Yamaha X-Max 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
20 Ağustos 2009, 17:56
#821
zangif adlı üyeden alıntı
slm arkadaşalar hic aklımda yokken birden bire xmax cıktı karşıma almanın eşiğindeyim daha önceden kymco 250cc olan xtıng modeline karar kılmıştım ama birden karşıma xmax cıkınca kafam karıştı daha önce x max ile xıntıng arasında kalmış tım ama x max topiğnde okuduğum cin malı scooterlarda bile raslanmayan arızaları görünce vazgecmiştim ama almak istediğim xmax 2008 model acaba bu kronik problemler bu araclardadamı devam ediyor mu yoksa o arızalar haloldumu topic cok uzun olduğundan okuyamadım hatırımda kalan sorunları yazacam sizlere zahmet objektif yorumlarınızı sizlerden rica ederim 1ci :sorum ve en önmeli olanı şasisinde deki kırılma sorunu hala devam ediyormu bi bağlantı aparatı ile servisler güclendiriyordu 2:ci sorum kronik elektirik tesisatındaki arızalar vede aklıma gelmeyen ve sizin karşılaştığınız arızalar ve önlemi nelerdir parca fiyatları ne durumda ekzoz grenaj ve cabuk kırılan parca fiyatlarını bir de altı yere yakınmı tümseklered sürermi şimdiden teşekkür eder değerli yormlarınızı bekliyorum
Merhaba, aynen dediğin gibi turdaydım. O yüzden cevap yazamadım.
2006 modellerde de bu arızalar çok masraflı ve zahmetli şeyler değil. Şasi kırılması diye bir olay yaşayan birine rastlamadım.
Elektrik tesisatındaki durum ise iki adet yanlış bağlantıdan kaynaklanıyor. Birisi konjektöre giden tesisat birisi de yanılmıyorsam kontağı sürekli açık tutan bir bağlantı hatası. Birisi için bir kablo demeti gerekiyor. Yanılmıyorsam 17 TL idi fiyatı. Konjektör bağlantı sorunu ise sadece bağlantıların doğru yapılması ile çözülebiliyor. Ondan sonra bir sorun yaşamadım ben.
Egzoz fiyatını bilmiyorum ama pahalıdır muhtemelen. Grenaj parçalarının fiyatları genelde 60-100 avro arasında değişiyor. Ama kolay kolay kırılmıyor bunlar. Ön diskin fiyatı 120 TL idi. Orijinal fren balatalarının 120 ve 80 TL olması lazım. Ama çok daha ucuza muadilleri bulunuyor. 1,7 litre 10-40 yağ alıyor.
Yaklaşık 4000 km yol yaptım. Çoğu da ıssız köy yollarındaydı. Yaklaşık 80 km boyunca başka araç görmediğim yollar vardı bunların arasında. Elektrik sorunlarını çözdükten sonra beni hiç yolda bırakmadı. Motora güvenmesem o yollara giremezdim. Bence kendi kategorisinde kesinlikle alınabilecek bir motor. Hız, konfor, bagaj hacmi... Eksiği yok gibi. (Bana artık enduro gerekiyor o ayrı... )
Reklamlar
-
20 Ağustos 2009, 19:04
#822
Birşey sormak istiyorum.Bu motorla 2 kişi yanında çok fazla olmasa da yükle balkan gezisi yapılabilir mi?2 kişi yüklerle o yollarda ne kadar hıza çıkabilirim güvenli olarak?En önemlisi motorun hacmi bu geziyi kaldırabilir mi?Her motorla gidilir ama rahat gitmek önemli.Günde 300-350 km civarında yol yapmak şartıyla.
(K)aza (A)nında (S)eni (K)orur.
-
20 Ağustos 2009, 19:27
#823
Merhaba arkadaşlar,
Ben de 2009 model bir Xmax sahibi oldum. Dylan'dan sonra oldukca degisik geldi tabi. Surus keyfi bambaska.
Yalnız sele tahmin ettigim kadar konforlu degilmis gibi. Ön tarafındaki bölümdeki sünger biraz sert ve tam kuyruk sokumuna baski yapiyor. Belki de alisik olmadigim icindir. Ya da zamanla o kisim yumusucaktir. Bu konuda siz ne düsünüyorsunuz ?
-
21 Ağustos 2009, 11:53
#824
emir27 adlı üyeden alıntı
Birşey sormak istiyorum.Bu motorla 2 kişi yanında çok fazla olmasa da yükle balkan gezisi yapılabilir mi?2 kişi yüklerle o yollarda ne kadar hıza çıkabilirim güvenli olarak?En önemlisi motorun hacmi bu geziyi kaldırabilir mi?Her motorla gidilir ama rahat gitmek önemli.Günde 300-350 km civarında yol yapmak şartıyla.
