Yamaha X-Max 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
17 Haziran 2009, 16:32
#761
2008 le 2009 x city arasında iki fark var ön camın yükseklik ayarı birde arka çanta takma sehpası bunun dışında beyaz renk seçeneği...!
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:32 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:20 PM ----------
Eski bir Dylan kullanıcısı olarak söylemek gerekirse x citynin kalkıştaki performansı Dylandan biraz daha iyi arada dağlar kadar fark yok. Bariz fark 100km/h den sonra hissediliyor. Kesintisiz şekilde 120km/h te ulasip 140km/h te kadar çok rahat hızlanıyor. Benim 98kg Lik ağırlığımla daha fazlada gidemiyor ama arkadaşım benim motorumla 150km/h rahat görüyor. (o 72kg)
Reklamlar
-
17 Haziran 2009, 21:15
#762
Yakıt konusunda ise benim tecrğbelerimi aktarabilirim. Uzun yolda sürekli 135-140km/h seyirde 27 tl benzin(8.5lt) 190km menzil. 115-120km/h hızda ise 27tl lik benzinle 250kmlik menzile sahip. 90-100km/h sabit hızla 20tl ile 220km yol yaptım. Şehir içinde ise 20tl benzin alıyorum hep 170-180 km yol yapıyor. Dylanlada 20tl lik benzin alıyordum ve 150-160 km yol yapıyordum. Bence gücüne ve cüssesine göre yakıtı gayet mantıklı..
-
18 Haziran 2009, 01:16
#763
ozeronder adlı üyeden alıntı
Yakıt konusunda ise benim tecrğbelerimi aktarabilirim. Uzun yolda sürekli 135-140km/h seyirde 27 tl benzin(8.5lt) 190km menzil. 115-120km/h hızda ise 27tl lik benzinle 250kmlik menzile sahip. 90-100km/h sabit hızla 20tl ile 220km yol yaptım. Şehir içinde ise 20tl benzin alıyorum hep 170-180 km yol yapıyor. Dylanlada 20tl lik benzin alıyordum ve 150-160 km yol yapıyordum. Bence gücüne ve cüssesine göre yakıtı gayet mantıklı..
Evet yakıt olayı çok mantıklı ve idealmiş. Ben Dylanla 20 lira ile son zamnlar dahil 200km yapıyordum. Ancak Full gaz gidersem deliriyor ve 130 km ancak gidiyordu. ( Uzun yolda sürekli 130km/hız ) Valla çok heyecanlıyım aklımdaki beyaz renk 2009 Para durumlarını ayarlayabilirsem hemen almak istiyorum
"Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif
-
18 Haziran 2009, 01:50
#764
Tolme adlı üyeden alıntı
Ben eskilerle devam edeyim ozaman çok para olunca alırız bi mtec xenon
xenonlarda far tasını eritme veya akü tüketme gibi bi sorun yaşadınmı peki?
mtec xenonlar çok pahalı o kadar paraya değer mi bilemem,en son çifti 190 liraya uzun kısa h4 satılıyordu buralarda üstelik 2 yıl garantili.xenonda ampulu de ısınıyor ama eritecek kadar abartı değil.
ozeronder adlı üyeden alıntı
Geçmiş olsun, sen pompanın keçesini değiştirip problemi çözdün galiba. Tamir işi kaç lira tuttu ve nerede yaptırdın ben parça siparişini verdim ama gelmesini beklerken eskisini tamir ettirip kullanabilirim bu yaz günüde motorsuz kalmamış olurum
ewet devirdaim milinin üstünde 2 adet keçe var,biri lastik üstünde yaylı bi rondela var diğeri metal kılıflı kırarak çıkartılıyor biraz işçilik istiyor.esas tutan o zaten.takarkende bi çeşit sıvı conta takviyesi ile yerleştirdik yerine.bu keçelerle beraber bloğa giren oringleri ve bi halka contayıda değiştirdik.en son pompa kapağını kapatırken orjinal contasını kullandık ama yine farklı bi sıvı conta ile takviye ettik.
keçe oringler conta 20tl,antifiriz motor yağı 30tl(mili söktüğünde motor yağının yarıdan fazlası boşalıyor),işçilik 80tl,ben + olarak fan müşürünü değiştirmek zorunda kaldım 30 lirada ona verdik.orjinali olmadığı için hondanın 80 derecelik müşürünü taktık dişi onun uydu.bugün motolize sordum orjinaline de 30 lira civarı dediler.Antalya da ikamet ediyorum burda yaptırdım.mekanik konusunda çok güvendiğim Süleyman ustaya yaptırdım.size tavsiyem önce iyi bir usta bulun,ona üzerinden çıkan keçe ve contaları bulunduğunuz şehirde bulup bulamayacağınızı sorun.çünkü bi kere söküldümü yenisi yoksa eskisi kullanılamıyor.kolaygele.
