Yamaha X-Max 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
22 Aralık 2008, 12:15
#641
Tolme adlı üyeden alıntı
yolda durumun heran değişeceğini gösteren bir video olmuş tolga,bizde İzmir e giderken duvar gibi yağmura dalmıştık,50m geri gidip yağmurluk giysek nerdeyse hiç ıslanmayacaktıkayrıca kaş,kalkan yolunu farkında olmadan mms modunda videoya çektiğim için hala kendime kızgınımpaylaşım için teşekkürler.
SERHAT975 adlı üyeden alıntı
SELAMLAR ARKADASLAR
x max 250 kullanicisi ve anadolu yakasi atasehir tarafinda ikamet eden biri olarak vede ayrica yeni uye olarak hepinizi selamliyorum .
Bu arada yakinda oturanlarla gorusmek isteri
a.selam..hoşgeldin.
·sevgi eylem ister·
Reklamlar
-
Arkadaşlar bugün Yamaha Ankara bayisi Kuruçayırlı ile görüştüm.Yamaha ve Beldeyama'nın yolları ayrılıyor.Hatta mobilet üretimi adını şimdi hatırlayamadığım bir firmaya satılmış.Japonlarmı gelicek yoksa başka firma ile mi anlaşılacak, orası hala muamma
-
slm
Rkadaşlar Benim Motorumun Elektrik Problemi Var Akü Kendiliğinden Bitiyo Napiyim Servise Defalarca Götürdüm Yine Aynı Bıktım Yardımcı Olursanız çok Sevinirim
BANA MUTLAKA Bİ ARKADAŞIM MOTORU NEREYE GÖTÜRMEM GEREKTİĞİNİ YAZSIN KRONİK PROBLEMİNİ NASIL ÇÖZEBİLİRİM
Slm Arkadaşalar Benim Makinamda Akü Sorunu Yaşıyorum Kronik Bir Arıza Falan Diyolar Hangi Servise Götürebilirim Güvenebileceğim Birileri Varmı Yardımcı Olursanız Allah Razı Olsun Derim Teşekkür Ederim
-
tolgatarduna adlı üyeden alıntı
Rkadaşlar Benim Motorumun Elektrik Problemi Var Akü Kendiliğinden Bitiyo Napiyim Servise Defalarca Götürdüm Yine Aynı Bıktım Yardımcı Olursanız çok Sevinirim
BANA MUTLAKA Bİ ARKADAŞIM MOTORU NEREYE GÖTÜRMEM GEREKTİĞİNİ YAZSIN KRONİK PROBLEMİNİ NASIL ÇÖZEBİLİRİM
Slm Arkadaşalar Benim Makinamda Akü Sorunu Yaşıyorum Kronik Bir Arıza Falan Diyolar Hangi Servise Götürebilirim Güvenebileceğim Birileri Varmı Yardımcı Olursanız Allah Razı Olsun Derim Teşekkür Ederim
ist yaşıyosan küçükküyde kardeşler motor var salim usta,ona bi göster kesin sonuç alırsın.tel veriyom
02125354027
-geç gitmek HİÇ GİTMEMEKTEN iyidir-
www.perkitan.com
BİRKISIM İNSANLARA KIZIP TÜM İNSANLARA DÜŞMAN OLMAYA DEĞMEZ BUHAYAT
-
tolgatarduna adlı üyeden alıntı
Rkadaşlar Benim Motorumun Elektrik Problemi Var Akü Kendiliğinden Bitiyo Napiyim Servise Defalarca Götürdüm Yine Aynı Bıktım Yardımcı Olursanız çok Sevinirim
BANA MUTLAKA Bİ ARKADAŞIM MOTORU NEREYE GÖTÜRMEM GEREKTİĞİNİ YAZSIN KRONİK PROBLEMİNİ NASIL ÇÖZEBİLİRİM
Slm Arkadaşalar Benim Makinamda Akü Sorunu Yaşıyorum Kronik Bir Arıza Falan Diyolar Hangi Servise Götürebilirim Güvenebileceğim Birileri Varmı Yardımcı Olursanız Allah Razı Olsun Derim Teşekkür Ederim
bu konu hakkında cok yazılmış şey var forumun daha önceki sayfalarını dolanırsan sorun hakkında yeterince bilgi alabilirsin
-
slm
aynı sorunu hiç farksız bnde defalarca yaşadım kardeşim ben de na yapacağımı bilmiyorum motoru soracak olursan tiksindim depoda yatıyo sen çözüm bulursan banada yazarsan çok sevinirim
-
-
Bende de 2006 modeli var ve 2.senesinde aynı yerden yırtıldı ve garantiden değiştirdiler,14.ayında ise YUASA aküsü bitmişti ,maalesef onu ölçüm rapaoruna rağmen değiştiremedim...
