Yamaha X-Max 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
26 Şubat 2009, 01:44
#661
selam arkadaşlar..elektrik problemi veya akü sorunu olan arkadaşlar hiç üzülmesin..sorun halledilebiliyor..konunun ilk sayfalarında etraflıca açıklamıştım yaşadıklarımı ama yine de takılan olursa 05324926202 numaralı telefondan bana ulaşabilirsiniz..amaç birbirimize destek olup sorunları aşmak..hepinize sevgiler..
Reklamlar
-
26 Şubat 2009, 17:42
#662
Cevaplarınız için çok teşekkürler arkadaşlar.
Bütçeyi ayarlayabilirsem bu motoru almayı ciddi ciddi düşünüyorum. Xciting 250 de olabilir ama küçük bagaj olayı ve büyük boyutları beni biraz soğuttu. Fiyatı da sanki ederinin üzerinde gibi geldi bana...
-
27 Şubat 2009, 00:08
#663
emrello adlı üyeden alıntı
Cevaplarınız için çok teşekkürler arkadaşlar.
Bütçeyi ayarlayabilirsem bu motoru almayı ciddi ciddi düşünüyorum. Xciting 250 de olabilir ama küçük bagaj olayı ve büyük boyutları beni biraz soğuttu. Fiyatı da sanki ederinin üzerinde gibi geldi bana...
siz yine dex max ten vazgeçmeyin bence..en azından sorarlarsa yamaha aldım dersin..kyomco demekten daha havalı gelmiyormu??
bilen biliyor tabiki amma bilmeyen birine kyomco aldım dersen öö le bakar bence..yamaha yı yaşıyan herkez bilir bence..
-
eveet arkadaşlar..havalar düzelmeden debriyaj balatasını ve lastikleri değiştirmem lazım..daha önce bu işlemleri yapan arkadaşlar nereden aldılar?kaça mal oldu?bilgi verebilirmisiniz?
-
tekirdağ adlı üyeden alıntı
eveet arkadaşlar..havalar düzelmeden debriyaj balatasını ve lastikleri değiştirmem lazım..daha önce bu işlemleri yapan arkadaşlar nereden aldılar?kaça mal oldu?bilgi verebilirmisiniz?
lastik konusunu bende bu ara araştırdım.michelin gold arka 160 ön 140 lira buzmotorda.pirelli için arkaya 140 istediler önde o civardadır dediler burda.alacaksanız üretim tarihine mutlaka dikkat edin.ne kadar iyi saklansada yere bastıktan sonra çıkıyo ortaya çatlaklar.debriyaj balatatasını fren balatalarını aldığım yerden sipariş vermeyi düşünüyorum ama fiyat şu an belli değil.orjinal ön fren balatası 100 lirayken ben 40 a almıştım yansanayi daytona.
konuyu başlatan sizdiniz uzun zaman neredeydiniz?
motorun şimdiki halinden fotalar koyabilir misiniz?kaçbindesiniz?
ilk x maxlerde pirelli vardı siz hangisini eskittiniz?
·sevgi eylem ister·
-
-
waw motor baya diri duruyor maşallah.bende 20bine dayandım.hala goldstandartları kullanıyorum.söktüsü taktısı 250-300 lira ön arka lastik masrafı olacağı belli.bizde yağ filitresi yok biliyorsun.hava ve varyatör filitreleri ikisinide değiştirsen 80-100 lira eder.yağ pek bişi tutmuyor zaten bumların yanında.debriyaj balatasının o kadar erken bitmemesi lazım emin misiniz değişeceğinden?!değişmediyse varyatör kayışınıda değiştirmeniz gerekecektir.80-100 liraydı en son.arka fren balatası önce bitiyor değiştirmişsinizdir,ön için bitmeye yakın olabilir 45 lira.bujiyide değiştirmenizi öneririm acaba iridyum deneyen var mıdır?