·sevgi eylem ister·
-
18 Haziran 2009, 15:32
#765
değerli motorcu dostum kdzli
verdiğin bilgiler için çok teşekkür ederim.Eline, diline, emeğine sağlık
Bu iş sandığım kadar basit ve ucuz bir yöntem değilmiş biz pompanın yenisine 200tl verdik 30da işçilik bana yenisinin maliyeti 230tl ve 1yıl garantili ama 3 hafta parça beklemek insanın canını sıkıyor beklemek olmasa tamir için hiç uğraşılmaz.
-
19 Haziran 2009, 22:46
#766
ozeronder adlı üyeden alıntı
değerli motorcu dostum kdzli
verdiğin bilgiler için çok teşekkür ederim.Eline, diline, emeğine sağlık
Bu iş sandığım kadar basit ve ucuz bir yöntem değilmiş biz pompanın yenisine 200tl verdik 30da işçilik bana yenisinin maliyeti 230tl ve 1yıl garantili ama 3 hafta parça beklemek insanın canını sıkıyor beklemek olmasa tamir için hiç uğraşılmaz.
geçen ay motoliz in elinde parça vardı bitmiş mi acaba?paylaşmak güzelde bi kişide soruma cvp veremedi.arada kaynadı mı acaba?sizlerde motor sıcakken rolantide fan devreye girdiğinde 5-10 sn çalışıp duruyor sonra 5-10 sn sonra tekrar mı çalışıyor yoksa devreye girip uzun sure(1-3dk) ibreyi düşürene kadar sürekli mi çalışıyor?
·sevgi eylem ister·
-
20 Haziran 2009, 00:08
#767
kdzli adlı üyeden alıntı
geçen ay motoliz in elinde parça vardı bitmiş mi acaba?paylaşmak güzelde bi kişide soruma cvp veremedi.arada kaynadı mı acaba?sizlerde motor sıcakken rolantide fan devreye girdiğinde 5-10 sn çalışıp duruyor sonra 5-10 sn sonra tekrar mı çalışıyor yoksa devreye girip uzun sure(1-3dk) ibreyi düşürene kadar sürekli mi çalışıyor?
Ben istanbulda Daytona ve Kardeşler motora sordum onlar ayrıca beldeyamanın stoklarınada baktılar ve ellerinde olmadığı için yurt dışından gelmesi gerektiğini söylediler. Motoliz e sormadım ama parçanın parasını yatırdığımız için herlade artık mecbur bekleyeceğiz.
Ben senin sorunu motorlarımız farklı olduğunu düşündüğümden cevaplamamıştım, madem kimseden ses çıkmıyor benim X-city deki durumu izaha çalışayım.
benim motorun harareti orta seviyeye hızla çıkıyor. (ilk 1-2kmli yolda) ve ortada duruyor. Fanın çalışmasını hareket halinde hiç duymuyorsun ama sıcaklık ibresinin yükselmesine izin vermeden devreye girdiğini rölantide (ışklarda falan beklerken) duyuyosun. Asla bir kesik kesik çalışma yok çalışıp devreden çıkınca uzun süre daha devreye girmiyor.. bence kesik kesik çalışması herangi bir temassızlıktan kaynaklanıyor.
-
20 Haziran 2009, 00:27
#768
ozeronder adlı üyeden alıntı
Ben istanbulda Daytona ve Kardeşler motora sordum onlar ayrıca beldeyamanın stoklarınada baktılar ve ellerinde olmadığı için yurt dışından gelmesi gerektiğini söylediler. Motoliz e sormadım ama parçanın parasını yatırdığımız için herlade artık mecbur bekleyeceğiz.