binbasi nayman x-max ''06
Yamaha Touching Your Heart.
Safety First,then RIDE..!
-
tolgatarduna adlı üyeden alıntı
aynı sorunu hiç farksız bnde defalarca yaşadım kardeşim ben de na yapacağımı bilmiyorum motoru soracak olursan tiksindim depoda yatıyo sen çözüm bulursan banada yazarsan çok sevinirim
tolgatarduna arkadaşım yaşadığın problem hakkında rochas arkadaşımızın daha önce sorunu tanımlayan ve çözüm yolu gösteren yazısını buldum umarım işine yarar
rochas adlı üyeden alıntı
Merhaba ferring,
Sorununuza elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışacağım. Aküden elektrik alamayan sinyaller ve korna doğal olarak kilitleniyor. Yani bir şekilde bu ünitelere elektrik gelmiyor. (Bu akü boşaldığı içinde olabilir, kısa devre olduğundanda olabilir.) Aslında göstergeleriniz ve kornanızda hiçbir arıza yok. Herşey bu ünitelerde normal (elektrik aldıkları sürece). Bunun için endişe etmeyin.
Dinoman'ın da dediği gibi koltuğun altında bir konjektör soketi var. (Konjektör soketinin yeri: Pozisyonumuzu motora biner pozisyonda kabul edersek karbüratörün sağında üst taraflarda 3 e 6 santim ebatlarında silindir şeklindeki bir yumuşak plastiğin içinde. Orada 2 adet soket var. Soketin birinde 3 adet kablo var bu 3 kablo karşıdaki bağlandıkları yere ya temas etmiyor ya da birbirine ark yaparak kısa devre yapıyorlar. (Sebebi: Motora yakınlığından dolayı sıcaklık soketin plastiğini eritiyor ve sonuç ark yada temassızlık)
Sizin yapmanız gereken bu soketleri birbirine düzgün bir şekilde tekrar bağlayabilmek.
X max'taki meşhur elektrik sorunu bu kadar basittir bence. Soketin birbirine temas etmemesi olayıdır.
Hatta Tekirdağ arkadaşımız formun başlarında bu konjektör soketinden bahsedip resmini bile koymuştu. Bakarsan bulabilirsin.
Bu sorundan ayrı olarak birde motor stop ettiğinde dahi aküden devamlı akım çeken otomatik jikle var. Servis bu sorunu halleden kabloyu ücretsiz olarak takıyor. Hepsi bu kadar.
Sorununun çözülmesi dileğimle.
-
karamurat adlı üyeden alıntı
[IMG]
Karbratör manifoldu yırtılması yaşayan başka bir X-MAx sahibi varmı aramızda acaba?
Değişim olduysa garantidenmi yapıldı Ücretlimi ?.Ücretli ise kaç liraya maloldu?
benden önce sahibi olduğu dinoman yırtılmayı yaşadı,o zamn garanti bitmediği için parçayı ücretsiz değiştirdiler.ben aldıktan sonra bir akşam şehiriçinde rolantide stop etmeye başladığında benimde başıma geldiğini anladım.açıp baktığımda yırtık olmadığı kelepçenin koptuğunu gördüm.boğazı kelepçe yerine kesmemesi için plastik kablo bağı ile sıktım.asıl sorun daha önce yazdığım gibi hava filitresi kutusunun aşırı sarsılması ve boğazdaki parçayı zorlaması.önlem olarak alt vidaya bi aliminyum pul atılarak sabitlemek olabilir.bu işlemlerden sonra baya zaman oldu bi sorun çıkmadı.kolaygelsin.