·sevgi eylem ister·
-
tekirdağlı kardeşim sen bence çorluda önal usta var yamaha bayii ve servis,ona git bi görüş birlikte karar verirsiniz iyi ustadır kendisi baştan savma iş yapmaz elindeki imkanları sonuna kadar kullanır baktın olmadı ist küçük köyde salim usta var kardeşler motor
-geç gitmek HİÇ GİTMEMEKTEN iyidir-
www.perkitan.com
BİRKISIM İNSANLARA KIZIP TÜM İNSANLARA DÜŞMAN OLMAYA DEĞMEZ BUHAYAT
-
motor aşırı vibrasyon yapıyor kalkışlarda ve durkalklada aşırı vibrasyon var..debriyaj balatasındandır dedi usta..arka balatayı ve bujiyi değiştirmiştim..ön daha idare eder dediler..kayış için de erkenmiş...
-
tekirdağ adlı üyeden alıntı
motor aşırı vibrasyon yapıyor kalkışlarda ve durkalklada aşırı vibrasyon var..debriyaj balatasındandır dedi usta..arka balatayı ve bujiyi değiştirmiştim..ön daha idare eder dediler..kayış için de erkenmiş...
evet kayış iiçin erken ben 36 000 de satmıştım değiştirmemiştim ama çatlaklar başlamıştı
-geç gitmek HİÇ GİTMEMEKTEN iyidir-
www.perkitan.com
BİRKISIM İNSANLARA KIZIP TÜM İNSANLARA DÜŞMAN OLMAYA DEĞMEZ BUHAYAT
-
tekirdağ adlı üyeden alıntı
motor aşırı vibrasyon yapıyor kalkışlarda ve durkalklada aşırı vibrasyon var..debriyaj balatasındandır dedi usta..arka balatayı ve bujiyi değiştirmiştim..ön daha idare eder dediler..kayış için de erkenmiş...
ewet vibrasyon olayını zaman zamn bende yaşadım.bws de de vardı,9binde x maxte de vardı hala zamn zamn var.bakımda balataların üzerini ve bastığı yere ince zımpara atınca düzeliyor ama ufak tozlanmada yine başlıyor.dediğim gibi herzaman olmuyor.fazla durkalk ve yol şartlarına göre varyatörün ısısı ile ilgili olduğunu düşünüyorum fazla takmıyorum.o hissi yaşamamak için biraz ani kalkıyorum ne kadar yavaş ivme verirsem okadar titretiyor gıcıklığı tutunca.
ümmet perkitan adlı üyeden alıntı
evet kayış iiçin erken ben 36 000 de satmıştım değiştirmemiştim ama çatlaklar başlamıştı
36binde lastikleri değiştirmişmiydin ümmet abi bu konuda önerin var mı?
michelin gold standart
pirelli sport demon scooter
metzeler feel free wintec M+S
·sevgi eylem ister·
-
değiştirmedim kardeşim sanırım daha uzun gidebilirdim 50000 km gibi
-geç gitmek HİÇ GİTMEMEKTEN iyidir-
www.perkitan.com
BİRKISIM İNSANLARA KIZIP TÜM İNSANLARA DÜŞMAN OLMAYA DEĞMEZ BUHAYAT
-
ümmet perkitan adlı üyeden alıntı
değiştirmedim kardeşim sanırım daha uzun gidebilirdim 50000 km gibi
benimkiler daha 15000 de artık müthiş kaydırmaya başladılar..neden acep bu kadar çabuk bittiler?
-
tekirdağ adlı üyeden alıntı
benimkiler daha 15000 de artık müthiş kaydırmaya başladılar..neden acep bu kadar çabuk bittiler?
motorlar 2006 model üzerinde o yıllarda üretilen lastikler var.km az yapsada güneş ve ısı değişimi sertleştiriyo.ümmet abinin xmax 2008 modeldi uzun kmler yapsada sanırım daha yumuşak kaldı.
·sevgi eylem ister·
-
o zaman lastik alırken önce üretim tarihine bakıcaz galiba markadan çok...
-
-
emrello adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bugün X-max'imi aldım.
2. el ve 27000 km'de.
Ümraniye'de Yıldız motor'a gösterdim. Temiz dedi usta. Biraz çiziğimiz falan var ama fazla da kafaya takmamaya çalışıyorum.
Motoru çok fazla kullanma fırsatım olmadı ama iyi durumda gibi geldi. Zaten anlayan birinden satın aldım. Umarım başımı ağrıtmaz.
30000'de bakımı varmış ve yağ falan değişecekmiş. Ayrıca usta lastikleri de 5000 km sonra değiştirmemi söyledi. Bir de fren balataları var. Onlar da 3000 km gidermiş.
Bilemiyorum işte. Motorun genel durumu bu. Umarım başımı ağrıtmaz. Onun dışında motor hoşuma gitti. Yani o km'de bir motora göre bence iyi durumda.
Arkadaşlar çok önemli bir ricam olacak sizden:
Bu motorun kullanma kılavuzunu nereden edinebilirim? Elinde pdf'i falan olan var mı? Ya da bana fotokopi gönderebilecek olan varsa (ücretini ödeyeceğim tabii) çok sevineceğim.
Ayrıca bir sorum olacak:
Bu motorun normal hararet düzeyi nedir? Yani ibre nerede olmalı?
Cevaplarınız için şimdiden çok teşekkürler. Motorumun resimlerini de göndereceğim inşallah.
hayırlı olsun kazasız belasız inşallah.biraz masrafla uzun kmler yapacağınıza inanıyorum.ne kadara aldınız acaba?
X MAX YP 250R TÜRKÇE KULLANMA KLAVUZU TIKLAYINIZ
hararet göstergesi normal seyirde orta çizginin 1mm altında ışıkta filan kısa süreli duruşlarda 2mm üstüne çıkıyor.uzun süreli beklemede üst kırmızı çizginin 3mm altına kadar çıkabilir bu bölgede fan açar kısa süreli üflemelerle ısıyı o bölgede tutmaya çalışır.
bu aralar benim termostatta bi sorun var sanırım motor soğukken yavaş hızda ibre 1cm kalkıyor ilk hızlanmamda alt bölgelere geri düşüyor..
resimleri bekliyoruz.
·sevgi eylem ister·
-
hayırlı olsun...kullandıkça anlıyacaksın ne kadar doğru bir seçim yaptığını..hararet bibresi sıkışık trafikte özellikle yaz aylarında yükselebiliyor ama termostatta sorun yoksa fan devreye giriyor..korkulacak bir şey yok yani..iyi bir bakım ehil bir ustayla çok güzel geziler yapabilirsin..
-
kdzli ve tekirdağ, çok teşekkür ederim iyi dilekleriniz için.
Bu arada pdf'in linki maalesef çalışmıyor, sayfa açılıyor ve hata veriyor. İndiremedim dosyayı. Çok büyük değilse mailime ek olarak göndermeniz mümkün mü: emretes@hotmail.com
Tekrar teşekkürler...
Dakika bir gol beş!!!
Motoru 4200 TL'ye aldım ama sanırım çook daha pahalıya gelecek bu bana...
Motoru evin önüne önceki gün çekmiştim. Bugün bir çalıştırayım dedim ve akü bitmişti!!! Allah'tan eski motor hala duruyordu, onun aküsünü çıkarıp bağladım ve çalıştırdım. Fakat bu sefer de ön frenden kazıntı sesi geldiğini fark ettim.
Hemen Yıldız servis'e gittim. Oradaki usta "akü Çin aküsü ondan olmuştur" dedi, inşallah Xmax'lerin şu meşhur problemi değildir.
Her neyse, sonuçta şimdilik şu tip masraflarım var:
Akü: 155 TL
Balatalar: 250 TL + İşçilik
Lastikler: 300 civarı (Sanırım lastiklere biraz daha zaman var)
Arkadaşlar adamlar kesinlikle çin aküsü önermiyor. Mecburen yuasa alıcaz herhalde, balatalar konusunda yan sanayi balatayı nereden bulabiliriz? Küçükköy'deki servis nerede oluyor tam olarak?
Parçaları çok pahalıymış, bu kadar tahmin etmiyordum açıkçası... :(
-
pahallı ve kaliteli bir parçanın değerini sıkışınca anlarsın..Allah sıkıştırmasın ama kazanın teğet! geçtiği anlardan sonra balatalara çok şükredersin yada ucu ucuna bir acil frenden sonra ,kaygan zeminde lastiklere.....
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)
Bu Konudaki Etiketler