Ben senin sorunu motorlarımız farklı olduğunu düşündüğümden cevaplamamıştım, madem kimseden ses çıkmıyor benim X-city deki durumu izaha çalışayım.
benim motorun harareti orta seviyeye hızla çıkıyor. (ilk 1-2kmli yolda) ve ortada duruyor. Fanın çalışmasını hareket halinde hiç duymuyorsun ama sıcaklık ibresinin yükselmesine izin vermeden devreye girdiğini rölantide (ışklarda falan beklerken) duyuyosun. Asla bir kesik kesik çalışma yok çalışıp devreden çıkınca uzun süre daha devreye girmiyor.. bence kesik kesik çalışması herangi bir temassızlıktan kaynaklanıyor.
kardeşler motora sorduysan motolizde onun net sitesi sorun yok o zamn kalmamış gerçekten.fan paylaşımın için teşekkürler.sorun müşürde olduğu için ben değitirdim olay çözüldü zaten.sorun şu ki ilk günden beri kesik çalışma vardı.acaba diyorum 2006 diğer xmaxlerin fan müşürleride mi böyle o yüzden mi devirdaim gidiyor.ama sorun bundan olsaydı sizde olmazdı.olabiiliyo demekki,sorunsuz sürüşler diliyorum.
·sevgi eylem ister·
-
20 Haziran 2009, 01:07
#769
kdzli adlı üyeden alıntı
geçen ay motoliz in elinde parça vardı bitmiş mi acaba?paylaşmak güzelde bi kişide soruma cvp veremedi.arada kaynadı mı acaba?sizlerde motor sıcakken rolantide fan devreye girdiğinde 5-10 sn çalışıp duruyor sonra 5-10 sn sonra tekrar mı çalışıyor yoksa devreye girip uzun sure(1-3dk) ibreyi düşürene kadar sürekli mi çalışıyor?
c
arda mesajını geç okudum ama genel bilgi vermek için bende yazayım,evet 2-3 dk boyunca ibre düşene kadar çalışıyor, genelde çok dur kalk yaparsam veya ışıklarda fazla uzun süre beklersem fan açıyor bunun haricinde çalıştığını duymadım,bu arada xmaxlerinizin içindeki orjinak aküleri ne marka?
-
21 Haziran 2009, 12:01
#770
Tolme adlı üyeden alıntı
c
arda mesajını geç okudum ama genel bilgi vermek için bende yazayım,evet 2-3 dk boyunca ibre düşene kadar çalışıyor, genelde çok dur kalk yaparsam veya ışıklarda fazla uzun süre beklersem fan açıyor bunun haricinde çalıştığını duymadım,bu arada xmaxlerinizin içindeki orjinak aküleri ne marka?
yuasa bendeki,daha sonra klm aldık baya iyi çıktı oda.
·sevgi eylem ister·
-
22 Haziran 2009, 23:04
#771
Bence motorunuzun elektrik aksamında bir problem bir dengesizlik yoksa ve çok uzun süre yatırmıyorsanız akünün çok çok kaliteli olmasına gerek yok. Ben 36tl ye aldığım çin malı akü ile 2 sene kullandım ve sattığım arkadaşta hala kullanıyor. Belki bu kış sorun çıkarır.
-
25 Haziran 2009, 14:30
#772
ozeronder adlı üyeden alıntı
Bence motorunuzun elektrik aksamında bir problem bir dengesizlik yoksa ve çok uzun süre yatırmıyorsanız akünün çok çok kaliteli olmasına gerek yok. Ben 36tl ye aldığım çin malı akü ile 2 sene kullandım ve sattığım arkadaşta hala kullanıyor. Belki bu kış sorun çıkarır.
şuan herhangi bi problemim yok yalnız son zamanlarda rölantideyken farların bariz bir şekilde sönükleştiğini gazı açınca daha parlak yandığını fark ettim ,aküden uyuzlandım ve açtım kapağını bir bakalım kim varmış içerde diye birde baktımki içerde GS marka bişi hemde asitli türden ,motoru ilk aldığımda kasadan çıkaran ve toplayan yetkili servise sormuştum akü bakım gerektiyormu diye ,yok abi bincen gitcen hic elleme demişti ,asitlerin konduğu akünün üst kapağını açtım baktım içerde asit masit kimsecikler kalmamış plakalar görünüyordu,şimdi 2 şık var ya motoru götürdüğüm yetkili servis ilk takılırken bizim yuasa aküyü yedi yerine bunu taktı veyada beldeyama ucuza gelsin diye içine farklı akü koydu ve servisin bi kabahati yok,herneyse gittim deneme için başka bi akü aldım motorcudan taktım farlar düzeldi hemen,sonra motorcuya götürdüm ölçtü baktı aküyü abi deiştirirsen iyi olur dedi,bizde aldık yeni akü mecburen
-
25 Haziran 2009, 16:25
#773
droral adlı üyeden alıntı
Selamlar hurricane77; ben de bu ay sonunda Fransa'ya gideceğim. Merak ettiğim 3 konu var, cevaplayabilirseniz çok sevinirim....
1. Kiraladığınız motorun kira ücreti ne kadardı?
2. Mevcut ehliyetiniz iş gördü mü, yoksa buradan uluslararası ehliyet elmış mıydınız?
3. Motorla beraber kask da verdiler mi?
Teşekkürler.....
Kardeş cevabım biraz geç oldu ama kusura bakma
1.Kira ücreti 24 saatlik olarak 60 euro idi
2.Mevcut ehliyet iş gördü hiç bir problem çıkmadı gerçi polis çevirmedi ama motoru getiren arkadaş hiç bir sorun çıkartmadı.
3.Motorla beraber kask verdiler 2 adet 1 de sağlam bir kilit verdiler gittiğin yerde içinde kıymetli bişey bırakma ve motoru kilitler dediler.
Syg....
Oyun bitince Şah da Piyonda aynı kutuya konur...
SW 600
-
27 Haziran 2009, 03:04
#774
·sevgi eylem ister·
-
30 Haziran 2009, 01:15
#775
-
02 Temmuz 2009, 01:01
#776
selam arkadaşlar x max mı alsam x city mi bir türlü karar veremedin eksileri artıları nelerdir
Sıdkın hakikatı seni yalandan başka bir şeyin kurtaramayacağı bir yerde gerçeği söylemendir"Cüneyd i Bağdadi"
-
02 Temmuz 2009, 14:09
#777
selçuk sezer adlı üyeden alıntı
selam arkadaşlar x max mı alsam x city mi bir türlü karar veremedin eksileri artıları nelerdir
arada pek bi fark yok bence motor kısmı aynı zaten,tek farkları dış görünüşleri diyebilirim,xcity nin tekerlek çapı daha geniş daha zarif ve ince bir görüntüsü var piaggionun klasiklerini daha çok andırıyor,uzaktan gören biri karşıdan bir scooterin geldiğini rahatlıkla anlayabiliyor,xmax ise tamamen kendine has orjinal bir görüntü ve dizayna sahip, daha kaslı ve büyük motor havasında,yan yana konuldugu zaman xmax ın eninin olarak daha kalın oldugunu göreceksiniz
-
02 Temmuz 2009, 20:27
#778
Tolme adlı üyeden alıntı
arada pek bi fark yok bence motor kısmı aynı zaten,tek farkları dış görünüşleri diyebilirim,xcity nin tekerlek çapı daha geniş daha zarif ve ince bir görüntüsü var piaggionun klasiklerini daha çok andırıyor,uzaktan gören biri karşıdan bir scooterin geldiğini rahatlıkla anlayabiliyor,xmax ise tamamen kendine has orjinal bir görüntü ve dizayna sahip, daha kaslı ve büyük motor havasında,yan yana konuldugu zaman xmax ın eninin olarak daha kalın oldugunu göreceksiniz
motorun enjeksiyonlumu 100 kmde kaç litre yakıyor
Sıdkın hakikatı seni yalandan başka bir şeyin kurtaramayacağı bir yerde gerçeği söylemendir"Cüneyd i Bağdadi"
-
03 Temmuz 2009, 15:29
#779
selçuk sezer adlı üyeden alıntı
motorun enjeksiyonlumu 100 kmde kaç litre yakıyor
evet motorum enjeksiyonlu eğer 80-90 civarı gidersen 3,2 litre benzinle 100km gidiyor
-
07 Temmuz 2009, 15:51
#780
Geçen yıl haziran ayında aldığım aküm dün yine bitti ve x-max im 3. senesini doldurduğunda tam 3. akümü de takmış oldum,beldeyama ve samsun yamaha
bayisi arasında pin-pon topu gibi yazışıp çizişerek geçen tam 3 yıl sonunda
sorunu bir türlü çözemedim.
Bu örnekten de görüldüğü üzere kendi ülkesinde böyle bir sorun yaşansaydı
adamlar bırakın yazışmayı,8.5 yerine kafadan belki de 10-11 amperlik aküyü takıp,lafını bile ettirmeden müşteri mewmnuniyetini en üst düzeyde tutmayı becerirdi.Demekki beyaz yakalı süslü elamanlarla ve bu kafayla ancak bu kadar
yürüyor..
Hatalı kablo bağlantısı ve röleli kablo setini ne hikmetse bir türlü bana ulaştıra
mayan beldeyama ya yazıklar olsun,neylesin japonya neylesin YAMAHA...
binbasi nayman x-max ''06
Yamaha Touching Your Heart.
Safety First,then RIDE..!
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 21 kullanıcı var. (0 üye ve 21 misafir)
Bu Konudaki Etiketler