Bu motorla Avrupa gezisi yapanları duydum. Tek başına çok rahat yapılır bence. İki kişide de sorun çıkaracağını sanmıyorum. Motorun gücü yeterli. Ama yokuşlarda bir fark olacaktır mutlaka. Bence böyle iddialı bir geziye çıkmadan önce 500-600 km'lik rotalarda deneme amaçlı sürüşler yapmak daha iyi bir fikir verebilir.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:53 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:51 AM ----------
protesto adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar,
Ben de 2009 model bir Xmax sahibi oldum. Dylan'dan sonra oldukca degisik geldi tabi. Surus keyfi bambaska.
Yalnız sele tahmin ettigim kadar konforlu degilmis gibi. Ön tarafındaki bölümdeki sünger biraz sert ve tam kuyruk sokumuna baski yapiyor. Belki de alisik olmadigim icindir. Ya da zamanla o kisim yumusucaktir. Bu konuda siz ne düsünüyorsunuz ?
Valla ben genelde çok rahat ediyorum, ki üzerinden 2 saat boyunca hiç inmediğim zamanlar oluyor. Belki oturuş pozisyonunla ilgili bir şeydir, zamanla alışırsın.
-
21 Ağustos 2009, 12:23
#825
protesto adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar,
Ben de 2009 model bir Xmax sahibi oldum. Dylan'dan sonra oldukca degisik geldi tabi. Surus keyfi bambaska.
Yalnız sele tahmin ettigim kadar konforlu degilmis gibi. Ön tarafındaki bölümdeki sünger biraz sert ve tam kuyruk sokumuna baski yapiyor. Belki de alisik olmadigim icindir. Ya da zamanla o kisim yumusucaktir. Bu konuda siz ne düsünüyorsunuz ?
motorunu öncelikle güle güle kullan kazasız belasız binmek nasip olsun herzaman ,valla ben xmaxten daha yumuşak seleli bir scooter daha görmedim desem yeridir,yeni olduğu için belki sert gelmiş olabilir,ben ilk aldigimda biraz amortisörler sert gibi gelmişti onada alıştım,dylan a göre çok farklı bir motor kilosuna ve boyuna alışana kadar ilk 3 ay çok dikkatli binmeni öneririm ,bende dylan tipi bir scooter dan geçmiştim xmax e ,ilk aylar ağır geliyordu,şimdi bisiklet gibi geliyor :
İnsanlarıda Para Gibi Işığa Tutun, İçinde "ATATÜRK" Yoksa Sahtedir!!! - "Don't ride faster than your angels can fly"
-
21 Ağustos 2009, 12:49
#826
Arkadaşlar herkese selam
benim motorumun arka plastik çamurluğunun sol tarafı en ufak bir kasis ve çukurda dahi altında duran motor kapağına çarpıp rahatsız edici bir ses çıkarıyor.çift taraflı yanmaz bant yapıştırdım ama onuda eze eze tekrar ses çıkarmaya devam ediyor.sizde bu sorunu yaşıyormusunuz veya nasıl bir çözüm önerirsiniz
teşekkürler
-
21 Ağustos 2009, 14:40
#827
Arkadaşlar göstergedeki yağ değişim (OIL) yazısını nasıl sıfırlıyorduk? İki düğmeye birden basıyorum ama olmuyor.
-
21 Ağustos 2009, 17:23
#828
protesto adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar,
Ben de 2009 model bir Xmax sahibi oldum. Dylan'dan sonra oldukca degisik geldi tabi. Surus keyfi bambaska.
Yalnız sele tahmin ettigim kadar konforlu degilmis gibi. Ön tarafındaki bölümdeki sünger biraz sert ve tam kuyruk sokumuna baski yapiyor. Belki de alisik olmadigim icindir. Ya da zamanla o kisim yumusucaktir. Bu konuda siz ne düsünüyorsunuz ?
motorun hayırlı olsun Allah kazasız kullanmayı nasib etsin
Sıdkın hakikatı seni yalandan başka bir şeyin kurtaramayacağı bir yerde gerçeği söylemendir"Cüneyd i Bağdadi"
-
21 Ağustos 2009, 21:41
#829
selçuk sezer adlı üyeden alıntı
motorun hayırlı olsun Allah kazasız kullanmayı nasib etsin
İyi dilekleriniz icin tesekkur ederim.
Dylan'i da daha satmadim bu arada, Xmax'in sehir icinde yeterince kivrak olduguna ve selenin rahat ettirdigine karar verene kadar Dylan'dan vazgecmicem
-
22 Ağustos 2009, 00:22
#830
protesto adlı üyeden alıntı
İyi dilekleriniz icin tesekkur ederim.
Dylan'i da daha satmadim bu arada, Xmax'in sehir icinde yeterince kivrak olduguna ve selenin rahat ettirdigine karar verene kadar Dylan'dan vazgecmicem
ne bileyim ben bir türlü vazgeçemiyorum dylandan
Sıdkın hakikatı seni yalandan başka bir şeyin kurtaramayacağı bir yerde gerçeği söylemendir"Cüneyd i Bağdadi"
-
22 Ağustos 2009, 00:49
#831
xmax zaten her türlü dylandan kıvrak bi makina zaten bunu test etmene gerek yok bence
-
22 Ağustos 2009, 01:17
#832
-
22 Ağustos 2009, 10:07
#833
sky_forever adlı üyeden alıntı
xmax zaten her türlü dylandan kıvrak bi makina zaten bunu test etmene gerek yok bence
Kivrak kelimesini yanlis algiliyorsun. Dylan kucuk oldugu icin trafikte her yere rahatlikla girip cikabilir, manevra kabiliyeti daha yuksektir. Bu yuzden de kendisinden daha uzun ve genis olan Xmax'ten daha kivraktir. Kastettigim sey hiz, performans falan degil ;)
-
22 Ağustos 2009, 20:18
#834
bende temmuz basında aldığım xmax ımı sattım. 1,5 ayda 5000 km yaptım. oda sadece haftasonları. arıza olarak sadece devirdaım pompasını bozarak canımı sıktı,onu da alıp kendım hallettım. şimdi ist içi için bi tane dylan lasım
protesto sen satmayı düşünüyomusun dylanı ?
-
23 Ağustos 2009, 10:00
#835
blue white adlı üyeden alıntı
protesto sen satmayı düşünüyomusun dylanı ?
Evet dusunuyorum ama henüz degil. 8000 km bakimi yeni geldi onu yaptiracagim. Egzozunu da garantisi bitmis olmasina ragmen Honda ile konusup ucretsiz degistirmeye calisacagim. Sonrasinda konusabiliriz.
-
23 Ağustos 2009, 15:08
#836
Arkadaslar selam bende yaklasık 1 aydır Yamaha X-max 250i kullanıyorum.
1100 km yaptım şu ana kadar. İlk yağ değişimi şuan yapılmalı diye biliyorum öeriniz nedir nemarka yağ kullanmamı önerirsiniz ve eksrta bakım yapılması gereken parçalar varmı diye sormak istedim.
buarada ilk defa bır motorsikletten bu derece memnunum
daha önce sym mask 50 , dailim 125, honda s-wing 150 mtorsikletleri kullandım fakat hiçbiri x-maxı n rahatlıgını vermıyor.
-
23 Ağustos 2009, 17:04
#837
demestica adlı üyeden alıntı
Arkadaslar selam bende yaklasık 1 aydır Yamaha X-max 250i kullanıyorum.
1100 km yaptım şu ana kadar. İlk yağ değişimi şuan yapılmalı diye biliyorum öeriniz nedir nemarka yağ kullanmamı önerirsiniz ve eksrta bakım yapılması gereken parçalar varmı diye sormak istedim.
buarada ilk defa bır motorsikletten bu derece memnunum
daha önce sym mask 50 , dailim 125, honda s-wing 150 mtorsikletleri kullandım fakat hiçbiri x-maxı n rahatlıgını vermıyor.
Merhaba, iyi günlerde kazasız belasız kullanman dileğiyle...
10-40 yağ kullanılıyor, Yamah servislerindeki Yamalube veya Mobil'i tercih edebilirsin. Sanırım Castrol'ü de kullananlar var.
Bu arada Yamalube ile Motul birbirinin aynısı galiba. Yani Yamalube'u Motul üretiyor diye düşünüyorum.
-
24 Ağustos 2009, 01:54
#838
Adana İl Temsilcisi
Tolme adlı üyeden alıntı
adanalı abim,öğrenmek istediğin birşey varsa sor abi bildiğimiz kadarı ile ben ve diğer arkadaşlar yanıtlarız
-kardeş,farların gece aydınlatması nasıl,iyimi?
-birde,ben motorumu sahibinden'e koydum,2008 x max takaslı diye,bakalım hayırlısı,ilgilenen olursa diye linkini veriyorum.
http://www.sahibinden.com/adan_dan_2...XQQdisplayitem
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN.
BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
-
27 Ağustos 2009, 11:27
#839
emrello adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar göstergedeki yağ değişim (OIL) yazısını nasıl sıfırlıyorduk? İki düğmeye birden basıyorum ama olmuyor.
arkadaşım kontak kapalyken iki düğmeye aynı anda basılı tut 5-10 sn kadar ve snra kontagı çevir muhtemelen 0 lanacaktır.
-
27 Ağustos 2009, 11:48
#840
erdemka07 adlı üyeden alıntı
arkadaşım kontak kapalyken iki düğmeye aynı anda basılı tut 5-10 sn kadar ve snra kontagı çevir muhtemelen 0 lanacaktır.
Teşekkürler. Kullanım kitapçığında kontak açıkken diyor, yaptım olmuyor. Herhalde kitapçıkta hata var. Bunu denemedim ama.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)
Bu Konudaki Etiketler