·sevgi eylem ister·
-
herkeslere merhabalar bugun inanılmayacak birşey oldu ve bir motosiklet efsanesi kapımızdan içeri girdi ,evet herkesin tahmin edebilcegi gibi Ümmet Perkitan abimiz bizide ziyaret ederek onurlandırdı ,kendisi ile ilk kez yüzyüze görüşemize rağmen çok sıcak ve içten birisi olan ümmet abimle güzel bi öğlen yemeği şansı yakaladıktan sonra ufak bir x-max turu ile kendisini ayvalık sarımsaklı tarafına doğru uğurladık,yolun açık olsun ve herzaman kapımız sana açık Ümmet abi
By tolme76, shot with Canon PowerShot A530 at 2009-01-19
-
Tolme adlı üyeden alıntı
herkeslere merhabalar bugun inanılmayacak birşey oldu
ve bir motosiklet efsanesi kapımızdan içeri girdi ,evet herkesin tahmin edebilcegi gibi Ümmet Perkitan abimiz bizide ziyaret ederek onurlandırdı ,kendisi ile ilk kez yüzyüze görüşemize rağmen çok sıcak ve içten birisi olan ümmet abimle güzel bi öğlen yemeği şansı yakaladıktan sonra ufak bir x-max turu ile kendisini ayvalık sarımsaklı tarafına doğru uğurladık,yolun açık olsun ve herzaman kapımız sana açık Ümmet abi
darısı başımıza .
·sevgi eylem ister·
-
selam tolme (tolga) kolay gelsin
izmir çıkışında aliğaya motordaşımın yanına uğradım,mola verdim eski motorumuda görmüş oldum,tolgadada (tolme)var yamaha xmax 250 cc aliağada tek onda var.aliağadaki sıcak karşılamarın için teşekkürler tolgacım.
-geç gitmek HİÇ GİTMEMEKTEN iyidir-
www.perkitan.com
BİRKISIM İNSANLARA KIZIP TÜM İNSANLARA DÜŞMAN OLMAYA DEĞMEZ BUHAYAT
-
slm
Slm Bende 2-3 Ay Once Aldım. X Max 250 .malum Hava Sartları Dolayısıyle Su An Yatmakta Motorum. Havaların Guzel Olmasını Beklıyorum. Bende ızmır Alıagadayım, Burdakı 2. X Max Sanırım. Gorusmek Uzere .
-
03 Şubat 2009, 00:37
#655
ben kullanıyorum 52 lt...
-
03 Şubat 2009, 00:49
#656
Enjeksiyonlu modellerden önceki versiyonnlarda akü bitiren yanlış bağlantıyı düzeltecek bir şema olduğundan bahsetmişti bir yamahacı arkadaşımız sanki
,elinde bu tür doğru elektrik bağlantısını gösteren elektirk şeması olan varsa bu sütüunlardan bana da atarsanız makbule geçer ,gidip bende düzgün bağlantıyı yaptırayım da leblebi gibi akü yemesin ...
binbasi nayman x-max ''06
Yamaha Touching Your Heart.
Safety First,then RIDE..!
-
03 Şubat 2009, 01:14
#657
navigator55 adlı üyeden alıntı
Enjeksiyonlu modellerden önceki versiyonnlarda akü bitiren yanlış bağlantıyı düzeltecek bir şema olduğundan bahsetmişti bir yamahacı arkadaşımız sanki
,elinde bu tür doğru elektrik bağlantısını gösteren elektirk şeması olan varsa bu sütüunlardan bana da atarsanız makbule geçer ,gidip bende düzgün bağlantıyı yaptırayım da leblebi gibi akü yemesin ...
otomatik jigle ile ilgili bir röle bağlantısı olduğunu biliyorum ama nereye bağlandığı hakkında bilgim yok.bende bağlı ve bağlantıdan sonra immobilizer ledi motor çalışırken sönükte olsa yanmaya başladı.akü şarj lambası gibi çalışıyor
·sevgi eylem ister·
-
04 Şubat 2009, 17:56
#658
KOTSUMOTO adlı üyeden alıntı
Slm Bende 2-3 Ay Once Aldım. X Max 250 .malum Hava Sartları Dolayısıyle Su An Yatmakta Motorum. Havaların Guzel Olmasını Beklıyorum. Bende ızmır Alıagadayım, Burdakı 2. X Max Sanırım. Gorusmek Uzere .
sendeki kırmızı olanmıydı? bir kere hükümet cd. sinde görmüştüm
-
25 Şubat 2009, 18:42
#659
Arkadaşlar merhaba,
Kymco Agility'mi büyütüp Xmax'e geçmeyi düşünüyorum.
Birkaç konuda bana yardımcı olursanız çok sevineceğim:
Bu motoru genel olarak tavsiye eder misiniz?
Kronik sorunu sanırım bir tek şu akü bitirme olayı. Başka nelere dikkat etmem gerekir? Bakım aralıkları nedir, bakımlar/parçalar pahalı mı?
İkinci elde kaç km'den itibaren dikkatli olmak lazım?
İstanbul'da, Anadolu yakasında yeni alacağım motora ekpertiz yapabilecek iyi bir servis biliyor musunuz? Normal bakımlar için nereyi tavsiye edersiniz?
Şimdiden çok teşekkürler...
-
25 Şubat 2009, 23:43
#660
emrello adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba,
Kymco Agility'mi büyütüp Xmax'e geçmeyi düşünüyorum.
Birkaç konuda bana yardımcı olursanız çok sevineceğim:
Bu motoru genel olarak tavsiye eder misiniz?
Kronik sorunu sanırım bir tek şu akü bitirme olayı. Başka nelere dikkat etmem gerekir? Bakım aralıkları nedir, bakımlar/parçalar pahalı mı?
İkinci elde kaç km'den itibaren dikkatli olmak lazım?
İstanbul'da, Anadolu yakasında yeni alacağım motora ekpertiz yapabilecek iyi bir servis biliyor musunuz? Normal bakımlar için nereyi tavsiye edersiniz?
Şimdiden çok teşekkürler...
bws den xmax e geçtim,
genel olarak tavsiye etmeyeni bu konuda yazmaya devam edeceğini sanmıyorum
akü bitirme olayı kısa mesafe gidip gelirsen benim gibi sorun olabilir.bir röle ile çözülyo.
bakım aralıkları 3000kmde bir yağı değişiyor.bir öncekini ben değiştirdim bi sonrakinde bakıma sokacağım 20bine geldi.yağ filitresi yok altta mıknatıs var o tutuyor parçaları.hava filitresi 40 50 civarında.fren balatalarının orjinali 100 lira civarı,yan sanayi 45 lira.varyatör kayışıda 80 100 civarı olması lazım ama bunları hep uzun kmler kullanabilirsin.9binde arka balata 10binde hava filitresi 15binde kayış 17binde ön balata 19binde arka 2.balata..bu parçaların değişmiş yada değişecek olmasına dikkat etmelisin.
ön çamurluk 83,far grenajı 130 yan orta gri grenaj 70 arka yan grenajlar 66 egzos koruma kapağı 80 arka tutamaçlar 70 euro..
en sevdiğim yanları devasa bagajı,orta devir torku,homurtusu,frenleri
en sevmediğim yanı yere yakın olması bazen bws den kalan atlayıp zıplama isteği sözkonusu değil.zaten kitabında adamlar ilk sayfada yazmış:asvalt için tasarlanmıştır diye.
ist.hakkında Ümmet abiden alıntı yapayım :
ist yaşıyosan küçükküyde kardeşler motor var salim usta,ona bi göster kesin sonuç alırsın.tel veriyom
02125354027
·sevgi eylem ister·
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler