki kişi (top 130 kg civarı) ile 100 km ort sürat)
2. Frenler zayıf (frenleme mesafesini uzun tutmak zorundasınız)
3. Çok kolay spin atıyor- asfaltta bile iki kişi olduğu halde spin atabiliyor.
4. Elektrik donanımı zayıf. Hiç sorun yokken geçen gün kontağı kapattığım halde motor stop etmedi. Mesala yağ lambasını söndüremiyorum.
5. Amortisörler çok sert (iki kişi ile dahi yaylanmıyor).
İşte arkadaşlar bir yıllık bilanço böyle. Şunu da söylemek gerekiyor ki, scooterların çoğunda süspansiyon diye birşey yok (takır tukur sürülüyor).
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:50 ----------
Yedek parça sorunu olduğunu düşünmüyorum. Fakat yedek parça fiyatları bir miktar yüksek. Otomobille kıyaslandığında. Fakat motorsikletler ile kıyaslandığında yamahanın yedek parçaları hondadan daha ucuz. Aslında temel sorun şu ki, motor binmek lüks kabul ediliyor. Dolayısıyla yedek parçalar çok yüksek fiyatlarla satılıyor. ABD'de parçalar oldukça ucuz mesela. Avrupa bizle aynı neredeyse (almanyayı biliyorum). Diğer bir nokta yan sanayi gelişemiyor çünkü, motor sayısı az.
slm , ben şehir içinde (istanbul) 100 km de 4,1 lt civarı benzin tüketiyorum şehir dışında sakin kullanımla 3,5 lara yaklaşırım diye düşünüyorum ama denemek kısmet olmadı...Amortisörlerin sertlik ayarı var eğer getirmediyseniz yumuşak pozisyona getirin...Frenler bence yeterli eski lastiklerle bazen sert frende arkayı hafif kitlerdi şu an yeni lastiklerim le o sorunda kalktı hatta yol çizgilerinden geçerken oluşan hafif şerit değiştirme tamamen yokoldu...Spin olayı tahminimce söylüyorum bayat eski tarihli lastik kullanmanızdan kaynaklanıyor...Elektrik donanımınız da ki sorunu hiç yaşamadım umarım yaşamam :D
Burgman ı olan bi arkadaşım test etmişti frenlemesi çok iyi demişti...
-
04 Haziran 2010, 16:16
#954
Bendemi alsam ne yapsam kafam karıştı ama kimi iyi sölüyo kimi kötü sölüyo işimi şansamı bırakayım yoksa )
-
04 Haziran 2010, 16:48
#955
x-max maxi scooter'lar arasında bence yeri ayrı bir scooter,parçalar pahalı genel anlamda söyledim.mesela bir R1 ön fren balatası 30tl alabiliyoruz bununda ön balata 30-40 tl arası.kayışın fiyatı ayrı zaten.ekzoz çok uçuk rakamlar hemde sadece susturucu 1.348 tl.ekzozun ömrü ne kadar derseniz en fazla 4 sene o da maximum.gibi ama kronik sorunu varsa kötü yoksa şu an favorilerimde piaggo-x-max-kymco geliyor sıralama böyle
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım..
GHOST RİDER
-
04 Haziran 2010, 17:27
#956
Arjantinli69 adlı üyeden alıntı
x-max maxi scooter'lar arasında bence yeri ayrı bir scooter,parçalar pahalı genel anlamda söyledim.mesela bir R1 ön fren balatası 30tl alabiliyoruz bununda ön balata 30-40 tl arası.kayışın fiyatı ayrı zaten.ekzoz çok uçuk rakamlar hemde sadece susturucu 1.348 tl.ekzozun ömrü ne kadar derseniz en fazla 4 sene o da maximum.gibi ama kronik sorunu varsa kötü yoksa şu an favorilerimde piaggo-x-max-kymco geliyor sıralama böyle
brenta italyan malı yan sanayi ön balata ya 25 tl vermiştim ... orjinaline 125 tl verilmez , 10,000 km götürsün yeter...Sallıyorum benim egsoz a bişey olsa
kesinlikle orjinalini almam bakarım piyasadan leovince falan alırım eğer uygun fiyatlı orjinal 2. el bulamazsam tabiki...Çoğu kişi zaten bu italyan scooter da olsa
egsoza bişi olursa orjinalini almıyo ona uygun hem de orjinalinden daha ucuz performans egsozlarına yöneliyor...
Sonuç olarak malesef bu segmentteki italyan , japon , ve taiwan marka gözetmeksizin hepsinin parçaları aşırı pahalı...
-
04 Haziran 2010, 18:55
#957
esmercan59 adlı üyeden alıntı
Bendemi alsam ne yapsam kafam karıştı ama kimi iyi sölüyo kimi kötü sölüyo işimi şansamı bırakayım yoksa
)
Motor işi şans işi biraz... İkinci el alacaksan, ne olursa olsun, belli bir tamir bütçesi ayırmakta fayda var. Ama Xmax iyidir, temiz bulursan al.
-
04 Haziran 2010, 20:47
#958
ikinci el alıcam ama korkuyorum dogrusu yok beyin arızası çıkıyo yok aküsü çabuk bitiyo şarj etmiyo acaba bunlar o senede çıkan motorlara aitmi sonradan bu sorun çözüldümü çözüldüyse hangi seneden sonra
-
04 Haziran 2010, 22:59
#959
esmercan59 adlı üyeden alıntı
ikinci el alıcam ama korkuyorum dogrusu yok beyin arızası çıkıyo yok aküsü çabuk bitiyo şarj etmiyo acaba bunlar o senede çıkan motorlara aitmi sonradan bu sorun çözüldümü çözüldüyse hangi seneden sonra
Bu saat ten sonra akü bitiren x-max kaldığını zannetmiyorum , bitirenlerde de 15-20 tl ye hallediliyor diye biliyorum......bende ki 2006 onda öyle bi sorun yok...Beyin olayı ile ilgili olarak ta pek rastlanıcak bi olay olduğunu zannetmiyorum...Ama bütçen yeterse enjeksiyonlu al bendeki karbüratörlü...
-
06 Haziran 2010, 10:33
#960
enjeksiyonlu ile karbüratörlü arasındaki fark ney peki genelde okudugum arızalarıda enjeksiyonlular çıkarıyomuş zaten netten bi karbüratörlü buldum yakında gidip görücem bakalım
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler